Контрольні тести за темою: " Вступ. Казки народів світу"

Про матеріал

Автор: Алла Шевченко

Контрольні тести за темою : "Вступ. Казки народів світу".

Мета: визначити рівень засвоєння учнями знань із вивченої теми, навчати практично застосовувати вивчений матеріал; розвивати письмове мовлення, уміння концентруватися; виховувати охайність, старанність.


Перегляд файлу

Контрольний тест №1

Вступ. Казки народів світу

Рівні І-ІІ (кожна правильна відповідь — 1 б.)

1.​ Незакінченим образним висловом, який не повчає і оформлений як частина речення, є …

а) загадка;

б) прислів’я;

в) приказка.

2.​ До ознак казок про тварин не належать …

а) чарівні предмети;

 б) проста будова;

 в) герої-тварини.

3.​ «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» — це …

а) індійська народна казка;

б) китайська народна казка;

в) японська народна казка.

4.​ Літературний портрет: «… у віконце визирала стара баба. У неї стирчали такі великі зуби…» належить

а) мачусі;

б) пані Метелиці;

в) чаклунці.

5.​ «Синдбад-Мореплавець» — це …

а) арабська народна казка;

б) японська народна казка;

в) індійська народна казка.

6.​ Хлопчик-зірка блукав по світу …

а) два роки;

б) три роки;

в) п’ять років.

Рівень ІІІ (кожна правильна відповідь — 1,5 б.)

1. Про що мріяв Малян? Чи здійснилася його мрія?

2. Продовжити слова Хлопчика-зірки: «… Я не гідний бути вашим королем, бо …».

Рівень ІV (3 б.)

Історія якого казкового героя, на вашу думку, є найбільш повчальною? Поясніть свій вибір.

Контрольний тест №2

Рівні І-ІІ (кожна правильна відповідь — 1 б.)

1.​ Приказка «Живуть як кішка з собакою» характеризує людей, які …

а) живуть у злиднях;

б) ображають одне одного;

в) мирно живуть.

2.​ Народна казка завжди має щасливий кінець, бо це свідчить …

а) про споконвічну віру народу у справедливість і торжество добра на землі;

б) про те, що до нашого часу не дійшли казки з трагічним фіналом.

3.​ «Пензлик Маляна» — це …

а) індійська народна казка;

б) китайська народна казка;

в) німецька народна казка.

4.​ Пасербиці потрібно було вибивати перини пані Метелиці, …

а) щоб на світі йшов сніг;

б) щоб перини були м’які та пухкі;

в) щоб догодити старій пані.

5.​ Синдбад був …

а) лікарем;

б) купцем;

в) моряком.

6.​ Головний герой казки О. Уайльда «Хлопчик-зірка» три золотих монети віддав …

а) матері;

б) чаклуну;

в) прокаженому.

Рівень ІІІ (кожна правильна відповідь — 1,5 б.)

1. Назвіть героїв казки «Фарбований шакал».

2. Продовжіть уривок з казки О. Уайльда «Хлопчик-зірка»: «І він пішов до кринички і глянув у воду, але що ж він побачив? …».

Рівень ІV (3 б.)

Як Хлопчик-зірка був покараний за все те зло, яке скоїв? Чи отримав він прощення?

Контрольний тест №3

Рівень 1

1. Брати Грімм були збирачами та дослідниками:

а) англійського фольклору; б) французького фольклору;

в) німецького фольклору; г) російського фольклору.

2. Укажіть казку, автором якої є О.С.Пушкін:

а) «Русалочка»;

б) «Попелюшка»;

в) «Казка про золотого півника»;

г)«Непохитний олов’яний солдатик».

3. Укажи нагороду, яку Соловей визнав гідною його співу:

а) сльози імператора;

б) золотий черевик імператора;

в) щастя імператора;

г) золота стьожка.

4. Укажи пору року, якої лісоруби знайшли Хлопчика-зірку:

а) літо;

 б) осінь;

в) зима;

 г) весна

5. Хто відігнав смерть від імператора(за казкою Г.Х.Андерсена «Соловей»):

а) добра фея;

б) золота рибка;

в) Снігова королева;

 г) Соловей.

6.Хто допоміг йому знайти солов’я,у казці «Соловейко»?

а) рибалка;

 б) бонза;

в) куховарочка.

Рівень 2

1.Продовжити речення за казкою «Хлопчик-зірка»

а).Морозна погода була до вподоби … .

б) Вибравшись з лісу, лісоруби побачили … .в)

Хлопчик перетворився із вродливця на потвору, коли…..

2.Відтворити текст за казкою « Казка про мертву царівну та сімох богатирів»

а)Цариця покликала ….. щоб завести царівну …..

б) Чорнявка пожаліла царівну і ….

в) Царівна в лісі блукала і набрела на…

3.Знайдіть логічні пари — предмет та його ознаку

а)витязі                                        а) бурий

б)хвилі                                          б)   руський

в)ватаг                                            в)прекрасні

г)цар                                                г)грізний

д)Вовк                                             д) смарагдові

ж)дух                                                ж)морський

4.Хто прищепив О.Пушкіну любов до російської народної казки?

5. Як ви думаєте, чому казка «Хлопчик-зірка» починається з опису зими?

Рівень 3

1 «Духовна краса зігріває людські серця» Чи згодні ви з тим, що у цьому прислів’ї міститься одна з головних думок казки «Хлопчик-зірка»

2 « Хліб не пада з неба- працювати треба» . Пояснити значення прислів’я на прикладі казки « Пані Метелиця»

 

 

 

 

Контрольний тест №4

Рівень 1

1.Укажіть, яку казку записали брати Грімм:

а) «Казка про золотого півника» ;

б) «Попелюшка»

в) «Дикі лебеді»;

 г) «Пані Метелиця»

2.Що (за казкою «Про мертву царівну та сімох богатирів») дала царівні зла мачуха, щоб звести її зі світу?

а) отруєну грушу;

 б) отруєне гроно винограду;

в) отруєне яблуко;

 г) отруєний персик.

3.Що зробила дівчина  з казки «Пані Метелиця, коли впустила починок у криницю:

а) думала приховати це від мачухи;

б) пожалілася сестрі;

в) вирішила розповісти мачусі.

4. З чого був зроблений палац імператора,з казки «Соловейко»?

А) золота;

 Б) фарфору;

 В) срібла.

5. Кого звинувачував Вовк із казки «Хлопчик – зірка у тому, що дуже холодна погода:

а) зиму;

 б) уряд;

 в) людей;

г) звірів.

6. Укажи, що сталося з Хлопчиком – зіркою, коли він образив рідну матір:

а) перетворився на старця;

б) обличчям став схожим на жабу;

в) став ще кращим, ніж був раніше;

г) із Хлопчиком – зіркою не сталося ніяких змін.

Рівень 2

1.Продовжити речення за казкою «Хлопчик-зірка»

а) Додому поверталося … лісорубів.

б)Хлопчик-зірка зверхньо і жорстоко поводився з тваринами, з іншими

людьми, тому що……

в) Хлопчик-зірка потрапив у рабство до … .

2.Відтворити текст за казкою « Казка про мертву царівну та сімох богатирів»

а) Бог дочку цариці дав, як…… настав.

б) Рік пройшов і цар ……..

в)В цариці придане дано …… яке….

3.Знайдіть логічні пари — предмет та його ознака

а)Дуб                                  а) учений

б)ланцюг                            б) дикий

в)кіт                                      в)нечуваних

г)доріжки                             г)золотий

д)страхіття                           д)незвіданих

ж)берег                                 ж) зелений

4. Назви казкових героїв, як згадуються у вступі  до поеми О,С.Пушкіна «Руслан і Людмила».

5. Чому казка «Хлопчик-зірка» має таку назву? Чи немає, на вашу думку, у ній якогось прихованого змісту?

Рівень 3

1. «Гляди не забудь: людиною будь». Чи згодні ви з тим, що у цьому прислів’ї  міститься головна думка казки «Хлопчик-зірка»

2. « Від лінощів усі біди». Пояснити значення прислів’я на прикладі казки               « Пані Метелиця»

 

 

doc
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
3336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку