Коспект уроку до теми:": Віднімання в межах 10."

Про матеріал
Конспекти уроків математики в 1 класі з використанням навчального посібника «за підручником О. М. Гісь, І. В. Філяк» до теми "Арифметичні дії додавання і віднімання з числами в межах 10"
Перегляд файлу

 «____»___________.20___ року

Конспект уроку математики з використанням навчального посібника «за підручником О. М. Гісь, І. В. Філяк»

Тема: Віднімання в межах 10.

Мета: закріплювати вміння дітей віднімати в межах 10, складати за малюнками приклади на віднімання; розвивати мислення, математичне мовлення, обчислювальні навички дітей; виховувати уважність.

Обладнання:  підручник, робочий зошит, розрізні цифри, конструктор LEGO.

Хід уроку

  1. ОК (організація класу)

Сьогодні на нашому уроці діють п'ять правил:

  • Правило «підведеної руки».
  • Співпраця в парі.
  • Уміння слухати.
  • Працювати творчо.
  • Бути активним

Повторення вивченого матеріалу. Гра «Математична павутинка»

Завдання: від кожного числа ,яке є на павутинці , відняти 2.Учні мовчки обчислюють і показують відповідь розрізними цифрами.

  1. МНД (мотивація навчальної діяльності)

Кішка всім допомагала,

Курчат у дворі рахувала.

Сім було, а три втекло,

Наче снігом замело.

Треба кішці пильнувати,

Хто лишився – рахувати?

Повідомлення теми та завдань уроку

Сьогодні на уроці ми будемо віднімати в межах 10.

Складати приклади на віднімання.

 

  1. ВНМ (вивчення нового матеріалу)

. Опрацювання нового матеріалу

Вісім кульок ми до свята придбали.

Певно, слабенько ми їх прив'язали,

Бо аж дві кульки у небо злетіли.

Скільки ж кульок у нас залишилось?

 

. Робота з підручником. Віднімання

Завдання 1с.90

-Розгляньте перший малюнок. Скільки повітряних кульок було спочатку? Що змінилося? Що треба дізнатися?-

Поясніть зразок у підручнику: 7- 2 =5

Пояснення . Коли 2 кульки лопнули, їхня кількість зменшилась. Тому від 7кульок, що були, відняли 2, які лопнули. Справді, на малюнку бачимо, що залишилось 5 кульок.

  • Розгляньте другий малюнок.

Міркування аналогічне до попереднього.

Аналогічна робота з третім і четвертим малюнком.

Завдання 3 с.90

  • Скільки пачок соку було? Що змінилось? Що треба дізнатися?
  • Складіть і запишіть самостійно приклад. Поясніть свої міркування.
  • Пригадаємо, що при відніманні однакових чисел…(отримуємо 0)

Фізкультхвилинка

. Сиди правильно. Орієнтування у зошиті

. Робота у зошиті з друкованою основою с.42

Пальчикова гімнастика

Робота у зошиті с.43

4. ЗВ (закріплення вивченого)

Робота над завданням 4 с.91

- Скільки було нестрижених песиків? Скільки песиків постригли? Скільки песиків залишилося постригти?

Завдання 5 с.91

Підказка: випишіть у перший рядок усі парні числа, а у другий – усі непарні.

- Яке число серед парних є найменшим? А яке  найменше серед непарних?

- Яке число серед парних є найбільшим? А яке найбільше серед непарних

5. Підсумок

. Бесіда

Складати й обчислювати приклади на віднімання.

Чого ви навчилися на уроці?

6. Рефлексія

. Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего

          

          

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
31 березня 2023
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку