КП з математики 3 клас І семестр

Про матеріал
Календарне планування математика 3 клас НУШ І семестр за підручником Ольги Гісь та Ірини Філяк за програмою Шияна з очікуваними результатами
Перегляд файлу

                                                                  image  

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна

за підручником «Математика» для 3 класу авт. О.М.Гісь, І.В.Філяк

Укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти. за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) та підручником

«Математика » О.М.Гісь, І.В.Філяк

№ п\п

          Тема уроку

Формування ключових і предметних компетентностей

Сторінки 

підручника

  

Дата

                                                                                                         І семестр

 

 

                                                          Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

 

 

1-2

Нумерація чисел у межах 100. Натуральні числа. Числа кожного десятка першої сотні.

-   уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО

1-1.1-2]

-   класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

[4 МАО 2-4.2-3];

 

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];

 

-                      визначає загальну кількість одиниць, десятків, у числі [4 МАО 2-4.2-5];

-                      порівнює числа різними способами [4 МАО 2-4.2-7];

-                      виконує усно  обчислення  в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

-                      продовжує послідовності та знаходить пропущені члени [4

МАО 1-4, 1-4];

 

-                      описує зв’язок між сусідніми членами послідовності або між членом та його номером [4 МАО 1-4.1-5]

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2] 

 

-                      планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

С. 9 -11

 

Характеристика числа. Визначення числа десятків, числа одиниць і загальної кількості одиниць у числі. Читання чисел за розрядною таблицею. Встановлення  числа за його характеристикою. Порівняння чисел 

С. 12-14

 

4

Арифметичні дії додавання і віднімання. 

С. 15-18

 

5

Прийоми усного додавання і віднімання.

С.18-22

 

6

Розв’язування задач на 2 дії, які є комбінаціями простих задач.

С. 23-26

 

 

 

 

 

 

 

 

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

-                      читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графах, на схемах, діаграмах  [4 МАО 5-1.2-5]

 

-                      користується даними під час розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3-3];

 

 

 

7

Назви компонентів та результатів дій додавання і віднімання. Взаємозв'язок між додаванням та відніманням.

-                      встановлює    взаємозв’язки між     арифметичними             діями

додавання і віднімання [4 МАО 2-4.3-2

-                      обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії [4 МАО 2-4.8-1]; -

 

 аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]

-                      представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2] 

 

-                      планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4

МАО 2-2.2-3]

 

-                      перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

 

С. 27-30

 

8

Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Пряма і обернена задачі. Задача на знаходження третього доданка. 

С. 31-32

 

9

Різницеве порівняння чисел. Розв’язування задач на різницеве порівняння. Складання обернених задач. Дослідження задачі

С. 33-37

 

10

Арифметична дія множення. Таблиці множення чисел 2-5. Розв’язання задач на множення.

С. 38-41

 

11

Пропедевтика до вивчення таблиць множення чисел 6-9.

С.41-44

 

 

 

 

-                      знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

-                      читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графах, на схемах, діаграмах  [4 МАО 5-1.2-5]

 

-                      користується даними під час розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3-3];

 

-                      представляє дані за допомогою таблиць, схем, стовпчикових та кругових діаграм [4 МАО 5-2.1-1];- 

 

-                      використовує на практичному рівні різні способи подання інформації    [4 МАО 5-2.1-2];

 

-                      досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації та  обирає із них доцільний [4 МАО 5-3.2-1]

 

 

 

12

Таблиця множення чисел 6-9.

-                      встановлює    взаємозв’язки між     арифметичними             діями

множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2]; 

 

обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на

результат арифметичної дії [4 МАО 2-4.8-1];

-                      планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1]; - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4

МАО 2-2.2-3]

 

С. 44-48

 

13

Арифметична дія ділення. Таблиця ділення на 2-5. Ознаки парності. Розв’язання задач на ділення і складання обернених.

С. 49-52

 

14

Арифметична дія ділення. Таблиця ділення на 2-5. Ознаки парності. Розв’язання задач на ділення і складання обернених.

С. 53-56

 

15

Компоненти дій множення і ділення. Таблиці ділення на 6 і 7. Взаємозв’зок між діями множення і ділення. 

С. 56-59

 

16

Таблиці ділення на 8 і 9.

С.60-62

 

17

Перевірка правильності виконання дій множення і ділення. Збільшення і зменшення числа у кілька разів. Розв’язування задач Складання задач за коротким записом і за таблицею як допоміжними моделями задачі.

- встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2]; 

 

обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії [4 МАО 2-4.8-1];

С. 62-65

 

 

18

Задачі на        кратне             порівняння.             Складання обернених до них.

 

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

 

-застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами ( множення, ділення) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у  математичних задачах [4 МАО 2-2.2-2]

 

-                      перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

 

-                      знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

 

-                      читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графах, на схемах, діаграмах  [4 МАО 5-1.2-5]

 

-                      користується даними під час розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3-3];

 

-представляє дані за допомогою таблиць, схем, стовпчикових та кругових діаграм [4 МАО 5-2.1-1];-

 

-                      використовує на практичному рівні різні способи подання інформації    [4 МАО 5-2.1-2]

 

С. 65-68

 

19

Задачі на кратне порівняння. Складання обернених до них.

С.68-72

 

20

Закріплення знань таблиці множення і ділення та вмінь їх застосовувати.

С. 73-75

 

21

Діагностувальна робота №1

 

 

                                                             Математичні вирази. Рівності. Нерівності.

22

Аналіз діагностувальної роботи. Числові вирази. Порядок виконання дій у числових виразах Різні способи читання виразів.

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4

МАО 2-2.2-3]

 

-                      застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами ( множення, ділення) під час розв’язування завдань та

С.76-78

 

23

Складання виразу до задачі.

С. 78

 

24

Вирази зі змінною. Знаходження значення

 

 

 

 

виразу при заданих значеннях змінної. Задачі з буквеними даними.

конкретних життєвих проблем, описаних у  математичних задачах [4 МАО 2-2.2-2]

-                      перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

 

-                      знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

 

-                      встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-4.2-8];

 

-                      знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

 

 

 

25

Буквені вирази. Переставний і сполучний закони додавання. Властивості арифметичних дій. Задачі з буквеними даними.

С. 78-82

 

26

Буквені вирази. Переставний та сполучний закони додавання. Властивості арифметичних дій. Задачі з буквеними даними.

-                      читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2];

-                      обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

-                      планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

-читає, знаходить, аналізує,порівнює інформацію, подану в таблицях, графах, на схемах, діаграмах  [4 МАО 5-1.2-5]

 

-користується даними під час розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3-3]; 

 

-обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2]

 

 

 

С. 78-82

 

 

27

Переставний закон множення.

С. 83-87

 

28

Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць, що сформульовані у непрямій формі.

С. 87-90

 

29

Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць, що сформульовані у непрямій формі. Аналіз задач і добір виразів.

С. 90-93

 

30

Знаходження невідомих компонентів дій першого ступеня як пропедевтика ознайомлення з рівняннями.

С. 94-97

 

31

Правильні і неправильні числові рівності та нерівності. Прості рівняння. Розв’язування

- читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2];

С.97-100

 

 

 

рівнянь з діями першого ступеня.

 

-                      обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

-                      планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1]; 

 

-                      представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО

2-2.1-1];

 

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

  

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4

МАО 2-2.2-3]

 

-                      розв’язує прості  рівняння з однією змінною [4 МАО 2-4.8-4]

 

 

 

32

Знаходження невідомих компонентів дій другого ступеня ступеня як пропедевтика ознайомлення з рівнянням.

С. 100103

 

33

Знаходження невідомих компонентів дій другого ступеня ступеня як пропедевтика ознайомлення з рівнянням.

С. 100103

 

34

Розв’язання рівнянь з діями другого ступеня.

С.103106

 

35

Нерівність зі змінною. Знаходження розв’язків нерівності зі змінною.

С.106109

 

36.

Діагностувальна робота №2.

 

 

 

                                                                                                                Величини

37.

Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр.

-                      читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2];

-                      обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

-                      розв’язує прості рівняння з однією змінною, [4 МАО 2-4.8-4];

-                      добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність [4 МАО 2-4.8-5];

-                      перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною [4 МАО 2-4.8-6];

-                      читає, знаходить, аналізує,порівнює інформацію, подану в таблицях, графах, на схемах, діаграмах  [4 МАО 5-1.2-5]

 

-користується даними під час розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3-3]; 

-обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з

С. 109113

 

38

Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини.

С. 109113

 

39

Розв’язування задач з одиницями довжини.

С.113116

 

 

 

 

огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2]

 

 

                                                               Просторові відношення. Геометричні фігури.

40

Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені та незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної.

-використовує різні мірки для вимірювання довжини [4 МАО

3-4.7-1];

-записує результати вимірювання довжини у міліметрах (мм), сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м), [4 МАО 3-4.7-

2];

-                      перетворює одні одиниці довжини в інші [4 МАО 3-4.7-3]  - порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини[4 МАО 3-1.2-6];

 

перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2-7]; 

-                      застосовує співвідношення між одиницями вимірювання довжини під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

-                      описує і складає маршрути для подорожей, використовуючи відповідну математичну лексику, знаки, які пов’язані з напрямом і поворотом [4 МАО 4-4.4-1];

-                      переміщується (реально і віртуально) визначеним маршрутом [4 МАО 4-4.4-2]

С. 116120

 

41

Кути. Прямий кут, непрямі кути. Многокутник та його елементи.

С. 120125

 

42

Характерні ознаки прямокутника і квадрата. Побудова прямокутника і квадрата із заданими довжинами сторін.

С.125128

 

43

Периметр прямокутника і квадрата. Задачі на знаходження периметра прямокутника і квадрата.

С. 128131

 

44

Задачі на знаходження сторони квадрата за відомим периметром.

С. 131132

 

45

Закріплення знань, умінь і навичок з теми.

С. 133135

 

46

Коло і круг. Елементи кола й круга: центр, радіус, діаметр та їх позначення. Побудова кола (круга) за допомогою шаблону .

-                      обчислює периметр многокутника прямокутника відомими способами [4 МАО 3-1.2-4];

-                      знаходить довжину сторони квадрата  за його периметром [4 МАО 3-1.2-5];

-                      розпізнає геометричні фігури, визначає їх елементи [4 МАО

4-4.5-2];

-                      визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках [4 МАО 4-4.5-3];

-                      класифікує та порівнює геометричні фігури (за формою, розміром, площею, периметром, іншими ознаками тощо) [4 МАО 4-4.5-4]

С. 136139

 

47

Задачі, що передбачають розвиток уміння розрізняти елементи кола і круга.

С. 139143

 

48

Задачі, що передбачають розвиток уміння розрізняти елементи кола і круга.

С. 139143

 

 

 

 

 

 

-                      моделює геометричні фігури із підручного матеріалу [4 МАО

4-4.6-1];

-                      будує площинні фігури (трикутник, прямокутник, коло) за шаблоном  за заданими розмірами [4 МАО 4-4.6-2];

-                      створює різні конструкції, поєднуючи між собою площинні та об’ємні фігури [4 МАО 4-4.6-3]

-читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графах, на схемах, діаграмах  [4 МАО 5-1.2-5]

 

користується даними    під    час    розв’язування     проблемної

ситуації [4 МАО 5-2.3-3];

 

 обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2]

 

 

 

49.

Діагностувальна робота №3.

 

 

 

50

Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні   дії над сотнями

Лічба в межах тисячі. 

-                      лічить у межах тисячі в прямому і зворотному порядку [4 МАО 1-4.2-1]; 

-                      лічить у межах тисячі від будь-якого числа до вказаного [4 МАО 1-4.2-2];

-                      лічить сотнями у межах тисячі [4 МАО 1-4.2-3]

 

-                      відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують [4 МАО 1-1.1-1]; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО

1-1.1-2

 -утворює трицифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-

2];

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

С. 143147

 

51

Трицифрові числа. Приналежність кожного числа до певної сотні. Розрядний склад числа. Читання чисел за розрядною таблицею

С.148152

 

52

Запис чисел у розрядну таблицю. Утворення

трицифрових чисел. Прилічування та відлічування одиниць, десятків і сотень.

С. 152156

 

53

Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у трицифровому числі

С.167171

 

54

Узагальнюючий урок. Розв'язування текстових задач. Складання і розв'язування задач за таблицею і двома способами за схемами.

С. 157159

 

 

55

Розклад чисел на розрядні доданки і запис числа за його розкладом на розрядні доданки.

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]

 

-                      представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО

2-2.1-1];

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]

 

-                      записує трицифрові числа у вигляді суми розрядних доданків [4 МАО 2-4.2-6];

С. 159162

 

56

Віднімання одного з розрядних доданків. Нестандартний розклад трицифрового числа.

Дослідження задачі 

- визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень у числі

[4 МАО 2-4.2-5];

-                      уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО

1-1.1-2]

-                      лічить у межах тисячі від будь-якого числа до вказаного [4

МАО 1-4.2-2];

 

-                      записує трицифрові числа у вигляді суми розрядних доданків [4 МАО 2-4.2-6];

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]

 

-встановлює позиційне значення цифри в записі трицифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];

 

-                      продовжує послідовності та знаходить пропущені члени [4 МАО 1-4, 1-4];

-читає, знаходить, аналізує,порівнює інформацію, подану в таблицях, графах, на схемах, діаграмах  [4 МАО 5-1.2-5]

 

-користується даними під час розв’язування проблемної

С.162164

 

57

Додавання та віднімання суми двох розрядних доданків. Розв’язування рівнянь і задач.

С. 165167

 

58

Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числі.

С.167171

 

59

Задача на знаходження кожного з трьох доданків за сумами двох і сумою трьох: складання задач за скороченим записом та розв’язування їх двома способами. Збільшення та зменшення числа у 10 і 100 разів. Ознаки подільності на 2, 5, 10.

С. 171175

 

60

Місце числа в натуральному ряді. Правила порівняння чисел: на основі порядку слідування та згідно позиційного принципу.

 

 

 

С. 176178

 

 

 

ситуації [4 МАО 5-2.3-3]; -

 

 -обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2]

 

 

 

 

 

61

Закріплення вмінь порівнювати трицифрові числа.

 Розв'язування задач

-                      порівнює трицифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-

7];

-                      представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО

2-2.1-1];

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]

-                      планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

-                      перетворює одні одиниці довжини в інші [4 МАО 3-4.7-3] 

-                      порівнює іменовані числа, подані у вивчених одиницях довжини[4 МАО 3-1.2-6];

 

-                      перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2-7]; 

-                      застосовує співвідношення між одиницями вимірювання довжини під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

-                      розв'язує задачі на знаходження відстані[4 МАО 3-1.2-8];.

С. 179182

 

62

Удосконалення умінь порівнювати числа. Розв'язування задач.

С. 182184

 

63

Діагностувальна № 3.

 

 

64

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

65

Довжина. Кілометр.

С.185188

 

66

Повторення вивченого.

67

Повторення вивченого.

 

 

 

pdf
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
2156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку