Календарно-тематичне планування з математики 2 клас
За підручником М.Козак, О. Корчевської
( 4 години на тиждень)
І семестр
№ |
Тема уроку |
Примітка |
Дата |
Повторення й поглиблення вивченого в 1 класі – 13 годин |
|||
1 |
Лічба й арифметичні дії в межах 10. Складання рівностей за числовим променем. Розв’язування задач (с.3) |
Лічба в межах 10 |
|
2 |
Лічба в межах 20. Задачі на збільшення і зменшення числа. Порівняння чисел (с.4) |
Замальову- вання чисел в межах 20. Порівняння чисел в ме-жах 5 |
|
3 |
Додавання і віднімання в межах 20. Доповнення рівностей. Розв’язування задач (с.5) |
Додавання і віднімання в межах 5 |
|
4 |
Відрізки. Сантиметр. Дециметр. Переставний закон додавання. Розв’язування задач (с.6) |
Креслення відрізків |
|
5 |
Порівняння виразу і числа в межах 20. Маса. Складання рівностей за схемами. Розв’язування задач (с.7) |
Порівняння чисел в межах 5 |
|
6 |
Нумерація в межах 100. Метр. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння чисел (с.8) |
Ознайомлен-ня з нумера- цією в межах 100
|
|
7 |
Розрядний склад числа. Розв’язування та порівняння задач (с.9) |
Розрядний склад числа |
|
8 |
Додавання і віднімання на основі нумерації в межах 100. Доповнення рівностей. Розв’язування задач (с.10) |
Розв’ язу- вання задач |
|
9 |
Розрядні числа. Таблиця розрядів. Розв’язування задач (с.11) |
Ознайомлен- ня з табли- цею розрядів |
|
10 |
Знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач (с.12) |
Розв’язува- ння прикла- дів у межах 5
|
|
11 |
Годинник. Плоскі фігури. Складання і розв’язування задач за схемою (с.13) |
Ознайомлен- ня з плоскими фігурами |
|
12 |
Фігури у просторі. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.14) |
Розфарбову- вання геометрич- них фігур
|
|
13 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
Лічба в межах 10 |
|
Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток – 35 годин |
|||
14 |
Додавання частинами. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної (с.15) |
Розв’язува- ння задач |
|
15 |
Віднімання частинами. Розв’язування задач (с.16) |
Віднімання в межах 5 |
|
16 |
Таблиця додавання числа 2. Доповнення чисел до 10. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.17) |
Розв ’язу- вання прик- ладів |
|
17 |
Таблиця віднімання числа 2. Розв’язування задач (с.18) |
Віднімання числа 2 |
|
18 |
Таблиця додавання числа 3. Складання і розв’язування задачі за схемою. Порівняння виразу і числа (с.19) |
Розв’язу- вання прикладів
|
|
19 |
Таблиця віднімання числа 3. Розв’язування задач. Побудова відрізка (с.20) |
Побудова відрізка |
|
20 |
Закріплення таблиць додавання й віднімання чисел 2 і 3. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.21) |
Розв’язу- вання задач |
|
21 |
Знаходження невідомого зменшуваного. Розв’язування задач (с.22) |
Віднімання у межах 5 |
|
22 |
Таблиця додавання числа 4. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач ((с.23) |
Розв’язува- ння задач |
|
23 |
Таблиця віднімання числа 4. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.24) |
Складання найпрості- ших задач |
|
24 |
Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізка (с.25) |
Побудова відрізків |
|
25 |
Таблиця додавання числа 5. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (с.26) |
Розв’язу- вання задач
|
|
26 |
Таблиця віднімання числа 5. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (с.27) |
Розв’язу- вання задач |
|
27 |
Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (с.28) |
Написання цифр 2,3,4,5. |
|
28 |
Перевірка навичок знань та вмінь |
|
|
29 |
Істині та хибні висловлювання. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.29) |
Розв’язу- вання задач |
|
30 |
Таблиця додавання числа 6. Складання і розв’язування задач за поданими запитаннями (с.30) |
Розфарбову- вання числа 6 |
|
31 |
Таблиця віднімання числа 6. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (с.31) |
Розв’язу- вання прикладів |
|
32 |
Таблиця додавання числа 7. Складання і розв’язування задач за схемами (с.32) |
Складання з лего цифри 7 |
|
33 |
Таблиця віднімання числа 7. Рік. Пори року. Істині та хибні висловлювання (с.33) |
Розв’язу- вання прикладів |
|
34 |
Закріплення таблиць додавання й віднімання чисел 6 і 7. Складання і розв’язування задач за короткими записами (с.34) |
Розфарбову- вання та на- писання чи- сел 6 та 7 |
|
35 |
Знаходження невідомого від’ємника. Задачі з двома запитаннями (с.35) |
Розв’язу-вання прик- ладів на віднімання |
|
36 |
Таблиця додавання числа 8. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (с.36) |
Розфарбову- вання та написання числа 8
|
|
37 |
Таблиця віднімання числа 8. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (с.37) |
Розв’язу- вання прикладів |
|
38 |
Задачі на знаходження невідомого від’ємника (с.38) |
Розв’язу- вання задач на відніма- ння |
|
39 |
Таблиця додавання числа 9. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (с.39) |
Письмо та розфарбову- вання числа 9 |
|
40 |
Таблиця віднімання числа 9. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (с.40) |
Розв’язу-вання прик- ладів на віднімання |
|
41 |
Повторення таблиць додавання й віднімання чисел 8 і 9. Календар. Порівняння виразів (с.41) |
Письмо та Розфарбову-вання чисел 8 і 9. |
|
42 |
Перевірка навичок знань та вмінь |
Індивідуаль- не завдання |
|
43 |
Складання задач з двома запитаннями. Обчислення значень виразів (с.42) |
Розв’язува- ння задач |
|
44 |
Складання задач за коротким записом. Порівняння виразів (с.43) |
Написання відомих цифр |
|
45 |
Складання задач з двома запитаннями за схемою. Порівняння виразу і числа. Календар (с.44) |
Робота в друк. зошиті |
|
46 |
Розв’язування задач. Перетворення іменованих чисел (с.45) |
Розв’язува- ння задач |
|
47 |
Розв’язування задач із зайвими даними. Дії з іменованими числами (с.46) |
Ознайомле- ня з іменов. числами |
|
48 |
Периметр многокутника. Розв’язування задач (с.47) |
Розв’язува- ння задач |
|
49 |
Задачі на дві дії. Доповнення рівностей (с.48) |
|
|
50 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
Індивідуаль- не завд.-я |
|
Додавання і віднімання в межах 100 – 13 годин |
|||
51 |
Випадки додавання і віднімання виду 36+3, 36-3. Розв’язування задач (с.49) |
Розв’язува- ння прикла- дів та задач |
|
52 |
Випадки додавання і віднімання виду 36+20, 36-20. Розв’язування задач. Обчислення периметра трикутника (с.50) |
Розв’язува- ння задач |
|
53 |
Випадки додавання і віднімання виду 36+23, 36-23. Розв’язування задач (с.51) |
Індивід. завдання |
|
54 |
Буквені вирази. Розв’язування задач (с.52) |
Завдання у друк. зошиті |
|
55 |
Кут. Прямий кут. Розв’язування задач(с.53) |
Ознайомле- ння з прямим кутом |
|
56 |
Прямокутник. Два способи розв’язування задач. Порівняння виразу і числа (с.54) |
Розфарбову- вання пря- мокутника
|
|
57 |
Довжина і ширина прямокутника. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (с.55) |
Розв’язува- ння задач |
|
58 |
Квадрат. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач двома способами (с.56) |
Ознайомле- ння з квад- ратом |
|
59 |
Периметр прямокутника. Розв’язування задач (с.57) |
Розв’язу- вання задач |
|
60 |
Діаграма. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (с.58) |
Завдання у друк. зошиті |
|
61 |
Перевірка навичок знань та вмінь |
Індив. завд. |
|
62 |
Випадки додавання і віднімання виду 32+8, 40-8. Розв’язування задач. Побудова відрізків (с.59) |
Побудова відрізків, розв’язува- ння прикладів |
|
62 |
Випадки додавання і віднімання виду 34+9, 34-9. Перевірка додавання (с.60) |
Індив. завдання |
|
64 |
Задачі на знаходження третього доданка. Порівняння іменованих чисел (с.61) |
Завдання у друк. зошиті
|
|