КП Навчання грамоти 1 клас

Про матеріал
Календарне планування розроблене для 1 класу І семестр для підручника Вашуленко за програмою Савченко. Є очікуванні результати навчання та компетентності, можна самому редагувати, змінювати.
Перегляд файлу

Українська мова

За підручником М. Вашуленка, О. Вашуленко (7 годин на тиждень)

№п/п

 

ЧИТАННЯ

ПИСЬМО

 

 

 

 

Тема

Тема

Дата

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Ключові

компетентності

примітка

Добуквений період

1.

2.

Здрастуй, школо! Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України.(с.5)

Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Вправляння у правильному розміщенні в руці олівця (ручки).

 

Учень / учениця:

з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них;

виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції;

слухає й розуміє коротке монологічне висловлення;

відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?);

розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався;

ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого;

розповідає, що зацікавило в усному повідомленні;

відтворює за ролями (з учнями або вчителем) діалог із прослуханих казок, розповідей;

вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення;

самостійно формулює репліки (запитання) до співбесідника за змістом попередньо підготовленої короткої розмови на добре знайому тему;

уважно слухає співрозмовника й адекватно відповідає на його запитання;

користується формулами мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням);

дотримується правил спілкування з людьми різного віку;

розрізнює голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння;

правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки;

відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ асиміляції);

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вільне володіння державною мовою

 

 

3.

4.

Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Усне і писемне мовлення. Культура мовлення. (с. 6-7)

Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита: посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч. Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів.

 

 

5.

6.

Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання що це? Навчальне приладдя. (с.8-9)

Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ. Проведення подовженої лінії в обмеженому просторі. Розфарбовування предметних малюнків.

 

 

7.

8.

Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Сім’я. (с.10-11)

Координування рухів руки. Порівняння предметів. Підготовчі графічні вправи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

здатність спілкуватися рідною

мовою

 

9.

10.

Ознайомлення зі словами – назвами дій. Розвиток умінь відповідати на запитання що робить? Дитячі захоплення. (с.12-13)

Координування рухів руки. Розміщення предмета в обмеженій площині. Підготовчі графічні вправи.

 

 

11.

12.

Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Розвиток умінь відповідати на запитання який? яка? яке?які? Складання усної розповіді. Овочі і фрукти. Порівняння предметів. (с.14-15)

Координування рухів руки. Візуальне виділення предмета з малюнка, наведення його. Підготовчі графічні вправи.

 

 

13.

14.

Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Посуд. Розподіл предметів за семантичними групами. (с.16-17)

Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. Розвиток відчуття сили натиску на папір.

 

 

15.

16.

Досліджую речення. Побудова речень за малюнками і схемами. Професії. Ким ти мрієш стати? (с.18-19)

Відтворення різноспрямованих рухів пальців з олівцем під час наведення, зображення ліній різної форми. Підготовчі графічні вправи.

 

 

17.

18.

Ознайомлення зі знаками в кінці речення. Крапка. Знак питання. Знак оклику. Складання за малюнком розповідних, питальних та окличних речень ( без уживання термінів ). (с.20-21)

Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня рядкові лінії). Наведення ліній без відриву олівця від паперу. Зображення фігур (предметів) у рядку.

 

 

19.

20.

Ознайомлення зі службовими словами. Складання речень за малюнками і схемами. Дитячі ігри. (с.22-23)

Закріплення уміння писати в рядку. Розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

навчання впродовж життя

 

 

21.

22.

Поділ слів на склади. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Складання розповіді за малюнками. Дикі і свійські тварини. Зоопарк. (с.24-25)

Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова). Направлення руху руки в рядку. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із заокругленням.

 

 

23.

24.

Наголос у словах. Наголошений склад. Одяг і взуття. Складання розповіді зі серією малюнків. (с.26-27)

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів та овалів. Зображення безвідривних подовжених ліній різної форми. Розмальовування малюнків.

 

 

25.

26.

Мовні і немовні звуки. Природа навколо нас. (с.28)

Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих ліній, прямих із заокругленням унизу в основному рядку і за його межами.

 

 

27.

28.

Голосні і приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу простих за звуковою будовою слів. (с.29)

Письмо великих і малих півовалів та овалів. Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв. Розфарбовування малюнків.

 

 

29.

30.

Розрізняю тверді і м’які приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. (с.30-31)

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих ліній із верхньою та нижньою петлями. Наведення, домальовування предметів петельними лініями.

 

 

 

 

громадянські та соціальні компетентності

 

 

31.

32.

Аналіз звукового складу слів. Вправляння у звуковому аналізі слів. Казки. Інсценування уривку казки. (с.32-33)

Удосконалення вміння писати. Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів.

 

 

Буквений період

 

33.

34.

Звук [a], позначення його буквою «а». Виділення звука [a] в словах. Складанняречень. (с.34-35)

Письмо малої букви «а». Підготовчі графічні вправи. Відривне і безвідривне поєднання елементів малої букви «а». Написання Буквосполучення аа.

 

Учень / учениця:

читає вголос доступні тексти переважно цілими словами (окремі слова ускладненої структури – складами);

виявляє  у процесі читання розуміння значення більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення;

правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків (після попередньої підготовки);

 

Учень / учениця:

 

пише рукописними буквами, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог:

 

приймає свідомо правильну позу перед початком письма;

 

тримає правильно ручку (олівець);

 

розташовує зошит на парті відповідно до вимог письма лівою чи правою рукою;

 

орієнтується на сторінці і в графічній сітці зошита;

 

 

 

 

читає і  правильно називає  нескладні за змістом і формою фольклорні та літературні  тексти (загадка, лічилка, казка, вірш, оповідання);

читає доступні інформаційні тексти (статті в дитячих енциклопедіях, журналах тощо);

 

 

 

називає і пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту затвердженої  форми з однаковим нахилом, висотою, шириною;

 

добирає й записує назву малюнка, заголовок до тексту (з допомогою вчителя);

 

виділяє в структурі тексту заголовок;

пояснює зв’язок заголовка та ілюстрацій зі змістом твору (у прозорих випадках);

виявляє розуміння фактичного змісту  невеликих за обсягом і нескладних текстів:  пояснює, яка подія відбулася, називає персонажів твору, відповідає на запитання  за змістом прочитаного;

 

складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя);

дотримується культури оформлення письмових робіт;

 

пояснює, якими словами  в тексті автор описує характер героя, його зовнішність, передає красу природи і т. ін.(з допомогою вчителя);

переказує близько до змісту прочитаний твір  чи окремі його епізоди з опорою на ілюстрації, запитання вчителя;

 

перевіряє написане;

виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя

 

висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганий вчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізоди найбільше запам’яталися,  вразили;

позначає мовні звуки буквами на письмі;

правильно записує слова, вимова й написання яких збігаються;

 

правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків;

 

відтворює алфавітні назви букв;

 

пояснює співвідношення між звуками і буквами у складі, слові;

поділяє на склади слова під час переносу їх частин в інший рядок;

 

розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові;

правильно наголошує загальновживані слова;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35.

36.

Закріплення звукового значення букви «а». Велика буква «А». Складання розповіді за малюнком. (с.36-37)

Письмо великої букви «А». Безвідривне з’єднання елементів букви «А». Написання буквосполучення Аа.

 

 

37.

38.

Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень. (38-39)

Письмо малої букви «о». Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

 

 

39.

40.

Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква «О». Складання речень за малюнками. Ребус. (с.40-41)

Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. Удосконалення вміння писати вивчені букви.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вільне володіння державною мовою

 

 

41.

42.

Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Звуковий аналіз слів. (с.42)

Письмо малої букви «і». Написання Буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви

 

 

43.

44.

Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква «І». Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень. (с.43)

Письмо великої букви «І». Поєднання великих букв із рядковими. Виділення вивчених букв у словах.

 

 

45.

46.

Звук [и], позначення  його буквою «и». Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів. Один предмет – багато предметів. Складання речень за малюнками.(с. 44-45)

Письмо малої букви «и» та великої букви «И». Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Ии. Диктант вивчених букв.

 

 

47.

48.

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в складах і словах. Звуковий аналіз слів. Читання речень за допомогою малюнків. (с.46-47)

Письмо малої букви «у». Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.

 

 

49.

50.

Закріплення звукового значення букви «у». Велика буква «У». Читання речень за допомогою малюнків. (с.48-49)

Написання великої букви «У», її поєднання з вивченими буквами. Закріплення вміння писати вивчені букви.

 

 

51.

52.

Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Ребус. Складання розповіді за серією малюнків. (с.50-51)

Письмо малої букви «е». Написання буквосполучень. Закріплення вміння писати вивчені букви.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

здатність спілкуватися рідною

мовою

 

53.

54.

Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква «Е». Складання речень за малюнками. (с.52-53)

Письмо великої букви «Е». Написання буквосполучення Ее. Закріплення вміння писати вивчені букви.

 

 

55.

56.

Звук [м], позначення його буквою «ем». Виділення звука [м] в словах. Читання прямих і обернених складів із вивченими літерами. (с. 54-55)

Письмо малої букви «м», буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою «м».

 

 

57.

58.

Закріплення звукового значення букви «ем». Велика буква «М». Читання слів і речень. (с.56-57)

Письмо великої букви «М». Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення.

 

 

 

59.

60.

Звуки [л], [л'],позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м'якими приголосними. Читання складів, слів і речень. Складання речень. (с.58-59)

Письмо малої букви «л». Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою «л».

 

 

61.

62.

Закріплення звукових значень букви «ел». Велика буква «Л». Читання складів і слів. Інтонаційне читання речень. (с.60-61)

Письмо великої букви «Л». Написання складів, слів із буквою «Л». Закріплення вміння писати вивчені великі рукописні букви.

 

 

63.

64.

Звуки [н], [н'],позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів. (с.62-63)

Письмо малої букви «н», буквосполучень, складів, слів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вільне володіння державною мовою

 

 

65.

66.

Закріплення звукового значення букви «ен». Велика буква «Н». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Складання речень. (с.64-65)

Письмо великої букви «Н». Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Диктант складів.

 

 

67.

68.

Звуки [с], [с'],позначення їх буквою «ес». Виділення звуків[с], [с'] у словах. Читання складів, слів. (с.66-67)

Письмо малої букви «с». Написання складів та слів із буквою «с». Написання речення.

 

 

69.

70.

Закріплення звукових значень букви «ес». Велика буква «С». Читання слів і речень. (с.68-69)

Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Порівняння друкованих і рукописних букв.

 

 

71.

72.

Звуки [к], [к'],позначення їх буквою «ка». Виділення звуків[к], [к'] у словах. Читання складів, слів. Словниково – логічні вправи. (с.70-71)

Письмо малої букви «к». Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою «к».

 

 

73.

74.

Закріплення звукового значення букви «ка». Велика буква «К». Читання слів і речень. (с.72-73)

Письмо великої букви К. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, речень. Порівняння великих рукописних букв К та Н.

 

 

75.

76.

Звук [в], позначення його буквою «ве». Звуковий аналіз слів. Особові займенники, їх вживання в речення. Читання складів, слів, речень. (с.74-75)

Письмо малої букви «в». Написання буквосполучень, складів та слів. Типи поєднання малої букви «в» із вивченими рядковими буквами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

здатність спілкуватися рідною

мовою

 

77.

78.

Закріплення звукового значення букви «ве». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.76-77)

Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень. Письмо під диктування.

 

 

79.

80.

Звуки [р], [р'],позначення їх буквою «ер». Виділення звуків[р], [р']у словах. Читання складів, слів. Виконання словниково – логічних вправ. (с.78-79)

Письмо малої букви «р». Типи поєднань букви «р» з іншими буквами. Написання складів, слів та речень із буквою «р».

 

 

81.

82

Закріплення звукових значень букви «ер». Велика буква «Р». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.80-81)

Письмо великої букви «Р». Типи поєднань великої букви «Р» з іншими буквами. Написання складів, слів та речень.

 

 

83.

84.

Звуки [п], [п'],позначення їх буквою «пе». Виділення звуків[п], [п']у словах. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень. (с.82-83)

Письмо малої букви «п». Написання складів. Складання і записування слів із вивчених букв.

 

 

85.

86.

Закріплення звукових значень букви «пе». Аналітико – синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Читання слів, речень. (с.84-85)

Письмо великої букви П. Відривне поєднання складників великої букви П. Написання буквосполучень, слів та речень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

навчання впродовж життя

 

87.

88.

Звуки [т], [т'],позначення їх буквою «те». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень.   (с.86-87)

Письмо малої букви «т». Типи поєднань букви «т» з іншими буквами. Письмо складів та слів із буквою т.

 

 

89.

90.

Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква «Т». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.88-89)

Письмо великої букви Т. Відривне поєднання складників великої букви Т. Написання складів, слів та речень.

 

 

91.

92.

Звуки [д], [д'],позначенняїх буквою «де». Практичнезасвоєннядзвінкоївимовизвуківукінціскладів і слів.    (с.90-91)

Письмо малої букви д. Відривне поєднання складників рядкової букви д. Написання букви в складах і словах.

 

 

93.

94.

Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква «Д». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.92-93)

Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

95.

96.

Звуки [з], [з'],позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків  у кінці слів і складів. Зіставлення  звуків [з] - [с],[з'] - [с']. Читання складів, слів. (с.94-95)

Письмо малої букви з. Типи поєднання з іншими буквами. Написання складів та слів із буквою з. Написання речення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

громадянські та соціальні компетентності

 

97.

98.

Закріплення звукових значень букви «зе». Велика буква «З». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.96-97)

Письмо великої букви З. Написання складів, слів та речень із буквою З. Написання речення зі знаком оклику.

 

 

99.

100.

Звуки [б], [б'],позначення їх буквою «бе». Зіставлення звуків [б] - [п]. Читання складів, слів, тексту. (с.98-99)

Письмо малої букви б. Безвідривне поєднання складників рядкової букви б. Написання складів, слів та речень. Письмо під диктування.

 

 

101.

102.

Закріплення звукового значення букви «бе». Велика буква «Б». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.100-101)

Письмо великої букви Б. Поєднання великої букви Б з рядковими. Написання складів, слів та речень. Навчальний диктант.

 

 

103.

104.

Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Читання слів, речень. Звуковий аналіз слів. Вправи з розвитку фонематичного слуху. (с.102-103)

Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Написання речення.

 

 

105.

106.

Закріплення звукового значення букви «йот». Велика буква «Й». Буквосполучення йо. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.104-105)

Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Складання і записування словосполучень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

навчання впродовж життя

 

107.

108.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. (с.106-107)

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

109.

110.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. (с.108)

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

111.112

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. (с.109)

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

111.

112.

Знову в класі ми всі разом. Звуки [г], [г'],позначенняїх буквою «ге». Звуковийаналізслів. Читанняскладів, слів. Опрацювання тексту.

Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв.

 

 

 

 

113.

114.

Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Мовно – логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі».

Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із буквою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

131.

132.

 

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів.

Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів із буквою ґ. Складання речень за малюнком.

 

 

 

133.

134.

Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацювання тексту «На городі».

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів.

 

 

 

135.

136.

Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи.

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.

 

 

 

137.

138.

Закріплення букви «знак м’якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка.

Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

 

 

139.

140.

Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки».

Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів.

 

 

 

 

141.

142.

Робота з дитячою книжкою.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

143.

144.

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А.Свашенко). Скоромовка.

Письмо великої букви Х. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

145.

146.

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша М.Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи.

Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант.

 

 

 

147.

148.

Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання текстів «Великі жуки», «Пізнай хижих тварин».

Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

 

 

 

149.

150.

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] - [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта».

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

 

 

151.

152.

Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання вірша «На березі береза» (за А.Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!»

 

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень.

 

 

 

 

153.

154.

Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки.

Письмо малої букви ч. Написання складів, слів, речень. Словниковий диктант.

 

 

 

155.

156.

Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М.Чумарною). Розігрування сценки за віршем.

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

157.

158.

Робота з дитячою книжкою.

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

 

159.

160.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування.

 

 

 

161.

162.

Звуки [ц], [ц'],позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В.Лучуком).

Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

163.

164.

Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки.

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

 

 

 

 

165.

166.

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якостіпопередньогоприголосного. Звуковийаналізслів. Опрацюванняказки «Родичі». Розігрування сценки за казкою.

Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.

 

 

 

167.

168.

Позначення буквою «я» звука [а] та м'якостіпопередньогоприголосного. Мовно-логічнівправи. ОпрацюваннявіршівЛ.Цілик «Сонечко», Г.Манів «Сонечковадонечка».

Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів.

 

 

 

169.

170.

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якостіпопередньогоприголосного. Читанняскладів, слів. ОпрацюваннявіршаА.М'ястківського «Весна».

Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант.

 

 

 

171.

172.

Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А.Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?» (за Г.Демченко).

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування.

 

 

 

173.

174.

Робота з дитячою книжкою.

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

 

 

175.

176.

Закріплення звукових значень букв. Опрацювання тексту «Вишня» (за К.Михалициною).

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами.

 

 

 

177.

178.

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якостіпопередньогоприголосного. Опрацюваннявіршів. Читання в ролях. Загадки.

Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

 

 

 

179.

180.

Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали».

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

 

 

 

181.

182.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В.Коваленко)

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо.

 

 

 

183.

184.

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковийаналізслів. Читанняслів. Словниковівправи. Опрацюваннявіршів.

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.

 

 

 

185.

186.

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава».

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант.

 

 

 

 

187.

188.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я – українка» (за О.Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г.Чубач) та оповідання «Київ».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант.

 

 

 

189.

190.

Робота з дитячою книжкою.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

191.

192.

Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

 

 

 

193.

194.

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Читанняскладів, слів. ОпрацюваннявіршівК.Перелісної «Дощик», «Різнокольоровийдощик» (за В.Полинок).

Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

 

 

195.

196.

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання оповідання В.Сухомлинського «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів’я.

Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

197.

198.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т.Волгіною).

Закріплення вмінь писати вивчені букви.. Побудова і записування речень.

 

 

 

 

199.

200.

Звук [ф], позначенняйого буквою «еф». Читанняскладів, слів. ОпрацюваннявіршаЛ.Кондрашенко «Жираф».

Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

201.

202.

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В.Кравчуком і тексту «Виставка малюнків».

Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень.

 

 

 

203.

204.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

205.

206.

Робота з дитячою книжкою.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

207.

208.

Звуки [͡дз], [͡дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Зарудного «Дзвіночки».

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

 

 

 

209.

210.

Відпрацювання злитої вимови звуків [͡дз], [͡дз']. Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю.Старостенком).

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.

 

 

 

211.

212.

Звук [͡дж], позначенняйогобуквосполученням «дж». Відпрацюваннязлитоївимови звука [͡дж]. Звуковийаналізслів. ОпрацюваннявіршаН.Забіли «Джміль».

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант.

 

 

 

 

213.

214.

Закріплення звука [͡дж], буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющіджерела».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

215.

216.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування.

 

 

 

217.

218.

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д.Чередниченка «П’ятеро» і вірша Н.Гуркіної «Маю десять пальців я…».

Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.

 

 

 

219.

220.

Робота з дитячою книжкою.

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

221.

222.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

223.

224.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М.Хоросницької «Я навчився вже читати…», В.Зорик «Книжка».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

 

 

 

 

225.

226.

Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б.Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша.

Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень.

 

 

 

Післябуквений період

 

 

 

227.

228.

Читаю і відгадую загадки. Загадки (П.Ребро, Л.Вознюк, М.Пономаренко). Складання загадки про тварину. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово».

Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями.

 

 

 

 

229.

230.

Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику…», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко».

Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу.

 

 

 

231.

232.

Читаю лічилки. Л.Вознюк «Раз метелик, два жучок…». О.Сенатович «Місяць жмурить…». С.Шаповалов «Десять, дев’ять, вісім, сім…»

Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом.

 

 

 

233.

234.

Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка).

Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту.

 

 

 

 

235.

236.

Робота з дитячою книжкою.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

237.

238.

Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка».

Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

 

 

239.

240.

Читаю авторську казку. О.Зубер «Як заєць сон шукав».

Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

 

 

241.

242.

Читаю вірші про пори року. Ф.Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К.Перелісною)

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

 

 

 

243.

244.

Читаю про дні тижня. С.Жупанин «Хто молодець?». Загадка. З.Мензатюк «Сім днів».

Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами.

 

 

 

245.

246.

Читаю про кольори у природі. А.Музичук «Якого кольору промінці». Є.Гуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М.Стояном).

Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

 

 

247.

248.

Читаю про родину. Л.Вознюк «Татко і мамуся». І.Кульська «Старший брат». О.Полянська «Старша сестричка».

Слова – назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

 

 

 

249.

250.

Читаю оповідання про дітей. Н.Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк).

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.

 

 

 

251.

252.

Робота з дитячою книжкою.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

253.

254.

Читаю про дружбу і друзів. П.Воронько «Друзяки». «Бігла білка» (за Л.Савчук). Прислів’я.

Службові слова. Побудова і записування речень із службовими словами.

 

 

 

255.

256.

Читаю про дитячі ігри. Л.Дяченко «М’ячик – пустунець». Е.Саталкіна «Лічилочка».

Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.

 

 

 

257.

258.

Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі». Т.Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О.Коротюк «Найдужчий».

Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом.

 

 

 

259.

260.

Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за О.Кротюк). «Гарно всім» (за Н.Марченко).

Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

 

 

261.

262.

Читаю про чарівні слова нашої мови. А.Костецький «Буде день веселий».

Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами.

 

 

 

263.

264.

Канікули! А.Костецький «Канікули». Вправи для розвитку навички читання.

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень.

 

 

 

 

265.

266.

Вправи для розвитку навички читання.

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах.

 

 

 

267.

268.

Вправи для розвитку навички читання.

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах.

 

 

 

269.

270.

Робота з дитячою книжкою.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

271.272.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Підсумок за рік.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
6 жовтня 2022
Переглядів
2724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку