Сценарій інтерактивного свята-гри
«Мама, тато, вчитель, я – разом ми шкільна сім’я»
(травень 2017 року)
Мета: підсумувати прожитий у школі першій рік навчання, дати можливість дітям проявити свій артистизм у різних видах діяльності; формувати навики сценічної культури; виховувати почуття відповідальності за себе і друзів під час виступу на сцені.
Обладнання: ІКТ, гантелі дитячі, м’ячі, «лайки» (сердечка і смайлики, прикріплені до коктейльних трубочок і роздані глядачам ), різнокольорові кульки, листівки для батьків, дипломи для учнів.
Вчитель. Доброго дня, наші глядачі! Інформую вас, що ми перейшли зі старого каналу Іршава крапка ДНЗ на новий.
Тож вітайте нас на новому каналі – Іршава ЗОШ 2 крапка 1-В нью! Сьогодні ви побачите одразу декілька серій. Тож знайомтеся із героями наших відео.
Зовсім, зовсім ще недавно
Вересневої пори
Мами в школу вас за руки
Несміливих привели.
А сьогодні ви вже справжні,
Справді справжні школярі!
Під веселу музику заходять групами учні 1- В класу.
1. Ми зібралися на свято.
За вікном – чудовий день,
У запасі в нас багато
Віршів, усмішок, пісень.
2. У путь цікаву і широку
Повів усіх нас перший клас,
Вже знаєм, що таке уроки
І хто, як мама, любить нас.
3. До школи в вересні прийшли,
У клас свій вперше увійшли.
Там ми навчалися читати,
І рахувати, і писати.
4. І про це не в довгий час
Чистомовка вийшла в нас.
Ра-Ра-Ра- ми іршавська дітвора,
Олу-олу-олу – ми прийшли у другу школу,
Ве- ве-ве – клас наш зветься 1-В.
Ка-ка-ка – є у нас учителька
Ти-ти-ти – вчить читати і писати,
Ати-ати-ати – думати і рахувати.
Вчитель: Багато речей потрібно було першокласнику, щоб успішно навчатися. Проте без одного предмета ми не могли обійтись, адже справжнього учня без нього важко собі уявити. Що за предмет? Загадку відгадайте!
Цей дім ношу в руці й на спині.
Що за дім? Хто скаже нині?
А живуть у домі тому
Книги, зошити, альбоми,
Лінійка, гумка, олівці.
Відгадали? (Портфель, ранець). Молодці!
5. Рюкзак – мій друг і помічник.
Вже я до нього трохи звик,
Без нього – я вже ні на крок.
Йдемо з ним разом на уроки.
Носить для мене залюбки
Пенал, і зошити, й книжки.
Вчитель: Як правило, учні складають рюкзак самі або це роблять їхні мами. А чи знають складати його тата? Зараз ми перевіримо і запросимо двох тат.
Гра для батьків «Хто скоріше складе речі у портфель» (музика).
Правила гри: Двоє батьків у два портфелі повинні скласти книжки, зошити, письмове приладдя, яблука, іграшки і ін.. за сигналом учнів. (Батьки, як правило, складають усі речі, а треба класти лише те, що потрібне учневі для навчання).
Вчитель: Приблизно так збирався до школи й Миколка – першокласник.
Г. Бойко Миколка – першокласник
Перший раз малий Микола
Став збиратися до школи:
Олівця поклав у сумку,
Книги, ручку, зошит, гумку,
М’яч, перо, граблі, подушку,
На обід м’яку пампушку,
Два ведмедики, лопату,
Білочку руду хвостату,
Лук і стріли, і рушницю,
Ще й пухкеньку паляницю,
Ще й стільця, стола і кварту,
Ще й географічну карту,
Трактора, машину, мило…
Вже й надворі звечоріло.
Сів Микола – дума думку:
Чи усе поклав у сумку.
Учень: Нагадую, ви на каналі Іршава ЗОШ2. 1-В нью. Лайкайте нам і підписуйтеся на наш канал.
Вчитель: Тим більше, що зараз до нас завітає казка, бо
Той, хто народні казочки читає,
Він, ніби із джерельця, воду п’є.
По вінця серце й розум напуває,
Бо щира мудрість у казках тих є.
8. Казка. Я — наша українська казка,
Прийшла із глибини віків.
У мені правда, мрія, ласка
І дух народу не зітлів.
Я – ніби та жива криниця,
В якій ти не побачиш дна.
Лиш зіронька у ній іскриться.
Як мрія людства чарівна.
Учитель. Послухайте уривки з ваших улюблених казок і пригадайте їхні назви (і дітям, і гостям).
*Ближче, ближче, човнику, до бережка — це моя матінка снідати принесла!
*Ні, дідусю, не пила й не їла: бігла через місточок та вхопила кленовий листочок, бігла через гребельку, вхопила водиці крапельку, — тільки пила, тільки й їла.
*Ну й пісня ж гарна! — каже Лисичка. — От тільки я недочуваю трохи. Заспівай-бо ще раз та сідай до мене на язичок, щоб чутніше було.
Жили собі дід та баба. Дід служив на майдані майданником, а баба вдома сиділа, мички пряла. От баба і напала на діда: Зроби мені та й зроби, діду, солом'яного бичка і осмоли його смолою. («Солом'яний бичок»)
В одного чоловіка був кіт, старий такий, що вже не здужав і мишей ловити. От хазяїн його взяв і вивіз у ліс. Покинув його, а сам поїхав додому. Сидить кіт, коли це підходить до нього Лисичка. («Пан Коцький»)
Казка (до дітей) Молодці, діти!
9. Казка. Глядачі ви наші любі,
Зараз ми вам пропонуєм
Казку «Ріпка» подивитись,
Дітьми своїми гордитись.
10. Ріпка. Просим строго не судити,
З нас артисти – невеликі,
А як трохи підростемо,
Всім артистам носа втремо.
Автор. Посадив на городі дід ріпку.
Виросла ріпка велика-превелика.
Настала холодна осінь, а ріпка проситься:
Ріпка. Ой, дідусю білобровий,
Занеси мене в комору.
Автор. Став дід ріпку із землі тягти.
Тягне-потягне, не може витягти.
Покликав він на поміч бабусю.
Дід: - Ей, бабусю, не сиди.
Ріпку вирвати допоможи.
Автор. Тягнуть-потягнуть, витягти не можуть.
Кличе бабуся свою онучку.
Баба:- Внученько, рідненька,
Допоможи нам з ріпкою справитись, серденько.
Автор. Тягнуть знову, а ріпка міцно в землі сидить.
Кличе внучка свою собачку Жучку:
Внучка:- Жучко, де ти, приєднайся.
Ріпку вирвати постараймося!
Автор. І знову витягнуть не можуть.
Кличе Жучка Кицю:
Жучка:- Кицю люба, веселенька.
Злазь з припічка тепленького.
Рукавички одягни.
Ріпку вирвати допоможи.
Автор. Тягнуть руками, спираються ногами,
Промучилися весь день, а ріпка сидить, як пень.
Киця. Що ж, прийдеться кликати мишку Сіроманку,
нашу вихованку.
З'являється Мишка: Щоб справитись з ріпкою скоренько
Давайте зробимо вправи гарненько
Будемо гантелі піднімати
Та м'язи міцні качати.
Раз і, два і,
Вліво, вправо
Вийде діло в нас на славу.
Автор Ще раз разом усі.
Стали, потягли!
Ріпку витягли!
Вчитель: Артисти, вийдіть поклонитись, а я звертаюся до інших учнів: чи грали ми цю казку на уроці? А де ми її читали? А що таке Букварик?
Як зайшли у перший клас.
І як нам радісно сказати:
Тепер вже вміємо читати.
Здавалося мені:
І як писати рівно
Ці літери трудні?
Я впоратись не міг.
Криві та з карлючками,
Ну, просто, як на сміх…
Неначе пада вбік.
А потім, як на диво,
Писав, писав і звик
Кривуль ніде нема.
І ручка пише гарно,
Виписує сама.
Я можу написать
І вже несу додому
Похвалу «Молодець».
Їх всього 33.
Алфавіт заспіваєм –
Ви з нами: раз, два, три!
Пісня алфавіту
(на мотив англійського алфавіту.
Автор – класний керівник В. І Глушко)
Знаєм алфавіт уже,
Тож повторим АБВ:
А,Б,В,Г,ґе-е,Д
Е,Є,Ж,З,И,І,Ї,
Й,К,Л,М,Н,О,П,
Р,С,Т,У,Ф,Х,Ц
Ч,Ш,Щ,Ь,Ю,Я
Знає алфавіт усяк.
Вчитель. Так, дітки, ви молодці, дійсно вивчили весь алфавіт, а цю пісеньку розмістимо на ютубі. А ви, глядачі нашого каналу, не забувайте нам лайкати і підписуватися на наш канал:.
Пісня «Пісні про букви»
Вчитель. Такою була перша серія відео на нашому каналі Іршава ЗОШ2. 1-В нью. Не забудьте підписатися на наш канал, тисніть на сердечко! (глядачі піднімають «лайки»). А ми переходимо до другої серії.
У нас ще й математика була.
Задачка теж у клас до нас зайшла.
Фігури легко ми вже розпізнаєм.
Без математики у світі — не прожити!
Букви виписуємо гарно.
Ми знаєм й алфавіт уже,
Пісні ж ми любим більш за все.
Пісенька англійською
І пізнаємо з юних літ
Усе, що бачимо довкола,
Увесь чарівний дивосвіт
Всяка квітка дрібненька і зілля.
Тож турбуйся про все це довіку від нині,
Щоб було в нас прекрасним довкілля.
Поле. Річка. Зелен-гай.
Любо стежкою іти –
Тут живемо я і ти!
Зоветься Україною,
Іршава – гарне моє місто –
Малою батьківщиною.
І все то – моя і твоя Україна.
«Пісня про україночку»
Вчитель. Не забувайте нас підтримати, бо вже пропонуємо вам нову серію, яку присвячуємо всім нашим найріднішим – мамам, татам, бабусям, сестричкам. Зовсім недавно, 15 травня, ми відзначали День сім’ї. Бажаємо всім нашим сім’ям щастя, добробуту, оптимізму, миру і найбільше - любові і порозуміння.
Недарма ж кажуть: «Яка сім’я – така й держава»
Труднощів я не боюсь,
Бо зі мною допомога:
Мама і рідний мій татусь.
На папері пише ручка.
Все з’єдналось загадково,
І з’явилось перше слово.
Здогадались, яке саме?
Наймиліше в світі – «мама».
ГАРНЕ СЛОВО. К. Перелісна
Тільки скажеш – все готово
«Мамо, кашки!» – кашка є.
«Мамо, чаю!» – вже наллє.
«Мамо, спатки!» – вже роззутий,
І у ліжку, і укритий.
«Мамо, ніжку зав’яжи»,
«Мамо, казку розкажи!»
Мама! Мама! – гарне слово!
Тільки скажеш – все готово!
К. Перелісна Дуже люблю
31. Матусю, дай ручки твої поцілую,
За шийку тебе обійму
І щічки погладжу.
Ти знаєш, матусю,
Як дуже тебе я люблю!
І ти мене любиш, хоч я неслухняна,
Частенько і шкоду роблю.
Та ти все пробачиш, мене поцілуєш,
І я тебе дуже люблю!
Р. Завадович МІЙ РІДНИЙ ТАТУСЬ
32. Немає в світі кращих друзів,
Як я й мій рідний тато;
Ми любимось так дуже-дуже,
Що й годі розказати!
33. Працьовиті та веселі,
Завжди гарний настрій мають,
І ще їх поради мудрі
Нам усім допомагають.
34. Це бабусі наші рідні,
Привітаємо їх всі ми:
Побажаєм щастя й долі,
Щоб всього було доволі,
35. Щоб життю вони раділи
І ніколи не хворіли!
36. Любий, добрий мій дідусю,
Я твоя онучка
Прибігаю я до тебе,
Як поради треба...
37. Я твої слова розважні
Пам'ятати буду.
У життя твою науку
Понесу я всюди.
38. Хай тебе в своїй опіці
Бог не опускає.
Хай тобі міцне здоров'я
Й силу посилає.
39. - У вас зуби є, дідусю? - онучок питає.
Дід журливо посміхнувся:
- Давно вже немає.
- Це почувши, хлопченятко зраділо без краю:
- Тоді пряник потримайте, а я пострибаю.
40. Де шкарпетки татуся,
Окуляри дідуся,
Де сестрички рукавичка
І моя нова скарбничка,
41. Де комп'ютерна дискета,
Де з програмою газета,
Хто сказав кому, коли,
Як йому відповіли,
42. Всі маршрути і адреси,
Всі сенсації із преси,
Ціни, модні кольори,
Телефонні номери,
43. Як робити, як питати,
Пробачати, їсти, спати,
Торт пекти і прати плями
Знають мами, тільки мами!
44. — От за це їм, — каже тато,
Люди влаштували свято.
Вчитель. І це свято було також недавно – друга неділя травня День матері. Дорогі мамочки! Знайте, якщо навіть вас і не привітали, все одно ваші діти люблять вас, тож пробачайте їм за пустощі, образи, бо лиш материнське серце вміє любити беззавітною любов’ю. Лайкайте їм, своїм діткам.
Пісня «Мама і тато»
Вчитель. А зараз пора й трішки -розім’ятися. Потрібні дві команди: І – діти, ІІ – батьки. Проведемо гру-естафету з м’ячами. Передача м’яча верхом і низом. Готові? Почали!
Учитель. Дитинство – це що для тебе?
1-й учень: Дитинство – це блакитне небо,
2-й учень: Це миру й щастя мить.
3-й учень: Це гомін веселий всюди,
4-й учень: Це сонце, що вічно буде
Всім людям Землі світить.
5-й учень: Це пісня, що понад світом
Відлунює всім привітом.
І пісню цю не спинить.
38.Багато доброго, нового
Життя відкриє ще для нас,
Як перша сходинка до нього,
Для всіх нас став наш перший клас.
36. Сімейна радість - щасливі обличчя!
Бажаю всім сім'ям любов'ю світитися!
37. Хай в родинах веселий звучить дитячий сміх,
Любов процвітає кругом по Землі!.. музика
Вчитель. Пропоную переглянути невеличкий фільм про життя 1-В класу.
Свято завершується спільним фото
1