Містить контрольні та самостійні роботи за 5 клас з таких тем:
- "Натуральні числа"
- «Додавання натуральних чисел»,
-«Віднімання натуральних чисел»
-"Додавання і віднімання натуральних чисел"
Діагностична самостійна робота
Варіант – 1
Виберіть правильний варіант відповіді:
А |
Б |
В |
Г |
Д |
5832 |
108 |
18 |
5032 |
20750 |
17 і 93? (1б)
1 А 4332
2 Б 118
3 В 5 (2б)
4 Г 10098
Д 128
5. У книжці три оповідання. Перше займає 92 сторінки, друге – на 25 сторінок менше, ніж перше, а третє займає стільки сторінок, скільки перше та друге разом. Скільки всього сторінок у книжці? (2б)
6. Запишіть натуральні числа-сусіди для числа n+1. (1б)
7. Мотоцикліст і велосипедист, відстань між якими 272 км, їдуть назустріч один одному. Через скільки годин вони зустрінуться, якщо швидкість велосипедиста 12 км/год, а швидкість мотоцикліста 56 км/год. (2б)
8. Як зміниться різниця, якщо від’ємник збільшити на 7 одиниць? (1б)
Додаткове завдання:
9. Поставте замість зірочок такі цифри, щоб були правильними записи: 1) ; 2) .
Діагностична самостійна робота
Варіант – 2
Виберіть правильний варіант відповіді:
А |
Б |
В |
Г |
Д |
2 |
209 |
29 |
1015 |
27 |
29 і 86? (1б)
1 А 136
2 Б 101
3 В 236 (2б)
4 Г 5211
Д 126
5. У дитячий садочок привезли сливи, груші та яблука. Слив привезли 28 кг, груш – на 16 кг більше, ніж слив, а яблук стільки, скільки груш та слив разом. Скільки всього кілограмів фруктів привезли у дитячий садочок? (2б)
6. Запишіть натуральні числа-сусіди для числа k. (1б)
7. Два мотоциклісти їдуть назустріч один одному. Швидкість одного 62 км/год, а швидкість другого – 54 км/год. Через скільки годин вони зустрінуться, якщо відстань між ними становить 348 км. (2б)
8. Як зміниться різниця, якщо від’ємник зменшити на 4 одиниці? (1б)
Додаткове завдання:
9. Поставте замість зірочок такі цифри, щоб були правильними записи: 1) ; 2) .
Самостійна робота №2
Варіант -1
1.Запишіть цифрами числа:
А) тридцять дев’ять тисяч сто два ____________
Б) шістдесят три мільярди сто двадцять мільйонів дев’ятнадцять
____________________ (2б)
2. Запишіть цифрами число, у якому: 3 тисячі, 5 одиниць, 7 десятків,
2 сотні _______________ (1б)
3. Скільки мільйонів містить число 23 456 037 471? ____________ (1б)
4. Запишіть цифрами і словами число, яке складається з восьми трійок:
А) ____________________
Б) ____________________________________________________
____________________________________________________ (2б)
5. Скільки натуральних чисел стоїть у натуральному ряді між числами
35 і 55? ________________ (1б)
6. Запишіть числа, натурального ряду, які є сусідами числа x+7
________________________ (1б)
7. Запишіть найменше трицифрове натуральне число _________ (1б)
8. Запишіть п'ять послідовних натуральних чисел, сума яких дорівнює
320. ______________________________________ (1б)
9. Запишіть словами число 32 030 406 і подайте його у вигляді
суми розрядних доданків:
А)_____________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
Б) Визначіть і запишіть у цьому числі кількість:
* сотень ________________ (2б)
Самостійна робота №2
Варіант -2
1.Запишіть цифрами числа:
А) сто дев’ять тисяч вісімдесят ____________
Б) двісті три мільярди двадцять мільйонів дев’ять
____________________ (2б)
2. Запишіть цифрами число, у якому: 7 сотень, 9 тисяч, 6 одиниць,
8 десятків _______________ (1б)
3. Скільки тисяч містить число 33 756 037 401? ____________ (1б)
4. Запишіть цифрами і словами число, яке складається з семи двійок:
А) ____________________
Б) ____________________________________________________
____________________________________________________ (2б)
5. Скільки натуральних чисел стоїть у натуральному ряді між числами
42 і 66? ________________ (1б)
6. Запишіть числа, натурального ряду, які є сусідами числа x-1
________________________ (1б)
7. Запишіть найбільше чотирицифрове натуральне число _______ (1б)
8. Запишіть три послідовних натуральних числа, сума яких дорівнює
3120. ______________________________________ (1б)
9. Запишіть словами число 18 300 987 і подайте його у вигляді
суми розрядних доданків:
А)_____________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
Б) Визначіть і запишіть у цьому числі кількість:
* мільйонів ________________ (2б)
Самостійна робота №2
Варіант -3
1.Запишіть цифрами числа:
А) сімнадцять тисяч триста двадцять ____________
Б) сорок три мільярди двадцять вісім мільйонів сім
____________________ (2б)
2. Запишіть цифрами число, у якому: 2 тисячі, 9 одиниць, 7 десятків _______________ (1б)
3. Скільки мільйонів містить число 333 006 837 000?____________ (1б)
4. Запишіть цифрами і словами число, яке складається з восьми сімок:
А) ____________________
Б) ____________________________________________________
____________________________________________________ (2б)
5. Скільки натуральних чисел стоїть у натуральному ряді між числами
15 і 29? ________________ (1б)
6. Запишіть числа, натурального ряду, які є сусідами числа x+109
________________________ (1б)
7. Запишіть найменше натуральне число _________ (1б)
8. Запишіть п'ять послідовних натуральних чисел, сума яких дорівнює
520. ______________________________________ (1б)
9. Запишіть словами число 12 871 416 і подайте його у
