КПТ математика 1 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування складено згідно з Державним стандартом початкової освіти, відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко на ІІ семестр 1 класу, з очікуваними результатами до кожного уроку.
Перегляд файлу

Тема уроку

Учікувальні результати

Дата

70.

Десяток. Лічба десятками. Доповнення чисел до 10. Розв’язування задач. (с.73)

Друкований зошит с.6 ( друга частина) 

 

 

  - учень(иця) читає і записує числа,

  - утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі        двоцифрового числа;

  -порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

  -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

 

71.

 Утворення і назви чисел 11-15.Записування    чисел 11-15 цифрами. Розв’язування задач.(на знаходження решти).  (с.74)                 Друкований зошит с.7

 - учень(иця) читає і записує числа,

  -утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

  -порівнює числа різними способами;  виконує додавання та віднімання на  основі нумерації чисел;

  -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

 

72.

Утворення і назви чисел 16–20. Записування чисел 16-20 цифрами. Додавання виду 10+6.

Розв’язування задач. (с.75)

Друкований зошит с.8

 -читає і записує числа,

-утворює числа різними способами;  визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

-порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; 

 

 

73

Десятковий склад числа.  Обчислення значень виразів. Розв’язування і порівняння задач.

(с.76) Друкований зошит с.10

 -читає і записує числа,

-утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

-порівнює числа різними способами;  виконує додавання та віднімання на

основі нумерації чисел;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

 

74.

 Утворення наступного і попереднього чисел в межах11-20. Суміжні числа. Складання і  розв’язування задач за малюнком. (с.77)

Друкований зошит с.11

 -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-створює допоміжну модель задачі різними способами;

-відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа, утворює числа різними способами;

 

 

75.

Порівняння чисел другого десятка. Вимірювання та порівняння довжин відрізків. Творча робота над задачею(с.78)

Друкований зошит с.-

 -вимірює довжину відрізка;

-креслить відрізки заданої довжини;

-порівнює числа різними способами;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

76.

Записування і порівняння чисел у межах 20. Складання нерівностей. Вимірювання довжин відрізків.Розв’язування задач. (с.79)

Друкований зошит с.-

- порівнює числа різними способами;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;

 

77.

 Складання і обчислення виразів за малюнками.    Складання і розв’язування задач за малюнком і запитаннями . (с.80) Друк. Зошит с.12

 -вимірює довжину відрізка;

-креслить відрізки заданої довжини;

-обчислює значення виразів на 1 - 2 дії;

 

 

78.

Дециметр.  Вимірювання довжини відрізків. Побудова відрізка заданої довжини.Складання і розв’язування задач за малюнком і запитаннями.(с.81) Друк.зошит с.13

 -вимірює довжину відрізка;

-креслить відрізки заданої довжини;

-розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

79.

Віднімання виду 17 – 7 і 17 – 10.  Вимірювання довжин предметів. Побудова відрізка заданої довжини. Розв’язування задач .(с.82) Друк. зошит с.14

 -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

 

80.

Складання і обчислення виразів за зразком. Доповнення умови задачі запитанням. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.(с.83) Друк.зошит с.15

-виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації;

-вимірює довжину відрізка;

-креслить відрізки заданої довжини;

-розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

 

81.

Додавання виду 13 + 2. Обчислення виразів за допомогою числового променя.Розв’язування задач .(с.84) Друк. Зошит с.16

 -виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації;

-розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

82.

Віднімання виду 16-2. Обчислення виразів за допомогою числового променя.Розв’язування задач. Побудова відрізків заданої довжини.  (с.85) Друков. зошит с.17

 -виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації;

-вимірює довжину відрізка;

-креслить відрізки заданої довжини;

-розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

83.

Обчислення значень виразів на дві дії. Ламана лінія. Обчислення ланцюжком. Розв’язування задач.  (с.86) Друкований зошит с.18

 виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації;

-розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

84.

  Узагальнення і систематизації знань учнів. Додаткові завдання (с.87)

 -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

 

85.

Узагальнення і систематизації знань учнів. Додаткові завдання (с.88)

 -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

 

86.

Лічба десятками в межах 100. Обчислення виразів. Аналіз задачі. ( с.89)

Друкований зошит с.19

 -відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,

-утворює числа різними способами;

- розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

 

87.

Числа 21 – 40 . Утворення двоцифрових чисел з десятків та одиниць. Читання їх та запис. Творча робота над задачею(с.90)

Друкований зошит с.20

 -відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,

-утворює числа різними способами;

- розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

88.

Круглі числа. Утворення круглих  чисел. Позиційне значення цифр.Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур.( с.91) Друк.зошит с. 21

 розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

-відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,

-утворює числа різними способами;

- розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

89.

Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа.Розв’язування та порівняння задач.(с.92)

Друкований зошит с.22

 відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,називає числа попереднє та наступне;

-утворює числа різними способами;

- розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

 

90.

Порівняння двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв’язування  задач. Побудова відрізків заданої довжини (с.93)

Друкований зошит с.23

 - порівнює числа у межах сотні;

-читає та обчислює значення виразів,

-будує відрізки заданої довжини;

- розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

91.

Назви чисел від 40 до 50. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Перетворення іменованих чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с.94)

Друкований зошит с. 24

 -називає та утворює і записує числа;

-встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами

- розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-креслить відрізки заданої довжини;

 

92.

Назви чисел від 50 до 60. Десятковий склад числа. Розкладання чисел на розрядні доданки.Побудова відрізків заданої довжини. Розв’язування задач.( с.95)

 -відтворює послідовність чисел у межах сотні;

 -читає і записує числа,

-розкладає числа на розрядні доданки;

- розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 креслить відрізки заданої довжини;

 

93.

Утворення попереднього і наступного чисел. Обчислення виду 80+1, 80-1. Аналіз і порівняння задач. Вимірювання довжини відрізка. (с.96) Друк.зошит с.26

 - утворює попереднє та наступне число;

  - розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-креслить відрізки заданої довжини; 

- розкладає числа на розрядні доданки;

 

94.

Числа 41 – 90. Читання і записування двоцифрових чисел. Задача, яка містить два запитання. (с.97) Друкований зошит с.27

 

 -відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,

-утворює числа різними способами;

- розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

95.

Числа 41-90. Читання і записування двоцифрових чисел. Обчислення виразів.  Розв’язування задач. Вимірювання довжини відрізка.  (с.98) Друкований зошит с.28

- вимірює довжину відрізка;

-креслить відрізки заданої довжини;

-відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,

-утворює числа різними способами;

- розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

 

96.

Числа 91 – 100. Сотня. Доповнення числових рівностей. Розв’язування задач. (с.99)

Друкований зошит с.29

 -відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,

-утворює числа різними способами;

- розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

97.

Порівняння чисел у межах 100. Складання нерівностей.  Розв’язування задач (с.100)

Друкований зошит с.30

 -визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення;

-відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,

-утворює числа різними способами;

 

98.

 Метр.Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання метром довжини, висоти предметів. Розв’язування задач. (с.101)

Друкований зошит с.31

-встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;

- розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість;

-використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м);

 маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень);

- розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

 

99.

Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Утворення і записування чисел. Розв’язування задач.(с.102)

Друкований зошит.с.32

 -оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівлі- продажу,

використовує їх короткі позначення (гривня

- грн, копійка - к.)

-розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

100.

Назви чисел від 90 до 100. Перетворення іменованих чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с.103) Друк.зош.33

- відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,утворює числа різними способами;

- визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

 

101.

Урок узагальнення і систематизації знань учнів. Додаткові завдання (с.104)

 - відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,утворює числа різними способами;

- визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

 

102.

Урок узагальнення і систематизації знань учнів. (с.105)

 

 - відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,утворює числа різними способами;

- визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

-розв ’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

103.

Нумерація чисел першої сотні. Читання і записування чисел у межах 100. Позиційне значення цифр.Розв’язування задач.( с.106)

 - відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,утворює числа різними способами;

- визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

 

104.

Додавання і віднімання круглих двоціфрових чисел. Розв’язування задач . Вимірювання і порівняння відстаней.(с.107)

 -визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення;

-обчислює значення виразів на 1 - 2 дії;

- відтворює послідовність чисел у межах сотні;

 

105.

Додавання виду 60 + 4, 5 + 30. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної. (с.108) Друк.зошит с.36

 -визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення;

-обчислює значення виразів на 1 - 2 дії;

- відтворює послідовність чисел у межах сотні; знаходить довжину ламаної;

 

106.

Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40.  Взаємозв’язок дій додавання і віднімання.Розв’язування і складання задач на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней.( с.109)

Друкований зошит с.37

-визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення;

-користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин;

-користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті,

 спостережень у природі тощо;

-розуміє сутність різницевого порівняння чисел;

-знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше;

 

 

107.

Обчислення на основі нумерації.Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків.(с.110)

Друкований зошит с.38

 -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

 -визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення;

- вимірює довжину відрізка;

-креслить відрізки заданої довжини

-користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для -відстеження подій

 у своєму житті, спостережень у природі тощо;

 

 

 

108.

Обчислення на основі нумерації. Складання задач за малюнком і числовими даними. Визначення маси. (с.111)

Друкований зошит с.39

 -вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість;

-використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м);

 маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень);

-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

- складає прості сюжетні задачі;

-виконує елементарні дослідження математичних закономірностей з допомогою вчителя;

 

 

109.

Порівняння виразу і числа. Знаходження довжини ламаної лінії. Розв’язування задач. (с.112) Друк.зошит с.40

 -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

-розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

-співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур;

 

110.

Урок узагальнення і систематизації знань учнів. Додаткові завдання (с.113)

 -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-створює допоміжну модель задачі різними способами;

 

 

111.

Урок узагальнення і систематизації знань учнів. Додаткові завдання (с.114)

 -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

-роз’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

112.

Додавання виду 45 + 3.Обчислення виразів за числовою прямою.Творча робота над задачею. (с.115) Друкований зошит с.41

 -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

-роз’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

 

113.

Віднімання виду 48 – 5. Задача на знаходження невідомого від’ємника.(с.116) Друк. зошит с.42

 -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

 

114.

Додавання круглих чисел у межах 100. Розв’язування задач. (с.117)

Друкований зошит с.43

 -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

- визначає та розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-відомий компонент дії додавання і знаходить його значення;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

 

115.

Додавання виду 45 + 30. Колективне складання задачі на знаходження невідомого від’ємника за малюнком.(с.118)

Друкований зошит с. 44

 -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

-визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

116.

Закріплення додавання виду 45+3 Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач.(с.119)

Друкований зошит с.45

 -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

-розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

- визнавиконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;  

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

 

117.

Віднімання виду 45 – 20. Побудова відрізка заданої довжини.Розв’язування задач.(с.120)

Друкований зошит с. 45

 -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

 

 

118.

Закріплення віднімання виду 45-20.Творча робота над задачею. Дні тижня (с.121)

 -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

119.

 

120.

Додавання виду 24+35(ознайомлення). Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. (с.122)

Друкований зошит с.47

Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Знаходження довжини ламаної лінії (с.123)

 виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

121.

Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Розв’язування задач.  Визначення часу за годинником. (с.124)

Друкований зошит с.48

-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

- оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

122.

Віднімання двоцифрових чисел. Визначення відстані маршруту. Розв’язування задач (с.125)

-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

 -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

123.

Обчислення виразів зручним способом.           Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур.( с.126)

- виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

124.

Дії з двоцифровими числами. Доповнення умови задачі запитанням.Побудова відрізків. (с.127) Друкований зошит с.49

 -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

125.

Урок узагальнення і систематизації знань учнів. Додаткові завдання. (с.128)

 -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

126.

Урок узагальнення і систематизації знань учнів. Додаткові завдання (с.129)

 -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

127.

Числа 1–10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа.(с.130) Друк. зош.с.50

 відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,утворює числа різними способами;

-розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

128.

Числа 1–20. Дії з числами.Розв’язування задач.(с.131)

 -відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,утворює числа різними способами;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

 

129.

Числа 1–20. Дії з числами. Розв’язування задач. (с.132)

 

 -відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,утворює числа різними способами;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

 

130.

Числа 1–20. Дії з числами.Розв’язування задач.. Побудова відрізків.(с.133)

 -відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,утворює числа різними способами;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

131.

Числа 1–20. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур.(с.134)

 -відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,утворює числа різними способами;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

-розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

 

132.

Числа 1–100. Дії з числами. Робота з малюнками і текстами.(с.135- 136)

Друкований зошит с.53

 -відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,утворює числа різними способами;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

133.

Числа 1–100. Дії з числами.. Робота з малюнками і текстами.( (с.136-137)

Друкований зошит с.54

 -відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,утворює числа різними способами;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

134.

Числа 1–100. Дії з числами. Розв’язування завдань для рзвитку кмітливості.(с.138-139)

 

Друкований зошит с.55

 -відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа,утворює числа різними способами;

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

135.

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.(с.140) Друк. зош. с.56

 -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

136.

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.(с.141) Друк. зош. с.57

 -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

137.

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.(с.142) Друков. зош.с.59

 -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

138.

Повторення вивченого.

Друкований зошит с.60--61

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

139.

Повторення вивченого.

Друкований зошит с.62-63

-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

140.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Підсумок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
21 січня 2023
Переглядів
491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку