КОРЕКЦІЙНА РОБОТА ПСИХОЛОГА ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИЗапорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької областіПрактичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна2020 р. Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області1
Номер слайду 2
Поняття «психологічна корекція»Психологічна корекція (психокорекція) — доцільно організована система психологічних впливів, спрямованих на зміну визначених особливостей (властивостей процесів, станів, ознак) психіки, які грають важливу роль у прояві хвороб, у їх патогенезі. Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області2
Номер слайду 3
Напрями психокорекціїІнформаційна база професійного інструментарію фахівців психологічної служби системи освіти Українипропонує напрями і інструменти корекційної роботи. Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна. Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області3
Номер слайду 4
Особливості організації психокорекції в умовах дистанційної освіти1. Актуальність для учня.2. Врахування вікових та індивідуальних особливостей.3. Доступність (зрозуміло та послідовно)4. Рефлексія.5. Зворотній зв’язок Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області4
Номер слайду 5
Практикум «Зошит у клітинку»Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області5
Номер слайду 6
Мета створення зошита 1. Корекція та розвиток пізнавальних процесів здобувача освіти .2. Розвиток психологічних якостей, які необхідні для продуктивного навчання (довільність, вміння працювати за інструкцією, посидючисть, вміння доводити почате до кінця, допитливість, кмітливість). Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області6
Номер слайду 7
Зразок завдання Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області7
Номер слайду 8
Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області8
Номер слайду 9
Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області9
Номер слайду 10
Інструкція для батьків. Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області10
Номер слайду 11
Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області11
Номер слайду 12
Видео: малюємо пиксельний малюнокhttps://www.youtube.com/watch?v=9y5 A7ezzx8 M&t=77s. Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області12
Номер слайду 13
Відео: графичний диктант «Будиночок»https://www.youtube.com/watch?v=Lbc. GNbg. VEXUГрафічний диктант розвиває увагу, пам'ять, орієнтацію в просторі, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, посидючість. Готує руку до письма. Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області13
Номер слайду 14
Зразок виконання завдання Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області14
Номер слайду 15
Висновки. Результат дистанційної корекційної роботи залежить від наступних чинників:вмотивованості дитини та її батьків щодо корекційної роботи, простоти інструментарію,Інтерактивної форми корекції,конструктивної взаємодії психолога, батьків та дитини,досяжності результату, вдоволення від занять. Практичний психолог Журавльова Олександра Миколаївна Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області15