№ |
Тема уроку |
Учікувальні результати |
Дата |
|
70. |
Десяток. Лічба десятками. Доповнення чисел до 10. Розв’язування задач. (с.73) Друкований зошит с.6 ( друга частина)
|
- учень(иця) читає і записує числа, - утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; -порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;
|
|
|
71. |
Утворення і назви чисел 11-15.Записування чисел 11-15 цифрами. Розв’язування задач.(на знаходження решти). (с.74) Друкований зошит с.7 |
- учень(иця) читає і записує числа, -утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; -порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;
|
|
|
72. |
Утворення і назви чисел 16–20. Записування чисел 16-20 цифрами. Додавання виду 10+6. Розв’язування задач. (с.75) Друкований зошит с.8 |
-читає і записує числа, -утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; -порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;
|
|
|
73 |
Десятковий склад числа. Обчислення значень виразів. Розв’язування і порівняння задач. (с.76) Друкований зошит с.10 |
-читає і записує числа, -утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; -порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;
|
|
|
74. |
Утворення наступного і попереднього чисел в межах11-20. Суміжні числа. Складання і розв’язування задач за малюнком. (с.77) Друкований зошит с.11 |
-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -створює допоміжну модель задачі різними способами; -відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа, утворює числа різними способами;
|
|
|
75. |
Порівняння чисел другого десятка. Вимірювання та порівняння довжин відрізків. Творча робота над задачею(с.78) Друкований зошит с.- |
-вимірює довжину відрізка; -креслить відрізки заданої довжини; -порівнює числа різними способами; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; |
|
|
76. |
Записування і порівняння чисел у межах 20. Складання нерівностей. Вимірювання довжин відрізків.Розв’язування задач. (с.79) Друкований зошит с.- |
- порівнює числа різними способами; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; |
|
|
77. |
Складання і обчислення виразів за малюнками. Складання і розв’язування задач за малюнком і запитаннями . (с.80) Друк. Зошит с.12 |
-вимірює довжину відрізка; -креслить відрізки заданої довжини; -обчислює значення виразів на 1 - 2 дії;
|
|
|
78. |
Дециметр. Вимірювання довжини відрізків. Побудова відрізка заданої довжини.Складання і розв’язування задач за малюнком і запитаннями.(с.81) Друк.зошит с.13 |
-вимірює довжину відрізка; -креслить відрізки заданої довжини; -розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; |
|
|
79. |
Віднімання виду 17 – 7 і 17 – 10. Вимірювання довжин предметів. Побудова відрізка заданої довжини. Розв’язування задач .(с.82) Друк. зошит с.14 |
-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; |
|
|
80. |
Складання і обчислення виразів за зразком. Доповнення умови задачі запитанням. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.(с.83) Друк.зошит с.15 |
-виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації; -вимірює довжину відрізка; -креслить відрізки заданої довжини; -розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;
|
|
|
81. |
Додавання виду 13 + 2. Обчислення виразів за допомогою числового променя.Розв’язування задач .(с.84) Друк. Зошит с.16 |
-виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації; -розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; |
|
|
82. |
Віднімання виду 16-2. Обчислення виразів за допомогою числового променя.Розв’язування задач. Побудова відрізків заданої довжини. (с.85) Друков. зошит с.17 |
-виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації; -вимірює довжину відрізка; -креслить відрізки заданої довжини; -розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; |
|
|
83. |
Обчислення значень виразів на дві дії. Ламана лінія. Обчислення ланцюжком. Розв’язування задач. (с.86) Друкований зошит с.18 |
виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації; -розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; |
|
|
84. |
Узагальнення і систематизації знань учнів. Додаткові завдання (с.87) |
-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; |
|
|
85. |
Узагальнення і систематизації знань учнів. Додаткові завдання (с.88) |
-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; |
|
|
86. |
Лічба десятками в межах 100. Обчислення виразів. Аналіз задачі. ( с.89) Друкований зошит с.19 |
-відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа, -утворює числа різними способами; - розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;
|
|
|
87. |
Числа 21 – 40 . Утворення двоцифрових чисел з десятків та одиниць. Читання їх та запис. Творча робота над задачею(с.90) Друкований зошит с.20 |
-відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа, -утворює числа різними способами; - розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; |
|
|
88. |
Круглі числа. Утворення круглих чисел. Позиційне значення цифр.Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур.( с.91) Друк.зошит с. 21 |
розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; -відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа, -утворює числа різними способами; - розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; |
|
|
89. |
Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа.Розв’язування та порівняння задач.(с.92) Друкований зошит с.22 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа,називає числа попереднє та наступне; -утворює числа різними способами; - розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;
|
|
|
90. |
Порівняння двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач. Побудова відрізків заданої довжини (с.93) Друкований зошит с.23 |
- порівнює числа у межах сотні; -читає та обчислює значення виразів, -будує відрізки заданої довжини; - розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; |
|
|
91. |
Назви чисел від 40 до 50. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Перетворення іменованих чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с.94) Друкований зошит с. 24 |
-називає та утворює і записує числа; -встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами - розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -креслить відрізки заданої довжини; |
|
|
92. |
Назви чисел від 50 до 60. Десятковий склад числа. Розкладання чисел на розрядні доданки.Побудова відрізків заданої довжини. Розв’язування задач.( с.95) |
-відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа, -розкладає числа на розрядні доданки; - розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; креслить відрізки заданої довжини; |
|
|
93. |
Утворення попереднього і наступного чисел. Обчислення виду 80+1, 80-1. Аналіз і порівняння задач. Вимірювання довжини відрізка. (с.96) Друк.зошит с.26 |
- утворює попереднє та наступне число; - розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -креслить відрізки заданої довжини; - розкладає числа на розрядні доданки; |
|
|
94. |
Числа 41 – 90. Читання і записування двоцифрових чисел. Задача, яка містить два запитання. (с.97) Друкований зошит с.27
|
-відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа, -утворює числа різними способами; - розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; |
|
|
95. |
Числа 41-90. Читання і записування двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач. Вимірювання довжини відрізка. (с.98) Друкований зошит с.28 |
- вимірює довжину відрізка; -креслить відрізки заданої довжини; -відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа, -утворює числа різними способами; - розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;
|
|
|
96. |
Числа 91 – 100. Сотня. Доповнення числових рівностей. Розв’язування задач. (с.99) Друкований зошит с.29 |
-відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа, -утворює числа різними способами; - розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; |
|
|
97. |
Порівняння чисел у межах 100. Складання нерівностей. Розв’язування задач (с.100) Друкований зошит с.30 |
-визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення; -відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа, -утворює числа різними способами; |
|
|
98. |
Метр.Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання метром довжини, висоти предметів. Розв’язування задач. (с.101) Друкований зошит с.31 |
-встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; - розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість; -використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м); маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень); - розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;
|
|
|
99. |
Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Утворення і записування чисел. Розв’язування задач.(с.102) Друкований зошит.с.32 |
-оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівлі- продажу, використовує їх короткі позначення (гривня - грн, копійка - к.) -розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; |
|
|
100. |
Назви чисел від 90 до 100. Перетворення іменованих чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с.103) Друк.зош.33 |
- відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа,утворює числа різними способами; - визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; |
|
|
101. |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. Додаткові завдання (с.104) |
- відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа,утворює числа різними способами; - визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; |
|
|
102. |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. (с.105)
|
- відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа,утворює числа різними способами; - визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; -розв ’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; |
|
|
103. |
Нумерація чисел першої сотні. Читання і записування чисел у межах 100. Позиційне значення цифр.Розв’язування задач.( с.106) |
- відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа,утворює числа різними способами; - визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; |
|
|
104. |
Додавання і віднімання круглих двоціфрових чисел. Розв’язування задач . Вимірювання і порівняння відстаней.(с.107) |
-визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення; -обчислює значення виразів на 1 - 2 дії; - відтворює послідовність чисел у межах сотні; |
|
|
105. |
Додавання виду 60 + 4, 5 + 30. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної. (с.108) Друк.зошит с.36 |
-визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення; -обчислює значення виразів на 1 - 2 дії; - відтворює послідовність чисел у межах сотні; знаходить довжину ламаної; |
|
|
106. |
Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання.Розв’язування і складання задач на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней.( с.109) Друкований зошит с.37 |
-визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення; -користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин; -користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо; -розуміє сутність різницевого порівняння чисел; -знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше;
|
|
|
107. |
Обчислення на основі нумерації.Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків.(с.110) Друкований зошит с.38 |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; -визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення; - вимірює довжину відрізка; -креслить відрізки заданої довжини -користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для -відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо;
|
|
|
108. |
Обчислення на основі нумерації. Складання задач за малюнком і числовими даними. Визначення маси. (с.111) Друкований зошит с.39 |
-вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість; -використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м); маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень); -виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; - складає прості сюжетні задачі; -виконує елементарні дослідження математичних закономірностей з допомогою вчителя;
|
|
|
109. |
Порівняння виразу і числа. Знаходження довжини ламаної лінії. Розв’язування задач. (с.112) Друк.зошит с.40 |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; -розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; -співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; |
|
|
110. |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. Додаткові завдання (с.113) |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -створює допоміжну модель задачі різними способами;
|
|
|
111. |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. Додаткові завдання (с.114) |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; -роз’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; |
|
|
112. |
Додавання виду 45 + 3.Обчислення виразів за числовою прямою.Творча робота над задачею. (с.115) Друкований зошит с.41 |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; -роз’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; |
|
|
113. |
Віднімання виду 48 – 5. Задача на знаходження невідомого від’ємника.(с.116) Друк. зошит с.42 |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; |
|
|
114. |
Додавання круглих чисел у межах 100. Розв’язування задач. (с.117) Друкований зошит с.43 |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; - визначає та розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -відомий компонент дії додавання і знаходить його значення; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;
|
|
|
115. |
Додавання виду 45 + 30. Колективне складання задачі на знаходження невідомого від’ємника за малюнком.(с.118) Друкований зошит с. 44 |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; -визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
116. |
Закріплення додавання виду 45+3 Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач.(с.119) Друкований зошит с.45 |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; -розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; - визнавиконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;
|
|
|
117. |
Віднімання виду 45 – 20. Побудова відрізка заданої довжини.Розв’язування задач.(с.120) Друкований зошит с. 45 |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;
|
|
|
118. |
Закріплення віднімання виду 45-20.Творча робота над задачею. Дні тижня (с.121) |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
119.
120. |
Додавання виду 24+35(ознайомлення). Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. (с.122) Друкований зошит с.47 Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Знаходження довжини ламаної лінії (с.123) |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
121. |
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (с.124) Друкований зошит с.48 |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; - оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
122. |
Віднімання двоцифрових чисел. Визначення відстані маршруту. Розв’язування задач (с.125) |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
123. |
Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур.( с.126) |
- виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
124. |
Дії з двоцифровими числами. Доповнення умови задачі запитанням.Побудова відрізків. (с.127) Друкований зошит с.49 |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
125. |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. Додаткові завдання. (с.128) |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
126. |
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. Додаткові завдання (с.129) |
-виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
127. |
Числа 1–10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа.(с.130) Друк. зош.с.50 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа,утворює числа різними способами; -розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
128. |
Числа 1–20. Дії з числами.Розв’язування задач.(с.131) |
-відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа,утворює числа різними способами; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;
|
|
|
129. |
Числа 1–20. Дії з числами. Розв’язування задач. (с.132) |
|
|
|
130. |
Числа 1–20. Дії з числами.Розв’язування задач.. Побудова відрізків.(с.133) |
-відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа,утворює числа різними способами; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
131. |
Числа 1–20. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур.(с.134) |
-відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа,утворює числа різними способами; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; -розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; |
|
|
132. |
Числа 1–100. Дії з числами. Робота з малюнками і текстами.(с.135- 136) Друкований зошит с.53 |
-відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа,утворює числа різними способами; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
133. |
Числа 1–100. Дії з числами.. Робота з малюнками і текстами.( (с.136-137) Друкований зошит с.54 |
-відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа,утворює числа різними способами; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
134. |
Числа 1–100. Дії з числами. Розв’язування завдань для рзвитку кмітливості.(с.138-139)
Друкований зошит с.55 |
-відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа,утворює числа різними способами; -розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
135. |
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.(с.140) Друк. зош. с.56 |
-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
136. |
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.(с.141) Друк. зош. с.57 |
-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
137. |
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.(с.142) Друков. зош.с.59 |
-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
138. |
Повторення вивченого. Друкований зошит с.60--61 |
-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
139. |
Повторення вивченого. Друкований зошит с.62-63 |
-розв ’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
|
140. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|