Контрольні роботи з природознавства для учнів третього класу - це збірка готових контрольних робіт для перевірки рівня сформованих знань на два варіанти. Чудова допомога для вчителя початкових класів.
Контрольна робота з природознавства «Людина та її організм»
Обери правильну відповідь.
1. Частини тіла людини, які виконують певну роботу називаються:
а) деталями
б) предметами
в) органами
2. Які органи є опорою тіла людини і дають їй можливість виконувати різні рухи?
а) серце і судини
б) скелет і м’язи
в) м’язи і судини
3. Яку роботу виконує кровоносна система?
а) перетравлює їжу
б) виводить шкідливі речовини
в) забезпечує організм киснем
4. Яку роботу виконує дихальна система?
а) виводить шкідливі речовини
б) перетравлює їжу
в) забезпечує організм киснем
5. Підкресли слова органи травлення
Ротова порожнина, печінка, носоглотка, глотка, тонкий кишечник, товстий кишечник, шкіра, шлунок, стравохід, пряма кишка, язик, підшлункова залоза.
6. З’єднай орган з відповідною системою.
легені травна система
скелет органи чуття
шлунок опорно-рухова система
серце кровоносна
вуха дихальна система
7. Доведи, що здоровий спосіб життя допомагає людині бути красивою та успішною.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контрольна робота з природознавства «Рослини». Варіант 1
Обери правильний варіант відповіді.
а) світло,тепло, повітря, вода і поживні речовини з ґрунту;
б) тільки сонячне світло;
в) вуглекислий газ, вода, кисень.
2. Квітковими рослинами називають рослин, які мають:
а) корінь, стебло, листок; б) квітку, плід з насінням;
в) корінь, стебло, листок, квітку, плід з насінням;
3.Хвойні рослини представлені:
а) деревами; б) деревами та кущами;
в) деревами, кущами та трав’янистими рослинами.
4. Встанови відповідність.
Водорості ялина, сосна
Мохи сфагнум
Хвойні морська капуста, план арія
5. Встанови відповідність. Різноманітність плодів і насіння.
яблуня,
Соковиті плоди мають такі рослини: малина,
дуб,
кавун,
каштан,
мандарин.
6. Доповни речення.
Нову рослину можна виростити з _________________________________________________________________________
7.Напиши. Як людина використовує культурні рослини.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контрольна робота з природознавства «Рослини». Варіант 2
Обери правильний варіант відповіді.
а) живлення, дихання, розмноження; б) тільки живлення;
в) живлення, дихання, розмноження, ріст і розвиток.
2. Хвойними рослинами називають рослин, які мають:
а) корінь, стебло, листок;
б) корінь, дерев’янисте стебло,голчасті листки,-хвоїнки, шишки з насінням;
в) квітку, плід з насінням.
3.Квіткові рослини представлені:
а) деревами; б) деревами та кущами;
в) деревами, кущами та трав’янистими рослинами.
4. Встанови відповідність.
Папороті хвощ польовий
Хвощі ключик, папороть лісова
Квіткові груша, шипшина
5. Встанови відповідність. Різноманітність плодів і насіння.
ялина,
Сухі плоди мають такі рослини: малина,
дуб,
кавун,
каштан,
горіх.
6. Доповни речення .
Залежно від умов існування, рослини поділяються на _________________________________________________________________________
7.Напиши. Як людина використовує культурні рослини.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контрольна робота з природознавства №3 «Гірські породи. Ґрунти»
Варіант 1
а) гірські масиви;
б) природні тіла, які знаходяться в надрах Землі та на її поверхні;
в) глибини Землі.
2. До рідких корисних копалин належить…
а) нафта ; б) газ ; в) крейда.
3. Основна властивість ґрунту …
а) здатність пропускати воду;
б) здатність утворювати гірські породи;
в) родючість.
4. Вибери правильне твердження.
а) Деякі корисні копалини не приносять взагалі ніякої користі.
б) Властивості ґрунту не залежить від його складу.
в) Корисні копалини використовуються людиною в усіх галузях життя.
5. Встанови відповідність.
Мідна руда
Торф
Пісок
Вапняк
Кам’яне вугілля
Залізна руда
6. Доповни твердження.
Родючість ґрунту залежить від кількості в ньому __________________________________.
7. Дай відповідь на запитання. Для чого людина має дбати про ґрунти?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контрольна робота з природознавства №3 «Гірські породи. Ґрунти»
Варіант 2
а) гірські масиви;
б) верхній пухкий шар землі, на якому ростуть рослини;
в) глибини Землі.
2. До газоподібних корисних копалин належить…
а) нафта ; б) газ ; в) крейда.
3. Корисні копалини видобувають у …
а) кар’єрах, шахтах, бурових установках;
б) під землею;
в) під водою.
4. Вибери правильне твердження.
а) Гірські породи різняться за своїм походженням і властивостями.
б) Тверда поверхня Землі складається з піску.
в) Не всі гірські породи, що використовуються людьми, називаються корисні копалини.
5. Встанови відповідність.
Торф
Мідна руда
Пісок
Граніт
Кам’яне вугілля
Залізна руда
6. Доповни твердження.
Основна властивість ґрунту – це ________________________________________________.
7.Дай відповідь на запитання. Чому корисні копалини слід використовувати економно?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тестова контрольна робота з природознавства №2 «Повітря»
а) кисень;
б) азот;
в) вуглекислий газ.
2. Вибери правильне твердження.
а) Повітря – це суміш газів.
б) Повітря – це суміш рідких речовин.
в) Повітря – це суміш твердих речовин.
3. Для охорони повітря від забруднення необхідно…
а) вирубувати ліси;
б) спалювати сухе листя;
в) встановлювати пилоочисні фільтри на підприємствах.
4. З даного переліку вибери та обведи слова – властивості повітря.
Безбарвне, прозоре, блакитне, перебуває в газоподібному стані, не має запаху, важке.
5. Вибери та познач правильні твердження.
При нагрівання повітря розширюється.
Повітря важче за воду.
Повітря пружне.
При охолодженні повітря стискається.
Повітря погано проводить тепло.
Повітря не має здатність стискатися.
6. Доповни речення.
Вітер–це _________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Дай відповідь на запитання. Чому без чистого повітря неможливе життя на Землі?
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________