Картки для перевірки знань з математики. Математика самостійно. Учень чи учениця самостійно закріплюють вивчені математичні поняття за допомогою дій з різними предметами. Тобто відбувається кінестетична практика в формі математичних ігор чи практичних робіт.
Ім’я ___________________
Запиши числа другого десятка.
12
Ім’я ________________
Запиши сусідів чисел
|
12 |
|
|
10 |
|
|
17 |
|
|
16 |
|
|
14 |
|
|
11 |
|
|
19 |
|
|
18 |
|
|
13 |
|
|
15 |
|
Ім’я ____________________
З’єднай вираз і його значення.
10 + 3 =
10 + 5 =
10 + 7 =
10 + 4 =
10 + 6 =
10 + 8 =
10 + 9 =
Ім’я ________________
Визнач, скільки в кожному числі десятків і скільки одиниць.
11 = __1 дес. 1 од._ 12 = _____________
15 = _____________ 17 = _____________
14 = _____________ 16 = _____________
13 = _____________ 18 = _____________
19 = _____________ 20 = _____________
Ім’я ____________________
Запиши числа в таблицю розрядів.
|
Десятки |
Одиниці |
11 |
|
|
19 |
|
|
12 |
|
|
18 |
|
|
13 |
|
|
17 |
|
|
14 |
|
|
16 |
|
|
20 |
|
|
15 |
= |
|
15 |
˃ |
|
15 |
˂ |
|
18 |
= |
|
18 |
˃ |
|
18 |
˂ |
|
16 |
= |
|
16 |
˃ |
|
16 |
˂ |
|
12 |
= |
|
12 |
˃ |
|
12 |
˂ |
|
І’мя ___________________
Встав у клітинки число, щоб отримати істинну рівність.
11 |
= |
|
11 |
˃ |
|
11 |
˂ |
|
14 |
= |
|
14 |
˃ |
|
14 |
˂ |
|
13 |
= |
|
13 |
˃ |
|
13 |
˂ |
|
19 |
= |
|
19 |
˃ |
|
19 |
˂ |
|
17 |
= |
|
17 |
˃ |
|
17 |
˂ |
|