«Ми майбутні чемпіони знань»
(самопідготовка 5 клас)
Мета: Закріплювати знання дітей, здобутих ними на уроках; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, самостійність при виконанні домашнього завдання; виховувати бажання йти до перемоги, повагу до своєї Батьківщини; збагачувати словник.
Обладнання: ілюстрації, картки, плакат вправ для очей, медалі, пам’ятки, запис фізкультхвилинки, мікрофон, кольорові олівці, папір, картинка воріт, вирізані футбольні м’ячі.
Хід
І. Підготовча частина.
1. Психолого-педагогічна підготовка.
2. Фонетична ритміка
Черговий звук «Д»
ІІ. ада-АДА-ада – падає
одо-ОДО-одо – подобріти
уду-УДУ-уду – будувати
іді-ІДІ-іді – підігріти
еде-ЕДЕ-еде – веде
1. Дід Федір після допомоги дітей подобрів.
2. Вихователька веде дітей на екскурсію.
Читання скоромовки.
Розмовна хвилинка
- Чи любиш ти спорт?
- Які види спорту ти знаєш?
ІІ. Основна частина.
- Спорт – здоров’я, сила, краса. Так, хто займається спортом, той здоровий, веселий і ніколи не хворіє.
Вправа «Мікрофон»
- Як називаються люди, які займаються спортом?
- Як називаються ігри де змагаються спортсмени?
- Якщо спортсмен зайняв призове місце, що він отримує?
- Сьогодні ви теж станете спортсменами. Але свої медалі ви будете заробляти знаннями.
- Що будемо робити?
1. Математика
Гра «Забий гол»
- У нашому класі хлопці люблять грати у футбол. От зараз ви будете забивати голи. Якщо приклад вірно розв’язали – гол.
- Що задано?
- Що робили?
Розгадайте кросворд «Види спорту» (завдання групам)
Фізкультхвилинка. Вправи для очей.
2. Українська мова.
- Що задано?
- повторення навчального матеріалу;
Вправа «З’єднайте префікс з словом»
- Що задано з української мови?
Вправа «Асоціативний кущ»
- Які асоціації у вас викликає слово «зернина»?
Гра «Виправ помилку» (завдання парам)
зшити – сшити спитав – зпитав
сказати – зказати безрадісний – бесрадісний
сфотографував – зфотографував розкинув – роскинув
- Що робили?
Фізкультхвилинка.
3. Українська література.
Розгадайте ребус. (Дивак)
Яке оповіданні читали на уроці?
Хто написав?
Що задано? (намалювати малюнки до оповідання)
- Давайте пригадаємо про кого розповідається в оповіданні?
- Що робили?
ІІІ. Заключна частина.
- Як ви думаєте, яку оцінку ви сьогодні заробили під час виконання домашнього завдання.
- Всі гарно працювали. Розв’язували приклади, виконували завдання. Підрахуйте скільки кожен з вас заробив медалей? (підрахунок)
- Старайтесь гарно вчитися, будьте спортсменами у навчанні і спорті. Прославляйте нашу рідну Україну на весь світ.
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|||||||||||||||
1