Король Данило Галицький

Про матеріал
Урок на тему: Король Данило Галицький - будiвеличий Галицько-Волинськоi держави. Тип уроку: практичне заняття з Iсторii Украiни для 7 класiв.
Перегляд файлу

Тема. Король Данило  Галицький- будівничий

Галицько- Волинської держави.

( практичне заняття)

Мета урок

Визначити основні напрямки зовнішньої та внутрішньої політики Данила Галицького її успіхи і навдачі, розвивати в учнів вміння  самостійно працювати з підручником, історичними джералами , додатковою літературою, складати історичний портрет осбистості, висловлювати власну думку, робити самостійні висновки, виховувати в дітей повагу до минулого свого народу.

Після цього уроку учні мають:

Знати: дату коронування Данила  Романовича;

Вміти: розміщувати в хронологічній послідовності відомості про розбудову Галицько-Волинської держави; показувати на карті територію Королівства Руського, характеризувати внутрішню і зовнішню політику короля Данила; встановити історичне значення коронації  Данила Галицького,

причини розпаду Галицько-Волинської держави; складати і представляти історичний портрет Короля Данила.

 

Тип уроку: засвоєння нових знань

 

Хід уроку

 

  1. Організаційний момент.

 Привітання.

Повідомлення типу уроку

 

Вправа—розгадай ребус  (закодована тема уроку)------дошка.

 

Повідомлення теми  уроку, запис у зошит .

 

 

 

 

Мотивація навчальної діяльності.

 

Вправа «снігова куля»---- очікуванні результати.

 

 Що я хочу дізнатися на уроці про цю історичну особистість?

 

Ознайомлення учнів з метою уроку

 

Вивчення нового матеріалу.

 

Учнівська презентація на тему:

 «Данило Галицький»

 

Робота з підручником в групах  за підручником

 та додатковою літературою  (завдання на картках)

  1. Група «Внутрішня політика»
  2. «Зовнішня політика»

заповнення таблиці

. «Політика Данила Галицького»

 

Внутрішня

Зовнішня

  • Зміцнював владу, придушив опір бояр
  • Приділяв увагу будівництву міст, оборонних споруд, церков
  • Запрошував ремісників і кіпців з інших країн для розвитку ремісництва і торгівлі
  • -ввів в селах посаду урядника- формував військові загони з селян
  • намагався захистити державу від монголів

 

  • встановив дружні відносини з Польщею, Угорщиною та Литвою

 

  • закликав країни Західної Європи до боротьби з монголами

 

 

 

 

 

 

Колективна робота з картою:

Показати кордони Галицько-Волинської держави.

Визначити місця головних битв.

(1238р- розгром Тевтонських рицарів під  Дорогочином; 1245р -  битва під Ярославлем, перемога Данила над польсько – угорськими військами)

Знайти міста, які заснував Данило Галицький

 ( Данилів, Кам янець, Угровеськ, Львів)

 

Перевірка опереджувального  завдання ( за вибором учнів)

Наприклад:

 «Поїздка Данила Галицького в Золоту  Орду»

 

«Коронація Данила Галицького»

 

«Данило Галицький—засновник м .Львова»

 

«Данило Галицький в літописах»

 

повідомлення учнів про різні сфери діяльності Данила Галицького.

 

  Колективне обговорення  повідомлень

Закріплення вивченого матеріалу.

Самостійна робота з історичним джерелом  с-146 (підруч)

(Перенесення столиці в м. Холм)

Відповіді на запитання в підручнику с-146.

Робота в групах: ( за картками)

Визначити, як дані дати пов язані з даними назвами і навпаки

. Наприклад: 1238 р, 1253р.---- Дорогочин.

(1238 р.- розгром німецьких рицарів- хрестоносців)

(1253р.- коронація Данила Галицького)

1245р. – Ярослав, Золота Орда.

(1245- розгром польсько – угорських військ , поїздка Данила

 в Золоту Орду за ярликом)

(обговорення, представлення)    -------------  дошка.

 

 

Індивідуальна робота (за картками)

(визначити, яким чином дана інформація пов язана

 з Данилом Галицьким?)

Наприклад: 

(фото – корона ; форо – орден Данила Галицького; фото – ярлик;

фото – пам ятник Данилу Галицькому у Львові………)

 

Результати учні представляють і фіксують на дошці.

 

Підсумок уроку

 

Вправа «Снігова куля»-- продовжити речення «На уроці  я дізналася(вся)………..

 

Висновок:

Яке історичне значення мала діяльність Данила Галицького?

 

Данило Галицький був видатним політичним і громадським

 діячем свого часу, будівничим Галицько –Волинської держави.

 Зробив великий внесок в розбудову української державності.

 

Оцінювання учнів.

 

Домашнє завдання.

 

Опрацювати відповідний матеріал підручника.

Відповісти на запитання в кінці параграфа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2019
Переглядів
1499
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку