Корекційне заняття "В гостях у Незнайка"

Про матеріал
Корекційно-розвиткове заняття «В гостях у Незнайка» Мета: за допомогою гри сприяти пізнавальному розвитку дітей; розвивати мислення, пам’ять, увагу; виховувати ініціативність, організованість, дисциплінованість.
Перегляд файлу

Корекційно-розвиткове заняття «В гостях у Незнайка»

Мета: за допомогою гри сприяти пізнавальному розвитку дітей; розвивати мислення, пам’ять, увагу; виховувати ініціативність, організованість, дисциплінованість.

Обладнання: ілюстрації, дидактичний матеріал

Клас:1

Хід заняття

І Організаційна частина

Вихователь: Діти, ми  сьогодні побуваємо у гостях. А у кого ви дізнаєтесь з цього малюнка. (Дітям демонструється малюнок Незнайка).

У Незнайка день народження.

  • Скажіть з яким настроєм потрібно іти в гості? Отож давайте посміхнемось один одному і з гарним настроєм відправимось до Незнайка. (вправа «Посмішка»).
  • Дітки, а що візьмемо у подарунок для Незнайка? (квіти, повітряні кульки, тортик ) (Дихальні вправи  - дітям пропонується надути уявну кульку або понюхати квіти, які діти даруватимуть Незнайку).
  • Дітки, ми забули, що в гостях ще потрібно бути ввічливими. Давайте пригадаємо ввічливі слова, які ми знаємо. (вправа «Ввічливі слова»)

ІІ Основна частина

Вихователь: Незнайко до свята прикрасив свою домівку. Він повісив кульки та ліхтарики. (На дошці прикріплені кульки та ліхтарики).

Дидактична  гра « Рахуємо разом»

- Скільки кульок повісив Незнайко, покажіть цифру. (Дітям необхідно порахувати кількість кульок та підняти відповідну цифру).

-  Скільки ліхтариків?

- Скільки всього прикрас? Як ви здогадалися?

 

Вихователь: До Незнайка завітали також лісові жителі. Першим прийшов ведмедик, другим - зайчик, третьою – лисичка, четвертим прийшов їжачок. Їжачок на своїй спинці приніс подарунки.

«Груші, яблука у лісі

Назбирали ми.

Я приніс усе на спинці

Прошу все порахувати,

Бо не вмію я, малята».

На дошці вихователь прикріплює зображення 3 яблук і 4 груш. Учні рахують.

     Вихователь: Я думаю, що ви стомились поки рахували, тож давайте  трішки відпочинемо.

      - фізкультхвилинка

     Вихователь: А зараз перевіримо наскільки ви були уважними. Пригадайте, хто першим прийшов до Незнайка? Другим? Третім? Четвертим?

 

 Вихователь: Незнайко пригощав своїх друзів тортиком.

(Демонструється малюнок зі шматочками торта, які відкушені по-різному – більше, менше).

- Який шматок з’їли більше? Менше? Чому ви так думаєте?

Вихователь: А ось свічки на тортику незвичайні.

Якщо ви відповісте на запитання, то зможете загадати бажання разом з Незнайком:

- Яка свічка горітиме  довше? Чому ви так вважаєте?

-Яка свічка згорить швидше?

 

ІІІ Підсумок

     Вихователь: Дітки, ви сьогодні молодці, гарно виконували завдання. А тепер загадайте кожен бажання. Промовте його подумки. Всі загадали? Отож давайте задуємо свічку.

     Я зичу, щоб ваші бажання обов’язково здійснилися.

docx
Додано
28 жовтня
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку