Коучинг (за визначенням Міжнародної Федерації Коучингу ICF) – це система реалізації спільного соціального, особистісного, творчого потенціалу учасників процесу неперервного професійного розвитку із метою отримання максимально можливого результату. Це безперервне співробітництво, яке допомагає досягати реальних результатів у своєму особистому й професійному житті. За допомогою процесу коучингу поглиблюють свої знання, підвищують свій коефіцієнт корисної дії (ККД) і покращують якість життя.
Педагогічний коучинг як освітній метод дозволяє максимально розкрити потенціал людини, виявляти іще нереалізовані її ресурси. Коучинг вивчає закономірності, механізми та способи створення передумов для максимального саморозкриття потенціалу особистості чи колективу, включно із професійним самоусвідомленням та лідерством, самовдосконаленням і саморегуляцією. Коуч, який працює з педагогом або ж з групою не дає готових порад та рекомендацій, а допомагає віднайти власні способи розв’язання актуальних проблем. Він формує компетенції безпосередньо у процесі роботи, допомагає людині розвиватися, творити, пізнати межі своїх здібностей та досягти певної мети.
Мета: активізувати творчий потенціал вчителів початкових класів; стимулювати бажання педагогів впроваджувати нові методи і прийоми, технології у роботу;удосконалити знання, уміння і навички педагогів в організації різних видів педагогічної діяльності;переконувати педагогів у необхідності змін в освітньому процесі для гармонійного розвитку дітей.
Завдання:розширити знання про нові підходи до навчання та виховання НУШ;розглянути основні ідеї НУШ щодо удосконалення освітнього процесу;допомогти вчителям в організації професійного самовдосконалення;сприяти формуванню та удосконаленню умінь критичного і творчого мислення у процесі вирішення професійних завдань.
Робота в групах. ЗАДАННЯ: 1 група. Що має здійснити вчитель для подолання інертності та безініціативності учнівського колективу на уроці? Шляхи вирішення проблеми.2 група. Які цінності формуються у дітей через ранкові зустрічі та використання лего-конструктора? Аргументуйте відповідь. Метод «ПРЕС»Ми думаємо, що…Тому, що…Наприклад…Отже, наша позиція…
Фідбек (Метод «Незакінчене речення»)Підберіть фразеологізм, відповідний вашому сприйняттю заходу та продовжіть його:чув краєм вуха…ворушив мізками…рахував ворон…натхненно слухав…лід рушив…був на сьомому небі…бив байдики…ловив гав…комар носа не підточить… або запропонуйте свій фразеологізм