Математика 3-А клас
Тема: Нумерація чисел в межах 1000. Одиниці вартості.
Очікувані результати уроку
Матеріал до уроку: презентація вчителя, 6 цеглинок, портрети видатних діячів України, зображених на купюрах.
Зміст уроку
Пролунав уже дзвінок, Розпочався наш урок! Тож і ми часу не гаймо. До роботи! Починаймо!
|
Слайд №1 Вчитель читає разом з учнями організаційний віршик. |
|||
|
Слайд №2
Слайд №3 |
|||
|
Слайд №4 136 жовтий
Слайд №5 297 синій
Слайд №6 136 зелений
Слайд №7
Слайд №8 |
|||
З 2 по 16 вересня 1996 року в Україні відбулася грошова реформа, внаслідок якої національною валютою стала гривня. Зовнішній вигляд грошей змінювався, вводились нові купюри з більшим номіналом (цифрою на банкноті), що означав вартість даної банкноти. Про купюри «1 гривня» та «1000 гривень» розказують діти. |
Слайд №9 |
|||
Робота зі стіною слів. |
|
|||
- Яке це число? (Трицифрове) - Чому ми називаємо його трицифровим?
|
|
|||
Перевіряємо: 103, 879, 802, 180 |
Слайд №10 |
|||
Вчитель знайомить учнів |
|
|||
Учні виконують перетворення. Перевіряємо роботу. |
Слайд №11 |
|||
|
Слайд №12 |
|||
Знайти загальну суму, яку заплатили порушники. 120 + 240 + 360 = 720 (грн.) |
Слайд №13
|
|||
|
|
|||
|
Слайд №14 |
|||
Використовуючи різні купюри викласти 210 грн, 70 грн. Вказати учням на небезпеку користування грошима. Звернути увагу на електронні картки.
|
|
|||
Пригадайте! Яка геометрична фігура називається кутом?
|
Слайд №15 |
|||
Визначіть істинні та хибні висловлювання, що стосуються кутів на малюнку будиночка.
|
Слайд №16 |
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|