Корекційно-розвивальні заняття для дітей 5-го р.ж. на період карантину згідно плану

Про матеріал
Тема: Любов. Я люблю світ – світ любить мене Мета: учити проявляти любов і турботу стосовно інших людей, помічати такі прояви стосовно себе; розширювати уявлення про внутрішній світ іншої людини, її думки, почуття; учити допомагати інщим людям боротися з негативними почуттями й емоціями; розвивати почуття емпатії.
Перегляд файлу

ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ КОМБІНОВАНОГО ТИПУ

(ЯСЛА-САДОК) № 35»ГОРОБИНКА»

ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Корекційно-розвивальні заняття для дітей 5-го р.ж.

на період карантину згідно плану

 

 

 

 

Група

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичний психолог Пріхно А.Ю

Тема: Любов. Я люблю світ – світ любить мене

Мета: учити проявляти любов і турботу стосовно  інших людей, помічати такі прояви стосовно себе; розширювати уявлення про внутрішній світ іншої людини, її думки, почуття; учити допомагати інщим людям боротися з негативними почуттями й емоціями; розвивати почуття емпатії.

 

Хід заняття

1.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини на початку заняття

2. Вправа «Прояв любові»

Мета: сприяти формуванню в дітей уміння любити оточуючих.

 Дитині пропонується зарядити своєю любовью якусь іграшу а бо предмет. Для цього дитина кладе свої долоньки на нього й подумки або в голос заряджає його.

3.Перетворювальна діяльність. Малювання «Як я люблю свою маму»

4.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини після заняття

 

Тема: Любов. Я люблю світ – світ любить мене

Мета: учити проявляти любов і турботу стосовно  інших людей, помічати такі прояви стосовно себе; розширювати уявлення про внутрішній світ іншої людини, її думки, почуття; учити допомагати інщим людям боротися з негативними почуттями й емоціями; розвивати почуття емпатії.

 

Хід заняття

 

 

1.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини на початку заняття

2. Гра «Люблю-не люблю» (сердечко –іграшка, брелок або зображення)

Дитині пропонується назвати що вона любить (що подобається) і що вона не любить (що не подобається). Коли сердечко в правій руці – Що любитиь, в лівій – що не любить.

3. Вправа «Мені в тобі подобається…»

Дитині пропонується назвати риси свох близьких та рідних(мама, тато, бабуся, дідусь, сестричка, братик тощо), які подобаються в ній.

4.Перетворювальна діяльність. Малювання «Долоня, сповнена сонцем»

 Дитині пропонується обвести по контуру свою долоньку та розмалювати кольоровими олівцями за бажанням.

4.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини після заняття

 

 

 

 

Тема: Любов. Я люблю світ – світ любить мене

Мета: учити проявляти любов і турботу стосовно  інших людей, помічати такі прояви стосовно себе; розширювати уявлення про внутрішній світ іншої людини, її думки, почуття; учити допомагати інщим людям боротися з негативними почуттями й емоціями; розвивати почуття емпатії.

 

Хід заняття

 

1.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини на початку заняття

2.Вправа «Золотий ключик»

Мета: сприяти  формуванню в дітей уміння любити оточуючих.

 Уяви, що в серці кожного   є отвір, через який можна отримувати або посилати любов. А ключик від цього чарівного отвору – у ваших руках. Для того щоб повернути ключ і відімкнути отвір, потрібно лише уявити, що він відмикається від подиху. Вдихаючи, можна відчути, що цей отвір відмикається, й у сердце кожного потрапляють любов і сонячне світло. А коли людина видихає, вона посилає комусь свою любов. Її можна посилати мамі, татові, друзям та іншим.

Зробити дихальну гімнастику:з заплющенними очима зробити  вдих-видих  10 разів)

3.Вправа «Що відчуваємо…»

 Дитині пропонується послухати історії та визначити, що вони відчували

  • Сашко розгорнув подарунок, який приніс Дід Мороз…
  • Дівчинка ввійшла у двір, побачила великогго собаку, який наближався до неї…
  • Увечері до дитячого садка за Оленкою прийшла бабуся, яку дівчинка давно не бачила…
  • На новорічному ранку всім було…
  • Петрик відкрив коробку, яку тато приніс з ринку, побачив маленьке пухнасте кошеня й дуже…
  • Наталочці дуже хотілося пограти лялькою, яку принесла до дитячого садка Марійка. Дівчинка дала свою ляльку Оленці й Наталочці…

4. Перетворювальна діяльність. Малювання «Я посилаю любов»

 Дитині пропонується  заготовку  сердечка з паперу прикрасити за бажанням (розмалювати, зробити аплікацію тощо)

5.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини після заняття

 

 

 

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\1.jpg

docx
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
606
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку