Перспективний план роботи асистента вчителя в інклюзивному класі на 1 семестр 2018-2019 н.р.
Асистент вчителя — це посередник між дитиною з ООП та всіма учасниками освітнього процесу: він сприяє «екологічному входженню» дитини у шкільний колектив.
Забезпечуючи супровід дитині з ООП, з урахуванням рівня її самостійності, підтримка асистента учителя поступово зменшується, поступаючись місцем спілкуванню з однолітками і взаємодії з ними та вчителем класу.
Перспективний план роботи асистента вчителя
І семестр
2018-2019 н.р.
Дата |
Організаційна та навчально-методична робота |
Робота з батьками |
Методична робота |
Робота з документацією |
04.09 – 07.09 |
Спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб. |
Організаційна робота з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. |
Опрацювання нормативних документів, методичної літератури. |
Протягом року |
Допомога в організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі. |
Спілкування з батьками, надання їм необхідної консультативної допомоги. |
Модифікація та адаптація завдань для дитини з особливими освітніми потребами |
Ведення журналу спостережень за дитиною з особливими освітніми потребами |
10.09 – 14. 09 |
Участь у розробленні індивідуальних навчальних планів, індивідуальної програми розвитку. |
Проведення анкетування батьків та учнів. |
|
Складання перспективного плану роботи асистента вчителя, ведення журналу спостережень за учнем. |
Протягом року |
Здійснення соціально-педагогічного супроводу дитини. Виконання індивідуальної програми розвитку. |
Спілкування з батьками, надання їм необхідної консультативної допомоги. |
Робота з методичною літературою. Виконання індивідуальної програми розвитку |
|
17.09 – 21. 09 |
Співпраця з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною. |
|
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
|
Протягом року |
Допомога концентрувати увагу, сприяти формуванню соморегуляції та самоконтролю дитини. Сприяння розвитку дитини з особливими освітніми потребами |
Інформування батьків про успішність дитини |
Співпраця з вчителем класу |
|
24.09 – 28.09 |
Розвиток пізнавальних процесів. |
|
Співпраця з вчителем класу, психологом, логопедом |
Ведення встановленої педагогічної документації
|
01.10 – 05.10 |
Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком |
|
Вивчення та аналіз динаміки розвитку дитини |
|
Протягом року |
Розвиток пам’яті та усного мовлення |
Співпраця з батьками |
Робота з методичною літературою |
Ведення встановленої педагогічної документації
|
29.10 – 02.11 |
Створення навчально-виховної ситуації, обстановки оптимізму та впевненості у своїх силах |
Спілкування з батьками, надання їм необхідної консультативної допомоги. |
Самоосвітня робота |
|
12.11 – 16.11 |
Співпраця з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною. |
|
Робота з методичною літературою |
|
19.11 -24.11 |
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики |
Спілкування з батьками, надання їм необхідної консультативної допомоги. |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
|
03.12-07.12 |
Стимулювання розвитку соціальної активності. |
|
Робота з методичною літературою |
|
17.12 – 21.12 |
Заняття з розвитку дрібної моторики рук. |
Бесіда з батьками "Розвиваючі ігри вдома" |
Робота з методичною літературою |
|
24.12-28.12 |
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на канікулах |
Організаційна робота з батьками |
Робота з методичною літературою. Аналіз досягнень дитини |
Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП |