Коучинг-студія. Нова українська школа – нові підходи до навчання і виховання
Номер слайду 2
Коучинг (Етичний Кодекс Міжнародної Федерації Коучингу ICF) – це процес, побудований на принципах партнерства, який стимулює мислення і творчість, надихає на максимальне розкриття свого особистого та професійного потенціалу.
Номер слайду 3
Коучинг (від англ. coaching — тренерство) – це мистецтво створення, за допомогою бесіди й поведінки, середовища, що полегшує рух людини до бажаної мети, так, щоб це приносило задоволення.
Номер слайду 4
Коучинг (за визначенням Міжнародної Федерації Коучингу ICF) – це система реалізації спільного соціального, особистісного, творчого потенціалу учасників процесу неперервного професійного розвитку із метою отримання максимально можливого результату. Це безперервне співробітництво, яке допомагає досягати реальних результатів у своєму особистому й професійному житті. За допомогою процесу коучингу поглиблюють свої знання, підвищують свій коефіцієнт корисної дії (ККД) і покращують якість життя.
Номер слайду 5
Педагогічний коучинг як освітній метод дозволяє максимально розкрити потенціал людини, виявляти іще нереалізовані її ресурси. Коучинг вивчає закономірності, механізми та способи створення передумов для максимального саморозкриття потенціалу особистості чи колективу, включно із професійним самоусвідомленням та лідерством, самовдосконаленням і саморегуляцією. Коуч, який працює з педагогом або ж з групою не дає готових порад та рекомендацій, а допомагає віднайти власні способи розв’язання актуальних проблем. Він формує компетенції безпосередньо у процесі роботи, допомагає людині розвиватися, творити, пізнати межі своїх здібностей та досягти певної мети.
Номер слайду 6
Мета: активізувати творчий потенціал вчителів початкових класів; стимулювати бажання педагогів впроваджувати нові методи і прийоми, технології у роботу;удосконалити знання, уміння і навички педагогів в організації різних видів педагогічної діяльності;переконувати педагогів у необхідності змін в освітньому процесі для гармонійного розвитку дітей.
Номер слайду 7
Завдання:розширити знання про нові підходи до навчання та виховання НУШ;розглянути основні ідеї НУШ щодо удосконалення освітнього процесу;допомогти вчителям в організації професійного самовдосконалення;сприяти формуванню та удосконаленню умінь критичного і творчого мислення у процесі вирішення професійних завдань.
Номер слайду 8
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ “ПОРТРЕТ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ” ПОГЛЯДИ РІЗНИХ ПОКОЛІНЬ
Номер слайду 9
Вправа «Знайомство» Я - вчитель, я …. Я – творчий вчитель, тому що ….
Номер слайду 10
Чому, на вашу думку, Вовк так сказав?Фрагмент м /ф «Жив був пес»
Номер слайду 11
Вправа «Асоціативне гроно»
Номер слайду 12
Вправа “Піраміда”Створити піраміду факторів для створення комфортного перебування учнів у школі.
Номер слайду 13
Робота в групах “Педагогічне моделювання. Реклама “Сучасний учитель початкових класів”. Фішбоун “Сучасний освітній процес в початковій школі”. Фрейм “Особливості організації розвивального середовища класу”(Метод «ПРЕС»)
Номер слайду 14
Реклама “Сучасний учитель початкових класів”.
Номер слайду 15
Фішбоун “Сучасний освітній процес в початковій школі”.
Номер слайду 16
Фрейм “Особливості організації розвивального середовища класу”
Номер слайду 17
Руханка “Оплески”
Номер слайду 18
Вправа “Теоретичні пазли”
Номер слайду 19
Вправа “Сонце”
Номер слайду 20
Майстер-клас “Ранкові зустрічі як засіб розвитку соціальних навичок , формування цінностей , створення позитивного настрою” Лисенко О.І.
Номер слайду 21
Практичний кейс “Інтегроване навчання як засіб гармонійного розвитку дитини”Велика В. В.
Номер слайду 22
Хвилинка відпочинку «Чарівні цеглинки успіху»
Номер слайду 23
Робота в групах. ЗАДАННЯ: 1 група. Що має здійснити вчитель для подолання інертності та безініціативності учнівського колективу на уроці? Шляхи вирішення проблеми.2 група. Які цінності формуються у дітей через ранкові зустрічі та використання лего-конструктора? Аргументуйте відповідь. Метод «ПРЕС»Ми думаємо, що…Тому, що…Наприклад…Отже, наша позиція…
Номер слайду 24
Фідбек (Метод «Незакінчене речення»)Підберіть фразеологізм, відповідний вашому сприйняттю заходу та продовжіть його:чув краєм вуха…ворушив мізками…рахував ворон…натхненно слухав…лід рушив…був на сьомому небі…бив байдики…ловив гав…комар носа не підточить… або запропонуйте свій фразеологізм