КОРЕКЦІЙНА РОБОТА ПСИХОЛОГА ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИЗапорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької областіПрактичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна2020 р. Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області1
Поняття «психологічна корекція»Психологічна корекція (психокорекція) — доцільно організована система психологічних впливів, спрямованих на зміну визначених особливостей (властивостей процесів, станів, ознак) психіки, які грають важливу роль у прояві хвороб, у їх патогенезі. Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області2
Напрями психокорекціїІнформаційна база професійного інструментарію фахівців психологічної служби системи освіти Українипропонує напрями і інструменти корекційної роботи. Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна. Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області3
Особливості організації психокорекції в умовах дистанційної освіти1. Актуальність для учня.2. Врахування вікових та індивідуальних особливостей.3. Доступність (зрозуміло та послідовно)4. Рефлексія.5. Зворотній зв’язок Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області4
Мета створення зошита 1. Корекція та розвиток пізнавальних процесів здобувача освіти .2. Розвиток психологічних якостей, які необхідні для продуктивного навчання (довільність, вміння працювати за інструкцією, посидючисть, вміння доводити почате до кінця, допитливість, кмітливість). Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області6
Відео: графичний диктант «Будиночок»https://www.youtube.com/watch?v=Lbc. GNbg. VEXUГрафічний диктант розвиває увагу, пам'ять, орієнтацію в просторі, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, посидючість. Готує руку до письма. Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області13
Висновки. Результат дистанційної корекційної роботи залежить від наступних чинників:вмотивованості дитини та її батьків щодо корекційної роботи, простоти інструментарію,Інтерактивної форми корекції,конструктивної взаємодії психолога, батьків та дитини,досяжності результату, вдоволення від занять. Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області15