Конспект індивідуального корекційного заняття
Тема: Диференціація вимови звуків Ш - С
Мета: автоматизувати правильну вимову звуку Ш, автоматизувати правильну вимову звуку С, диференціювати правильну вимову звуків Ш-С в прямих та обернених складах, в словах, фразах; коректувати вимову голосних звуків, розвивати слухо-зорове сприймання мовлення, розвивати зорову пам’ять, зорову увагу, формувати мотивацію до активного користування мовленням, формувати мовленнєву компетенцію.
Словник: собака, сани, сокіл, ананас, носоріг, шапка, шарф, шоколад, шина, кішка, дошка, груша.
Хід заняття:
І Вступна частина:
Дихальні вправи.
Артикуляційна гімнастика: вправи «Лопатка», «Парканчик», «Гойдалка», «Чашечка», «Жабка».
ІІ Основна частина:
1.Фоноритміка: А___А___А___
О____О____О___
У___У___У____
Е___Е___Е___
СА___СА____СА летить ОСА
ША-ША-ША росте груША
2. Ізольована вимова звуку Ш, С: Вправа «Тиша», «Насос».
Ш___Ш___Ш___С___С___С___
Ша – ша – ша Плескаємо
Наша Марійка ліс пішла Ходьба на місці
Са – са – са Плескаємо
Укусила в ніс оса Біг на місці
Ши – ши – ши Плескаємо
Марійку в лісі ми знайшли Стрибаємо на місці
Си – си – си Плескаємо
Довгі вуса у оси Повертаємося навколо себе
ІІІ Заключна частина, підсумок заняття.