ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ КОМБІНОВАНОГО ТИПУ
(ЯСЛА-САДОК) № 35»ГОРОБИНКА»
ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Корекційно-розвивальні заняття для дітей 6-го р.ж.
на період карантину згідно плану
Практичний психолог Пріхно А.Ю.
Тема:Ніжність
Мета: учити проявляти ніжність стосовно інших людей, помічати такі прояви стосовно себе; розширювати уявлення про внутрішній світ іншої людини; розвивати почуття емпатії.
Обладнання: шматочки хутра, вати, пензлики, намисто, скляний флакон, тканина.
Хід заняття
1.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)
Визначення настрою дитини на початку заняття
2. Вправа «Ніжні лапки»
Мета: розвивати почуття сприйняття.
Потрібно добрати 6-7 дрібних предметів різної фактури: шматочки хутра, вати, пензлики, намисто, скляний флакон, тканина. Викласти на стіл, дитині пропонується за дотиком з заплющеними очима відгадати цей предмет.
3. Роздуми «Історія про Таню й Ваню»
Мета: розвивати чуттєве сприйняття; навчити позбавлятися поганого настрою.
Жили собі Таня й Ваня. Були вони чудовими дітьми: усім завжди допомагали, з усіма дружили. Одного разу вони пішли гуляти на вулицю і налетіла на них хмаринка Злюка. Віднесла хмаринка Злюка Таню і Ваню до чарівного королівства Злобляндії. І в цьому королівстві важко було впізнати наших героїв, адже вони навчилися злитися, битися й кусатися.
Завдання: що можна сказати нашим героям, щоб вони стали добрими та ніжними.
4.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)
Визначення настрою дитини після заняття
Тема:Ніжність
Мета: учити проявляти ніжність стосовно інших людей, помічати такі прояви стосовно себе; розширювати уявлення про внутрішній світ іншої людини; розвивати почуття емпатії.
Обладнання: шматочки хутра, вати, пензлики, намисто, скляний флакон, тканина.
Хід заняття
1.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)
Визначення настрою дитини на початку заняття
2. Вправа «Поклич по- різному»
Мета: учити вимовляти ім’я близької людини з різною інтонацією.
Дитині пропонується назвати ласкаво та ніжно на ім’я свої близьких (мама, тато, бабуся, дідусь тощо)/
3. Вправа «Ніжні лапки»
Мета: розвивати почуття сприйняття.
Потрібно добрати 6-7 дрібних предметів різної фактури: шматочки хутра, вати, пензлики, намисто, скляний флакон, тканина. Викласти на стіл, дитині пропонується за дотиком з заплющеними очима відгадати цей предмет.
4. Читання казки В.Сухомлинського «Ласкавий вітер та холодний вітрюган» (додаток 2)
5.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)
Визначення настрою дитини після заняття
Тема:Співчуття
Мета: розкрити почуття, різні стани людей, вираженян у міміці, жестах, інтонації; розвивати почуття емпатії.
Хід заняття:
1.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)
Визначення настрою дитини на початку заняття
2. Читання казки В.Сухомлинського «Сонце й сонечко» (додаток 3)
3.Гра «Ти найкращий»
Мета: активізувати позитивні емоції для усунення переживання негативних емоцій
Дитині пропонується придумати якнайбільше ласкавих та ніжних слів про своїх рідних та близьких (мама, тато, бабуся, дідусь тощо).
4.Робота з «Тепломір настрою» (додаток 1)
Визначення настрою дитини після заняття
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3