Міністерство освіти і науки України
Луганського національного університету
імені Тараса Шевченка
КОНТРОЛЮЮЧІ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
“Спортивні споруди”
(навчальний посібник для студентів спеціальності “Фізичне виховання”
ВНЗ І – ІІ рівнів акредитації)
Укладач: Крошка С.А.,
викладач предметів
фізкультурного циклу
Педагогічний сценарій
контролюючого посібника
Тестові завдання з дисципліни
“Спортивні споруди”
6. Відповіді на тестові завдання
Крошка Світлана Андріївна — викладач предметів фізкультурного циклу Лисичанського педагогічного коледжу
Шановні студенти!
Ви маєте змогу перевірити свої знання з навчальної дисципліни "Спортивні споруди" та підготуватися до здачі контролю модуля.
Тестові завдання складені з таких тем:
За виконання завдання ви отримаєте бали, які будуть переведені в оцінку. Кожне питання має 3-4 відповіді, але правильне тільки одне. Уважно читайте твердження, знайдіть вірну відповідь та натисніть відповідну літеру.
Шкала оцінювання:
10 - 9 5 балів – оцінка “відмінно”
8 – 6 4 бали – оцінка “добре”
5 - 3 3 бали – оцінка “задовільно”
2 – 1 2 бали – оцінка “незадовільно”
Тема. Основи проектування, будівництва та обліку спортивних споруд
Тест № 1. Класифікація та проектування спортивних споруд
VІIІ семестр. Модуль № 1 .
Тест № 1
1.До складу спортивних споруд входять:
1-1.Допоміжні приміщення і споруди
1-2.Стоянки біля спорудження
1-3.Магазини всередині спорудження
2.Основне спорудження – це:
2-1.Головна частина спортивної споруди, призначена для проведення змагань
2-2.Кілька окремих споруд
2-3.Кімнати для суддів
3.Пропускна спроможність спортивного залу розміром 36х18:
3-1.1920 учнів
3-2.1440 учнів
4.Які розміри гімнастичного залу у вищих навчальних закладах?
4-1.36х18 м.
4-2.42х24 м.
4-3.18х18 м.
5.До позашкільних спортивних споруд відносяться:
5-1.ДЮСШ
5-2.Вищі училища
5-3.Дитячі садки
6.Назвати розміри спортивного залу ДЮСШ
6-1.36х18 м.
6-2.12х24 м.
6-3.30х18 м.
7.Скільки типів проектування розрізняють?
7-1. 4
7-2.3
7-3.1
Тест № 2. Документація спортивного обладнання
VІIІ семестр. Модуль № 1 .
Тест № 2
1.Експериментальне проектування проводиться:
1-1.З метою визначення раціонального типу спортивної споруди
1-2.Для будівництва одного спортивного спорудження
1-3.З метою конструктивного проектування
2.Будівництво здійснюють способом:
2-1.Підрядним, господарчим, комплексним
2-2.Тільки підрядним
2-3.Тільки комплексним
3.Формою статичної звітності є:
3-1.Зведені звіти
3-2.Характеристики
3-3.Паспорти
4.Паспорт спортивної споруди складають:
4-1.Відкриті і криті споруди
4-2.Тільки відкриті
4-3.Тільки криті
5.Скільки розділів містить паспорт:
5-1.7
5-2.5
5-3.4
6.Комплексна споруда – це:
6-1.Включає кілька об’єктів для занять ФК і спортом
6-2.Вимагає один об’єкт для занять
6-3.Спортивна арена
Тест № 3. Спортивні зали. Схеми розміщення та обладнання.
VІIІ семестр. Модуль № 1 .
Тест № 3
1.Спортивні зали бувають:
1-1.Універсальні
1-2.Для навчальних закладів
1-3.Комбіновані
2.Розміри великого спортивного залу:
2-1.42х24 м.
2-2.36х18 м.
2-3.30х18 м.
3.Розміри малого спортивного залу:
3-1.18х9 м.
3-2.34х12 м.
3-3.30х18 м.
4.Тверда підлога по конструкції з:
4-1.Паркету чи брущатки
4-2.Дощок чи рейок
4-3.Пробки і синтетичних матеріалів
5.На якій висоті повинні бути розташовані вікна в спортивних залах?
5-1.2 м.
5-2.3 м.
5-3.1,5 м.
6.Яка ширина ліній розмітки?
6-1.50 мм.
6-2.30 мм.
7.Яка температура повітря повинна бути в спортивному залі?
7-1.15 – 17 ºС;
7-2.25 – 27 ºС;
7-3.19 – 23 ºС.
Тест № 4. Типи відкритих спортивних споруд
VІIІ семестр. Модуль № 1 .
Тест № 4
1.Відкриті спортивні споруди бувають:
1-1.Комплексні і окремі
1-2.Тільки окремі
1-3.Комплексні
2.До складу відкритих спортивних споруд відносять:
2-1.Поля, доріжки, місця для занять
2-2.Тільки бігові доріжки
2-3.Місця для глядачів
3.Які типи покриття верхнього шару розрізняють?
3-1.Штучні, трав’яні, крижані
3-2.Трав’яні і крижані
3-3.Тільки крижані
4.Природні трав’яні покриття створюють:
4-1.осівом, одернуванням, вегетативним способом
4-2.У виді брусків по дерев’яних лагах
4-3.На охолодженій підставі
5.За якою формулою розраховують потребу в спортивних спорудах?
5-1.А = к·е + в =
5-2.Х =
5-3.А =
6.Яке штучне освітлення більш економічне і більш якісніше?
6-1.Люмінесцентне
6-2.Лампи розжарювання
6-3.Не має значення
7.Якою фарбою треба покривати стелі і підлогу в спортивних залах?
7-1.Світлих тонів
7-2.Темних
7-3.Не має значення
Тема. Розміри, розмітка, схеми розміщення обладнання відкритих спортивних споруд
Тест № 5. Відкриті комплексні споруди
VІIІ семестр. Модуль № 2 .
Тест № 5
1.Назвіть найбільший стадіон світу:
1-1.Маракана
1-2.Олімпійський
1-3.Раздан
2.На скільки категорій від місткості трибун поділяють стадіони?
2-1.5
2-2.4
2-3.3
3.Спортивна арена – це:
3-1.Спортивне ядро з трибунами для глядачів
3-2.Поле для спорт ігор
3-3.Трибуни з опорними конструкціями
4.Розмір волейбольного майданчика:
4-1.18х9 м.
4-2.20х10 м.
4-3.30х18 м.
5.Розмір баскетбольного майданчику:
5-1.26х14 м.
5-2.31х8 м.
5-3.18х9 м.
6.Розмір футбольного поля:
6-1.50х90 м.
6-2.40х100 м.
6-3.30х70м.
7.Чому дорівнює діаметр баскетбольного кільця?
7-1.45 см.
7-2.30 см.
7-3.50 см.
Тест № 6. Майданчики для гімнастики та легкої атлетики
VІIІ семестр. Модуль № 2 .
Тест № 6
1.Скільки типів гімнастичних майданчиків розрізняють?
1-1.3
1-2.2
1-3.1
2.Розмір майданчика для занять художньою гімнастикою:
2-1.17х14 м.
2-2.13х15 м.
2-3.20х15 м.
3.Колова легкоатлетична бігова доріжка складається:
3-1.З двох прямих відрізків, плавно з’єднаних поворотами
3-2.Ділянки прямокутної форми
3-3.Зоною безпеки по периметру
4.Скільки груп розміток для естафетного бігу?
4-1.4
4-2.2
4-3.3
5.Місця для стрибків у довжину складаються:
5-1.З доріжок для розбігу, ям, зони безпеки
5-2.Переносних місць приземлення, доріжок для розбігу
5-3.Зон безпеки
6.Майданчик для метання диску і штовхання ядра має покриття:
6-1.Тверде
6-2.М’яке
6-3.Не має значення
7.Розмір майданчика для занять акробатикою:
7-1.30х17 м.
7-2.18х9 м.
7-3.24х12 м.
Тест № 7. Місця для проведення занять з лижної підготовки. Поля та майданчики для ігор на льоду
VІIІ семестр. Модуль № 2 .
Тест № 7
1.Які актори мають вирішальні значення при будівництві споруджень для лижного спорту?
1-1.Кліматичні умови, середньорічною температурою, трояндою вітрів
1-2.Середньорічною температурою
1-3.Розою вітрів
2.Місце для навчання пересуванню на лижах називається:
2-1.Навчальним майданчиком
2-2.Спортивним майданчиком
2-3.Треками
3.Навчальний майданчик має вид:
3-1.Прямокутника
3-2.Кола
3-3.Квадрату
4.До складу лижних баз входять:
4-1.Ділянки для лижних гонок, гірськолижного спорту, стрибків з трампліну
4-2.Ділянки для збереження обладнання
4-3.Ділянки для лижних гонок
5.Назвіть розмір хокейного поля:
5-1.61х30 м.
5-2.50х25 м.
5-3.45х30 м.
6.Яка пропускна здатність хокейного майданчика для учнів за 1,5 години?
6-1.30 – 38
6-2.40 – 50
7.Висота бортів по периметру майданчика:
7-1.100 – 122 см.
7-2.90 – 100 см.
7-3.80 – 100 см.
Тест № 8.
VІIІ семестр. Модуль № 2 .
Тест № 8
1.Експлуатація спортивних споруд – це:
1-1.Еабезпечення безпеки при проведенні учбово-тренувальних занять
1-2.Налагоджений режим експлуатації
1-3.Установка, розміщення, експлуатація
2.Який вид інструктажу проводять з учнями на початку навчального року?
2-1.Вступний
2-2.Повторний
2-3.Позаплановий
3.Які види спортивних травм частіше зустрічаються серед учнів шкіл?
3-1.Легкі
3-2.Середні
3-3.Важкі
4.Чи обов’язково реєструвати нещасний випадок?
4-1.Так
4-2.Ні
4-3.Не має значення
5.У скількох екземплярах складають акт про нещасний випадок?
5-1.4
5-2.3
5-3.1
6.Чому повинен відповідати прогин еластичності жердини на брусах?
6-1.60 ± 6
6-2.50 ± 10
7.Яке навантаження прикладають для перевірки прогину перекладини?
7-1.220 кг.
7-2.200 кг.
7-3.100 кг.
Відповіді на тестові завдання.
Тема №1. Основи проектування, будівництва та обліку спортивних споруд
Тест №1 |
Тест №2 |
Тест №3 |
Тест №4 |
1. а |
1. а |
1. а |
1. а |
2. а |
2. а |
2. а |
2. а |
3. а |
3. а |
3. а |
3. а |
4. а |
4. а |
4. а |
4. а |
5. а |
5. а |
5. а |
5. а |
6. а |
6. а |
6. а |
6. а |
7. а |
7. а |
7. а |
7. а |
Тема №2. Розміри, розмітка, схеми розміщення обладнання відкритих спортивних споруд
Тест №1 |
Тест №2 |
Тест №3 |
Тест №4 |
1. а |
1. а |
1. а |
1. а |
2. а |
2. а |
2. а |
2. а |
3. а |
3. а |
3. а |
3. а |
4. а |
4. а |
4. а |
4. а |
5. а |
5. а |
5. а |
5. а |
6. а |
6. а |
6. а |
6. а |
7. а |
7. а |
7. а |
7. а |