ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ КОМБІНОВАНОГО ТИПУ
(ЯСЛА-САДОК) № 35»ГОРОБИНКА»
ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Корекційно-розвивальні заняття для дітей 5-го р.ж.
на період карантину згідно плану
Практичний психолог Пріхно А.Ю
Тема: Любов. Я люблю світ – світ любить мене
Мета: учити проявляти любов і турботу стосовно інших людей, помічати такі прояви стосовно себе; розширювати уявлення про внутрішній світ іншої людини, її думки, почуття; учити допомагати інщим людям боротися з негативними почуттями й емоціями; розвивати почуття емпатії.
Хід заняття
1.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)
Визначення настрою дитини на початку заняття
2. Вправа «Прояв любові»
Мета: сприяти формуванню в дітей уміння любити оточуючих.
Дитині пропонується зарядити своєю любовью якусь іграшу а бо предмет. Для цього дитина кладе свої долоньки на нього й подумки або в голос заряджає його.
3.Перетворювальна діяльність. Малювання «Як я люблю свою маму»
4.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)
Визначення настрою дитини після заняття
Тема: Любов. Я люблю світ – світ любить мене
Мета: учити проявляти любов і турботу стосовно інших людей, помічати такі прояви стосовно себе; розширювати уявлення про внутрішній світ іншої людини, її думки, почуття; учити допомагати інщим людям боротися з негативними почуттями й емоціями; розвивати почуття емпатії.
Хід заняття
1.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)
Визначення настрою дитини на початку заняття
2. Гра «Люблю-не люблю» (сердечко –іграшка, брелок або зображення)
Дитині пропонується назвати що вона любить (що подобається) і що вона не любить (що не подобається). Коли сердечко в правій руці – Що любитиь, в лівій – що не любить.
3. Вправа «Мені в тобі подобається…»
Дитині пропонується назвати риси свох близьких та рідних(мама, тато, бабуся, дідусь, сестричка, братик тощо), які подобаються в ній.
4.Перетворювальна діяльність. Малювання «Долоня, сповнена сонцем»
Дитині пропонується обвести по контуру свою долоньку та розмалювати кольоровими олівцями за бажанням.
4.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)
Визначення настрою дитини після заняття
Тема: Любов. Я люблю світ – світ любить мене
Мета: учити проявляти любов і турботу стосовно інших людей, помічати такі прояви стосовно себе; розширювати уявлення про внутрішній світ іншої людини, її думки, почуття; учити допомагати інщим людям боротися з негативними почуттями й емоціями; розвивати почуття емпатії.
Хід заняття
1.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)
Визначення настрою дитини на початку заняття
2.Вправа «Золотий ключик»
Мета: сприяти формуванню в дітей уміння любити оточуючих.
Уяви, що в серці кожного є отвір, через який можна отримувати або посилати любов. А ключик від цього чарівного отвору – у ваших руках. Для того щоб повернути ключ і відімкнути отвір, потрібно лише уявити, що він відмикається від подиху. Вдихаючи, можна відчути, що цей отвір відмикається, й у сердце кожного потрапляють любов і сонячне світло. А коли людина видихає, вона посилає комусь свою любов. Її можна посилати мамі, татові, друзям та іншим.
Зробити дихальну гімнастику:з заплющенними очима зробити вдих-видих 10 разів)
3.Вправа «Що відчуваємо…»
Дитині пропонується послухати історії та визначити, що вони відчували
4. Перетворювальна діяльність. Малювання «Я посилаю любов»
Дитині пропонується заготовку сердечка з паперу прикрасити за бажанням (розмалювати, зробити аплікацію тощо)
5.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)
Визначення настрою дитини після заняття