Орлицька ЗОШ І – ІІІ ступенів
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
_____Блоха Н. Б____ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________2019____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________Чуйко А.Ю.__ ________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________2019____ р. |
Календарно-тематичне планування
з алгебри та початків аналізу
курсу інваріантної складової
робочого навчального плану
у 10 класі
на 2019 – 2020 навчальний рік
вчитель математики
вищої кваліфікаційної категорії
старший учитель
Гречишко Надія Василівна
Складено до підручника:
Мерзляк А. Г.
Математика : алгебра і початки аналізу та геометрія,
рівень стандарту : підруч. для 10 кл. закладів загальної
середньої освіти / А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський,
В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2018. —
згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року, з урахуванням додаткових годин варіативної частини навчального плану (0,5),
Алгебра та початки аналізу(рівень стандарту+), 10 клас
(2 години на тиждень; у I семестрі — 32 год, у II семестрі — 38 год)
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
||
І семестр |
|||||
Тема 1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ (19год) Учень/учениця: користується різними способами задання функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її основні властивості; встановлює властивості функцій; обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені; розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій; моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій. |
|||||
|
|
Числові функції. Способи задання функцій |
§ 1 |
||
|
|
Властивості функції |
§ 1 |
||
|
|
Парні та непарні функції. Самостійна робота |
§ 1 |
||
|
|
Степенева функція з натуральним показником |
§ 2 |
||
|
|
Степенева функція з натуральним показником |
§ 2 |
||
|
|
Степенева функція з цілим показником |
§ 3 |
||
|
|
Степенева функція з цілим показником |
§ 3 |
||
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
§ |
||
|
|
Аналіз с/р. Розв’язування задач і вправ |
§ |
||
|
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Функції, їхні властивості та графіки» |
§ |
||
|
|
Аналіз к/р. Означення кореня n-го степеня. |
§ 4 |
||
|
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
§ 5 |
||
|
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
§5 |
||
|
|
Означення та властивості степеня з раціональним показником |
§ 6 |
||
|
|
Означення та властивості степеня з раціональним показником |
§ 6 |
||
|
|
Ірраціональні рівняння, їх розв’язування |
§ 7 |
||
|
|
Ірраціональні рівняння, їх розв’язування |
§ 7 |
||
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
§1-7 |
||
|
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Функції, їхні властивості та графіки» |
|
||
Тема 2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (23 год) Учень/учениця: вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки; встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі; розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій; ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні тригонометричні вирази; застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння. |
|
Аналіз к/р. Урок узагальнення і систематизації знань |
|||
|
|
Радіанна міра кутів |
§8 |
||
|
|
Радіанна міра кутів |
§8 |
||
|
|
Тригонометричні функції числового аргументу |
§9 |
||
|
|
Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій |
§10 |
||
|
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
§11 |
||
|
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
§11 |
||
|
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
§11 |
||
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
§8-11 |
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
§8-11 |
||
|
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Тригонометричні функції» |
|
||
|
|
Аналіз к/р. Розв’язування задач і вправ |
|
||
|
|
Семестрове оцінювання |
|
||
|
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
§12 |
||
ПЕРЕВІРИЛА________________ Заступник директора з НВР Блоха Н.Б.
|
|||||
ІІ семестр |
|||||
|
|
Формули додавання |
§13 |
||
|
|
Наслідки з формул додавання |
§13 |
||
|
|
Формули зведення |
§14 |
||
|
|
Спрощення тригонометричних виразів |
§12-14 |
||
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
§15 |
||
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
§16 |
||
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
§17 |
||
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
§12-17 |
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
§12-17 |
||
|
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Тригонометричні функції» |
|
||
Тема 3. ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ (18 год) Учень/учениця: розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху; знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці; диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків; знаходить найбільше і найменше значення функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. |
|||||
|
|
Задачі про миттєву швидкість і дотичну до графіка функції |
§18 |
||
|
|
Поняття похідної |
§19 |
||
|
|
Поняття похідної |
§19 |
||
|
|
Правила обчислення похідних |
§20 |
||
|
|
Правила обчислення похідних |
§20 |
||
|
|
Рівняння дотичної |
§21 |
||
|
|
Розв’язування задач і вправ |
§18-21 |
||
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
§18-21 |
||
|
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Похідна та її застосування» |
|
||
|
|
Ознака сталості функції. Достатня умова зростання (спадання) функції |
§22 |
||
|
|
Точки екстремуму функції |
§23 |
||
|
|
Найбільше та найменше значення функції на відрізку |
§24 |
||
|
|
Розв’язування задач і вправ |
§22-24 |
||
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
§25 |
||
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
§25 |
||
|
|
Розв’язування задач прикладного змісту. Самостійна робота |
|
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||
|
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Похідна та її застосування» |
|
||
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (10 год) |
|||||
|
|
Функції, їхні властивості та графіки |
|
||
|
|
Функції, їхні властивості та графіки |
|
||
|
|
Тригонометричні функції |
|
||
|
|
Тригонометричні функції |
|
||
|
|
Тригонометричні рівняння |
|
||
|
|
Тригонометричні рівняння |
|
||
|
|
Похідна та її застосування |
|
||
|
|
Похідна та її застосування |
|
||
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік №6 |
|
||
|
|
Підсумковий урок |
|
||
ПЕРЕВІРИЛА___________________ Заступник директора з НВР Блоха Н.Б.