Креативне конструювання – винахідництво: «Диво-машина помічниця»
Мета: Навчити спостерігати за об'єктами навколишнього світу; ознайомити з можливими способами розвитку в собі вміння дослідника; ділитися власними почуттями та емоціями від прослуханого висловлення; формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати та узагальнювати здобуті знання та вчитися застосовувати їх у повсякденному житті.
Обладнання: папір, ножиці, клей, олівці, пластилін, різний підручний матеріал.
Хід заняття
І.Організація дітей.
1.Привітання.
2.Вступна бесіда.
- Діти, давайте згадаємо хто такі винахідники?
- Чи можете ви назвати себе винахідниками? Чому?
- А зараз я хочу, щоб ви поділились з нами своїм винаходом. (запропонувати дітям поділитися цікавою новиною про домашніх тварин, якийсь пристрій, природу)
ІІ.Основна частина.
1.Конструювання «Диво-машини».
- Ваше завдання сьогодні буде сконструювати машину, яка не тільки їздить, а й допомагає виконувати ще якусь роботу. Наприклад, везе нас у гості та ще й прибирає вулицю.
2.Демонстрація винаходів.
ІІІ. Заключна частина.
1.Підведення підсумків.