Контрольні завдання для проведення модульного контролю з предмету "Професійна етика"

Про матеріал
Контрольні завдання для проведення модульного контролю з предмету "Професійна етика" для студентів фахової передвищої освіти спеціальності "Будівництво та цивільна інженерія"
Перегляд файлу

 

Контрольні завдання для проведення

          модульного контролю.

 

                           Модуль 1. Система норм морального поводження

 

КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1

спеціальність «Будівництво та цивільна інженерія», галузь знань  «Архітектура та будівництво»

дисципліна «Професійна етика»

Рекомендації до виконання:

Комплексна контрольна робота охоплює навчальну програму за рік  і  проводиться з метою перевірки знань учнів. Робота складається з трьох  блоків завдань.

Перший блок вміщує в себе 10 тестів. Відповіді проіндексовані літерами українського алфавіту. Правильну відповідь необхідно записати до «тестової шкали» у вигляді відповідного індексу. Правильна відповідь може бути тільки одна. У разі помилкового запису, закреслюється попередній індекс і поряд записує правильний (на вашу думку) індекс. Допускається не більше 3-х виправлень. Другий блок містить два завдання, що передбачають письмові відповіді на теоретичні питання з предмету. Третій блок містить практичне завдання, де необхідно застосувати теоретичні знання для вирішення конкретної ситуації. 

ВАРІАНТИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ

Варіант1

Перший блок

1.  Що вивчає етика?

А. Етика вивчає історію.

Б. Етика вивчає психологію.

В. Етика вивчає мораль і моральність, як правила спільного проживання людей.

2. Чи впливає расизм на етику?

А. Расизм, визнаючи одних людей більш розвиненими, ніж інші, робить дозволеним не дотримуватися по відношенню до них моральні норми.

Б. Расизм не пов'язаний з етикою.

В. Чи не впливає. Просто у расистів інша етика.

3. Яку роль відіграє світогляд у формуванні особистості?

А. Особистість формується незалежно від світогляду.

Б. Світогляд є основою, що формує особистість.

В. Від особистості залежить її світогляд.

4. Це загальнообов'язкові, визначені-формально правила поведінки, які встановлені або санкціоновані, а також охороняються державою.

А. Норми права

Б. Норми моралі

В. Норми звичаїв

5. Здатність людини самостійно управляти своєю діяльністю, відповідати за свої вчинки.

А. Норма

Б. Честь

В. Моральна відповідальність

6. До системи моральної регуляції  не включають:

А. Моральні норми

Б. Вищі цінності

В. Інтереси

7. Норми-заброни  включають такі вказівки

А. «будь чесним»

Б. «будь справедливим»

В. «не вбий»

8. Це не просто зразки поведінки й світогляду, а зразки, взяті «у чистому вигляді», виокремлені як самостійне явище, та до того ж  високо  оцінені  і  визнані  як  орієнтир.

А. Цінності

Б. Моральні норми

В. Ідеали

9. Назвіть основні принципи професійної етики.

А. Сміливість, вміння говорити правду в обличчя начальству.

Б. Професійний обов'язок, совість, честь і гідність.

В. Уміння просуватися по службі.

10. При оформленні службових приміщень, який із кольорів створює оптимістичний настрій, знижує внутрішньо-очний тиск і підвищує працездатність рук. Як правило, таким кольором фарбують конвеєри і транспортери.

А. Зелений колір

Б. Оранжевий колір

В. Синій колір

 

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Природа, сутність, структура моралі.

2. Елементи виробничої естетики

 

Третій блок

В чому полягає сутність  морального вибору при виборі вашої професії.

Варіант2

 

Перший блок

1. Чим мораль відрізняється від права?

А. Мораль підтримується силою суспільної думки, а право силою законів і державних каральних органів.

Б. Особливих відмінностей немає.

В. Мораль виникла раніше, ніж право.

2. Що в християнстві означає поняття «гріх»?

А. Аморальна поведінка.

В. Веселе життя.

Г. Вживання наркотиків.

3. Що розуміється під гуманізмом в наш час?

А. Одні розуміють людинолюбство, інші можливість самореалізації.

Б. Доброзичливе ставлення до інших.

В. Уміння дарувати радість.

4. Це правила поведінки, які самостійно встановлені певними організаціями, закріплені в їхніх уставах (положеннях і т.п.), діють у їхніх межах і ними ж охороняються від порушень за допомогою заходів суспільного впливу.

А. Норми права

Б. Норми моралі

В. Правильної відповіді немає

5. Що складає основу аморальної дії?

А. Самопізнання

Б. Сприйняття

В. Свобода вибору

6. Вищі  цінності,  що  виступають  також  і  як  найбільш  значимі  цілі особистісного розвитку.

А. Цінності

Б. Ідеали

В. Моральні норми

7. Яка з функцій моралі здійснюється  через  формування  особистості, розвиток  її  самосвідомості,  морального  самовдосконалення.

А. Виховна. 

Б. Регулятивна

В. Гуманістична

8. Яка з функцій моралі створює  орієнтир  людяності,  повертає  людині цілісність.

А. Гуманістична

Б. Регулятивна

В. Виховна. 

9. Що являє собою професійний обов'язок юриста?

А. Обов'язок виконувати всі розпорядження та інструкції начальства.

Б. Обов'язок при виконанні службових завдань слідувати загальноприйнятим нормам моралі і моральності.

В. Обов'язок всіма засобами дотримуватися норми закону.

10. Сукупність правил, традицій і умовностей, дотримуваних громадянами при спілкуванні один з одним.

А. Діловий етикет

Б. Загальногромадянський етикет

В. Військовий етикет

 

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Функції моралі.

2. Сучасна роль етичного та естетичного виховання

 

Третій блок

Опишіть через які механізми керівництво фірми може реалізувати виконання моральних норм в професійному середовищі.

        Варіант3

Перший блок

1. Які погляди людей на мораль в наш час?

А. Мораль потрібна для порятунку від мук пекла.

Б. Мораль це вигадки церковників.

В. Мораль необхідна для нормальних взаємин людей і виховання дітей.

2. Як пов'язаний прогрес науки, технологій з розвитком моральності людей?

А. Прогрес науки і технологій веде до зростання матеріального добробуту, але не зачіпає морального розвитку людей.

Б. Технологічний прогрес спричиняє моральний.

В. Моральне розвиток залежить від освіти.

3. Чи передбачається у законодавстві відповідальність за порушення моральних норм?

А. Обов'язково.

Б. Не передбачається.

В. Моральні норми підтримуються громадською думкою.

4. Правила поведінки, які склались у суспільстві, виражають уявлення  людей про добро й зло, справедливість й несправедливість, борг, честь, достоїнство. Дія цих норм забезпечується внутрішнім переконанням, суспільною думкою, заходами суспільного впливу.

А. Норми права

Б. Норми моралі

В. Норми звичаїв

5. Що дає людині моральне право на володіння свободою

А.Морально-відповідальна поведінка

Б. Морально-етична поведінка

В. Морально-значуща поведінка

6. Чим небезпечні аморальні представники державної влади?

А. Вони можуть багато вкрасти.

Б. Вони підривають основи державної влади та стабільності суспільства.

В. Так як чиновників не багато, то і шкода від них невеликий.

7. Перед ким несе свою відповідальність людина у релігії, в межах питання моральної відповідальності?

А. Перед самим собою

Б. Перед природою

В. Перед Богом

8. Яка з функцій моралі формує поведінку як окремої людини у всіх сферах її  життєдіяльності,  так  і  різних  соціальних  суб’єктів,  суспільства  в  цілому.

А. Регулятивна

Б. Гуманістична

В. Виховна. 

 

9. Що найбільше впливає на моральний рівень в організаціях?

А. Рівень заробітної плати.

Б. Стан дисципліни.

В. Рівень духовно-морального стану суспільства

10. Що не є предметом виробничої естетики?

А. Музичний супровід магазину

Б. Форма звернення до клієнтів продавця

В. Художнє офрмлення вітрини магазину

 

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Соціальні норми.

2. Види етикету.

Третій блок

Опишіть прояви обов’язку, честі, гідності та совісті у виробничій сфері.

Варіант4

 

Перший блок

1. Чи існує зв'язок між рівнем морального розвитку суспільства та рівнем злочинності?

А. Так існує.

Б. Такий зв'язку немає.

В. У різних країнах і в різний час буває по-різному.

2. Які гріхи за християнськими поняттями відносяться до смертних?

А. Гординя, грошолюбство, блуд, обжерливість, гнів, зневіру, марнославство.

Б. Заздрість, ненависть до інших.

В. Дурість, хвастощі, боягузтво, непомірність, розпуста.

3. Чи існує етика расизму та націоналізму в наш час?

А. Існує.

Б. Вона застаріла.

В. Іноді проявляється.

4. це правила поведінки, які, зложившись у суспільстві в результаті їхнього багаторазового повторення.

А. Норми права

Б. Норми моралі

В. Норми звичаїв

5. Визначте поняття, що характеризує  усвідомлення відповідності (або невідповідності) моральним нормам дій людини, результатів та наслідків цих дій.

А. Честь

Б. Відповідальність

В. Совість

6. Назвіть вид духовно-практичної діяльності, що орієнтована на ідеал Істини

А. Інтелектуальна

Б   Етична

В. Естетична

7. До системи моральної регуляції  не включають:

А. Уподобання

Б. Питання про сенс життя

В. Цінності

8. Що не є суб’єктом морального вибору?

А. Індивід

Б. Окремий вчинок

В.Нація

9. Чим є фраза: "Начальник завжди правий"?

А. Нормою професійної моралі співробітників.

Б. Формою визнання авторитету керівника.

В. Аморальним ствердженням.

10. При оформленні службових приміщень, який із кольорів знімає втому, його доцільно застосовувати в приміщеннях з підвищеною температурою і на .роботах, які вимагають великих фізичних зусиль і швидких рухів.

А. Оранжевий колір

Б. Зелений колір

В. Синій колір

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Система моральних норм.

2. Професійна етика.

 

Третій блок

Опишіть наслідки відсутності проявів моральних рис у людей в професійному середовищі.

                                      Варіант5

Перший блок

1. Чому суспільство і держава повинні захищати сім'ю?

А. Тому що у неї немає інших захисників.

Б. Сім'я вчить дітей духовної любові і теплим почуттям.

В. Сім'я дозволяє легше враховувати громадян.

2. Як змінювалися протягом історичного розвитку погляди людей на релігію?

А. Боги є повсякденними учасниками життя людей.

Б. Релігія результат відсталості і мракобісся.

В. Релігія - галузь культури, у якій з'явилася і розвивається духовність і моральність людей.

3. Що виникло раніше - закони моральності або правові норми?

А. Закони виникли одночасно з моральними нормами.

Б. Закони виникли раніше моральних норм.

В. Моральні закони були покладені в основу правових норм.

4. Це правила поведінки, які самостійно встановлені певними організаціями, закріплені в їхніх уставах (положеннях і т.п.), діють у їхніх межах і ними ж охороняються від порушень за допомогою заходів суспільного впливу.

А. Норми права

Б. Норми громадських організацій 

В. Норми звичаїв

5. Чи можна вимагати абсолютної свободи особистості?

А. Можна, так як людина повинна бути вільна.

Б. Абсолютна свобода веде до анархії.

В. Не можна, так як дотримання закону необхідно.

6. Назвіть вид духовно-практичної діяльності, що визначає моральне ставлення до світу.

А. Інтелектуальна

Б   Етична

В. Естетична

7. Норми-заброни  включають такі вказівки

А. «не кради»

Б. «будь чесним»

В. «будь справедливим»

8. Що не є об’єктом морального вибору?

А. Добро чи зло

Б. Правда чи брехня

В. Людина або нація

9. Вкажіть головні моральні вимоги до державного службовця.

А. Професіоналізм, комунікабельність, доступність, непідкупність.

Б. Уміння стріляти, носити форму, вітати керівництво.

В. Уміння вирішувати проблеми, йти назустріч потрібним людям, здатність гідно приймати подарунки.

 

10. Покликана(ий) вивчати і розробляти комплекс практичних заходів з організації виробничого середовища

А.Виробнича етика

Б. Виробнича естетика

В. Виробний етикет

 

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Моральна свідомість та моральна поведінка.

2. Етикет у діловому спілкуванні телефонних переговорах та інтернет-спілкуванні

 

Третій блок

Опишіть особливості виробничої естетики на підприємствах важкої промисловості.

Варіант6

Перший блок

1. Чи є етичною цінністю любов?

А. Любов відноситься до сфери почуттів, а не поведінки.

Б. Еротична любов на етику не впливає.

В. Любов як духовне почуття лежить в основі етики.

2. Причини виникнення і наслідки фемінізму?

А. Виник як рух жінок за виборчі права і привів до досягнення поставлених цілей.

Б. Виник як рух жінок за виборчі права, виродився в боротьбу проти чоловіків і родини.

В. Боротьба за чільне становище жінок у суспільстві.

3. У чому корінна відмінність добра від зла?

А. Добро творить, зло руйнує.

Б. Добро приносить багатство, зло його відбирає.

В. Між ними умовна різниця.

4. Вимоги, що визначають межі між неприпустимим і  бажаним  у  поведінці  людини.

А. Цінності

Б. Ідеали

В. Моральні норми

5. Чим відрізняється людина духовна від бездуховного?

А. Духовна людина орієнтований на самовдосконалення, а бездуховна на придбання матеріальних благ.

Б. Особливих відмінностей між ними немає.

В. Без наявності певного достатку людина не може самовдосконалюватися.

6. Назвіть вид духовно-практичної діяльності, що визначає чуттєве  ставлення  до  світу –  орієнтація  на  ідеал Краси.

А. Інтелектуальна

Б   Етична

В. Естетична

7. Перед ким несе свою відповідальність людина у філософії, в межах питання моральної відповідальності?

А. Перед самим собою

Б. Перед Богом

В. Перед совістю

8. Полягають у вираженні певної необхідності суб'єкта у сукупності зовнішніх умов його буття та  внутрішнього розвитку

А. Потреби

Б. Інтереси

В. Ціннісні орієнтації

9. .Це такі моральні обов'язки, в яких відбивається ставлення представника певної професії до об'єкта праці, до колег, до партнерів, до членів суспільства.

А. Посадова інструкція

Б.  Професійна етика

В. КЗпП

10. При оформленні службових приміщень, який із кольорів покращує настрій, він використовується в основному для фарбування виробничих інтер'єрів.

А. Синій колір

Б. Оранжевий колір

В. Зелений колір

 

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Система моральної регуляції

2. Визначення та сутність поняття «естетика».  ЇЇ значення.

 

Третій блок

Опишіть особливості виробничої естетики на підприємствах сфери банківських послуг.

Варіант7

 

Перший блок

1. Що означають терміни: етика, мораль, моральність?

А. Ці терміни означають - пристойна поведінка людини.

Б. Етика - наука, мораль - норми, моральність - виконання моральних норм.

В. Етика, мораль, моральність послужили основою виникнення права.

2. Радянський трудовий колектив і ліберальна команда їх головне схожість і відмінність.

А. Колектив і команда створюються для спільної трудової діяльності та досягнення власних цілей.

Б. У команді всі підпорядковані волі лідера, колектив заснований на демократичних принципах, що враховують спільні інтереси.

В. Принципових відмінностей між колективом і командою не існує.

3. Як позначилася духовно-моральна криза суспільства на етичні стосунки?

А. Викликав стрімке падіння моральності.

Б. Ніякого зв'язку не простежується.

В. Змусив переглянути етичні норми.

4. Філософська наука про сутність чуттєвої культури людини та  закони розвитку мистецтва;  вивчає  прекрасне  в  дійсності,  особливості  і  загальні  принципи творчості.

А.Етика

Б. Естетика

В. Культурологія

5. Чим відрізняється етика чеснот від етики задоволень?

А. альтруїзм і егоїзмом.

Б. індивідуалізму.

В. кар'єризм.

6. Що не відносять  сфер моралі:

А. Моральну свідомість

Б. Підсвідомість

В. Моральну поведінку

7. Норми-веління включають такі вказівки

А. «не вбий»

Б. «не кради»

В. «будь справедливим»

8. Є надзвичайно важливими спонукальними стимулами до дії для отрмання бажаного та рушійними силами суспільного розвитку.

А. Ціннісні орієнтації

Б. Потреби

В. Інтереси

9. Норми, що діють у професійній сфері спілкування

А. Діловий етикет

Б. Загальногромадянський етикет

В. Військовий етикет

10. При оформленні службових приміщень, який із кольорів викликає серйозний діловий настрій, але без радості.

А. Зелений колір

Б. Сірий колір

В. Оранжевий колір

 

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Загально людські моральні норми

2. Виробнича естетика. 

 

Третій блок

Опишіть особливості виробничої естетики на підприємствах сфери туристичних послуг.

Варіант8

Перший блок

1. Що називають чеснотою?

А. Добру людину.

Б. Уміння робити добрі справи.

В. Бажання робити добро.

2. Які суперечності існують між християнським і ліберальним гуманізмом?

А. Суперечностей немає.

Б. Ліберальний гуманізм більш поширений.

В. У християнському гуманізмі головною рисою є любов до людей, а в ліберальному - любов до себе.

3. Поясніть значення терміна «толерантність»?

А. Терпимість.

Б. Добросусідство.

В. Визнання іншого рівним собі.

4. Норми відносин, негласні стандарти спілкування, прийняті людьми.

А. Етика

Б. Етикет

В. Естетика

5. У чому проявляється гуманізм по відношенню до злочинця?

А. У пом'якшення покарання.

Б. У точному дотриманні законів.

В. У придушенні його волі і прав.

6. До системи моральної регуляції  не включають:

А. Ідеали

Б. Принципи

В. Державні закони

7. Норми-веління включають такі вказівки

А. «не вбий»

Б. «будь чесним»

В. «не кради»

8. Рушійні мотиви поведінки 

А. Інтереси

Б. Ціннісні орієнтації

В. Потреби

9. Звід загальноприйнятих в армії правил, норм і манер поводження військовослужбовців у всіх сферах їхньої діяльності;

А. Діловий етикет

Б. Загальногромадянський етикет

В. Військовий етикет

10. Що не є предметом виробничої естетики?

А. Планування інтер’єрів

Б. Формування корпоративних норм поводження персоналу

В. Створення кольорово-світлових умов

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Розуміння поняття «моральний вибір».

2. Феномен естетичного, його інтерпретації та структура. 

 

Третій блок

Діловий етикет: можливості та небезпеки на практиці.

Варіант9

Перший блок

1.  Що вивчає етика?

А. Етика вивчає історію.

Б. Етика вивчає психологію.

В. Етика вивчає мораль і моральність, як правила спільного проживання людей.

2. Чи впливає расизм на етику?

А. Расизм, визнаючи одних людей більш розвиненими, ніж інші, робить дозволеним не дотримуватися по відношенню до них моральні норми.

Б. Расизм не пов'язаний з етикою.

В. Чи не впливає. Просто у расистів інша етика.

3. Яку роль відіграє світогляд у формуванні особистості?

А. Особистість формується незалежно від світогляду.

Б. Світогляд є основою, що формує особистість.

В. Від особистості залежить її світогляд.

4. Це загальнообов'язкові, визначені-формально правила поведінки, які встановлені або санкціоновані, а також охороняються державою.

А. Норми права

Б. Норми моралі

В. Норми звичаїв

5. Здатність людини самостійно управляти своєю діяльністю, відповідати за свої вчинки.

А. Норма

Б. Честь

В. Моральна відповідальність

6. До системи моральної регуляції  не включають:

А. Моральні норми

Б. Вищі цінності

В. Інтереси

7. Норми-заброни  включають такі вказівки

А. «будь чесним»

Б. «будь справедливим»

В. «не вбий»

8. Це не просто зразки поведінки й світогляду, а зразки, взяті «у чистому вигляді», виокремлені як самостійне явище, та до того ж  високо  оцінені  і  визнані  як  орієнтир.

А. Цінності

Б. Моральні норми

В. Ідеали

9. Назвіть основні принципи професійної етики.

А. Сміливість, вміння говорити правду в обличчя начальству.

Б. Професійний обов'язок, совість, честь і гідність.

В. Уміння просуватися по службі.

10. При оформленні службових приміщень, який із кольорів створює оптимістичний настрій, знижує внутрішньо-очний тиск і підвищує працездатність рук. Як правило, таким кольором фарбують конвеєри і транспортери.

А. Зелений колір

Б. Оранжевий колір

В. Синій колір

 

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Вимоги до сучасного менеджера з точки зору професійних норм.

2. Основні естетичні категорії.

 

Третій блок

Діловий етикет: можливості та небезпеки на практиці.

Варіант10

Перший блок

1. Чим мораль відрізняється від права?

А. Мораль підтримується силою суспільної думки, а право силою законів і державних каральних органів.

Б. Особливих відмінностей немає.

В. Мораль виникла раніше, ніж право.

2. Що в християнстві означає поняття «гріх»?

А. Аморальна поведінка.

В. Веселе життя.

Г. Вживання наркотиків.

3. Що розуміється під гуманізмом в наш час?

А. Одні розуміють людинолюбство, інші можливість самореалізації.

Б. Доброзичливе ставлення до інших.

В. Уміння дарувати радість.

4. Це правила поведінки, які самостійно встановлені певними організаціями, закріплені в їхніх уставах (положеннях і т.п.), діють у їхніх межах і ними ж охороняються від порушень за допомогою заходів суспільного впливу.

А. Норми права

Б. Норми моралі

В. Правильної відповіді немає

5. Що складає основу аморальної дії?

А. Самопізнання

Б. Сприйняття

В. Свобода вибору

6. Вищі  цінності,  що  виступають  також  і  як  найбільш  значимі  цілі особистісного розвитку.

А. Цінності

Б. Ідеали

В. Моральні норми

7. Яка з функцій моралі здійснюється  через  формування  особистості, розвиток  її  самосвідомості,  морального  самовдосконалення.

А. Виховна. 

Б. Регулятивна

В. Гуманістична

8. Яка з функцій моралі створює  орієнтир  людяності,  повертає  людині цілісність.

А. Гуманістична

Б. Регулятивна

В. Виховна. 

9. Що являє собою професійний обов'язок юриста?

А. Обов'язок виконувати всі розпорядження та інструкції начальства.

Б. Обов'язок при виконанні службових завдань слідувати загальноприйнятим нормам моралі і моральності.

В. Обов'язок всіма засобами дотримуватися норми закону.

10. Сукупність правил, традицій і умовностей, дотримуваних громадянами при спілкуванні один з одним.

А. Діловий етикет

Б. Загальногромадянський етикет

В. Військовий етикет

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Об’єкт та суб’єкт морального вибору.

2. Культура виробничих відносин

 

Третій блок

 

Опишіть особливості виробничої естетики на підприємствах сфери туристичних послуг.

Варіант11

Перший блок

1. Які погляди людей на мораль в наш час?

А. Мораль потрібна для порятунку від мук пекла.

Б. Мораль це вигадки церковників.

В. Мораль необхідна для нормальних взаємин людей і виховання дітей.

2. Як пов'язаний прогрес науки, технологій з розвитком моральності людей?

А. Прогрес науки і технологій веде до зростання матеріального добробуту, але не зачіпає морального розвитку людей.

Б. Технологічний прогрес спричиняє моральний.

В. Моральне розвиток залежить від освіти.

3. Чи передбачається у законодавстві відповідальність за порушення моральних норм?

А. Обов'язково.

Б. Не передбачається.

В. Моральні норми підтримуються громадською думкою.

4. Правила поведінки, які склались у суспільстві, виражають уявлення  людей про добро й зло, справедливість й несправедливість, борг, честь, достоїнство. Дія цих норм забезпечується внутрішнім переконанням, суспільною думкою, заходами суспільного впливу.

А. Норми права

Б. Норми моралі

В. Норми звичаїв

5. Що дає людині моральне право на володіння свободою

А.Морально-відповідальна поведінка

Б. Морально-етична поведінка

В. Морально-значуща поведінка

6. Чим небезпечні аморальні представники державної влади?

А. Вони можуть багато вкрасти.

Б. Вони підривають основи державної влади та стабільності суспільства.

В. Так як чиновників не багато, то і шкода від них невеликий.

7. Перед ким несе свою відповідальність людина у релігії, в межах питання моральної відповідальності?

А. Перед самим собою

Б. Перед природою

В. Перед Богом

8. Яка з функцій моралі формує поведінку як окремої людини у всіх сферах її  життєдіяльності,  так  і  різних  соціальних  суб’єктів,  суспільства  в  цілому.

А. Регулятивна

Б. Гуманістична

В. Виховна. 

 

9. Що найбільше впливає на моральний рівень в організаціях?

А. Рівень заробітної плати.

Б. Стан дисципліни.

В. Рівень духовно-морального стану суспільства

10. Що не є предметом виробничої естетики?

А. Музичний супровід магазину

Б. Форма звернення до клієнтів продавця

В. Художнє офрмлення вітрини магазину

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Професійні обов’язки, честь, гідність, совість.

2. Предмет естетики

Третій блок

Опишіть особливості виробничої естетики на підприємствах.

Варіант12

Перший блок

1. Чи існує зв'язок між рівнем морального розвитку суспільства та рівнем злочинності?

А. Так існує.

Б. Такий зв'язку немає.

В. У різних країнах і в різний час буває по-різному.

2. Які гріхи за християнськими поняттями відносяться до смертних?

А. Гординя, грошолюбство, блуд, обжерливість, гнів, зневіру, марнославство.

Б. Заздрість, ненависть до інших.

В. Дурість, хвастощі, боягузтво, непомірність, розпуста.

3. Чи існує етика расизму та націоналізму в наш час?

А. Існує.

Б. Вона застаріла.

В. Іноді проявляється.

4. це правила поведінки, які, зложившись у суспільстві в результаті їхнього багаторазового повторення.

А. Норми права

Б. Норми моралі

В. Норми звичаїв

5. Визначте поняття, що характеризує  усвідомлення відповідності (або невідповідності) моральним нормам дій людини, результатів та наслідків цих дій.

А. Честь

Б. Відповідальність

В. Совість

6. Назвіть вид духовно-практичної діяльності, що орієнтована на ідеал Істини

А. Інтелектуальна

Б   Етична

В. Естетична

7. До системи моральної регуляції  не включають:

А. Уподобання

Б. Питання про сенс життя

В. Цінності

8. Що не є суб’єктом морального вибору?

А. Індивід

Б. Окремий вчинок

В.Нація

9. Чим є фраза: "Начальник завжди правий"?

А. Нормою професійної моралі співробітників.

Б. Формою визнання авторитету керівника.

В. Аморальним ствердженням.

10. При оформленні службових приміщень, який із кольорів знімає втому, його доцільно застосовувати в приміщеннях з підвищеною температурою і на .роботах, які вимагають великих фізичних зусиль і швидких рухів.

А. Оранжевий колір

Б. Зелений колір

В. Синій колір

 

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Біблія – фундамент моральних відносин.

2. Культура виробничих відносин

 

Третій блок

Опишіть особливості виробничої естетики на підприємствах.

Варіант13

 

Перший блок

1. Чому суспільство і держава повинні захищати сім'ю?

А. Тому що у неї немає інших захисників.

Б. Сім'я вчить дітей духовної любові і теплим почуттям.

В. Сім'я дозволяє легше враховувати громадян.

2. Як змінювалися протягом історичного розвитку погляди людей на релігію?

А. Боги є повсякденними учасниками життя людей.

Б. Релігія результат відсталості і мракобісся.

В. Релігія - галузь культури, у якій з'явилася і розвивається духовність і моральність людей.

3. Що виникло раніше - закони моральності або правові норми?

А. Закони виникли одночасно з моральними нормами.

Б. Закони виникли раніше моральних норм.

В. Моральні закони були покладені в основу правових норм.

4. Це правила поведінки, які самостійно встановлені певними організаціями, закріплені в їхніх уставах (положеннях і т.п.), діють у їхніх межах і ними ж охороняються від порушень за допомогою заходів суспільного впливу.

А. Норми права

Б. Норми громадських організацій 

В. Норми звичаїв

5. Чи можна вимагати абсолютної свободи особистості?

А. Можна, так як людина повинна бути вільна.

Б. Абсолютна свобода веде до анархії.

В. Не можна, так як дотримання закону необхідно.

6. Назвіть вид духовно-практичної діяльності, що визначає моральне ставлення до світу.

А. Інтелектуальна

Б   Етична

В. Естетична

7. Норми-заброни  включають такі вказівки

А. «не кради»

Б. «будь чесним»

В. «будь справедливим»

8. Що не є об’єктом морального вибору?

А. Добро чи зло

Б. Правда чи брехня

В. Людина або нація

9. Вкажіть головні моральні вимоги до державного службовця.

А. Професіоналізм, комунікабельність, доступність, непідкупність.

Б. Уміння стріляти, носити форму, вітати керівництво.

В. Уміння вирішувати проблеми, йти назустріч потрібним людям, здатність гідно приймати подарунки.

 

10. Покликана(ий) вивчати і розробляти комплекс практичних заходів з організації виробничого середовища

А.Виробнича етика

Б. Виробнича естетика

В. Виробний етикет

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Біблія як позиція християнського світу на моральні норми, правила поведінки у суспільстві, міжособистісна комунікація.

2. Погляд на професійні обовязки з точки зору професійної етики. 

 

Третій блок

Опишіть особливості виробничої естетики на підприємствах важкої промисловості.

Варіант14

 

Перший блок

1. Чи є етичною цінністю любов?

А. Любов відноситься до сфери почуттів, а не поведінки.

Б. Еротична любов на етику не впливає.

В. Любов як духовне почуття лежить в основі етики.

2. Причини виникнення і наслідки фемінізму?

А. Виник як рух жінок за виборчі права і привів до досягнення поставлених цілей.

Б. Виник як рух жінок за виборчі права, виродився в боротьбу проти чоловіків і родини.

В. Боротьба за чільне становище жінок у суспільстві.

3. У чому корінна відмінність добра від зла?

А. Добро творить, зло руйнує.

Б. Добро приносить багатство, зло його відбирає.

В. Між ними умовна різниця.

4. Вимоги, що визначають межі між неприпустимим і  бажаним  у  поведінці  людини.

А. Цінності

Б. Ідеали

В. Моральні норми

5. Чим відрізняється людина духовна від бездуховного?

А. Духовна людина орієнтований на самовдосконалення, а бездуховна на придбання матеріальних благ.

Б. Особливих відмінностей між ними немає.

В. Без наявності певного достатку людина не може самовдосконалюватися.

6. Назвіть вид духовно-практичної діяльності, що визначає чуттєве  ставлення  до  світу –  орієнтація  на  ідеал Краси.

А. Інтелектуальна

Б   Етична

В. Естетична

7. Перед ким несе свою відповідальність людина у філософії, в межах питання моральної відповідальності?

А. Перед самим собою

Б. Перед Богом

В. Перед совістю

8. Полягають у вираженні певної необхідності суб'єкта у сукупності зовнішніх умов його буття та  внутрішнього розвитку

А. Потреби

Б. Інтереси

В. Ціннісні орієнтації

9. .Це такі моральні обов'язки, в яких відбивається ставлення представника певної професії до об'єкта праці, до колег, до партнерів, до членів суспільства.

А. Посадова інструкція

Б.  Професійна етика

В. КЗпП

10. При оформленні службових приміщень, який із кольорів покращує настрій, він використовується в основному для фарбування виробничих інтер'єрів.

А. Синій колір

Б. Оранжевий колір

В. Зелений колір

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Функції моралі.

2. Виробнича естетика. 

 

Третій блок

Опишіть наслідки відсутності проявів моральних рис у людей в професійному середовищі.

Варіант15

Перший блок

1. Що означають терміни: етика, мораль, моральність?

А. Ці терміни означають - пристойна поведінка людини.

Б. Етика - наука, мораль - норми, моральність - виконання моральних норм.

В. Етика, мораль, моральність послужили основою виникнення права.

2. Радянський трудовий колектив і ліберальна команда їх головне схожість і відмінність.

А. Колектив і команда створюються для спільної трудової діяльності та досягнення власних цілей.

Б. У команді всі підпорядковані волі лідера, колектив заснований на демократичних принципах, що враховують спільні інтереси.

В. Принципових відмінностей між колективом і командою не існує.

3. Як позначилася духовно-моральна криза суспільства на етичні стосунки?

А. Викликав стрімке падіння моральності.

Б. Ніякого зв'язку не простежується.

В. Змусив переглянути етичні норми.

4. Філософська наука про сутність чуттєвої культури людини та  закони розвитку мистецтва;  вивчає  прекрасне  в  дійсності,  особливості  і  загальні  принципи творчості.

А.Етика

Б. Естетика

В. Культурологія

5. Чим відрізняється етика чеснот від етики задоволень?

А. альтруїзм і егоїзмом.

Б. індивідуалізму.

В. кар'єризм.

6. Що не відносять  сфер моралі:

А. Моральну свідомість

Б. Підсвідомість

В. Моральну поведінку

7. Норми-веління включають такі вказівки

А. «не вбий»

Б. «не кради»

В. «будь справедливим»

8. Є надзвичайно важливими спонукальними стимулами до дії для отрмання бажаного та рушійними силами суспільного розвитку.

А. Ціннісні орієнтації

Б. Потреби

В. Інтереси

9. Норми, що діють у професійній сфері спілкування

А. Діловий етикет

Б. Загальногромадянський етикет

В. Військовий етикет

10. При оформленні службових приміщень, який із кольорів викликає серйозний діловий настрій, але без радості.

А. Зелений колір

Б. Сірий колір

В. Оранжевий колір

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Розуміння поняття «моральний вибір».

2. Види етикету.

 

Третій блок

Опишіть прояви обов’язку, честі, гідності та совісті у виробничій сфері.

Варіант16

Перший блок

1. Що називають чеснотою?

А. Добру людину.

Б. Уміння робити добрі справи.

В. Бажання робити добро.

2. Які суперечності існують між християнським і ліберальним гуманізмом?

А. Суперечностей немає.

Б. Ліберальний гуманізм більш поширений.

В. У християнському гуманізмі головною рисою є любов до людей, а в ліберальному - любов до себе.

3. Поясніть значення терміна «толерантність»?

А. Терпимість.

Б. Добросусідство.

В. Визнання іншого рівним собі.

4. Норми відносин, негласні стандарти спілкування, прийняті людьми.

А. Етика

Б. Етикет

В. Естетика

5. У чому проявляється гуманізм по відношенню до злочинця?

А. У пом'якшення покарання.

Б. У точному дотриманні законів.

В. У придушенні його волі і прав.

6. До системи моральної регуляції  не включають:

А. Ідеали

Б. Принципи

В. Державні закони

7. Норми-веління включають такі вказівки

А. «не вбий»

Б. «будь чесним»

В. «не кради»

8. Рушійні мотиви поведінки 

А. Інтереси

Б. Ціннісні орієнтації

В. Потреби

9. Звід загальноприйнятих в армії правил, норм і манер поводження військовослужбовців у всіх сферах їхньої діяльності;

А. Діловий етикет

Б. Загальногромадянський етикет

В. Військовий етикет

 

10. Що не є предметом виробничої естетики?

А. Планування інтер’єрів

Б. Формування корпоративних норм поводження персоналу

В. Створення кольорово-світлових умов

 

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Система моральних норм.

2. Елементи виробничої естетики

 

Третій блок

Опишіть через які механізми керівництво фірми може реалізувати виконання моральних норм в професійному середовищі.

Варіант17

Перший блок

1.  Що вивчає етика?

А. Етика вивчає історію.

Б. Етика вивчає психологію.

В. Етика вивчає мораль і моральність, як правила спільного проживання людей.

2. Чи впливає расизм на етику?

А. Расизм, визнаючи одних людей більш розвиненими, ніж інші, робить дозволеним не дотримуватися по відношенню до них моральні норми.

Б. Расизм не пов'язаний з етикою.

В. Чи не впливає. Просто у расистів інша етика.

3. Яку роль відіграє світогляд у формуванні особистості?

А. Особистість формується незалежно від світогляду.

Б. Світогляд є основою, що формує особистість.

В. Від особистості залежить її світогляд.

4. Це загальнообов'язкові, визначені-формально правила поведінки, які встановлені або санкціоновані, а також охороняються державою.

А. Норми права

Б. Норми моралі

В. Норми звичаїв

5. Здатність людини самостійно управляти своєю діяльністю, відповідати за свої вчинки.

А. Норма

Б. Честь

В. Моральна відповідальність

6. До системи моральної регуляції  не включають:

А. Моральні норми

Б. Вищі цінності

В. Інтереси

7. Норми-заброни  включають такі вказівки

А. «будь чесним»

Б. «будь справедливим»

В. «не вбий»

8. Це не просто зразки поведінки й світогляду, а зразки, взяті «у чистому вигляді», виокремлені як самостійне явище, та до того ж  високо  оцінені  і  визнані  як  орієнтир.

А. Цінності

Б. Моральні норми

В. Ідеали

9. Назвіть основні принципи професійної етики.

А. Сміливість, вміння говорити правду в обличчя начальству.

Б. Професійний обов'язок, совість, честь і гідність.

В. Уміння просуватися по службі.

10. При оформленні службових приміщень, який із кольорів створює оптимістичний настрій, знижує внутрішньо-очний тиск і підвищує працездатність рук. Як правило, таким кольором фарбують конвеєри і транспортери.

А. Зелений колір

Б. Оранжевий колір

В. Синій колір

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Сучасна роль етичного та естетичного виховання

2. Вимоги до сучасного менеджера з точки зору моральних норм.

 

Третій блок

В чому полягає сутність  морального вибору при виборі вашої професії.

 

Варіант18

Перший блок

1. Чим мораль відрізняється від права?

А. Мораль підтримується силою суспільної думки, а право силою законів і державних каральних органів.

Б. Особливих відмінностей немає.

В. Мораль виникла раніше, ніж право.

2. Що в християнстві означає поняття «гріх»?

А. Аморальна поведінка.

В. Веселе життя.

Г. Вживання наркотиків.

3. Що розуміється під гуманізмом в наш час?

А. Одні розуміють людинолюбство, інші можливість самореалізації.

Б. Доброзичливе ставлення до інших.

В. Уміння дарувати радість.

4. Це правила поведінки, які самостійно встановлені певними організаціями, закріплені в їхніх уставах (положеннях і т.п.), діють у їхніх межах і ними ж охороняються від порушень за допомогою заходів суспільного впливу.

А. Норми права

Б. Норми моралі

В. Правильної відповіді немає

5. Що складає основу аморальної дії?

А. Самопізнання

Б. Сприйняття

В. Свобода вибору

6. Вищі  цінності,  що  виступають  також  і  як  найбільш  значимі  цілі особистісного розвитку.

А. Цінності

Б. Ідеали

В. Моральні норми

7. Яка з функцій моралі здійснюється  через  формування  особистості, розвиток  її  самосвідомості,  морального  самовдосконалення.

А. Виховна. 

Б. Регулятивна

В. Гуманістична

8. Яка з функцій моралі створює  орієнтир  людяності,  повертає  людині цілісність.

А. Гуманістична

Б. Регулятивна

В. Виховна. 

9. Що являє собою професійний обов'язок юриста?

А. Обов'язок виконувати всі розпорядження та інструкції начальства.

Б. Обов'язок при виконанні службових завдань слідувати загальноприйнятим нормам моралі і моральності.

В. Обов'язок всіма засобами дотримуватися норми закону.

10. Сукупність правил, традицій і умовностей, дотримуваних громадянами при спілкуванні один з одним.

А. Діловий етикет

Б. Загальногромадянський етикет

В. Військовий етикет

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Природа, сутність, структура моралі.

2. Професійна етика.

 

Третій блок

В чому полягає сутність  морального вибору при виборі вашої професії.

Варіант19

Перший блок

1. Які погляди людей на мораль в наш час?

А. Мораль потрібна для порятунку від мук пекла.

Б. Мораль це вигадки церковників.

В. Мораль необхідна для нормальних взаємин людей і виховання дітей.

2. Як пов'язаний прогрес науки, технологій з розвитком моральності людей?

А. Прогрес науки і технологій веде до зростання матеріального добробуту, але не зачіпає морального розвитку людей.

Б. Технологічний прогрес спричиняє моральний.

В. Моральне розвиток залежить від освіти.

3. Чи передбачається у законодавстві відповідальність за порушення моральних норм?

А. Обов'язково.

Б. Не передбачається.

В. Моральні норми підтримуються громадською думкою.

4. Правила поведінки, які склались у суспільстві, виражають уявлення  людей про добро й зло, справедливість й несправедливість, борг, честь, достоїнство. Дія цих норм забезпечується внутрішнім переконанням, суспільною думкою, заходами суспільного впливу.

А. Норми права

Б. Норми моралі

В. Норми звичаїв

5. Що дає людині моральне право на володіння свободою

А.Морально-відповідальна поведінка

Б. Морально-етична поведінка

В. Морально-значуща поведінка

6. Чим небезпечні аморальні представники державної влади?

А. Вони можуть багато вкрасти.

Б. Вони підривають основи державної влади та стабільності суспільства.

В. Так як чиновників не багато, то і шкода від них невеликий.

7. Перед ким несе свою відповідальність людина у релігії, в межах питання моральної відповідальності?

А. Перед самим собою

Б. Перед природою

В. Перед Богом

8. Яка з функцій моралі формує поведінку як окремої людини у всіх сферах її  життєдіяльності,  так  і  різних  соціальних  суб’єктів,  суспільства  в  цілому.

А. Регулятивна

Б. Гуманістична

В. Виховна. 

 

9. Що найбільше впливає на моральний рівень в організаціях?

А. Рівень заробітної плати.

Б. Стан дисципліни.

В. Рівень духовно-морального стану суспільства

10. Що не є предметом виробничої естетики?

А. Музичний супровід магазину

Б. Форма звернення до клієнтів продавця

В. Художнє офрмлення вітрини магазину

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Моральна свідомість та моральна поведінка.

2. Етикет у діловому спілкуванні телефонних переговорах та інтернет-спілкуванні

 

Третій блок

Опишіть через які механізми керівництво фірми може реалізувати виконання моральних норм в професійному середовищі.

Варіант20

Перший блок

1. Чи існує зв'язок між рівнем морального розвитку суспільства та рівнем злочинності?

А. Так існує.

Б. Такий зв'язку немає.

В. У різних країнах і в різний час буває по-різному.

2. Які гріхи за християнськими поняттями відносяться до смертних?

А. Гординя, грошолюбство, блуд, обжерливість, гнів, зневіру, марнославство.

Б. Заздрість, ненависть до інших.

В. Дурість, хвастощі, боягузтво, непомірність, розпуста.

3. Чи існує етика расизму та націоналізму в наш час?

А. Існує.

Б. Вона застаріла.

В. Іноді проявляється.

4. це правила поведінки, які, зложившись у суспільстві в результаті їхнього багаторазового повторення.

А. Норми права

Б. Норми моралі

В. Норми звичаїв

5. Визначте поняття, що характеризує  усвідомлення відповідності (або невідповідності) моральним нормам дій людини, результатів та наслідків цих дій.

А. Честь

Б. Відповідальність

В. Совість

6. Назвіть вид духовно-практичної діяльності, що орієнтована на ідеал Істини

А. Інтелектуальна

Б   Етична

В. Естетична

7. До системи моральної регуляції  не включають:

А. Уподобання

Б. Питання про сенс життя

В. Цінності

8. Що не є суб’єктом морального вибору?

А. Індивід

Б. Окремий вчинок

В.Нація

9. Чим є фраза: "Начальник завжди правий"?

А. Нормою професійної моралі співробітників.

Б. Формою визнання авторитету керівника.

В. Аморальним ствердженням.

 

10. При оформленні службових приміщень, який із кольорів знімає втому, його доцільно застосовувати в приміщеннях з підвищеною температурою і на .роботах, які вимагають великих фізичних зусиль і швидких рухів.

А. Оранжевий колір

Б. Зелений колір

В. Синій колір

 

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Професійні обов’язки, честь, гідність, совість.

2. Основні естетичні категорії.

 

Третій блок

Опишіть прояви обов’язку, честі, гідності та совісті у виробничій сфері.

Варіант21

 

Перший блок

1. Чому суспільство і держава повинні захищати сім'ю?

А. Тому що у неї немає інших захисників.

Б. Сім'я вчить дітей духовної любові і теплим почуттям.

В. Сім'я дозволяє легше враховувати громадян.

2. Як змінювалися протягом історичного розвитку погляди людей на релігію?

А. Боги є повсякденними учасниками життя людей.

Б. Релігія результат відсталості і мракобісся.

В. Релігія - галузь культури, у якій з'явилася і розвивається духовність і моральність людей.

3. Що виникло раніше - закони моральності або правові норми?

А. Закони виникли одночасно з моральними нормами.

Б. Закони виникли раніше моральних норм.

В. Моральні закони були покладені в основу правових норм.

4. Це правила поведінки, які самостійно встановлені певними організаціями, закріплені в їхніх уставах (положеннях і т.п.), діють у їхніх межах і ними ж охороняються від порушень за допомогою заходів суспільного впливу.

А. Норми права

Б. Норми громадських організацій 

В. Норми звичаїв

5. Чи можна вимагати абсолютної свободи особистості?

А. Можна, так як людина повинна бути вільна.

Б. Абсолютна свобода веде до анархії.

В. Не можна, так як дотримання закону необхідно.

6. Назвіть вид духовно-практичної діяльності, що визначає моральне ставлення до світу.

А. Інтелектуальна

Б   Етична

В. Естетична

7. Норми-заброни  включають такі вказівки

А. «не кради»

Б. «будь чесним»

В. «будь справедливим»

8. Що не є об’єктом морального вибору?

А. Добро чи зло

Б. Правда чи брехня

В. Людина або нація

9. Вкажіть головні моральні вимоги до державного службовця.

А. Професіоналізм, комунікабельність, доступність, непідкупність.

Б. Уміння стріляти, носити форму, вітати керівництво.

В. Уміння вирішувати проблеми, йти назустріч потрібним людям, здатність гідно приймати подарунки.

10. Покликана(ий) вивчати і розробляти комплекс практичних заходів з організації виробничого середовища

А.Виробнича етика

Б. Виробнича естетика

В. Виробний етикет

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Погляд на професійні обовязки з точки зору професійної етики. 

2. Біблія – фундамент моральних відносин.

 

Третій блок

Діловий етикет: можливості та небезпеки на практиці.

 

Варіант22

Перший блок

1. Чи є етичною цінністю любов?

А. Любов відноситься до сфери почуттів, а не поведінки.

Б. Еротична любов на етику не впливає.

В. Любов як духовне почуття лежить в основі етики.

2. Причини виникнення і наслідки фемінізму?

А. Виник як рух жінок за виборчі права і привів до досягнення поставлених цілей.

Б. Виник як рух жінок за виборчі права, виродився в боротьбу проти чоловіків і родини.

В. Боротьба за чільне становище жінок у суспільстві.

3. У чому корінна відмінність добра від зла?

А. Добро творить, зло руйнує.

Б. Добро приносить багатство, зло його відбирає.

В. Між ними умовна різниця.

4. Вимоги, що визначають межі між неприпустимим і  бажаним  у  поведінці  людини.

А. Цінності

Б. Ідеали

В. Моральні норми

5. Чим відрізняється людина духовна від бездуховного?

А. Духовна людина орієнтований на самовдосконалення, а бездуховна на придбання матеріальних благ.

Б. Особливих відмінностей між ними немає.

В. Без наявності певного достатку людина не може самовдосконалюватися.

6. Назвіть вид духовно-практичної діяльності, що визначає чуттєве  ставлення  до  світу –  орієнтація  на  ідеал Краси.

А. Інтелектуальна

Б   Етична

В. Естетична

7. Перед ким несе свою відповідальність людина у філософії, в межах питання моральної відповідальності?

А. Перед самим собою

Б. Перед Богом

В. Перед совістю

8. Полягають у вираженні певної необхідності суб'єкта у сукупності зовнішніх умов його буття та  внутрішнього розвитку

А. Потреби

Б. Інтереси

В. Ціннісні орієнтації

 

9. .Це такі моральні обов'язки, в яких відбивається ставлення представника певної професії до об'єкта праці, до колег, до партнерів, до членів суспільства.

А. Посадова інструкція

Б.  Професійна етика

В. КЗпП

10. При оформленні службових приміщень, який із кольорів покращує настрій, він використовується в основному для фарбування виробничих інтер'єрів.

А. Синій колір

Б. Оранжевий колір

В. Зелений колір

 

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

 

Другий блок

1. Біблія як позиція християнського світу на моральні норми, правила поведінки у суспільстві, міжособистісна комунікація.

2. Виробнича естетика. 

 

Третій блок

Діловий етикет: можливості та небезпеки на практиці.

Варіант23

Перший блок

1. Що означають терміни: етика, мораль, моральність?

А. Ці терміни означають - пристойна поведінка людини.

Б. Етика - наука, мораль - норми, моральність - виконання моральних норм.

В. Етика, мораль, моральність послужили основою виникнення права.

 

2. Радянський трудовий колектив і ліберальна команда їх головне схожість і відмінність.

А. Колектив і команда створюються для спільної трудової діяльності та досягнення власних цілей.

Б. У команді всі підпорядковані волі лідера, колектив заснований на демократичних принципах, що враховують спільні інтереси.

В. Принципових відмінностей між колективом і командою не існує.

3. Як позначилася духовно-моральна криза суспільства на етичні стосунки?

А. Викликав стрімке падіння моральності.

Б. Ніякого зв'язку не простежується.

В. Змусив переглянути етичні норми.

4. Філософська наука про сутність чуттєвої культури людини та  закони розвитку мистецтва;  вивчає  прекрасне  в  дійсності,  особливості  і  загальні  принципи творчості.

А.Етика

Б. Естетика

В. Культурологія

5. Чим відрізняється етика чеснот від етики задоволень?

А. альтруїзм і егоїзмом.

Б. індивідуалізму.

В. кар'єризм.

6. Що не відносять  сфер моралі:

А. Моральну свідомість

Б. Підсвідомість

В. Моральну поведінку

7. Норми-веління включають такі вказівки

А. «не вбий»

Б. «не кради»

В. «будь справедливим»

8. Є надзвичайно важливими спонукальними стимулами до дії для отрмання бажаного та рушійними силами суспільного розвитку.

А. Ціннісні орієнтації

Б. Потреби

В. Інтереси

9. Норми, що діють у професійній сфері спілкування

А. Діловий етикет

Б. Загальногромадянський етикет

В. Військовий етикет

10. При оформленні службових приміщень, який із кольорів викликає серйозний діловий настрій, але без радості.

А. Зелений колір

Б. Сірий колір

В. Оранжевий колір

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Загально людські моральні норми

2. Елементи виробничої естетики

Третій блок

Опишіть наслідки відсутності проявів моральних рис у людей в професійному середовищі.

Варіант24

Перший блок

1. Що називають чеснотою?

А. Добру людину.

Б. Уміння робити добрі справи.

В. Бажання робити добро.

2. Які суперечності існують між християнським і ліберальним гуманізмом?

А. Суперечностей немає.

Б. Ліберальний гуманізм більш поширений.

В. У християнському гуманізмі головною рисою є любов до людей, а в ліберальному - любов до себе.

3. Поясніть значення терміна «толерантність»?

А. Терпимість.

Б. Добросусідство.

В. Визнання іншого рівним собі.

4. Норми відносин, негласні стандарти спілкування, прийняті людьми.

А. Етика

Б. Етикет

В. Естетика

5. У чому проявляється гуманізм по відношенню до злочинця?

А. У пом'якшення покарання.

Б. У точному дотриманні законів.

В. У придушенні його волі і прав.

6. До системи моральної регуляції  не включають:

А. Ідеали

Б. Принципи

В. Державні закони

7. Норми-веління включають такі вказівки

А. «не вбий»

Б. «будь чесним»

В. «не кради»

8. Рушійні мотиви поведінки 

А. Інтереси

Б. Ціннісні орієнтації

В. Потреби

9. Звід загальноприйнятих в армії правил, норм і манер поводження військовослужбовців у всіх сферах їхньої діяльності;

А. Діловий етикет

Б. Загальногромадянський етикет

В. Військовий етикет

 

10. Що не є предметом виробничої естетики?

А. Планування інтер’єрів

Б. Формування корпоративних норм поводження персоналу

В. Створення кольорово-світлових умов

 

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Соціальні норми. Види соціальних норм.

2. Феномен естетичного, його інтерпретації та структура

Третій блок

Опишіть особливості виробничої естетики на робочому місці  керівника підприємства.

Варіант25

 

Перший блок

1.  Що вивчає етика?

А. Етика вивчає історію.

Б. Етика вивчає психологію.

В. Етика вивчає мораль і моральність, як правила спільного проживання людей.

2. Чи впливає расизм на етику?

А. Расизм, визнаючи одних людей більш розвиненими, ніж інші, робить дозволеним не дотримуватися по відношенню до них моральні норми.

Б. Расизм не пов'язаний з етикою.

В. Чи не впливає. Просто у расистів інша етика.

3. Яку роль відіграє світогляд у формуванні особистості?

А. Особистість формується незалежно від світогляду.

Б. Світогляд є основою, що формує особистість.

В. Від особистості залежить її світогляд.

4. Це загальнообов'язкові, визначені-формально правила поведінки, які встановлені або санкціоновані, а також охороняються державою.

А. Норми права

Б. Норми моралі

В. Норми звичаїв

5. Здатність людини самостійно управляти своєю діяльністю, відповідати за свої вчинки.

А. Норма

Б. Честь

В. Моральна відповідальність

6. До системи моральної регуляції  не включають:

А. Моральні норми

Б. Вищі цінності

В. Інтереси

7. Норми-заброни  включають такі вказівки

А. «будь чесним»

Б. «будь справедливим»

В. «не вбий»

8. Це не просто зразки поведінки й світогляду, а зразки, взяті «у чистому вигляді», виокремлені як самостійне явище, та до того ж  високо  оцінені  і  визнані  як  орієнтир.

А. Цінності

Б. Моральні норми

В. Ідеали

9. Назвіть основні принципи професійної етики.

А. Сміливість, вміння говорити правду в обличчя начальству.

Б. Професійний обов'язок, совість, честь і гідність.

В. Уміння просуватися по службі.

10. При оформленні службових приміщень, який із кольорів створює оптимістичний настрій, знижує внутрішньо-очний тиск і підвищує працездатність рук. Як правило, таким кольором фарбують конвеєри і транспортери.

А. Зелений колір

Б. Оранжевий колір

В. Синій колір

№ питання

Відповідь

№ питання

Відповідь

1

 

7

 

2

 

8

 

3

 

9

 

4

 

10

 

5

 

Результат

6

 

Другий блок

1. Природа, сутність, структура моралі.

2. Елементи виробничої естетики

Третій блок

В чому полягає сутність  морального вибору при виборі вашої професії.

                            

 

 

 

Модуль 2.Характеристики ділового спілкування

Контрольна робота є формою самостійної роботи студента, метою якої є поглиблення та засвоєння знань з модулю «Характеристика ділового спілкування»

Структура і зміст теми контрольної роботи визначаються програмою курсу, що зумовлює таку послідовність роботи:

  • вибір варіанту, що містить два теоретичних завдання;
  • ознайомлення з рекомендованою літературою;
  • написання та оформлення роботи.

При написанні роботи та її оформленні варто керуватися такими вимогами:

  • обґрунтування вибраної теми;
  • опрацювання відповідної літератури;
  • наявність списку використаної літератури.

У теоретичних питаннях цитати та статистичні матеріали слід обов’язково супроводжувати посиланнями на джерела інформації, які мають бути відображені у списку використаної літератури. Посилання на інформаційні джерела необхідно подавати у тексті контрольної роботи у квадратних дужках, наприклад [17, с. 24], 17 це порядковий номер джерела у списку літератури, а 24 сторінка із вказаного джерела.

Контрольна робота має складатися із вступу (актуальність проблеми, мета, завдання), основної частини (визначення проблеми та послідовне її розкриття), висновків та списку використаної літератури.

Слід мати на увазі, що головною вимогою до контрольної роботи є розкриття  суті питань, а не кількість сторінок.

В кінці роботи студент ставить підпис та дату закінчення виконання      контрольної роботи.

 

ВАРІАНТИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ

Варіант 1

  1.  Інтегративна специфіка ділового спілкування як сучасної галузі гуманітарного знання.
  2.     Визначення стилю спілкування через систему прийомів діяльності й   поведінки людей.

 

Варіант 2

  1.  Особливості комунікативного, інтерактивного  аспектів спілкування.
  2. Маніпулятивна і актуалізаторська моделі ділового спілкування.

 

 

Варіант 3

  1.  Організація взаємодії ділових партнерів, пізнання ними одне одного, формування та розвиток міжособистісних взаємин як функції ділового спілкування.
  2. Поняття вербальної комунікації або мовленнєвого спілкування.

 

 

Варіант 4

  1. Спілкування як процес активної взаємодії суб’єктів.
  2. Психологічні, ситуативні та мовні особливості монологу і діалогу.

 

 

Варіант 5

  1.  Міжособистісне, міжгрупове, міжсоціумне спілкування, суб’єктно- групове спілкування.
  2. Поняття невербальної комунікації.

 

 

Варіант 6

  1. Етикет та культура ділового спілкування.
  2. Невербальне спілкування.

 

 

Варіант 7

  1. Етикет проведення ділових прийомів та презентацій.
  2. Індивідуальні та колективні форми ділового спілкування.

 

 

Варіант 8

  1. Характеристика моделі процесу комунікації.
  2. Класифікація типів співрозмовників .

 

 

Варіант 9

  1.  Маніпулювання, конкуренція та співробітництво як основні рівні ділового спілкування.
  2. Специфіка колективного обговорення ділових проблем.

 

 

Варіант 10

  1.  Рефлексія, ідентифікація та емпатія як механізми встановлення                                       взаєморозуміння у процесі спілкування.
  2. Порівняльний аналіз дискусії, полеміки та диспуту.

 

 

Варіант 11

1. Організація взаємодії ділових партнерів, пізнання ними одне одного, формування та розвиток міжособистісних взаємин як функції ділового спілкування.

2.Складові частини процесу спілкування.

 

 

 

 

Варіант 12

1. Інтегративна специфіка ділового спілкування як сучасної галузі гуманітарного знання.

2.Визначення стилю спілкування через систему прийомів діяльності й   поведінки людей.

 

 

Варіант 13

        1.Характеристика моделі процесу комунікації.

        2.Класифікація типів співрозмовників .

 

Варіант 14

  1. Етикет та культура ділового спілкування.
  2. Невербальне спілкування.

 

Варіант 15

1. Рефлексія, ідентифікація та емпатія як механізми встановлення                                       взаєморозуміння у процесі спілкування.

             2.   Специфіка колективного обговорення ділових проблем.

 

 

 

 

Запитання для контролю.

1.Що є об’єктом і предметом навчальної дисципліни

«Психологія та етика ділового спілкування»?

2.Прокоментуйте завдання дисципліни «Психологія та етика ділового спілкування».

3.Надайте визначення поняття «спілкування», наведіть його класифікацію за видами.

4.Назвіть та охарактеризуйте зони спілкування.

5.Назвіть фази спілкування та надайте характеристику кожної  з них.

6.Обґрунтуйте поняття «стратегія» і «тактика» ділового спілкування.

7.Вкажіть рівні ділового спілкування, надайте їх характеристику.

8.Наведіть класифікацію стилів спілкування.

 

Модуль 2.Характеристики ділового спілкування

Ознайомтеся з питаннями тесту і виберіть ту відповідь чи відповіді на запитання, які вважаєте вірними.

 

1)   Поняття “мораль” і “моральність”:

  1. мають одне і те ж значення;
  2. є синонімами;
  3. мораль “витікає” із моральності;
  4. моральність “витікає” із моралі;
  5. жодна з відповідей не є вірною.

2)   Сторони спілкування?

  1. комунікативна;
  2. діяльнісна;
  3. інформаційна;
  4. інтерактивна;
  5. соціально-перцептивна;
  6. інтелектуальна.

3)   Що відноситься до рівнів спілкування?

  1. маніпулювання;
  2.        навіювання;
  3. переконання;
  4. конкуренція;
  5. співробітництво.

4)   Офіційні символи України?

  1. Державний Гімн;
  2. Державний Прапор;
  3. Державні Кордони;
  4. Державна Мова;
  5. Верховна Рада України;
  6. Державний Герб;
  7. Народ України;
  8. Конституція;
  9. всі відповіді вірні.

5)   Норми етикету:

  1. незмінні моральні норми поведінки для всіх людей;
  2. залежать від певної спільноти людей, народу, країни;
  3. залежать від певної ситуації в якій опинилася людина;
  4. залежать від епохи, в якій вони діють;
  5. залежать від соціального стану людини;
  6. залежать від настрою людини.

6)   Одяг ділового чоловіка:

  1. світла сорочка;
  2.       чорна сорочка;
  3.      світло-сірий костюм-трійка;
  4.       темний костюм;
  5.      чорний костюм;
  6.       фрак;
  7. всі відповіді вірні.

7)   Одяг ділової жінки на денних ділових прийомах:

  1.      екстравагантний;
  2.      оригінальний;
  3. траурний;
  4. яскравий;
  5.      скромний;
  6. строгий;
  7. суворий;
  8.      вишуканий;
  9.      ні одна з відповідей не є вірною.

8)   Скільки відсотків робочого часу у діловому спілкуванні займає розмова?

a) 10-20%;

b) 20-30%;

c) 30-40%;

d) 40-50%;

e) 50-60%;

f) 60-70%;

  1. понад 70%.

9)   Деякі вимоги до публічного виступу:

  1.      публічний виступ краще не готувати у вигляді розповіді;
  2.      попередньо усвідомити те, про що хочеш говорити;
  3. не змінювати силу та тональність голосу;
  4.        дивитися на аудиторію;
  5. не користуватися жестами;
  6.      слідкувати за вимовою.
  7.      повчати.

10) Деякі загальні вимоги до раціонального телефонного спілкування:

  1.      розмову з партнером по телефону слід вести на позитивному емоційному фоні;
  2. розмову з партнером по телефону слід вести беземоційно;
  3. розмова повинна бути мінімально насичена інформацією;
  4. слова слід вимовляти звичайним рівним голосом;
  5. чітко вимовляти дати, числа, прізвища, назви міст і т.п.
  6. розмова має вестись у формі монологу;
  7. у разі якщо з технічних причин зв’язок обірвався, відновлює зв’язок, той кому телефонували;
  8. у разі якщо з технічних причин зв’язок обірвався, відновлює зв’язок, той хто телефонував.

11) Які Ви знаєте види ділових прийомів?

  1. ранкові;
  2. денні;
  3. післяобідні;
  4. вечірні;
  5. нічні;
  6. робочі;
  7. пікніки.

12)   Що не повинен робити керівник?

  1. виявляти особисті симпатії;
  2. першим вітатися;
  3. шукати винного в неякісно зробленій роботі;
  4. вибачатися, якщо він не виконав обіцянку;
  5. мати почуття гумору;
  6. обмежувати самостійність і свободу людей;
  7. хвалити підлеглого;

13)   Етичні вимоги до керівника, який приймає відвідувачів під час не офіційного візиту?

  1. не виходить з-за столу;
  2. запросити гостей в зону колегіальної роботи, а самому сісти напроти них;
  3. зустрічати відвідувачів, стоячи в центрі приміщення;
  4. запросити відвідувачів сісти перед своїм столом.
  5. запросити відвідувачів сісти в крісло за журнальним столиком.

14)   Що відноситься до невербальних засобів комунікації?

  1. рухи тіла співрозмовника;
  2. жести;
  3. міміка;
  4. інтонація;
  5. паузи в словах;
  6. всі відповіді є правильними.

15)   Які жести мають одне і те ж інформаційне значення у різних народів?

  1. посмішка;
  2. хитання голови згори донизу при погодженні;
  3. насуплені брови;
  4. “коло”, утворення великим та вказівним пальцями руки.
  5. сердитий погляд.

16)    Під час дружніх зустрічей, в якій територіальній зоні спілкування розміщуються співрозмовники:

  1. в інтимній;
  2. в особистій;
  3. в соціальній;
  4. в громадській;
  5. в будь-якій.

17)   Якщо при розмові замислюючись людина підіймає очі в гору, то як вона в даний час намагається сприйняти інформацію:

  1. через відчуття;
  2. через зорові образи;
  3. через слухові образи;
  4. веде внутрішній монолог, а не слухає співбесідника;

18)   Невербальними засобами можна:

  1. підсилити сказану інформацію;
  2. послабити сказану інформацію;
  3. суперечити смислу сказаного;
  4. всі відповіді вірні.

 

Вірні відповіді на запитання:

 

1) b,d. 2) a,c,e. 3) a,d,e. 4) a,b,f. 5) b,d. 6) a,d. 7) e,f. 8) c. 9) b,d,f. 10) a,d,e,h.

11) b,d. 12) a,c,f. 13) b. 14) f. 15) a,c,e. 16) b. 17) b. 18) d.

 

Модуль   3.  Професійна етика та моральна свідомість

Запитання для контролю.

1.Поясніть своїми словами, що таке квадра.

2.Скільки різновидів соціотипів може належати одній квадрі?

3.А скільки окремих особистостей може належати одній квадрі?

4.Якщо люди одного “духу”, це сприяє розумінню, взаємодопомозі чи навпаки?

5.Чи можуть бути всередині однієї квадри нерівноправні, несправедливі стосунки-типи співрозмовників? Так, ні – чому?

6.Поясніть, що означають типи співбесідників-соквадралів із своїми назвами.

7.Як зручно змалювати всі 4 квадри соціону, щоб було наочно видно, що існують суміжні, а також і протилежні за духом квадри?

8.Змалюйте наочно такий соціон.

Модуль  4. Психологічна структура спілкування

Запитання для контролю.

1.Які існують форми ділового спілкування?

2.Які складові частини має процес спілкування та за якими правилами їх треба здійснювати?

3.Як сприймається та оцінюється людина людиною і чому так важливо це знати?

4.Чому важливо справити добре перше враження?

5.Яким чином здійснюється обмін інформацією між партнерами та як зробити його більш інтенсивним та ефективним?

6.Дайте розгорнуту відповідь про невербальні засоби комунікації.

7.Як організовується взаємодія ділових людей, щоб вона закінчилась бажанням партнерів активно виконувати прийняті рішення?

8.Платон оцінював спілкування як благо: воно допомагає пізнати себе та інших, пізнати істину. Проаналізуйте дану позицію.

 

9.Спілкування створює дружбу, але не у всіх, а лише у добрих: «дружба добрих зростає від спілкування». Як Ви розумієте точку зору Аристотеля?

 

10.Фейєрбах стверджував, що «людська сутність виявляється тільки у спілкуванні, в єдності людини з людиною, що спирається лише на реальність різниці між Я і Ти». Розкрийте сутність цього вислову.

 

11.Людське спілкування «на три чверті складається із спілкування мовного». Як Ви розумієте цей вислів?

 

12.«Правду потрібно говорити за допомогою шуткування» – в цій пораді давніх мудреців приховане важливе правило «техніки спілкування». Проаналізуйте цей вислів з позиції особливостей спілкування у Вашій професійній діяльності.

 

 

Модуль   5.  Принципи і категорії етики та їх прояв в професійній діяльності

1)Що допоможе при діловій бесіді встановити контакт з співрозмовником:

  1. дружній погляд;

посмішка

2)Мозковий штурм означає:

  1. суперечку;
  2. відстоювання своєї точки зору;
  3. генерування нових ідей;
  4. напад на співрозмовника;
  5. ні жодна відповідь не є правильною.

3)Чи може мати конфлікт при діловому спілкуванні позитивне значення?

А)так

b) ні.

4)Який міжособистісний стиль поведінки людини є самим конструктивним при взаємодії чи вирішення конфліктної ситуації:

  1. стиль конкуренції;
  2. стиль пристосування;
  3. стиль співробітництва;
  4. стиль ухиляння;
  5. стиль компромісу;

5)Для розв’язання конфлікту потрібно:

  1. намагатися логічно довести свою правоту;
  2. намагатися пояснити співрозмовнику недоліки в його точці зору;
  3. пояснити співрозмовнику, що для вирішення конфлікту він теж повинен бути чесним та етичним;
  4. показати, що ця ситуація викликає у Вас незадоволення;
  5. всі відповіді вірні;
  6. ні жодна відповідь не є вірною.

6)Інтеграційним фактором, що поєднує всі сфери спілкування, є:

  a) мораль

  1. релігія
  2. філософія

   d) наука

7)Фундаментальним принципом етики спілкування слід визнати:

  1. принцип презумпції збереження гідності партнера по спілкуванню
  2. соціальний статус партнера по спілкуванню
  3. віковий статус партнера по спілкуванню
  4. матеріальне становище партнера по спілкуванню

8)Не входять до техніки спілкування:

  a)матеріальні норми

b)моральні норми

c)етикетні норми

d)психологічні норми

  1. утилітарні норми

 

 

Вірні відповіді на запитання:

1) a,b,e. 2) с. 21) а. 3) с. 4) f.5)f    6)a   7)a   8) а,е

 

Питання для самоперевірки

 

  1. Мета і завдання вивчення курсу «Професійна етика»
  2. Об’єкт і предмет навчальної дисципліни «Професійна етика»
  3. Визначення поняття «спілкування», його класифікація за видами. 4.Ділове спілкування та його особливості.
  1. Зони спілкування.
  2. Фази спілкування, характеристика кожної з них.
  3. Поняття «стратегія» і «тактика» ділового спілкування. 8.Рівні ділового спілкування, їх характеристик.

9.Класифікацію стилів спілкування.

10.Форми ділового спілкування.

  1. Складові частини процесу спілкування.
  2. Як сприймається та оцінюється людина людиною і чому так важливо це знати?
  3. Чому важливо справити добре перше враження?
  4. Яким чином здійснюється обмін інформацією між партнерами та як зробити його більш інтенсивним та ефективним?
  5. Невербальні засоби комунікації. 16.Ділові відносин як етична проблема.
  1. Ділові відносини як психологічна проблема.
  2. Психологічні засади у професійній етиці.
  3. Розвиток етики та психології ділових відносин в Україні. 20.Визначення понять ―етикаǁ, ―моральǁ, ―моральністьǁ. 21.Поняття етикету.

22.Етика та етикет.

23.Культура спілкування.

24.Національні особливості ділового етикету в різних країнах світу. 25.Етикет стільникового зв’язку.

  1. Правила спілкування в електронному просторі.

27.Форми колективного обговорення проблеми. Дискусія. 28.Публічний виступ у діловому спілкуванні.

29.Взаєморозуміння та конфлікти.

31.Конструктивні та деструктивні конфлікти. 32.Підготовка до ділових переговорів.

33.Стратегічні підходи до ведення ділових переговорів.

34.Застосування тактичних прийомів під час ділових переговорів.

35.Основні прийоми сприйняття партнера при веденні переговорів. 36.Візитні картки та їх ділове призначення.

37.Сувеніри і подарунки в діловій сфері.

38.Етика та етикет у взаєминах керівника з підлеглими. 39.Етикет національних символів.

40.Імідж організації.

41.Імідж як основа успіху ділової людини. 42.Зовнішній вигляд ділової людини.

43.Загальні вимоги до проведення ділових прийомів. 43.Види прийомів. Прийоми без розміщення.

44.Організація ділових прийомів з розміщенням. 45.Правила поведінки за столом.


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дядькова Лілія Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Етика, Контрольні роботи
Додано
14 вересня 2021
Переглядів
4160
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку