Корекційно-розвиткове заняття з «Розвитку мовлення»
у 2-му класі з дітьми із ЗПР
Складання короткої розповіді про певний вид
транспорту з опорою на запитання вчителя
Наземний транспорт
Розглянути малюнки і відповісти Розглянути малюнки і відповісти
Розглянути малюнки і відповісти на питання. Відповіді повинні бути повними.
Наприклад: Що ти бачиш на малюнках?
Ти відповідаєш: Я бачу на малюнках транспорт.
-
Який вид транспорту ти бачиш на малюнках?
-
По чому пересувається наземний транспорт?
-
За допомогою чого наземний транспорт пересувається по землі?
-
Розглянь малюнки із зображеннями наземного транспорту і скажи, що є в кожній із машин (на чому вона пересувається)?
-
Скільки коліс зазвичай буває у наземного транспорту (подивись на малюнки машин в лівій колонці)?
-
А по скільки коліс мають машини у правій колонці на малюнку?
-
А який транспорт із наземного має два колеса?
-
А чи вмієш ти кататися на велосипеді?
-
А чи був у вас вдома скутер чи мопед або мотоцикл?
-
Назви машини, які зображені на малюнку.
-
Це – наземний транспорт чи повітряний?
-
А чи буває наземний транспорт спеціальним?
-
Спеціальний транспорт призначений для спеціальних потреб. Який спеціальний транспорт ти бачиш на малюнках?
-
Для чого призначена медична (швидка) допомога? (Довідка для мами: Медична (швидка) допомога призначена для надання невідкладної медичної допомоги хворим людям).
-
Для чого призначена пожежна машина?
-
Для чого призначена поліцейська машина?
-
Що може перевозити машина в цистерні?
-
Які вантажі можна перевозити у рефрижираторі (великій будці замість причепа)?
-
Що перевозить машина на відкритій платформі замість причепа?
-
Так який транспорт зображено на малюнках?
-
По чому пересувається наземний транспорт?
-
На чому пересувається наземний транспорт?
Отже, ми розглянули лише невелику частину транспорту, який пересувається по землі і називається наземним.
Інші види наземного транспорту розглянемо на наступ