Шановні колеги. Прошу вибачення. Попередні два матеріали по ранковим зустрічам не в усіх відкривались. Помилку виправлено. Взяла даний вид роботи в 2 класі для згуртування класного колективу учнів. Очікую позитивних результатів.
26 тиждень
Тема: Весна прийшла. Великодні свята
І. Ранкова зустріч
1. Привітання
Треба разом привітатись:
Добрий день!
Добрий день!
Дружно й весело сказати:
Добрий день.
Добрий день.
Вправо, вліво повернутись.
Добрий день.
Добрий день.
Один одному всміхнутись.
Добрий день.
Добрий день.
Як вас, друзі, всіх багато
Синьооких і чорнявих, Карооких і білявих,
І високих, і низеньких,
І товстеньких, і худеньких…
Всіх вас рада привітати І найкраще побажати Добрий день!
2. Новини дня
Чергові надають інформацію про дату назву тижня, погоду, кількість присутніх.
3. Обмін інформацією
- Діти, настала весна. Сьогодні уже 2 день 2 весняного місяця
— квітня.
Тема тижня. Весна прийшла. Великодні свята
Цілий тиждень ви були на канікулах. Поділіться своїми враженнями від канікул? Де були? Що бачили? Що робили?
Загадки про весну
Де вона проходить
Там травиця сходить,
Квіти розцвітають,
Солов’ї співають. (Весна)
*** *** ***
Тане сніг і небо плаче,
Промінь по гіллячкам скаче, Кішкам стало не до сну,
— Ми стрічаємо… (весну).
*** *** ***
Подивіться – на горбочку Он біліє дивне очко.
Хто ж це дивиться так ніжно?
Дитинча весни – … (Підсніжник)
*** *** ***
Зацвітають навесні Білі квіти лісові.
Їх не варто, друже, рвати.
Слід ці квітки охороняти. (Підсніжники)
*** *** ***
Три брати ідуть по світу — Від зими назустріч літу. Перший пройде — тане лід, другий пройде — всюди квіт, третій пройде — укрива землю шовкова трава!
Неразлучні три брати.
Не стрічався з ними ти? (Березень, квітень, травень)
*** *** ***
-Діти, а ви любите весну? Щоб більше про неї знати давайте переглянемо мультфільм. Уроки тітоньки Сови. Квітень. https://www.youtube.com/watch?v=3OxW-SXgBgQ
II.Вправа «Кинь іграшку»
Мета: розвити уміння невербального спілкування, взаєморозуміння, навчити контакту очей. Хід роботи: діти стоять у колі. Вчитель бере в руки м’яч (або м’яку іграшку), він знаходить очима учня і кидає йому м’яч. Тепер теж повинен зробити учень, який отримав м’яч. Треба уміти знаходити невербальний контакт.
ІII. РЕФЛЕКСІЯ
-Діти, Вам сподобалась наша ранкова зустріч?
Прошу вас написати на перерві у щоденнику вражень, що вам найбільше сподобалось.