Коспект уроку на тему "Пори року та місяці"

Про матеріал

План - конспект уроку для дошкільноі освіти на тему " Подорож порами року".

Перегляд файлу

Тема:  Подорож порами  року

Мета:

 - систематизувати і узагальнювати знання дітей про пори року, сезонні    природні зміни, пов'язані з ними

- закріпити уявлення дітей про характерні особливості різних пір року; розвивати мислення, фантазію.

- розвивати зв’язне мовлення, увагу та позитивне ставлення до навколишнього середовища.

- виховувати у дітей любов до природи, до рідного краю, бажання піклуватися про природу, підтримувати чистоту в екологічному середовищі.

Обладнання: ноутбук, презентація, слайд-шоу з пейзажами і сюжетами пір року (весна, літо, осінь, зима),;); ілюстрації  перелітних та зимуючих птахів; сніжинки з серветок на кожну дитину; м ҅яч,  плакат з порами року та місяців.

 

Хід уроку:

I. Організаційна частина.

Вихователь: Діти заходять в групу під музику.
Неспішно, крок за кроком,
Минають чотири пори року,
Одна пора проходить,
Інша услід надходить.
Зима — це хуртовина,
Весна у квітах лине,
А потім — тепле літо
І осінь, в сум осіда.
Ось так із року в рік
Минає часу лік.
ІІ. Основна частина

 Вихователь:   Доброго дня любі діти! Сьогодні ми поговоримо з вами про нашу природу, про нашу землю. Ми вирушаємо в подорож по різних порах року і згадаємо, що ми про них знаємо. Ми знаємо, що є чотири пори року: весна, літо, осінь і зема.

C:\Users\Оля&Мiша\Desktop\Без названия.jpg

Вихователь: Ось моя улюблена пора року - весна, яка слідом за зимою. Навесні з'являються ніжні і прекрасні квіти - підсніжники і вся природа оживає і «прокидається».

А тепер я хочу дізнатися про вашому улюбленому пори року.

(відповіді дітей)

Вихователь: Дякую, діти, за ваші розповіді, а зараз ми з вами подивимося на ваші розваги та ігри, в різні пори року.

Вихователь: Діти, давайте поговоримо про  пори року та місяці. Кожа пора року має свої місяці. Давайте ми зараз з  вами розглянемо плакат з порами року та дізнаємося, які місяці до якої пори року  належать.

C:\Users\Оля&Мiша\Desktop\four-seasons_ukr_ua_1_m.png

- Назвіть весняні місяці?

 

(березень, квітень, травень)

- Хто весну на крилах приносить?

(птахи.)

- Як називаються ці птахи?

(перелітні.)

- А як називають птахів, які не відлітають у теплі краї?

(зимуючі)

Фізкультхвилинка:  Рухлива гра « Зимуючі і перелітні».

(гра проводиться з використанням ілюстрацій птахів)

Вихователь: Діти, давайте пограємо, стаєте в коло. Якщо я назву перелітних птахів - « летите» і «махайте крилами». Якщо назву зимуючих птахів - присідайте і плескає в долоні.

Діти співають: «Один за одним ми йдемо, дружно, весело співаємо. Треба думати не позіхати, тільки вірно називати».

Вихователь: Молодці! Продовжимо нашу подорож.

Весна пройде, а за нею ...

Сонце пече,

Липа цвіте,

Жито колоситься,

Золотиться пшениця,

Хто скаже, хто знає,

Коли це буває? (літо).

Презентація  слайд - шоу літніх пейзажів і сюжетів.

- Яке літо в нашому краю?

(тепле, ясне, гаряче, довгоочікуване.).

- Що хорошого несе з собою літо?

(веселощі, квіти, ягоди, зелена трава і ясна, сонячна погода і т.п.)

запрошує нас літо пограти, по лузі поскакати.

Гра «Не помились»

( погодження із твердженням – плескають в долоні,не погоджуються – тупотять ногами.)

Взимку ми одягаємо теплі рукавички, шарф і панамку.

Весною дерева скидають листя.

Восени жовтіють листочки

Влітку падає дощик.

Взимку летять сніжинки.

Весною навколо все зеленіє.

Влітку дуже спекотно.

Весною квітнуть дерева.

Взимку ми катаємося на ковзанах

Вихователь: Чудово, молодці! Продовжимо нашу подорож.

Минуло літо, а за ним...

Порожні поля,

Мокне земля,

Дощ поливає,

Коли це буває? (Восени).

Вихователь: Молодці! Продовжимо нашу подорож.

Пройшла осінь, а за нею ...

Сніг на полях,

Лід на річках,

Віхола гуляє

Коли це буває? (Взимку).

Презентація  слайд - шоу зимових пейзажів і сюжетів на дошку.

Вихователь: Діти, я пропоную кожному з вас здути зі своєї долоньки сніжинку.

Дихальна гімнастика «Вітерець»

Вихователь:

- Які ваші улюблені розваги взимку?

(катання на гірці, санках, ковзанах, ігри з друзями у сніжки)

- Яка зима в нашому краю?

(сніжна, морозна, довга, біла, весела і т.д.).

ІІІ. Заключна частина.

Гра в колі з м'ячем (зворотній зв'язок):

- Куди ми з вами подорожували?

- Перелічіть послідовність пір року.

- Що вам сподобалося, запам'яталося?

- У чому виникали труднощі?

- Як ви з ними справлялися?

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 травня 2022
Переглядів
5057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку