Креативна  освіта  для  розвитку  інноваційної  особистості.

Про матеріал
На ваш огляд представлена презентація власного педагогічного досвіду як вчителя географії.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Креативна  освіта  для  розвитку  інноваційної  особистості». Вчитель географії Долинського НВК Адамян Л. В.

Номер слайду 2

Учитель для школи — це те ж саме, що сонце для всесвіту. Він - джерело тієї сили, яка надає руху всій машині. Остання заіржавіє у мертвому заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і рух... (А. Дістєрвег)Освіта – повна вища, закінчила геолого-географічний факультет Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара та здобула кваліфікацію географа. Кваліфікаційна категорія – спеціаліст. Стаж роботи – 5 років. Проблема, над якою я працюю – «Інноваційні методи навчання географії». Часто ми чуємо фразу: «Діти - наше майбутнє». Але замислімося, від кого залежить майбутнє наших дітей? ... Сьогодні змінилися вимоги і до вчителя, і до учня. Становлення і розвиток громадянського суспільства породжує гостру необхідність в педагогах, що володіють високою професійною компетентністю. Отже сучасний учитель – це не тільки предметник, а й знавець дитячих душ, вихователь. Для того, щоб досягти значних успіхів у своїй практичній діяльності, сучасний учитель повинен вміти правильно використовувати принципи і методи педагогічної технології, вміло користуватись показниками та інструментарієм впливу на особистість дітей, а це - міміка, жести, ритміка, пози, голос, лексика вчителя. Тому вчитель задає спрямованість у вихованні учнів усім своїм способом життя. Сьогодні затребувані ті вчителі-предметники, класні керівники, які володіють педагогічною технологією та крокують в ногу з сучасністю

Номер слайду 3

Підготовка до уроку включає три нерозривно взаємопов’язані етапи: Запорукою продуктивного і вдалого уроку - є ретельно спланований урок: добір прийомів, методів, технологій, форм, об’єктивно оцінюючи при цьому умови навчання та особливості учнівського складу, рівень їхньої підготовленості.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Проблемне навчання. Перед учнями ставляться такі найчастіше використовувані проблемні завдання:1. Чому у вологих екваторіальних лісах Африки ґрунти неродючі за умови буйної рослинності і значній кількості рослинного опаду?2. Чому пустеля Сахара в північній півкулі займає велику територію в порівнянні з пустелями Африки у південній півкулі?3. Чому вздовж узбережжя південно-західної Африки утворилася пустеля Наміб?4. У Казахстані розташоване унікальне озеро — Балхаш. Половина озера прісна, друга половина — солона. Знайдіть це озеро на карті та спробуйте пояснити цей дивний факт.5. Про що свідчить наявність в Антарктиді покладів кам’яного вугілля?6. Чому економіко- та геополітичне положення мають неоднозначні і непостійні характеристики?7. Які причини сприяли відпливу населення України в післявоєнні роки?8. Чому рівень урбанізації в східних областях Україні вищий, ніж у західних?Проблемне навчання стає одним з найважливіших стимулів навчання школярів. Зацікавлення матеріалом, який вивчається, допомагає успішно оволодівати ним з мінімальними витратами часу і енергії. Розв’язання проблемної ситуації створює у школяра стан емоційної піднесеності, активності, інтересу до навчання, можливості адекватно оцінювати свої інтелектуальні можливості.

Номер слайду 6

Дискусія –дієвий метод обговорення питання, що вивчається. Вона передбачає колективне обговорення якоїсь спірної проблеми, під час якого пізнається істина. Вона є важливим засобом пізнавальної діяльності. Сприяє розвитку критичного мислення учнів, дає можливість визначити власну позицію, формує навички аргументації та відстоювання своєї думки, поглиблює знання з обговорюваної проблеми. Так на уроці у 9 класі при вивчені теми «Паливна промисловість» обговорюємо всі «за» і «проти» в наступних питаннях: Чи варто закривати деякі шахти через їхню збитковість?Буре вугілля має низьку теплотворність, чи варто його видобувати?Чи можемо ми робити ставки на видобуток вуглеводних ресурсів з чорноморського шельфу?Виготовленні і використанні біопалива з ріпаку.

Номер слайду 7

Опорні В наш час є багато форм і методів викладання курсу географії в школі. Одним з ефективних методів є використання методики опорних схем. На своїх уроках я постійно їх використовую в усіх класах.лікувальні грязістворені людиною історико-культурні центри і пам'яткивнутрішні водойми(озера, річки)мінеральні води. До рекреаційних ресурсів належатьморські узбережжялісові і гірські ландшафтицікаві природні об'єкти й комплекси та об'єкти

Номер слайду 8

Географічний образ –це стійке уявлення про певний географічний простір, сформований в процесі будь-якої людської діяльності. Створення образу відбувається, як не свідомо, в результаті сприйняття різноманітних історичних, економічних, соціальних та географічних обставин, так і свідомо – в результаті організованої діяльності. З метою розвитку в школярів географічних образів рідного краю розроблено і проведено урок у 8 класі «Стежками Степового Подніпров’я», виховна година у 9 класі «Дніпропетровщина: відоме і не зовсім», а також розроблено екскурсію для 5 – 7 класів, тема маршруту «Мала батьківщина - частинка Дніпропетровщини ».

Номер слайду 9

ІКТОдним із напрямків модернізації шкільної освіти є впровадження ІКТ на уроках. Комп’ютер у школі виступає в якості засобу для навчання, інструменту підтримки різних уроків, у том числі і уроків географії. ІКТ, що використовуються на уроках географії: мультимедіа-технології; презентації; електронні таблиці програми Excel; графічний редактор Corel. DRAW ; електронні тести, що створені в програмі My Test.

pptx
Додано
14 січня 2021
Переглядів
683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку