Корінь слова. Спільнокореневі слова. 2 варіант, 2 клас

Про матеріал
Закріплення знань і вмінь з теми "Корінь слова", перевірити учнів вміння добирати спільнокориневі слова, визначати вних закінчення, основу і корінь слова.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з теми «Корінь слова. Спільнокореневі слова»

Варіант 2

  1. Корінь — це:

А спільна частина споріднених слів;

Б змінна частина слова;

В незмінна частина слова.

  1. Познач рядок, у якому всі слова споріднені:

А сова, совеня, совок;

Б ліс, лісник, лісовий;

В рід, рідкий, рідний.

  1. Познач рядок слів, споріднених зі словом синій:

А синька, синяк, синіти;

Б син, синок, синочок;

В засинати, заснув, засинай.

  1. До поданих назв дій добери і запиши за зразком спільнокореневі слова – назви предметів і назви ознак.

Зразок: Зеленіти — зелень, зелений.

Морозити  — _______________________________________________.

Холодає – __________________________________________________.

  1. Добери до поданих слів спільнокореневі слова. Запиши їх. Познач у них корені.

Ліс — ___________________________________________________.

Сад – _____________________________________________________.

Море – ____________________________________________________.

  1. Прочитай. Встав потрібні за змістом слова. Познач у них корінь.

__________ починається із зернини. Восени ____________________ сіють добірне зерно. Навесні трударі доглядають за посівами. Улітку виграє золотим колосом _____________ поле. Люди збирають урожай і випікають пахучі ______________________.

Слова для довідки: хліб, хлібини, хлібне, хлібороби.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 березня
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку