6 травня о 15:00Вебінар: Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ З МАТЕМАТИКИ

Про матеріал
ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ УЧНІВ З ПЕВНОЇ ТЕМИ. ВМІННЯ ПРАЦЮВАТИ САМОСТІЙНО. перевірити рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати старанність, культуру оформлення письмових робіт.
Перегляд файлу

                           І термін

 Контрольна   робота   з математики

  1. Обведи  число,  що передує числу 70

А  ( 71  )       Б   ( 68 )      В  ( 69)

        Обведи  число,  що  слідує  за  числом  59

А  ( 58 )       Б  (60 )         В  (61 )

 

  1. Підкресли  рівність, де число  32 – зменшуване

А    32 – 11 = 21

Б    75 – 32 = 43

В    47  - 15  = 32

 

  1. Запиши числа, у яких  8 дес. 2 од.;    6 од.;    1 дес. 4 од.;    7 дес.;                 3 дес. 8 од;    5дес. 5 од.

 

  1. Розв’яжи  задачу.

У  5 однакових  відрах 30 кг картоплі.  Скільки  кілограмів  картоплі  у 3  таких відрах?

 

  1. Укажи,  на  скільки  число  56  більше за  23.

А    (79)       Б (33)       В  (36)

 

  1. З’єднай  лінією  вираз  та його  значення.

1м   - 3см                   7см

1м   - 30см                 97см

1дм  - 3см                  70см

 

  1. Обчисли вирази

(19 + 8 ) : 9                 8 x (73 – 66)                9 x 5 + 25

9 x (65 – 58 )              (18 +6 ) :  8                   8 x 5 – 15

 

  1. Накресли  трикутник  АВС  зі сторонами  АВ -  3 см;  ВС – 3 см;  АС – 4 см;

Знайди його периметр.

 

  1. Розв’яжи   рівняння

X  :  6 = 6              8 + X  = 42          24 -  X = 6        X + 6 = 20             32 – X  = 18

  1. Розв’яжи  задачу.

На   одній  ділянці  посадили  4  ряди   яблунь, по 8  яблунь  у кожному  ряду.  На  другій  ділянці  посадили  16  груш. Скільки  всього  фруктових  дерев  посадили?

 

  1.  Запиши  вирази  та  обчисли  їх.

Частку  чисел  56  і  7  збільшити  на  37.

Від  числа 51  відняти  добуток  чисел  3 і 4.

Від 72  відняти частку  чисел  54 і  6.

Добуток  чисел  4 і 8  збільшити  на 49.

 

  1.   Виконай обчислення,  якщо   а = 6

12 : а ;     7 + а;    36 :  а;    а x 9;     57 – а;

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна  робота  з української  мови

  1.  Пронумеруй  речення  так,  щоб  утворився  текст.

 

  • Тепло  там і  сухо.
  • Жив  у  лісі  їжачок.
  • Приніс   його  до  своєї  хатинки.
  • Почав  їжачок  готуватися  до  зими.
  • Знайшов  він  собі  хатку  під  старою  липою.
  • Пішов  до  лісу,  наколов  на  голки  сухого  листя.
  • Тепло  буде  спатися  їжачкові   на  листячку.

 

  1.  Розглянь   малюнки. Обери  тварину,  яка  в тебе  є ( або яку  хотів би  мати)  вдома.  Розкажи  про неї  за  поданими  запитаннями.

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\images (2).jpgC:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\images.jpgC:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\images (1).jpg

 

  1. Яка  тварина є у тебе вдома?
  2. Звідки й коли вона в тебе з’явилася?
  3. Яка  в цієї  тварини  голова, вуха, лапи, хвіст?
  4. Що вона  любить  робити, чим полюбляє  смакувати?
  5. Чи любиш ти свою тваринку, чи є вона твоїм другом?

 

 

  1. Розстав  письменників  за алфавітом.
  • Остап  Вишня
  • Леся  Українка
  • Тарас  Шевченко
  • Ліна Костенко
  • Всеволод Нестайко
  • Іван  Франко
  • Павло  Тичина
  • Марійка  Підгірянка

 

  1. Спиши текст,  ставлячи  потрібні  розділові  знаки в кінці речень.  Визнач, які  це  речення  за  метою  висловлювання.  Прочитай  виразно  записаний  текст.

У лісі  дерева  і  пташки  слухали  старого  дуба   От  і  зараз   позривав  вітер  жолуді,  порозкидав   А  листя   таки  переможно  зашуміло     Не  бешкетуй,   розбишако   Слухай  нашого  батька   Не пустимо  далі    Хіба   ми  марно  виросли

  1. Спиши.  Визнач  головні  члени  в кожному  реченні.  Підкресли їх.

1.Пішов  шелест  по  діброві.  Шепчуть  густі  лози. 2. Лягло  сонце  за  горою.  Зірки  засіяли…   3. Вже  вечір із  повної  жмені зірки  розсипає  зелені.

     6. Склади  і запиши  текст  за  поданим  зачином  і  основною  частиною. Придумай заголовок до тексту.

Рома  часто  кривдив  Рекса.  Рекс  гарчав, але не  кусався.  Він  був  розумний  пес  і  чекав,  чи не порозумнішає  Рома.                                                                          Якось  Рома  без  дозволу  сів  у  човен  і подався  в  мандри.  Човен  перекинувся.  Мандрівник  упав  у воду  і  закричав.

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Контрольна  робота з російської  мови

  1. Спиши,  вставляя  пропущенные  буквы.
  1. Птиц..    поедают   гусениц.    2. Экспедиц..я  отправилась  на  север.  3.  Я спускаюсь  с лестниц..   4.  С улиц..    слышен  шум   мотоц..кла.  5. Птиц..   свили   гнездо.   6.  Птенц..   учатся  летать.

 

        2 .   Запиши  парами  слова  с  противоположным   значением.

         Образец               Большой  -  маленький

Глупый,   тёмный,  высокий,  друг,  раньше,  низкий,  умный,   враг,  позже,  светлый,   толстый,  белый.

 

        3.Переведи   слова  на  русский  язык.

Будинок,  школа,  меблі,  кімната, цуценя,  вулиця, село,  підлога,  стеля,  кошеня,  лисиця,  береза,  зошит,  підручник,  олівець, картопля,  ведмідь, пташка, людина,  допомога, учні,  черговий,  класс,   вчений, будівельник.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Контрольна  робота з природознавства

  1.  Укажи рядок, у якому  названі  природні  водойми

А   ставки, водосховища,  канали

Б    океани, моря,  озера

В    річки,  болота,  ставки

 

  1. Вкажи  температуру  кипіння  води.

 

А   0 С             Б  +50 С          В +100 С

 

  1. З’єднай  лінією  приклад  води  в природі  та  її  відповідний  стан.

Бурулька                                  рідкий  стан

Дощ                                           газоподібний  стан

Водяна  пара                           твердий  стан

 

  1. Вкажи  хибне  твердження.

А   Повітря  - це  вітер,  який  рухається  вздовж  поверхні  Землі.

Б    Повітря  - це  суміш  газів.

В    Повітря  необхідне  всім  живим  організмам  на  Землі.

 

  1. Вкажи  причину  виникнення  вітру.

А    Сильні  дощі  та зливи

Б     Рух  теплого  та холодного  повітря

В     Переміщення  хмар  в  небі

 

  1.  З’єднай  лінією  стан  повітря  та його  властивість

                                                     Піднімається  вгору

 Тепле повітря                          Важке

                                                      Легке

                                                      Стелиться  низом

  1.  Для   чого потрібен  вітер?  Розкажи.

                                                               

 

 

Контрольна  робота з літературного  читання

  1. Випиши  назви  квітів,  які  згадуються  в  тексті  « Перший  подих  осені». За Алевтиною  Волковою.

 

  1. Листочки  яких  дерев  вміли  танцювати  до  ладу  у  творі  Катерини  Перелісної «  Осінні  танці»

 

 

  1. Вислів  « брами літа  замикає  осінь» вжито…

А  в прямому  значенні

Б   в переносному  значенні

 

  1. Якими  словами  автор  оповідання  « Осіння гра»  називає головну  героїню?

 

  1. Автором  твору  «  Соромно  перед  соловейком»  є…

А  Олесь  Донченко

Б  Василь  Сухомлинський

В   Микола  Сигнаївський

 

  1. Твір   Олеся Донченка  «Лісовою  стежкою»  - це…

А  казка        Б  оповідання        В вірш

 

  1. Твір «  Наша мова » за Аллою Коваль   - це…

А  казка

Б   вірш

В   науково –популярне  оповідання

 

  1.  Добери  слова,  протилежні  за  значенням.

Тихо –

Короткі –

Веселий –

Розтане –

  1.  Поясни  значення  словосполучення  дивне  розмаїття.

 

 

  1.   В якій  країні  і в якому  місті   з’явилася   перша  друкована  книга? За Віктором  Дацкевичем

 

  1.   Хто  винайшов  друкарський  верстат?

 

  1.  Першу  бібліотеку  в Київській  Русі  заснував  князь…

А   Володимир  Святославич

Б    Ярослав  Мудрий

В    Данило  Галицький

 

  1.   Віднови   та  запиши  речення.

бо,  навчання,  Велика,  ж,  людині,  книжного,  від,  користь.

 

  1.  Перша  російська  друкована  книга  називалася… (Олександр  Єфімов)

А  «Повість   минулих  літ»

Б   « Апостол»

В   «Буквар»

      15.У якому  місті  розташована   найбільша  в Україні  бібліотека  для    дітей?

 

 

           

docx
Додано
2 січня
Переглядів
2762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку