Корекційне заняття з учнями з інтелектуальними порушеннями на тему "Веселкові кольори"

Про матеріал
Дана розробка корекційного заняття розрахована для учнів 2 класу, які мають інтелектуальні порушення. Під час заняття учні вивчили та закріпили назви основних кольорів, навчилися співвідносити їх з квітами, овочами та фруктами, збагатили свій словниковий запас, дізналися про явище в природі - веселка.
Перегляд файлу

Мета: узагальнити знання про кольори веселки, корегувати емоційно-вольову сферу,розвивати вміння  розрізняти кольори веселки, вчити розрізняти кольори в природі, виховувати естетичні смаки, розвивати мовлення, пам’ять, увагу.

Обладнання: декорації веселки на сцені, костюми кожного кольору, презентація про кольори, овочі та фрукти відповідно до певного кольору, музичне оформлення до свята, кольорові букети квітів відповідно костюма дитини.

Звучить музика.

Доброго дня дітки, подивіться як багато у нас гостей. Настрій сьогодні особливий і це не дивно. Ми поговоримо про дуже цікаве явище в природі і дізнаємось багато цікавого.

Давайте розгадаємо загадку.

Хвиля б’є у береги,

В небі дивні батоги.

Сім веселих кольорів

Піднялися з берегів.

То ж у кого їх аж сім?

Чи відомо вам усім?

Демонстрація веселки на мультимедійній дошці під музичний супровід.

ВИХІД  ДІВЧИНКИ ВЕСЕЛКИ.

На голові корона з веселки стрічок,які звисають донизу. Одягнена у веселкове плаття.

Веселка:   Вийшла райдуга гуляти

                   Літечком погожим.

                  Стала райдуга шукати

                   Хто на неї схожий.

                  Бачить, ходить по подвір’ї

                  Півень голосистий.

                    На хвості у нього пір’я

                    Майорить барвисто.

                    Павича зустріла в лісі

 Звідки феєрверки?

                    Носить пташка у надхвісті

                    Райдужну веселку.

                     І у дівчинки з віночка

                     Стрічечки звисають.

                      В’ються лагідним струмочком

                     Веселково грають.

Дівчинка обкручується навколо себе щоб стрічки розвіялися.

Звучить пісня про веселку.

Під мелодію пісні на сцену виходять діти по черзі. Кожен в костюмі окремого кольору веселки.

В кінці пісні на сцені появляється негативний персонаж Павук.

Він викрадає веселку.

Павук:  Лапок я багато маю

             Кольори всі забираю.

             Поверну лише тоді,

             Коли розкажете вірші.

Ведуча: Ми розкажемо вірші про кольори і зберемо для тебе кошик з кольоровими  фруктами та овочами.

Павук: Тоді я поверну вам веселку.

Вихід дівчинки в червоному:   Червоненькі яблука

                                                      На гіллі в саду
                                                       Я оцими яблуками

                                                      Всіх Вас пригощу.

Вихід дитини в помаранчевому:  Мандарини ,апельсини

                                                          Всі оранжеві ,смачні.

                                                          Будем їсти вітаміни,

                                                           І здорові будем всі.

Вихід в жовтому:                  Жовті лимони

                                                 Жовті банани

                                                  Тато купив

                                                   Для малої Тетяни.

Вихід в зеленому костюмі:   Де ж зелені  огірочки
                                                  Поховались під листочки.
                                                   Зараз пошукаємо

                                                   В кошик поскладаємо.

Вихід дитини в блакитному: Блакитний колір неба,

                                                   Ми бачили не раз.
                                                   І стрічечка блакитна

                                                   Прикрасить кошик наш.

Вихід дитини в синьому: Осінь пахне виноградом

                                             Духмяним ,синім і смачним .

Вихід в фіолетовому:Баклажан заморський пан

                                     Фіолетовий жупан.

                                     Він смачний як не готуй,

                                   Хоч тушкуй, хоч консервуй.

Всі діти по черзі розказуючи вірші, кладуть до кошика певний фрукт чи овоч. Потім під музику вручають це павукові.

Павук: Повертаю вам веселку,

            Ви хороші діти.

            Заплітайте ці стрічки,

Хай цвітуть як квіти.

Демонстрація явища в природі під музичний супровід.Поява веселки на небі.

Фізхвилинка  Австралійський дощ.

Учасники стають у коло.

В Австралії піднявся вітер (тре руками долоні)

Починає крапати дощ(клацання пальцями)

Дощ посилюється(плескання долонями по грудях).

Починається справжня злива(плескання по стегнах)

А ось град — справжня буря(тупіт ногами)

Але що це ?Буря стихає(плескання по стегнах).

Дощ стихає.(плескання долонями по грудях)

Рідкі каплі капають на землю.(клацання пальцями)

Тихий шелест вітру.(потирання долонь)

Сонце!(руки догори)

Робота з залом.

Перед святом дітям в залі глядачам роздали квіти за кольорами райдуги.

Розвиткові гра – танок «покажи потрібну квітку»

На сцені появляється червоний колір. Дитина пританцьовує.

Діти в залі з червоними квітами називають колір , встають,повторюють рухи за дитиною на сцені.

Так само повторюється з кожною дитиною за кольорами на сцені і в залі.

Ведуча:Ось і завершується наше свято. Для того щоб запам’ятати кольори райдуги треба завчити таку чистомовку:

Червону ЧЕРВОНИЙ

Обручку ОРАНЖЕВИЙ

Женя ЖОВТИЙ

Згубила ЗЕЛЕНИЙ

Граючись ГОЛУБИЙ

Серед СИНІЙ

Фіалок ФІОЛЕТОВИЙ.

На цьому наше заняття закінчилося. Дякую учасникам .

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
8 березня 2023
Переглядів
231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку