Українська мова
За підручником М. Вашуленка, О. Вашуленко (7 годин на тиждень)
№п/п
|
ЧИТАННЯ |
ПИСЬМО |
|
|
|
|
||||
Тема |
Тема |
Дата |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Ключові компетентності |
примітка |
|||||
Добуквений період |
||||||||||
1. 2. |
Здрастуй, школо! Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України.(с.5) |
Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Вправляння у правильному розміщенні в руці олівця (ручки). |
|
Учень / учениця: з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них; виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; слухає й розуміє коротке монологічне висловлення; відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?); розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався; ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого; розповідає, що зацікавило в усному повідомленні; відтворює за ролями (з учнями або вчителем) діалог із прослуханих казок, розповідей; вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення; самостійно формулює репліки (запитання) до співбесідника за змістом попередньо підготовленої короткої розмови на добре знайому тему; уважно слухає співрозмовника й адекватно відповідає на його запитання; користується формулами мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням); дотримується правил спілкування з людьми різного віку; розрізнює голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки; відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ асиміляції);
|
вільне володіння державною мовою
|
|
||||
3. 4. |
Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Усне і писемне мовлення. Культура мовлення. (с. 6-7) |
Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита: посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч. Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів. |
|
|
||||||
5. 6. |
Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання що це? Навчальне приладдя. (с.8-9) |
Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ. Проведення подовженої лінії в обмеженому просторі. Розфарбовування предметних малюнків. |
|
|
||||||
7. 8. |
Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Сім’я. (с.10-11) |
Координування рухів руки. Порівняння предметів. Підготовчі графічні вправи. |
|
здатність спілкуватися рідною мовою |
|
|||||
9. 10. |
Ознайомлення зі словами – назвами дій. Розвиток умінь відповідати на запитання що робить? Дитячі захоплення. (с.12-13) |
Координування рухів руки. Розміщення предмета в обмеженій площині. Підготовчі графічні вправи. |
|
|
||||||
11. 12. |
Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Розвиток умінь відповідати на запитання який? яка? яке?які? Складання усної розповіді. Овочі і фрукти. Порівняння предметів. (с.14-15) |
Координування рухів руки. Візуальне виділення предмета з малюнка, наведення його. Підготовчі графічні вправи. |
|
|
||||||
13. 14. |
Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Посуд. Розподіл предметів за семантичними групами. (с.16-17) |
Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. Розвиток відчуття сили натиску на папір. |
|
|
||||||
15. 16. |
Досліджую речення. Побудова речень за малюнками і схемами. Професії. Ким ти мрієш стати? (с.18-19) |
Відтворення різноспрямованих рухів пальців з олівцем під час наведення, зображення ліній різної форми. Підготовчі графічні вправи. |
|
|
||||||
17. 18. |
Ознайомлення зі знаками в кінці речення. Крапка. Знак питання. Знак оклику. Складання за малюнком розповідних, питальних та окличних речень ( без уживання термінів ). (с.20-21) |
Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня рядкові лінії). Наведення ліній без відриву олівця від паперу. Зображення фігур (предметів) у рядку. |
|
|
||||||
19. 20. |
Ознайомлення зі службовими словами. Складання речень за малюнками і схемами. Дитячі ігри. (с.22-23) |
Закріплення уміння писати в рядку. Розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній. |
|
навчання впродовж життя
|
|
|||||
21. 22. |
Поділ слів на склади. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Складання розповіді за малюнками. Дикі і свійські тварини. Зоопарк. (с.24-25) |
Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова). Направлення руху руки в рядку. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із заокругленням. |
|
|
||||||
23. 24. |
Наголос у словах. Наголошений склад. Одяг і взуття. Складання розповіді зі серією малюнків. (с.26-27) |
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів та овалів. Зображення безвідривних подовжених ліній різної форми. Розмальовування малюнків. |
|
|
||||||
25. 26. |
Мовні і немовні звуки. Природа навколо нас. (с.28) |
Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих ліній, прямих із заокругленням унизу в основному рядку і за його межами. |
|
|
||||||
27. 28. |
Голосні і приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу простих за звуковою будовою слів. (с.29) |
Письмо великих і малих півовалів та овалів. Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв. Розфарбовування малюнків. |
|
|
||||||
29. 30. |
Розрізняю тверді і м’які приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. (с.30-31) |
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих ліній із верхньою та нижньою петлями. Наведення, домальовування предметів петельними лініями. |
|
громадянські та соціальні компетентності
|
|
|||||
31. 32. |
Аналіз звукового складу слів. Вправляння у звуковому аналізі слів. Казки. Інсценування уривку казки. (с.32-33) |
Удосконалення вміння писати. Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів. |
|
|
||||||
Буквений період
|
||||||||||
33. 34. |
Звук [a], позначення його буквою «а». Виділення звука [a] в словах. Складанняречень. (с.34-35) |
Письмо малої букви «а». Підготовчі графічні вправи. Відривне і безвідривне поєднання елементів малої букви «а». Написання Буквосполучення аа. |
|
Учень / учениця: читає вголос доступні тексти переважно цілими словами (окремі слова ускладненої структури – складами); виявляє у процесі читання розуміння значення більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення; правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків (після попередньої підготовки);
Учень / учениця:
пише рукописними буквами, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог:
приймає свідомо правильну позу перед початком письма;
тримає правильно ручку (олівець);
розташовує зошит на парті відповідно до вимог письма лівою чи правою рукою;
орієнтується на сторінці і в графічній сітці зошита;
читає і правильно називає нескладні за змістом і формою фольклорні та літературні тексти (загадка, лічилка, казка, вірш, оповідання); читає доступні інформаційні тексти (статті в дитячих енциклопедіях, журналах тощо);
називає і пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту затвердженої форми з однаковим нахилом, висотою, шириною;
добирає й записує назву малюнка, заголовок до тексту (з допомогою вчителя);
виділяє в структурі тексту заголовок; пояснює зв’язок заголовка та ілюстрацій зі змістом твору (у прозорих випадках); виявляє розуміння фактичного змісту невеликих за обсягом і нескладних текстів: пояснює, яка подія відбулася, називає персонажів твору, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя); дотримується культури оформлення письмових робіт;
пояснює, якими словами в тексті автор описує характер героя, його зовнішність, передає красу природи і т. ін.(з допомогою вчителя); переказує близько до змісту прочитаний твір чи окремі його епізоди з опорою на ілюстрації, запитання вчителя;
перевіряє написане; виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя
висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганий вчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізоди найбільше запам’яталися, вразили; позначає мовні звуки буквами на письмі; правильно записує слова, вимова й написання яких збігаються;
правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків;
відтворює алфавітні назви букв;
пояснює співвідношення між звуками і буквами у складі, слові; поділяє на склади слова під час переносу їх частин в інший рядок;
розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові; правильно наголошує загальновживані слова;
|
|
|
||||
35. 36. |
Закріплення звукового значення букви «а». Велика буква «А». Складання розповіді за малюнком. (с.36-37) |
Письмо великої букви «А». Безвідривне з’єднання елементів букви «А». Написання буквосполучення Аа. |
|
|
||||||
37. 38. |
Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень. (38-39) |
Письмо малої букви «о». Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
||||||
39. 40. |
Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква «О». Складання речень за малюнками. Ребус. (с.40-41) |
Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. Удосконалення вміння писати вивчені букви. |
|
вільне володіння державною мовою
|
|
|||||
41. 42. |
Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Звуковий аналіз слів. (с.42) |
Письмо малої букви «і». Написання Буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви |
|
|
||||||
43. 44. |
Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква «І». Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень. (с.43) |
Письмо великої букви «І». Поєднання великих букв із рядковими. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
||||||
45. 46. |
Звук [и], позначення його буквою «и». Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів. Один предмет – багато предметів. Складання речень за малюнками.(с. 44-45) |
Письмо малої букви «и» та великої букви «И». Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Ии. Диктант вивчених букв. |
|
|
||||||
47. 48. |
Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в складах і словах. Звуковий аналіз слів. Читання речень за допомогою малюнків. (с.46-47) |
Письмо малої букви «у». Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
||||||
49. 50. |
Закріплення звукового значення букви «у». Велика буква «У». Читання речень за допомогою малюнків. (с.48-49) |
Написання великої букви «У», її поєднання з вивченими буквами. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
|
|
||||||
51. 52. |
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Ребус. Складання розповіді за серією малюнків. (с.50-51) |
Письмо малої букви «е». Написання буквосполучень. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
|
здатність спілкуватися рідною мовою |
|
|||||
53. 54. |
Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква «Е». Складання речень за малюнками. (с.52-53) |
Письмо великої букви «Е». Написання буквосполучення Ее. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
|
|
||||||
55. 56. |
Звук [м], позначення його буквою «ем». Виділення звука [м] в словах. Читання прямих і обернених складів із вивченими літерами. (с. 54-55) |
Письмо малої букви «м», буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою «м». |
|
|
||||||
57. 58. |
Закріплення звукового значення букви «ем». Велика буква «М». Читання слів і речень. (с.56-57) |
Письмо великої букви «М». Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення.
|
|
|
||||||
59. 60. |
Звуки [л], [л'],позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м'якими приголосними. Читання складів, слів і речень. Складання речень. (с.58-59) |
Письмо малої букви «л». Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою «л». |
|
|
||||||
61. 62. |
Закріплення звукових значень букви «ел». Велика буква «Л». Читання складів і слів. Інтонаційне читання речень. (с.60-61) |
Письмо великої букви «Л». Написання складів, слів із буквою «Л». Закріплення вміння писати вивчені великі рукописні букви. |
|
|
||||||
63. 64. |
Звуки [н], [н'],позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів. (с.62-63) |
Письмо малої букви «н», буквосполучень, складів, слів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом. |
|
вільне володіння державною мовою
|
|
|||||
65. 66. |
Закріплення звукового значення букви «ен». Велика буква «Н». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Складання речень. (с.64-65) |
Письмо великої букви «Н». Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Диктант складів. |
|
|
||||||
67. 68. |
Звуки [с], [с'],позначення їх буквою «ес». Виділення звуків[с], [с'] у словах. Читання складів, слів. (с.66-67) |
Письмо малої букви «с». Написання складів та слів із буквою «с». Написання речення. |
|
|
||||||
69. 70. |
Закріплення звукових значень букви «ес». Велика буква «С». Читання слів і речень. (с.68-69) |
Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Порівняння друкованих і рукописних букв. |
|
|
||||||
71. 72. |
Звуки [к], [к'],позначення їх буквою «ка». Виділення звуків[к], [к'] у словах. Читання складів, слів. Словниково – логічні вправи. (с.70-71) |
Письмо малої букви «к». Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою «к». |
|
|
||||||
73. 74. |
Закріплення звукового значення букви «ка». Велика буква «К». Читання слів і речень. (с.72-73) |
Письмо великої букви К. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, речень. Порівняння великих рукописних букв К та Н. |
|
|
||||||
75. 76. |
Звук [в], позначення його буквою «ве». Звуковий аналіз слів. Особові займенники, їх вживання в речення. Читання складів, слів, речень. (с.74-75) |
Письмо малої букви «в». Написання буквосполучень, складів та слів. Типи поєднання малої букви «в» із вивченими рядковими буквами. |
|
здатність спілкуватися рідною мовою |
|
|||||
77. 78. |
Закріплення звукового значення букви «ве». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.76-77) |
Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень. Письмо під диктування. |
|
|
||||||
79. 80. |
Звуки [р], [р'],позначення їх буквою «ер». Виділення звуків[р], [р']у словах. Читання складів, слів. Виконання словниково – логічних вправ. (с.78-79) |
Письмо малої букви «р». Типи поєднань букви «р» з іншими буквами. Написання складів, слів та речень із буквою «р». |
|
|
||||||
81. 82 |
Закріплення звукових значень букви «ер». Велика буква «Р». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.80-81) |
Письмо великої букви «Р». Типи поєднань великої букви «Р» з іншими буквами. Написання складів, слів та речень. |
|
|
||||||
83. 84. |
Звуки [п], [п'],позначення їх буквою «пе». Виділення звуків[п], [п']у словах. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень. (с.82-83) |
Письмо малої букви «п». Написання складів. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
|
||||||
85. 86. |
Закріплення звукових значень букви «пе». Аналітико – синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Читання слів, речень. (с.84-85) |
Письмо великої букви П. Відривне поєднання складників великої букви П. Написання буквосполучень, слів та речень. |
|
навчання впродовж життя |
|
|||||
87. 88. |
Звуки [т], [т'],позначення їх буквою «те». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. (с.86-87) |
Письмо малої букви «т». Типи поєднань букви «т» з іншими буквами. Письмо складів та слів із буквою т. |
|
|
||||||
89. 90. |
Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква «Т». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.88-89) |
Письмо великої букви Т. Відривне поєднання складників великої букви Т. Написання складів, слів та речень. |
|
|
||||||
91. 92. |
Звуки [д], [д'],позначенняїх буквою «де». Практичнезасвоєннядзвінкоївимовизвуківукінціскладів і слів. (с.90-91) |
Письмо малої букви д. Відривне поєднання складників рядкової букви д. Написання букви в складах і словах. |
|
|
||||||
93. 94. |
Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква «Д». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.92-93) |
Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
||||||
95. 96. |
Звуки [з], [з'],позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Зіставлення звуків [з] - [с],[з'] - [с']. Читання складів, слів. (с.94-95) |
Письмо малої букви з. Типи поєднання з іншими буквами. Написання складів та слів із буквою з. Написання речення. |
|
громадянські та соціальні компетентності |
|
|||||
97. 98. |
Закріплення звукових значень букви «зе». Велика буква «З». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.96-97) |
Письмо великої букви З. Написання складів, слів та речень із буквою З. Написання речення зі знаком оклику. |
|
|
||||||
99. 100. |
Звуки [б], [б'],позначення їх буквою «бе». Зіставлення звуків [б] - [п]. Читання складів, слів, тексту. (с.98-99) |
Письмо малої букви б. Безвідривне поєднання складників рядкової букви б. Написання складів, слів та речень. Письмо під диктування. |
|
|
||||||
101. 102. |
Закріплення звукового значення букви «бе». Велика буква «Б». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.100-101) |
Письмо великої букви Б. Поєднання великої букви Б з рядковими. Написання складів, слів та речень. Навчальний диктант. |
|
|
||||||
103. 104. |
Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Читання слів, речень. Звуковий аналіз слів. Вправи з розвитку фонематичного слуху. (с.102-103) |
Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Написання речення. |
|
|
||||||
105. 106. |
Закріплення звукового значення букви «йот». Велика буква «Й». Буквосполучення йо. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.104-105) |
Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Складання і записування словосполучень. |
|
навчання впродовж життя |
|
|||||
107. 108. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. (с.106-107) |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
||||||
109. 110. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. (с.108) |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
||||||
111.112 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. (с.109) |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|||||
111. 112. |
Знову в класі ми всі разом. Звуки [г], [г'],позначенняїх буквою «ге». Звуковийаналізслів. Читанняскладів, слів. Опрацювання тексту. |
Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
|
|
|
||||
113. 114. |
Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Мовно – логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі». |
Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із буквою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|||||
131. 132.
|
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів. |
Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів із буквою ґ. Складання речень за малюнком. |
|
|
|
|||||
133. 134. |
Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацювання тексту «На городі». |
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів. |
|
|
|
|||||
135. 136. |
Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. |
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. |
|
|
|
|||||
137. 138. |
Закріплення букви «знак м’якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка. |
Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
|||||
139. 140. |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». |
Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. |
|
|
|
|
||||
141. 142. |
Робота з дитячою книжкою.
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
|||||
143. 144. |
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А.Свашенко). Скоромовка. |
Письмо великої букви Х. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|||||
145. 146. |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша М.Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи. |
Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант. |
|
|
|
|||||
147. 148. |
Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання текстів «Великі жуки», «Пізнай хижих тварин». |
Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
|
|||||
149. 150. |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] - [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта». |
Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
|||||
151. 152. |
Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання вірша «На березі береза» (за А.Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!»
|
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. |
|
|
|
|
||||
153. 154. |
Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки. |
Письмо малої букви ч. Написання складів, слів, речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
|||||
155. 156. |
Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М.Чумарною). Розігрування сценки за віршем. |
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|||||
157. 158. |
Робота з дитячою книжкою. |
Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
|
|
|||||
159. 160. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
|
|
|
|||||
161. 162. |
Звуки [ц], [ц'],позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В.Лучуком). |
Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|||||
163. 164. |
Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки. |
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. |
|
|
|
|
||||
165. 166. |
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якостіпопередньогоприголосного. Звуковийаналізслів. Опрацюванняказки «Родичі». Розігрування сценки за казкою. |
Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. |
|
|
|
|||||
167. 168. |
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якостіпопередньогоприголосного. Мовно-логічнівправи. ОпрацюваннявіршівЛ.Цілик «Сонечко», Г.Манів «Сонечковадонечка». |
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів. |
|
|
|
|||||
169. 170. |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якостіпопередньогоприголосного. Читанняскладів, слів. ОпрацюваннявіршаА.М'ястківського «Весна». |
Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
|||||
171. 172. |
Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А.Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?» (за Г.Демченко). |
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. |
|
|
|
|||||
173. 174. |
Робота з дитячою книжкою. |
Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
|
|
|
||||
175. 176. |
Закріплення звукових значень букв. Опрацювання тексту «Вишня» (за К.Михалициною). |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами. |
|
|
|
|||||
177. 178. |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якостіпопередньогоприголосного. Опрацюваннявіршів. Читання в ролях. Загадки. |
Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
|
|||||
179. 180. |
Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали». |
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
|
|
|
|||||
181. 182. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В.Коваленко) |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо. |
|
|
|
|||||
183. 184. |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковийаналізслів. Читанняслів. Словниковівправи. Опрацюваннявіршів. |
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
|
|
|||||
185. 186. |
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава». |
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант. |
|
|
|
|
||||
187. 188. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я – українка» (за О.Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г.Чубач) та оповідання «Київ». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. |
|
|
|
|||||
189. 190. |
Робота з дитячою книжкою.
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
|||||
191. 192. |
Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
|
|
|
|||||
193. 194. |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Читанняскладів, слів. ОпрацюваннявіршівК.Перелісної «Дощик», «Різнокольоровийдощик» (за В.Полинок). |
Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
|||||
195. 196. |
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання оповідання В.Сухомлинського «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів’я. |
Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|||||
197. 198. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т.Волгіною). |
Закріплення вмінь писати вивчені букви.. Побудова і записування речень. |
|
|
|
|
||||
199. 200. |
Звук [ф], позначенняйого буквою «еф». Читанняскладів, слів. ОпрацюваннявіршаЛ.Кондрашенко «Жираф». |
Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|||||
201. 202. |
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В.Кравчуком і тексту «Виставка малюнків». |
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень. |
|
|
|
|||||
203. 204. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|||||
205. 206. |
Робота з дитячою книжкою.
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
|||||
207. 208. |
Звуки [͡дз], [͡дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Зарудного «Дзвіночки». |
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. |
|
|
|
|||||
209. 210. |
Відпрацювання злитої вимови звуків [͡дз], [͡дз']. Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю.Старостенком). |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
|
|
|||||
211. 212. |
Звук [͡дж], позначенняйогобуквосполученням «дж». Відпрацюваннязлитоївимови звука [͡дж]. Звуковийаналізслів. ОпрацюваннявіршаН.Забіли «Джміль». |
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
|
||||
213. 214. |
Закріплення звука [͡дж], буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющіджерела». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|||||
215. 216. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
|
|
|
|||||
217. 218. |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д.Чередниченка «П’ятеро» і вірша Н.Гуркіної «Маю десять пальців я…». |
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. |
|
|
|
|||||
219. 220. |
Робота з дитячою книжкою. |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
|||||
221. 222. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|||||
223. 224. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М.Хоросницької «Я навчився вже читати…», В.Зорик «Книжка». |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
|
|
|
|
||||
225. 226. |
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б.Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша. |
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
|
|
|
|||||
Післябуквений період |
|
|
|
|||||||
227. 228. |
Читаю і відгадую загадки. Загадки (П.Ребро, Л.Вознюк, М.Пономаренко). Складання загадки про тварину. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово». |
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями. |
|
|
|
|
||||
229. 230. |
Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику…», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». |
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу. |
|
|
|
|||||
231. 232. |
Читаю лічилки. Л.Вознюк «Раз метелик, два жучок…». О.Сенатович «Місяць жмурить…». С.Шаповалов «Десять, дев’ять, вісім, сім…» |
Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом. |
|
|
|
|||||
233. 234. |
Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). |
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. |
|
|
|
|
||||
235. 236. |
Робота з дитячою книжкою.
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
|||||
237. 238. |
Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка». |
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
|||||
239. 240. |
Читаю авторську казку. О.Зубер «Як заєць сон шукав». |
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
|||||
241. 242. |
Читаю вірші про пори року. Ф.Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К.Перелісною) |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
|
|
|
|||||
243. 244. |
Читаю про дні тижня. С.Жупанин «Хто молодець?». Загадка. З.Мензатюк «Сім днів». |
Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами. |
|
|
|
|||||
245. 246. |
Читаю про кольори у природі. А.Музичук «Якого кольору промінці». Є.Гуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М.Стояном). |
Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
|||||
247. 248. |
Читаю про родину. Л.Вознюк «Татко і мамуся». І.Кульська «Старший брат». О.Полянська «Старша сестричка». |
Слова – назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
|
||||
249. 250. |
Читаю оповідання про дітей. Н.Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. |
|
|
|
|||||
251. 252. |
Робота з дитячою книжкою.
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
|||||
253. 254. |
Читаю про дружбу і друзів. П.Воронько «Друзяки». «Бігла білка» (за Л.Савчук). Прислів’я. |
Службові слова. Побудова і записування речень із службовими словами. |
|
|
|
|||||
255. 256. |
Читаю про дитячі ігри. Л.Дяченко «М’ячик – пустунець». Е.Саталкіна «Лічилочка». |
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
|||||
257. 258. |
Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі». Т.Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О.Коротюк «Найдужчий». |
Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом. |
|
|
|
|||||
259. 260. |
Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за О.Кротюк). «Гарно всім» (за Н.Марченко). |
Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
|||||
261. 262. |
Читаю про чарівні слова нашої мови. А.Костецький «Буде день веселий». |
Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами. |
|
|
|
|||||
263. 264. |
Канікули! А.Костецький «Канікули». Вправи для розвитку навички читання. |
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень. |
|
|
|
|
||||
265. 266. |
Вправи для розвитку навички читання. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. |
|
|
|
|||||
267. 268. |
Вправи для розвитку навички читання. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. |
|
|
|
|||||
269. 270. |
Робота з дитячою книжкою.
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
|||||
271.272. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|
|
|||||