вигляді суми розрядних доданків:
А)_____________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
Б) Визначіть і запишіть у цьому числі кількість:
* мільйонів ________________ (2б)
Самостійна робота №2
Варіант -4
1.Запишіть цифрами числа:
А) чотириста дев’ять тисяч вісімдесят ____________
Б) сто три мільярди двадцять тисяч сто
____________________ (2б)
2. Запишіть цифрами число, у якому: 3 сотні, 6 тисяч, 9 одиниць,
5 десятків _______________ (1б)
3. Скільки тисяч містить число 103 706 030 401? ____________ (1б)
4. Запишіть цифрами і словами число, яке складається з семи дев’яток:
А) ____________________
Б) ____________________________________________________
____________________________________________________ (2б)
5. Скільки натуральних чисел стоїть у натуральному ряді між числами
32 і 56? ________________ (1б)
6. Запишіть числа, натурального ряду, які є сусідами числа x-11
________________________ (1б)
7. Запишіть найбільше натуральне число _______ (1б)
8. Запишіть три послідовних натуральних числа, сума яких дорівнює
909. ______________________________________ (1б)
9. Запишіть словами число 20 201 305 і подайте його у
вигляді суми розрядних доданків:
А)_____________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
Б) Визначіть і запишіть у цьому числі кількість:
* сотень ___________________ (2б)
Контрольна робота №1
Натуральні числа
Варіант-1
і (2б)
Контрольна робота №1
Натуральні числа
Варіант-2
1) дванадцять мільйонів три тисячі два;
2) три мільярди двадцять сім тисяч. (1б)
і (2б)
Контрольна робота №1
Натуральні числа
Варіант-3
1) тринадцять мільйонів тринадцять тисяч двісті;
2) триста мільярдів сім тисяч п’ять. (1б)
і (2б)
Контрольна робота №1
Натуральні числа
Варіант-4
1)двадцять два мільйони триста тисяч два;
2)три мільярди двадцять мільйонів сім. (1б)
і (2б)
10. Від якого шестицифрового числа треба відняти 6, щоб отримати найбільше п’ятицифрове число? (1б)
Самостійна робота «Додавання натуральних чисел»
Варіант -1
302+56883+1698+117 (2б)
2) 2год 35хв + 6год 42хв (2б)
5. У трикутнику ODE сторона DO більша, ніж сторона DE
на 5 см, а сторона DE менша, ніж сторона OE, на 30 см.
Знайдіть периметр ∆ ODE, якщо DE=45 см. (3б)
отримати 110. (1б)
Самостійна робота «Додавання натуральних чисел»
Варіант -3
197+2414+2303+47586 (2б)
2) 2т 35ц + 6т 75ц (2б)
5. У трикутнику ODE сторона DO менша, ніж сторона DE
на 5 см, а сторона DE більша, ніж сторона OE, на 15 см.
Знайдіть периметр ∆ ODE, якщо DE=35 см. (3б)
6. У записі 5555 поставте між цифрами знак «+» так, щоб
отримати 560. (1б)
Самостійна робота «Додавання натуральних чисел»
Варіант -2
1888+87239+481+1112 (2б)
2) 12дм 35мм + 6дм 76мм (2б)
5. У трикутнику ABC сторона BC менша, ніж сторона AB
на 5 см, а сторона AB більша, ніж сторона AC, на 3 см.
Знайдіть периметр ∆ ABC, якщо AB=16 см. (3б)
отримати 804. (1б)
Самостійна робота «Додавання натуральних чисел»
Варіант -4
437+637849+1563+62151 (2б)
2) 12год 35хв + 11год 53хв (2б)
5. У трикутнику ABC сторона BC більша, ніж сторона AB
на 8 см, а сторона AB менша, ніж сторона AC, на 23 см.
Знайдіть периметр ∆ ABC, якщо AB=25 см. (3б)
6. У записі 6666 поставте між цифрами знак «+» так, щоб
отримати 132. (1б)
Самостійна робота «Віднімання натуральних чисел» Варіант -1
2) 15 год 3 хв – 2 год 40 хв. (2б)
4. Обчисліть зручним способом:
1) 849 – (249 + 176); 2) (756 + 235) – 356. (2б)
5. В одній школі навчається 518 дітей, у другій – на 64 мен-
ше, а в третій стільки дітей, скільки в першій та в другій (2б)
школах разом. Скільки всього дітей навчається у трьох школах?
Самостійна робота «Віднімання натуральних чисел» Варіант -2
2) 26 год 3 хв. – 2 год 40 хв. (2б)
4. Обчисліть зручним способом:
1) 741 – (341 + 216); 2) (654 + 289) – 454. (2б)
5. До магазину завезли фрукти: яблук 438 кг, груш – на 69 кг
менше, а слив стільки, скільки яблук і груш разом. (2б)
Скільки всього фруктів завезли до магазину?
6. За три дні учні розв’язали 273 задачі. За перший день розв’язали 106 задач, що на 18 задач більше, ніж за другий. Скільки задач розв’язали за третій день? (3б)
Самостійна робота «Віднімання натуральних чисел» Варіант -3
2) 17 хв 32 с – 7 хв 48 с (2б)
4. Обчисліть зручним способом:
1) 914 – (417 + 314); 2) (429 + 237) – 229. (2б)
5. В одній школі навчається 429 дітей, у другій – на 54 біль-
ше, а в третій стільки дітей, скільки в першій та в другій (2б)
школах разом. Скільки всього дітей навчається у трьох школах?
Самостійна робота «Віднімання натуральних чисел» Варіант -4
1.Виконайте дію: 987345 – 56984. (1б)
2) 26 год 3 хв. – 2 год 40 хв. (2б)
4. Обчисліть зручним способом:
1) 929 – (129 + 498); 2) (256 + 343) – 156. (2б)
5. До магазину завезли фрукти: яблук 359 кг, груш – на 78 кг
більше, а слив стільки, скільки яблук і груш разом. (2б)
Скільки всього фруктів завезли до магазину?
6. За три дні учні розв’язали 349 задач. За перший день розв’язали 96 задач, що на 37 задач менше, ніж за другий. Скільки задач розв’язали за третій день? (3б)
Контрольна робота №2
Додавання і віднімання натуральних чисел
Варіант-1
2. Яке число менше за число 37125 на 1125? (1б)
3. Пшениці зібрали 458 т, що на 89 т більше, ніж жита.
Скільки тонн пшениці та жита зібрали разом? (1б)
4. Знайдіть значення виразу ,
якщо . (1б)
5. Обчисліть 15 хв 27 с – 4 хв 49 с. (1б)
6. З’ясуйте, на скільки сума чисел 157 і 293 менша від
числа 495. (1б)
7. Обчисліть найбільш зручним способом:
1) (813+226) – 713; 2) 1244 – (644+209). (2б)
8. Турист ішов пішки год зі швидкістю 4 км/год і 2 км
їхав велосипедом. Складіть формулу для обчислення
відстані , яку подолав турист. (1б)
9. На ділянці висадили розсаду: рядів помідорів
і рядів перцю по 8 штук у кожному ряді. Скільки
всього розсади помідорів і перцю висадили на ділянці,
якщо , ? (1б)
10. Як зміниться різниця двох чисел, якщо зменшуване
збільшити на 4, а від’ємник зменшити на 5? (1б)
11. У першому вагоні електропотягу їхало на 42 пасажири
більше, ніж у другому. На зупинці з першого вагону
вийшло 39 пасажирів. Скільки пасажирів має увійти до
другого вагону, щоб у ньому стало на 25 пасажирів
менше, ніж у першому? (1б)
Контрольна робота №2
Додавання і віднімання натуральних чисел
Варіант-2
2. Яке число більше за число 741655 на 1655? (1б)
3. Пшениці зібрали 375 т, що на 98 т менше, ніж жита.
Скільки тонн пшениці та жита зібрали разом? (1б)
4. Знайдіть значення виразу ,
якщо . (1б)
5. Обчисліть 55 год 47 хв – 4 год 49 хв. (1б)
6. З’ясуйте, на скільки різниця чисел 457 і 293 більша від
числа 95. (1б)
7. Обчисліть найбільш зручним способом:
1) (397+248) – 148; 2) 1256 – (139+356). (2б)
8. Турист ішов пішки год зі швидкістю км/год і 4 км
їхав велосипедом. Складіть формулу для обчислення
відстані , яку подолав турист. (1б)
9. У саду висадили саджанці: рядів яблунь і рядів
груш по 20 штук у кожному ряді. Скільки всього
саджанців яблунь і груш висадили в саду, якщо ,
? (1б)
10. Як зміниться різниця двох чисел, якщо зменшуване
зменшити на 3, а від’ємник збільшити на 7? (1б)
11. У першому вагоні електропотягу їхало на 15 пасажирів
більше, ніж у другому. На зупинці до першого вагону
ввійшло 28 пасажирів. Скільки пасажирів має вийти з
другого вагону, щоб у ньому стало на 55 пасажирів
менше, ніж у першому? (1б)
Контрольна робота №2
Додавання і віднімання натуральних чисел
Варіант-3
2. Яке число менше за число 649325 на 1125? (1б)
3. Пшениці зібрали 387 т, що на 79 т більше, ніж жита.
Скільки тонн пшениці та жита зібрали разом? (1б)
4. Знайдіть значення виразу ,
якщо . (1б)
5. Обчисліть 18 хв 7 с – 9 хв 19 с. (1б)
6. З’ясуйте, на скільки сума чисел 273 і 197 менша від
числа 595. (1б)
7. Обчисліть найбільш зручним способом:
1) (867+326) – 467; 2) 1374 – (644+474). (2б)
8. Турист ішов пішки год зі швидкістю 5 км/год і 9 км
їхав велосипедом. Складіть формулу для обчислення
відстані , яку подолав турист. (1б)
9.На ділянці висадили розсаду: рядів помідорів і рядів
перцю по 9 штук у кожному ряді. Скільки всього розсади помідорів і перцю висадили на ділянці,
якщо , ? (1б)
10. Як зміниться різниця двох чисел, якщо зменшуване
збільшити на 5, а від’ємник зменшити на 7? (1б)
11. У першому вагоні електропотягу їхало на 53 пасажири
більше, ніж у другому. На зупинці з першого вагону
вийшло 37 пасажирів. Скільки пасажирів має увійти до
другого вагону, щоб у ньому стало на 35 пасажирів
менше, ніж у першому? (1б)
Контрольна робота №2
Додавання і віднімання натуральних чисел
Варіант-4
2. Яке число більше за число 848395 на 1655? (1б)
3. Пшениці зібрали 396 т, що на 89 т менше, ніж жита.
Скільки тонн пшениці та жита зібрали разом? (1б)
4. Знайдіть значення виразу ,
якщо . (1б)
5. Обчисліть 47 год 17 хв – 8 год 25 хв. (1б)
6. З’ясуйте, на скільки різниця чисел 573 і 286 більша від
числа 107. (1б)
7. Обчисліть найбільш зручним способом:
1) (576+739) – 539; 2) 1239 – (139+356). (2б)
8. Турист ішов пішки год зі швидкістю км/год і 4 км
їхав велосипедом. Складіть формулу для обчислення
відстані , яку подолав турист. (1б)
9. У саду висадили саджанці: рядів яблунь і рядів
груш по 11 штук у кожному ряді. Скільки всього
саджанців яблунь і груш висадили в саду, якщо ,
? (1б)
10. Як зміниться різниця двох чисел, якщо зменшуване
зменшити на 4, а від’ємник зменшити на 7? (1б)
11. У першому вагоні електропотягу їхало на 17 пасажирів
більше, ніж у другому. На зупинці до першого вагону
ввійшло 29 пасажирів. Скільки пасажирів має вийти з
другого вагону, щоб у ньому стало на 55 пасажирів
менше, ніж у першому? (1б)
Самостійна робота «Кути. Многокутники»
Варіант -1
1. Побудуйте кути, градусна міра яких рівна і . (1б)
2. Одна із сторін трикутника дорівнює 24 см, друга – у 4 рази коротша від першої, а третя – на 16 см довша за другу. Обчисліть периметр трикутника. (2б)
3. Периметр чотирикутника дорівнює 48 см, одна з його сторін дорівнює 15 см, а решта три сторони рівні. Знайдіть невідомі сторони чотирикутника. (2б)
4. Периметр рівнобедреного рівний 50 см, а його основа –см. Складіть вираз для знаходження бічної сторони трикутника. (2б)
5. За допомогою лінійки і транспортира побудуйте трикутник, якщо:
1) дві його сторони дорівнюють по 3 см, а кут між ними - ; (2б)
2) одна його сторона дорівнює 6 см, а кути, що прилягають до цієї сторони, - і . (2б)
6. При якому значенні , значення виразу на 93
більше за 123? (1б)
Самостійна робота «Кути. Многокутники»
Варіант -2
1. Побудуйте кути, градусна міра яких рівна і . (1б)
2. Одна із сторін трикутника дорівнює 21 см, друга – на 5 см довша від першої, а третя – у 2 рази коротша за другу. Обчисліть периметр трикутника. (2б)
3. Периметр п’ятикутника дорівнює 64 см, одна з його сторін дорівнює 16 см, а решта чотири сторони рівні. Знайдіть невідомі сторони п’ятикутника. (2б)
4. Периметр рівнобедреного рівний 50 см, а його бічна сторона –см. Складіть вираз для знаходження основи трикутника. (2б)
5. За допомогою лінійки і транспортира побудуйте трикутник, якщо:
1) дві його сторони дорівнюють 3 см і 5 см, а кут між ними - 120; (2б)
2) одна його сторона дорівнює 7 см, а кути, що прилягають до цієї сторони, - і . (2б)
6. При якому значенні , значення виразу на 102 більше
за 130? (1б)
Самостійна робота «Кути. Многокутники»
Варіант -3
1. Побудуйте кути, градусна міра яких рівна і . (1б)
2. Одна із сторін трикутника дорівнює 18 см, друга – у 2 рази довша від першої, а третя – на 13 см коротша за другу. Обчисліть периметр трикутника. (2б)
3. Периметр чотирикутника дорівнює 52 см, одна з його сторін дорівнює 16 см, а решта три сторони рівні. Знайдіть невідомі сторони чотирикутника. (2б)
4. Периметр рівнобедреного рівний 73 см, а його основа –см. Складіть вираз для знаходження бічної сторони трикутника. (2б)
5. За допомогою лінійки і транспортира побудуйте трикутник, якщо:
1) дві його сторони дорівнюють по 4 см, а кут між ними - ; (2б)
2) одна його сторона дорівнює 5 см, а кути, що прилягають до цієї сторони, - і . (2б)
6. При якому значенні , значення виразу на 87 більше
за 113? (1б)
Самостійна робота «Кути. Многокутники»
Варіант -4
1. Побудуйте кути, градусна міра яких рівна і . (1б)
2. Одна із сторін трикутника дорівнює 28 см, друга – у 4 рази коротша від першої, а третя – на 13 см довша за другу. Обчисліть периметр трикутника. (2б)
3. Периметр п’ятикутника дорівнює 84 см, одна з його сторін дорівнює 24 см, а решта чотири сторони рівні. Знайдіть невідомі сторони п’ятикутника. (2б)
4. Периметр рівнобедреного рівний 65 см, а його бічна сторона –см. Складіть вираз для знаходження основи трикутника. (2б)
5. За допомогою лінійки і транспортира побудуйте трикутник, якщо:
1) дві його сторони дорівнюють 4 см і 5 см, а кут між ними - 110; (2б)
2) одна його сторона дорівнює 6 см, а кути, що прилягають до цієї сторони по . (2б)
6. При якому значенні , значення виразу на 82 більше
за 137? (1б)
Cамостійна робота №1
Рівняння
Варіант – 1
1. |
(x+38) – 59 = 125 |
А |
820 |
2. |
478 – (256+x) = 143 |
Б |
608 |
3. |
(x – 483)+164 = 501 |
В |
365 |
4. |
875 – (x – 61) = 328 |
Г |
146 |
|
|
Д |
79 |
Cамостійна робота №1
Рівняння
Варіант – 2
1. |
(x – 29) + 75 = 154 |
А |
515 |
2. |
703 – (652 – x) = 566 |
Б |
95 |
3. |
(x + 458) – 156 = 348 |
В |
108 |
4. |
878 – (x + 364) = 419 |
Г |
933 |
|
|
Д |
46 |
Cамостійна робота №1
Рівняння
Варіант – 3
1. |
(x – 76) – 85 = 104 |
А |
1161 |
2. |
325 – (x – 617) = 219 |
Б |
560 |
3. |
(952 – x) – 137 = 255 |
В |
64 |
4. |
356 + (x + 61) = 481 |
Г |
723 |
|
|
Д |
265 |
Cамостійна робота №1
Рівняння
Варіант – 4
1. |
114 – (x+27) = 39 |
А |
1403 |
2. |
659 – (345 – x) = 427 |
Б |
227 |
3. |
(x – 536) – 143 = 724 |
В |
48 |
4. |
(x + 358) – 459 = 126 |
Г |
1117 |
|
|
Д |
113 |
Контрольна робота «Рівняння. Кути. Многокутники»
Варіант -1
2) (1б)
3. Знайдіть сторону восьмикутника, у якого всі сторони рівні, а
периметр дорівнює 128 см. (1б)
4. Складіть вираз для знаходження основи рівнобедреного трикутника, якщо периметр цього рівний 47, а бічна сторона –см. (1б)
5. Довжина однієї з сторін прямокутника дорівнює 28 см, що на 15 см менше за довжину сусідньої сторони. Знайдіть периметр прямокутника. (1б)
6. Розв’яжіть рівняння: . (1б)
7. З вершини розгорнутого кута MKP проведено два промені KE і KS так,
що . Обчисліть градусну міру . (2б)
8. Прямокутник, сусідні сторони якого дорівнюють 18 см і 36 см, та квадрат мають рівні периметри. Знайдіть сторону квадрата. (2б)
9. За допомогою лінійки і транспортира побудуйте трикутник, якщо
одна його сторона дорівнює 5 см, а кути, що прилягають до цієї сторони, дорівнюють і . (1б)
10. При якому значенні , значення виразу на 87 більше
за 113? (1б)
Контрольна робота «Рівняння. Кути. Многокутники»
Варіант -2
1. Побудуйте: 1) , градусна міра якого рівна 6;
2) , градусна міра якого рівна 148. (1б)
2) (1б)
3. Знайдіть сторону семикутника, у якого всі сторони рівні, а
периметр дорівнює 105 см. (1б)
4. Складіть вираз для знаходження бічної сторони трикутника, якщо периметр цього рівний 80 см, а його основа –см. (1б)
5. Довжина однієї з сторін прямокутника дорівнює 36 см, що на 17 см більше за довжину сусідньої сторони. Знайдіть периметр прямокутника. (1б)
6. Розв’яжіть рівняння: . (1б)
7. З вершини розгорнутого кута DOS проведено два промені OT і OH так,
що . Обчисліть градусну міру . (2б)
8. Квадрат зі стороною 14 см і прямокутник, одна із сторін якого дорівнює 18 см, мають рівні периметри. Знайдіть невідому сторону прямокутника. (2б)
9. За допомогою лінійки і транспортира побудуйте трикутник, якщо
дві його сторони дорівнюють по 3 см, а кут між ними - . (1б)
10. При якому значенні , значення виразу на 93
більше за 123? (1б)
Контрольна робота «Рівняння. Кути. Многокутники»
Варіант -3
, градусна міра якого рівна 58. (1б)
2) (1б)
3. Знайдіть сторону шестикутника, у якого всі сторони рівні, а
периметр дорівнює 114 см. (1б)
4. Складіть вираз для знаходження основи рівнобедреного трикутника, якщо периметр цього рівний 97, а бічна сторона –см. (1б)
5. Довжина однієї з сторін прямокутника дорівнює 21 см, що на 17 см менше за довжину сусідньої сторони. Знайдіть периметр прямокутника. (1б)
6. Розв’яжіть рівняння: . (1б)
7. З вершини розгорнутого кута OKG проведено два промені KE і KS так,
що . Обчисліть градусну міру . (2б)
8. Прямокутник, сусідні сторони якого дорівнюють 16 см і 32 см, та квадрат мають рівні периметри. Знайдіть сторону квадрата. (2б)
9. За допомогою лінійки і транспортира побудуйте трикутник, якщо
одна його сторона дорівнює 7 см, а кути, що прилягають до цієї сторони, дорівнюють і . (1б)
10. При якому значенні , значення виразу на 82 більше
за 137? (1б)
Контрольна робота «Рівняння. Кути. Многокутники»
Варіант -4
1.Побудуйте: 1) , градусна міра якого рівна 74;
2) , градусна міра якого рівна 167. (1б)
2) (1б)
3. Знайдіть сторону дев’ятикутника, у якого всі сторони рівні, а
периметр дорівнює 117 см. (1б)
4. Складіть вираз для знаходження бічної сторони трикутника, якщо периметр цього рівний 75 см, а його основа –см. (1б)
5. Довжина однієї з сторін прямокутника дорівнює 26 см, що на 11 см більше за довжину сусідньої сторони. Знайдіть периметр прямокутника. (1б)
6. Розв’яжіть рівняння: . (1б)
7. З вершини розгорнутого FOM проведено два промені OT і OH так, що . Обчисліть градусну міру .(2б)
8. Квадрат зі стороною 16 см і прямокутник, одна із сторін якого дорівнює 26 см, мають рівні периметри. Знайдіть невідому сторону прямокутника. (2б)
9. За допомогою лінійки і транспортира побудуйте трикутник, якщо
дві його сторони дорівнюють 3 см і 5 см, а кут між ними - . (1б)
10. При якому значенні , значення виразу на 97
більше за 256? (1б)
Самостійна робота № 1
Множення. Переставна властивість множення
Варіант – 1
Самостійна робота № 1
Множення. Переставна властивість множення
Варіант – 2
Самостійна робота № 1
Множення. Переставна властивість множення
Варіант – 3
Самостійна робота № 1
Множення. Переставна властивість множення
Варіант – 4
Самостійна робота
«Множення натуральних чисел»
Варіант -1
1) ; 2) . (1б)
Самостійна робота
«Множення натуральних чисел»
Варіант -2
1) ; 2) . (1б)
Самостійна робота
«Множення натуральних чисел»
Варіант -3
1) ; 2) . (1б)
Самостійна робота
«Множення натуральних чисел»
Варіант -4
1) ; 2) . (1б)
Самостійна робота
«Рівняння і текстові задачі»
Варіант -1
б) ; (1б)
в) ; (1б)
г) ; (1б)
д) . (1б)
Самостійна робота
«Рівняння і текстові задачі»
Варіант -2
б) ; (1б)
в) ; (1б)
г) ; (1б)
д) . (1б)
Самостійна робота
«Рівняння і текстові задачі»
Варіант -3
б) ; (1б)
в) ; (1б)
г) ; (1б)
д) 7. (1б)
Самостійна робота
«Рівняння і текстові задачі»
Варіант -4
б) ; (1б)
в) ; (1б)
г) ; (1б)
д) . (1б)
Контрольна робота № 4
“Множення і ділення натуральних чисел”
Варіант – 1
3) ; 4) . (1б)
2) . (1б)
Контрольна робота № 4
“Множення і ділення натуральних чисел”
Варіант – 2
3) ; 4) . (1б)
2) . (1б)
; 2) . (1б)
Контрольна робота № 4
“Множення і ділення натуральних чисел”
Варіант – 3
3) ; 4) . (1б)
2) . (1б)
; 2) (1б)
Контрольна робота № 4
“Множення і ділення натуральних чисел”
Варіант – 4
3) ; 4) 9105. (1б)
2) . (1б)
; 2) . (1б)
Математичне лото
Картка №1
У картці закресліть ті клітинки, які на вашу думку є відповідями на слідуючі запитання лото, попередньо дописавши потрібні одиниці вимірювання. Розв’язки до задач пишіть на цьому аркуші.
6 |
11 |
81 |
15 |
40 |
2 |
22 |
3 |
25 |
64 |
27 |
9 |
Запитання для лото
куб різниці чисел 11 і 8. (1б)
Математичне лото
Картка №2
У картці закресліть ті клітинки, які на вашу думку є відповідями на слідуючі запитання лото, попередньо дописавши потрібні одиниці вимірювання. Розв’язки до задач пишіть на цьому аркуші
26 |
50 |
21 |
49 |
81 |
16 |
4 |
13 |
74 |
36 |
7 |
64 |
Запитання для лото
сума квадратів чисел 5 і 7. (1б)
Cамостійна робота
“Прямокутний паралелепіпед.
Площа поверхні. Об’єм. ”
Варіант – 1
б) ребра, що дорівнюють ребру AD;
в) грань, яка дорівнює грані DD1C1C ;
г) грані, що мають спільне ребро СC1. (2б)
а) бічні грані піраміди;
б) ребра основи піраміди. (1б)
б) площу поверхні паралелепіпеда. (2б)
Cамостійна робота
“Прямокутний паралелепіпед.
Площа поверхні. Об’єм. ”
Варіант – 2
б) ребра, що дорівнюють ребру СD;
в) грань, яка дорівнює грані ВВ1C1C ;
г) грані, що мають спільне ребро В1C1. (2б)
а) бічні грані піраміди;
б) ребра основи піраміди. (1б)
б) площу поверхні паралелепіпеда. (2б)
Директорська контрольна робота
за І семестр, 5 клас
Варіант – 1
б) прямий ∠DCP. (1б)
б) . (1б)
а остача – 5? (1б)
більше за 123? (1б)
Директорська контрольна робота
за І семестр, 5 клас
Варіант – 2
б) розгорнутий ∠DOF. (1б)
б) . (1б)
а остача – 4? (1б)
менше за 256? (1б)
Директорська контрольна робота
за І семестр, 5 клас
Варіант – 3
б) прямий ∠TNP. (1б)
б) . (1б)
а остача – 4? (1б)
більше за 249? (1б)
Директорська контрольна робота
за І семестр, 5 клас
Варіант – 4
1. Побудуйте: а) ∠OPF, градусна міра якого 68˚;
б) розгорнутий ∠KLD. (1б)
б) . (1б)
а остача – 5? (1б)
менше за 289? (1б)
Cамостійна робота « Звичайні дроби»
Варіант – 1
1. Запишіть дріб три сьомих. Число «сім» показує …, а число «три» показує… (1б)
2. Запишіть дріб, який має знаменник 9, а чисельник на дві одиниці менший. (1б)
3. Яку частину години становлять 3 хвилини? (1б)
4. Десяту частину дециметра називають … (1б)
5. У класі 28 учнів, із них 13 – дівчата. Яку частину класу становлять дівчата? (1б)
6. Скільки градусів становлять розгорнутого кута. (2б)
7. В автопарку 180 автомобілів. У рейс вийшло автомобілів. Скільки автомобілів вийшло в рейс? (2б)
8. Довжина доріжки в саду дорівнює 18м. Першого дня замостили плиткою доріжки, а другого – решти. Скільки метрів доріжки залишилось замостити плиткою? (3б)
Cамостійна робота « Звичайні дроби»
Варіант – 2
1. Запишіть дріб сім восьмих. Число «сім» показує …, а число «вісім» показує… (1б)
2. Запишіть дріб, який має чисельник 7, а знаменник на дві одиниці більший. (1б)
3. Яку частину тижня становлять 2 доби? (1б)
4. Соту частину центнера називають … (1б)
5. Дівчинка зібрала 85 грибів, із них 32 були білими. Яку частину всіх грибів становлять білі гриби. (1б)
6. Скільки градусів становлять прямого кута. (2б)
7. У тролейбусному депо 240 тролейбусів, із них вийшли на лінію. Скільки тролейбусів вийшло на лінію? (2б)
8. У мікрорайоні 15 будинків. У червні відремонтували всіх
будинків, а в липні – решти. Скільки будинків залишилось відремонтувати? (3б)
Самостійна робота №2
«Звичайні та мішані дроби»
Варіант – 1
Скільки риб піймав Петрик? (1б)
Самостійна робота №2
«Звичайні та мішані дроби»
Варіант – 2
усієї книги. Скільки сторінок має книга? (1б)
Контрольна робота №6
Звичайні дроби
І рівень
а) і ; б) і 1; в) і ; г) і . (1б)
2. Виконати дії:
1) + ; 2) ; 3) 1 - ; 4) . (2б)
ІІ рівень
3. Запишіть мішані дроби у вигляді неправильних:
а) ; б) . (1б)
усієї книги. Скільки сторінок має книга? (1б)
ІІІ рівень
IV рівень
Контрольна робота №6
Звичайні дроби
І рівень
а) і ; б) і 1; в) і ; г) і . (1б)
2. Виконати дії:
1) + ; 2) ; 3) 1 - ; 4) . (2б)
ІІ рівень
3. Запишіть мішані дроби у вигляді неправильних:
а) ; б) . (1б)
4. Купили 6 кг картоплі, що становить усіх куплених овочів. Скільки овочів було куплено? (1б)
5. При якому натуральному значенні х дріб буде неправильним? (1б)
ІІІ рівень
6. Розв’язати рівняння: а) ; б) . (2б)
7. У магазині продали 150 кг фруктів. У перший день продали усіх фруктів, а в другий – усіх фруктів. Скільки кг фруктів було продано за два дні? (1б)
IV рівень
Контрольна робота №6
Звичайні дроби
І рівень
а) і ; б) 1 і ; в) і ; г) і . (1б)
1) + ; 2) ; 3) 1 - ; 4) . (2б)
ІІ рівень
а) ; б) . (1б)
ІІІ рівень
IV рівень
Контрольна робота №6
Звичайні дроби
І рівень
а) і ; б) 1 і ; в) і ; г) і . (1б)
1) + ; 2) ; 3) 1 - ; 4) . (2б)
ІІ рівень
а) ; б) . (1б)
ІІІ рівень
IV рівень
Бліц-опитування «Десяткові дроби»
Варінт – 1
1)___________2)_____________3)____________4)______
________________________________________________
________________________________________________
___________________________________________ (1б)
7_______________________6_______________________
3_______________________1_______________________
8_______________________4_______________________5_______________________
Бліц-опитування «Десяткові дроби»
Варінт – 2
1)___________2)_____________3)____________4)______
________________________________________________
________________________________________________
___________________________________________ (1б)
6_______________________4_______________________
8_______________________2_______________________
3_______________________1_______________________9_______________________
1) = 2) 3)
1) 5 м 76 см =
Бліц-опитування «Десяткові дроби»
Варінт – 3
1)___________2)_____________3)____________4)______
________________________________________________
________________________________________________
___________________________________________ (1б)
4_______________________2_______________________
7_______________________5_______________________
9_______________________3_______________________6_______________________
= 2) 3)
8. Запишіть у гривнях і копійках:
9.У скільки разів хв менше, ніж 4 хв 10 с? (2б)
Бліц-опитування «Десяткові дроби»
Варінт – 4
1)___________2)_____________3)____________4)______
________________________________________________
________________________________________________
___________________________________________ (1б)
3_______________________8_______________________
5_______________________5_______________________
2_______________________9_______________________7_______________________
1) 6 = 2) 3)
1) 1 м 97 см =
Самостійна робота «Десяткові дроби»
Варіант -1
Округліть дане число до: 1) сотих; 2) десятків;
3) тисяч; 4) одиниць; 5) десятих;
6) найвищого розряду. (3б)
2) (1б)
Самостійна робота «Десяткові дроби»
Варіант – 2
Округліть дане число до: 1) сотих; 2) десятків;
3) тисяч; 4) одиниць; 5) десятих;
6) найвищого розряду. (3б)
2) (1б)
Самостійна робота «Десяткові дроби»
Варіант – 3
Округліть дане число до: 1) сотих; 2) десятків;
3) тисяч; 4) одиниць; 5) десятих;
6) найвищого розряду. (3б)
2) (1б)
Самостійна робота «Десяткові дроби»
Варіант – 4
Округліть дане число до: 1) сотих; 2) десятків;
3) тисяч; 4) одиниць; 5) десятих;
6) найвищого розряду. (3б)
2) (1б)
Контрольна робота №7
«Десяткові дроби»
Варіант -1
І рівень:
б) 0,756 і 0,7556. (1б)
б) 1875,3925 до десятків. (1б)
б) 23 – 2,983. (1б)
ІІ рівень:
а) 5,7 кг + 845 г;
б) 3 кг 50 г – 1873 г. (1б)
ІІІ рівень:
ІV рівень:
б) 0,989 – (0,145+0,489). (1б)
Контрольна робота № 7
«Десяткові дроби»
Варіант -2
І рівень:
б) 0,983 і 0,9829. (1б)
б) 3849,5025 до тисячних. (1б)
б) 27 – 2,928. (1б)
ІІ рівень:
а) 9,5 м + 289 см;
б) 4 м 3 см – 397 см. (1б)
ІІІ рівень:
ІV рівень:
б) 0,952 – (0,452+0,213). (1б)
Контрольна робота №7
«Десяткові дроби»
Варіант -3
І рівень:
1. Порівняйте: а) 17,836 і 17,83;
б) 0,367 і 0,3667. (1б)
б) 1487,939 до сотих. (1б)
б) 21 – 3,897. (1б)
ІІ рівень:
а) 8,7 т + 658 кг;
б) 5 т 50 кг – 2763 кг. (1б)
ІІІ рівень:
ІV рівень:
б) 0,839 – (0,147+0,439). (1б)
Контрольна робота №7
«Десяткові дроби»
Варіант -4
І рівень:
б) 0,678 і 0,6778. (1б)
б) 3748,591 до десятих. (1б)
б) 25 – 2,478. (1б)
ІІ рівень:
а) 6,9 дм + 275 см;
б) 71 дм 3 см – 485 см. (1б)
ІІІ рівень:
ІV рівень:
б) 0,828 – (0,428+0,363). (1б)
Самостійна робота
«Множення десяткових дробів»
Варіант -1
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (3б)
_________________________________________________________________________________________________________ (2б)
Самостійна робота
«Множення десяткових дробів»
Варіант -2
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (3б)
_________________________________________________________________________________________________________ (2б)
Самостійна робота
«Множення десяткових дробів»
Варіант -3
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (3б)
_________________________________________________________________________________________________________ (2б)
Самостійна робота
«Множення десяткових дробів»
Варіант -4
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (3б)
_________________________________________________________________________________________________________ (2б)
Гра «Обери правильну відповідь»
Варіант -1
Встановіть відповідність між часткою (1-6) та її значенням (А-Ж), обчислення виконайте в стовпчик, відповіді запишіть у відповідний бланк:
1 |
25,26:60 |
А |
0,35 |
2 |
935:220 |
Б |
0,02 |
3 |
18,91:62 |
В |
4,25 |
4 |
780:300 |
Г |
0,2 |
5 |
16,2:81 |
Д |
2,6 |
6 |
18,95:5 |
Е |
0,421 |
|
|
Є |
3,79 |
|
|
Ж |
0,305 |
Бланк відповідей:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Гра «Обери правильну відповідь»
Варіант -2
Встановіть відповідність між часткою (1-6) та її значенням (А-Ж), обчислення виконайте в стовпчик, відповіді запишіть у відповідний бланк:
1 |
468:3600 |
А |
5,09 |
2 |
14,985:45 |
Б |
0,13 |
3 |
3563:700 |
В |
0,25 |
4 |
1,28:32 |
Г |
0,025 |
5 |
25,656:8 |
Д |
0,333 |
6 |
0,45:18 |
Е |
0,04 |
|
|
Є |
3,207 |
|
|
Ж |
3,27 |
Бланк відповідей:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Гра «Обери правильну відповідь»
Варіант -3
Встановіть відповідність між часткою (1-6) та її значенням (А-Ж), обчислення виконайте в стовпчик, відповіді запишіть у відповідний бланк:
1 |
5,13:9 |
А |
0,291 |
2 |
4,032:16 |
Б |
1,8 |
3 |
75,6:24 |
В |
0,09 |
4 |
10,8:120 |
Г |
0,9 |
5 |
27:25 |
Д |
0,252 |
6 |
0,873:3 |
Е |
3,15 |
|
|
Є |
0,57 |
|
|
Ж |
1,08 |
Бланк відповідей:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Гра «Обери правильну відповідь»
Варіант -4
Встановіть відповідність між часткою (1-6) та її значенням (А-Ж), обчислення виконайте в стовпчик, відповіді запишіть у відповідний бланк:
1 |
0,738:30 |
А |
24,5 |
2 |
882:36 |
Б |
0,36 |
3 |
94:400 |
В |
0,246 |
4 |
1,44:60 |
Г |
0,306 |
5 |
26,01:85 |
Д |
0,024 |
6 |
15,75:7 |
Е |
0,0246 |
|
|
Є |
2,25 |
|
|
Ж |
0,235 |
Бланк відповідей:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Самостійна робота
«Ділення десяткових дробів»
Варіант -3
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (2б)
Самостійна робота
«Ділення десяткових дробів»
Варіант -4
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (2б)
; (2б)
2) . (2б)
Самостійна робота
«Ділення десяткових дробів»
Варіант -1
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (2б)
; (2б)
2) . (2б)
Самостійна робота
«Ділення десяткових дробів»
Варіант -2
; (2б)
2) . (2б)
Контрольна робота № 8
«Множення і ділення десяткових дробів»
Варіант – 1
І рівень:
г) ; д) ; е) . (3б)
ІІ рівень:
ІІІ рівень:
. (1б)
і знайдіть його значення, якщо . (2б)
ІV рівень:
Контрольна робота № 8
«Множення і ділення десяткових дробів»
Варіант – 2
І рівень:
1. Обчисліть: а) ; б) ; в) ;
г) ; д) ; е) . (3б)
ІІ рівень:
ІІІ рівень:
. (1б)
і знайдіть його значення, якщо . (2б)
ІV рівень:
Контрольна робота № 8
«Множення і ділення десяткових дробів»
Варіант – 3
І рівень:
г) 43; д) ; е) . (3б)
ІІ рівень:
ІІІ рівень:
. (1б)
і знайдіть його значення, якщо . (2б)
ІV рівень:
Контрольна робота № 8
«Множення і ділення десяткових дробів»
Варіант – 4
І рівень:
1. Обчисліть: а) ; б) ; в) ;
г) ; д) ; е) . (3б)
ІІ рівень:
ІІІ рівень:
. (1б)
і знайдіть його значення, якщо . (2б)
ІV рівень:
Бліц-опитування «Відсотки»
Варіант – 1
1% числа 5 становить ______________; 8% числа 40 становить ________. (2б)
7% = ________ ; 23% = ___________; 125% = _________; 3,5% = _______ (1б)
а) 30% завдання; б) 65% завдання. (2б)
Бліц-опитування «Відсотки»
Варіант – 2
1% числа 5000 становить ___________; 8% числа 400 становить ________. (2б)
17% = ________ ; 3% = ___________; 12,5% = _________; 385% = _______ (1б)
а) 40% завдання; б) 80% завдання. (2б)
Контрольна робота № 9
«Середнє арифметичне. Відсотки »
Варіант – 1
І рівень:
ІІ рівень:
ІІІ рівень:
ІV рівень:
Контрольна робота № 9
«Середнє арифметичне. Відсотки »
Варіант – 2
І рівень:
ІІ рівень:
ІІІ рівень:
ІV рівень:
Підсумкова контрольна робота
з математики, 5 клас
Варіант – 1
І рівень:
ІІ рівень:
ІІІ рівень:
IV рівень:
+ . (1б)
Додаткове завдання: Із двох селищ одночасно назустріч один одному вирушили два велосипедисти. Швидкість одного з них 9,5 км/год, а швидкість іншого – 110% швидкості іншого. Через 2 год 15 хвилин відстань між ними дорівнювала 2,65 км. Знайдіть відстань між селищами. (10б)
Підсумкова контрольна робота
з математики, 5 клас
Варіант – 2
І рівень:
ІІ рівень:
ІІІ рівень:
два дні? (1б)
IV рівень:
. (1б)
Додаткове завдання: Із двох селищ одночасно назустріч один одному вирушили два велосипедисти. Швидкість одного з них 8,4 км/год, а швидкість іншого – 130% швидкості іншого. Через 1 год 45 хвилин відстань між ними дорівнювала 3,25 км. Знайдіть відстань між селищами. (10б)
Підсумкова контрольна робота
з математики, 5 клас
Варіант – 3
І рівень:
ІІ рівень:
ІІІ рівень:
IV рівень
+ . (1б)
(1 бал)
Додаткове завдання: Із двох селищ одночасно назустріч один одному вирушили два велосипедисти. Швидкість одного з них 11,5 км/год, а швидкість іншого – 120% швидкості іншого. Через 1год 45 хвилин відстань між ними дорівнювала 11,75 км. Знайдіть відстань між селищами. (10б)
Підсумкова контрольна робота
з математики, 5 клас
Варіант – 4
І рівень:
ІІ рівень:
ІІІ рівень:
IV рівень
- . (1б)
(1 бал)
Додаткове завдання: Із двох селищ одночасно назустріч один одному вирушили два велосипедисти. Швидкість одного з них 10,8 км/год, а швидкість іншого – 110% швидкості іншого. Через 2 год 15 хвилин відстань між ними дорівнювала 9,75 км. Знайдіть відстань між селищами. (10б)