Корекційно-розвивальні заняття для дітей 4-го р.ж. на період карантину згідно плану

Про матеріал
Тема: Веселі-сумні Мета: розвивати вміння розрізняти емоційний стан дорослих (веселі, сумні); спонукати відкрито й щиро виражати свої почуття
Перегляд файлу

ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ КОМБІНОВАНОГО ТИПУ

(ЯСЛА-САДОК) № 35»ГОРОБИНКА»

ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Корекційно-розвивальні заняття для дітей 4-го р.ж.

на період карантину згідно плану

 

 

 

Какие книги родители читают детям - 2 - Форумы inFrance - Франция ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичний психолог Пріхно А.Ю

 

Тема: Веселі-сумні

Мета: розвивати вміння розрізняти емоційний стан дорослих (веселі, сумні); спонукати відкрито й щиро виражати свої почуття

Хід заняття

1.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини на початку заняття

2.Руханка

Моя родина – хоть куди!

Матуся каже: «Куд-куди!

(Помахати руками )

А тато сидячі співає,

«Ку-ка-рі-ку!»-малят гукає,

«Пі-пі!»-відповіли малята,

Клубочки жовті.Хто?...(Курчата)

3.Пальчикова гімнастика

П’ять курчат в садку гуляли,

А мама квочка їх чекала.

Лише чотири схаменулись,

До мами квочки повернулись.

Ідуть чотири курчатка…(загнути пальчик)

Ідуть троє курчаток…

Ідуть двоє курчаток…

І ось останнє схаменулось,

До мами-квочки повернулось.

Їх мама знов порахувала:

Було їх п’ять -  і знову стало!

4. Гра  «Курчатко веселе-сумне»

Дитині пропонується перетворитися на курчатко, а потім зобразити веселого курчатка, коли воно грається, і сумне курчатко, коли воно сумує за мамою. Дитина  контролює емоції, використовуючи дзеркало.

5. Гра  «Хто як веселиться»

 Дорослий розповідає про те, що діти, коли веселяться, то сміються, а собачки – весело гавкають, кошенята – весело нявкають. Потім дитині пропонується перетворитися  на весели х кошенят та собачок.

6.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини після заняття

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Веселі-сумні

Мета: розвивати вміння розрізняти емоційний стан дорослих (веселі, сумні); спонукати відкрито й щиро виражати свої почуття

 

Хід заняття

1.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини на початку заняття

2.Привітання.

Зазирнуло у віконце

Весняне веселе сонце.

Ми долонечки зігріли

Дуже сонечку зраділи!

3.Руханка  «Як у нашого Котика»

Як у нашого кота

(Показати вушка над головою)

Шубка гарна – красота!

(Обернутися праворуч-ліворуч, розвести руки)

Ну, а вуса у кота

(Пальчиками провести над верхньою губою)

Довгі-довгі – красота!

Очі в котика сміливі,

(Показати очі)

Зубки білі і красиві!

(Показати зубки)

4. Рухлива гра «Котик вусатий по двору гуляв»

Котик вусатий по двору гуляв

(Дитина сидить на килимку клубочком)

М’якими лапками по травці ступав.

Прилетіли горобчики,

(Помахати руками-«крильцями», клюють зернятка)

Чути «цінь-цінь-цінь»

(Цвірінчать)

Ось підкрався тихо Котик,

На горобчиків – стриб!

(Підплигнути вгору на місці)

5.Малювання «Ми веселі, ми сумні»

Дитина малює обличчя з емоціями (веселий, сумний).

6.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини після заняття

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\1.jpg

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скакун Галина Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
698
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку