Координатна площина презентація

Про матеріал
формувати навички і вміння будувати точки на координатній площині й знаходити координати побудованих точок
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: “Координатна площина ” Математика 6 клас Автор: учитель математики Криволап І. С. Златоустівська ЗОШ І – ІІІ ступенів

Номер слайду 2

Мета урокуформувати навички і вміння будувати точки на координатній площині й знаходити координати побудованих точок; розвивати пізнавальну активність, творчі здібності, увагу, графічні навички;виховувати наполегливість в досягненні мети, охайність, точність, інтерес до математики.

Номер слайду 3

Девіз уроку “ Недостатньо лише мати добрий розум головне – це раціонально застосовувати його ”. Рене Декарт

Номер слайду 4

Системи координат оточують нас всюди:- За допомогою координатної сітки пілоти, моряки визначають місцезнаходження об'єктів;- Системи координат використовуються на туристичних схемах для пошуку визначних місць або потрібної вулиці; при астрономічних спостереженнях координатна сітка використовується для складання зоряних і географічних карт.

Номер слайду 5

Системи координат. Ті, хто в дитинстві грав в морський бій, також пам'ятають, що кожна клітинка на гральному полі визначалась двома координатами - буквою і цифрою. Те ж можна сказати і про гру в шахи.аbcdefjhik1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Номер слайду 6

Більш ніж за 100 років до н.е грецький вчений Гіппарх запропонував опоясати на карті земну кулю паралелями и меридіанами та ввести зараз добре відомі географічні координати: широту та довготу і позначити їх числами.

Номер слайду 7

У II віці н.е. відомий древньогрецький астроном Клавдій Птоломей вже користувався довготою і широтою в якості географічних координат.

Номер слайду 8

Рене Декарт (1596-1650) французький філософ і математик, ввів поняття координатної площини, тому її часто називають декартовою системою координат.

Номер слайду 9

Терміни «абсциса» , «ордината», «координати» першим почав використовувати в кінці 17 століття Готфрід Вільгельм Лейбніц.

Номер слайду 10

Фронтальне опитування учнів (відповідають усно): Назвіть координати точок, що зображені на рисунку: Які лежать ліворуч від початку відліку? праворуч від початку відліку?Які з них мають додатні, від'ємні, протилежні координати?Чому дорівнюють модулі координат названих точок?

Номер слайду 11

2.   Дано т. А, що не належить прямим а і с (прямі а ┴ с і перетинаються в т. О). Як провести перпендикуляри з т. А на прямі а та с?

Номер слайду 12

Прямокутна система координат12345-1-2-3-4-5 Х1234-1-2-3-4 УВісьординат Вісь абсцисІ чверть ( + ; + )ІІ чверть ( - ; + )ІІІ чверть ( - ; - )ІV чверть ( + ; - )Початок відліку

Номер слайду 13

Знайдіть координати точок, зображених на малюнку. АВСGЕFDSKHRQM

Номер слайду 14

Робота в групах. Картка (10;0); (11;1); (10;2); (11;3); (7;4); (6;5); (4;4); (3;6); (2;6); (2;7); (0;8); (-1;8);(-3;7); (-4;5); (-6;6); (-11;6); (-13:5); (-13;2); (-14;0); (-16;2); (-14;-3); (-11;-3); (-10;-4); (-7;-2); (-5;-3); (-5;-4); (-3;-5); (-5;-5); (-5;-7); (-6; -8); (-5;-9); (-3;-8); (-2;-6); (0;-5); (1;-6);(2;-6); (1;-7); (2;-8); (3;-8); (3;-10); (4;-10); (5;-8); (6;-8); (7;-7); (5;-7); (3;-6); (5;-5); (9;-2); (9;-1); (10;0).

Номер слайду 15

Карта України

Номер слайду 16

Страус 1) (0; 0), (- 1; 1), (- 3; 1), (- 2; 3), (- 3; 3), (- 4; 6), (0; 8), (2; 5), (2; 11), (6; 10), (3; 9), (4; 5), (3; 0),(2; 0), (1; – 7), (3; – 8), (0; – 8), (0; 0).2) Око: (3; 10). Робота за картками

Номер слайду 17

Зайчик(5;1), (6;2), (6;3), (5;6), (4;7), (5;8), (6;8), (8;9), (9;9), (7;8), (9;8), (6;7), (7;6), (9;6), (11;5), (12;3), (12;2), (13;3), (12;1), (7;1), (8;2), (9;2), (8;3), (6;1), (5;1) і (5;7).

Номер слайду 18

Лис 1) (- 8; – 9), (- 6; – 7), (- 3; – 7), (1; 1), (1; 3), (4; 7), (4; 4), (7; 2,5),(4; 1), (6; – 8), (7; – 8), (7; – 9), (5; – 9), (3; – 3), (1,5; – 6), (3; – 8), (3; – 9), (- 8; – 9).2) Око: (4; 3)

Номер слайду 19

Ластівка(-5; 4), (-7; 4), (-9; 6), (-11; 6), (-12; 5), (-14; 5), (-12; 4), (-14; 3), (-12; 3), (-11; 2), (-10; 2), (-9; 1), (-9; 0), (-8; -2), (0; -3), (3; -2), (19; -2), (4; 0), (19; 4), (4; 2), (2; 3), (6; 9), (10; 11), (3; 11),(1; 10), (-5; 4), око (-10,5; 4,5).

Номер слайду 20

Качка(3; 0), (1; 2), (-1; 2), (3; 5), (1; 8), (-3; 7), (-5; 8), (-3; 4), (-6; 3), (-3; 3), (-5; 2),(-5; -2), (-2; -3), (-4; -4), (1; -4), (3; -3), (6; 1), (3; 0) и (-1; 5).

Номер слайду 21

Рибка(-4;2), (-3;4), (2;4), (3;3), (5;2), (7;0), (5;-2), (3;-2), (2;-4), (0;-4), (-1;-2), (-5;0), (-7;-2), (-8;-1), (-7;1),(-8;3), (-7;4), (-5;2), (-2;2), (0;3), (3;3)око (5;0).

Номер слайду 22

Підсумок уроку. Подорож закінчилася. Яку тему ми вивчали сьогодні?Чи сподобалась вона вам?

Номер слайду 23

Домашнє завдання. Картка.(-6;-1), (-5;-4), (-2;-6), (-1;-4), (0;-5), (1;-5), (3;-7), (2;-8), (0;-8), (0;-9), (3;-9), (4;-8), (4;-4), (5;-6), (8;-4), (8;0), (6;2), (4;1), (0;1), (-2;2), (-6;-1), (-10;-2), (-13;-4), (-14;-7), (-16;-9),(-13;-7),(-12;-10), (-13;-14),(-10;-14), (-10;-13),(-9;-13), (-10;-9), (-5;-9), (-5;-15), (-2;-15),(-2;-13). (-2;-10), (-1;-10), (-1;-11), (-2;-13), (0;-15), (2;-11), (2;-9).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
9 листопада 2020
Переглядів
7305
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку