Корекційно-розвивальні заняття для дітей 6-го р.ж. на період карантину згідно плану

Про матеріал
Тема:Ніжність Мета: учити проявляти ніжність стосовно інших людей, помічати такі прояви стосовно себе; розширювати уявлення про внутрішній світ іншої людини; розвивати почуття емпатії. Обладнання: шматочки хутра, вати, пензлики, намисто, скляний флакон, тканина. Тема:Співчуття Мета: розкрити почуття, різні стани людей, вираженян у міміці, жестах, інтонації; розвивати почуття емпатії.
Перегляд файлу

ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ КОМБІНОВАНОГО ТИПУ

(ЯСЛА-САДОК) № 35»ГОРОБИНКА»

ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Корекційно-розвивальні заняття для дітей 6-го р.ж.

на період карантину згідно плану

 

 

 

 

Резиночка (1 корпус) | Сайт детского сада №14 г. Ишима

 

 

Практичний психолог Пріхно А.Ю.

 

Тема:Ніжність

Мета: учити  проявляти ніжність стосовно інших людей, помічати такі прояви стосовно себе; розширювати  уявлення про внутрішній світ іншої людини; розвивати почуття емпатії.

Обладнання: шматочки хутра, вати, пензлики, намисто, скляний флакон, тканина.

 

Хід заняття

1.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини на початку заняття

2. Вправа «Ніжні лапки»

Мета: розвивати почуття сприйняття.

  Потрібно добрати 6-7 дрібних предметів різної фактури: шматочки хутра, вати, пензлики, намисто, скляний флакон, тканина. Викласти на стіл, дитині пропонується за дотиком з заплющеними очима відгадати цей предмет.

3. Роздуми «Історія про Таню й Ваню»

Мета: розвивати чуттєве сприйняття; навчити позбавлятися поганого настрою.

 Жили собі Таня й Ваня. Були вони чудовими дітьми: усім завжди допомагали, з усіма дружили. Одного разу вони пішли гуляти на вулицю і налетіла на них хмаринка Злюка. Віднесла хмаринка Злюка Таню і Ваню до чарівного королівства Злобляндії. І в цьому королівстві важко було впізнати наших героїв, адже вони навчилися злитися, битися й кусатися.

 Завдання: що можна сказати нашим героям, щоб вони стали добрими та ніжними.

4.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини після заняття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:Ніжність

Мета: учити  проявляти ніжність стосовно інших людей, помічати такі прояви стосовно себе; розширювати  уявлення про внутрішній світ іншої людини; розвивати почуття емпатії.

Обладнання: шматочки хутра, вати, пензлики, намисто, скляний флакон, тканина.

Хід заняття

1.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини на початку заняття

2. Вправа «Поклич по- різному»

Мета: учити вимовляти ім’я близької людини з різною інтонацією.

 Дитині пропонується назвати ласкаво та ніжно на імя свої близьких (мама, тато, бабуся, дідусь тощо)/

3. Вправа «Ніжні лапки»

Мета: розвивати почуття сприйняття.

  Потрібно добрати 6-7 дрібних предметів різної фактури: шматочки хутра, вати, пензлики, намисто, скляний флакон, тканина. Викласти на стіл, дитині пропонується за дотиком з заплющеними очима відгадати цей предмет.

4. Читання казки В.Сухомлинського «Ласкавий вітер  та холодний вітрюган» (додаток 2)

5.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини після заняття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:Співчуття

Мета: розкрити почуття, різні стани людей, вираженян у міміці, жестах, інтонації; розвивати почуття емпатії.

 

 

Хід заняття:

1.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини на початку заняття

2. Читання казки В.Сухомлинського «Сонце й сонечко» (додаток 3)

3.Гра «Ти найкращий»

Мета: активізувати позитивні емоції для усунення переживання негативних емоцій

 Дитині пропонується придумати якнайбільше ласкавих та ніжних слів про своїх рідних та близьких (мама, тато, бабуся, дідусь тощо).

4.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)

Визначення  настрою дитини після заняття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\1.jpg

 

 

 

Додаток 2

 

 

T:\работа\дидактичні матеріали для печаті\ігри для дітей\сухомлинский казки\84799287_2222779058017732_7533818884286054400_o.jpg

 

 

 

Додаток 3

 

 

T:\работа\дидактичні матеріали для печаті\ігри для дітей\сухомлинский казки\85014397_2222775658018072_7977774355000066048_o.jpg

docx
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку