Перспективний план роботи асистента вчителя на 1 семестр (2 клас)

Про матеріал

Перспективний план роботи асистента вчителя в інклюзивному класі на 1 семестр 2018-2019 н.р.

Асистент вчителя — це посередник між дитиною з ООП та всіма учасниками освітнього процесу: він сприяє «екологічному входженню» дитини у шкільний колектив.

Забезпечуючи супровід дитині з ООП, з урахуванням рівня її самостійності, підтримка асистента учителя поступово зменшується, поступаючись місцем спілкуванню з однолітками і взаємодії з ними та вчителем класу.

Перегляд файлу

Перспективний план роботи асистента вчителя

 І семестр

 2018-2019 н.р.
 

Дата

Організаційна та навчально-методична робота

Робота з батьками

Методична робота

Робота з документацією

04.09 – 07.09

Спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб.

Організаційна робота з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної   літератури.
Участь у курсах для вчителів, які працюватимуть з дітьми з особливими освітніми потребами

Опрацювання нормативних документів, методичної літератури.

Протягом року

Допомога в організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі.

Спілкування з батьками, надання їм необхідної консультативної допомоги.

Модифікація та адаптація завдань для дитини з особливими освітніми потребами

Ведення журналу спостережень за дитиною з особливими освітніми потребами

10.09 –

14. 09

Участь у розробленні індивідуальних навчальних планів, індивідуальної програми розвитку.

Проведення анкетування батьків та учнів.
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

 

Складання перспективного плану роботи асистента вчителя, ведення журналу спостережень за учнем.

Протягом року

Здійснення соціально-педагогічного супроводу дитини. Виконання індивідуальної програми розвитку.

Спілкування з батьками, надання їм необхідної консультативної допомоги.

Робота з методичною літературою. Виконання індивідуальної програми розвитку

 

17.09 – 21. 09

Співпраця з фахівцями, які безпосередньо працюють  з дитиною.

 

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

 

Протягом року

Допомога концентрувати увагу, сприяти формуванню соморегуляції та самоконтролю дитини. Сприяння розвитку дитини з особливими освітніми потребами

Інформування батьків про успішність дитини

Співпраця з вчителем класу

 

24.09 – 28.09

Розвиток пізнавальних процесів.

 

Співпраця з вчителем класу, психологом, логопедом

Ведення встановленої педагогічної документації

 

01.10 – 05.10

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком

 

Вивчення та аналіз динаміки розвитку дитини

 

Протягом року

Розвиток пам’яті та усного мовлення

Співпраця з батьками

Робота з методичною літературою

Ведення встановленої педагогічної документації

 

29.10 – 02.11

Створення навчально-виховної ситуації, обстановки оптимізму та впевненості у своїх силах

Спілкування з батьками, надання їм необхідної консультативної допомоги.

Самоосвітня робота

 

12.11 – 16.11

Співпраця з фахівцями, які безпосередньо працюють  з дитиною.

 

Робота з методичною літературою

 

19.11 -24.11

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики

Спілкування з батьками, надання їм необхідної консультативної допомоги.

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

 

03.12-07.12

Стимулювання розвитку соціальної активності.

 

Робота з методичною літературою

 

17.12 – 21.12

Заняття з розвитку дрібної моторики рук. 

Бесіда з батьками "Розвиваючі ігри вдома"

Робота з методичною літературою

 

24.12-28.12

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на канікулах

Організаційна робота з батьками

Робота з методичною літературою.

Аналіз досягнень дитини

Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
9 вересня 2018
Переглядів
6035
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку