Креативне конструювання – винахідництво: «Диво-машина помічниця»

Про матеріал
Навчити спостерігати за об'єктами навколишнього світу; ознайомити з можливими способами розвитку в собі вміння дослідника; ділитися власними почуттями та емоціями від прослуханого висловлення; формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати та узагальнювати здобуті знання та вчитися застосовувати їх у повсякденному житті.
Перегляд файлу

Креативне конструювання – винахідництво: «Диво-машина помічниця»

Мета: Навчити спостерігати за об'єктами навколишнього світу; ознайомити з можливими способами розвитку в собі вміння дослідника; ділитися власними почуттями та емоціями від прослуханого висловлення; формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати та узагальнювати здобуті знання та вчитися застосовувати їх у повсякденному житті.

Обладнання: папір, ножиці, клей, олівці, пластилін, різний підручний матеріал.

Хід заняття

І.Організація дітей.

1.Привітання.

2.Вступна бесіда.

- Діти, давайте згадаємо хто такі винахідники?

- Чи можете ви назвати себе винахідниками? Чому?

- А зараз я хочу, щоб ви поділились з нами своїм винаходом. (запропонувати дітям поділитися цікавою новиною про домашніх тварин, якийсь пристрій, природу)

ІІ.Основна частина.

1.Конструювання «Диво-машини».

- Ваше завдання сьогодні буде сконструювати машину, яка не тільки їздить, а й допомагає виконувати ще якусь роботу. Наприклад, везе нас у гості та ще й прибирає вулицю.

2.Демонстрація винаходів.

ІІІ. Заключна частина.

1.Підведення підсумків.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
31 січня 2019
Переглядів
1042
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку