Креативне програмування

Про матеріал
На простих прикладах побудови графічних зображень вивчаємо алгоритмічні конструкції.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

PROCESSINGВчимося програмувати. Радехівська спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземної мови. Вчитель технологій В. Кутенський. Радехів 2020

Номер слайду 2

Наша перша програма. Ось так виглядає середовище програмування завантажене зhttps://processing.org/download/Код програми: ellipse (25,25,40,20);І відповідно результат.

Номер слайду 3

При зміні параметрів у дужках будемо мати інший результат виконання програми. Потрібно пам’ятати: Початок відліку координат знаходиться у верхньому лівому куті. Тобто завдання повинно виглядати так: намалюй еліпс центр якого знаходиться на відстані 50 пікселей від верхньої та лівої границі. З шириною і висотою у 80 пікселів. Потрібно пам’ятати що рядок закінчується «крапкою з комою»Х=0, У=0

Номер слайду 4

Програма яка використовує звернення до маніпулятора

Номер слайду 5

Малюємо прості геометричні фігури

Номер слайду 6

Зміна товщини лінії

Номер слайду 7

Зміна форми закінчення ліній та фігур

Номер слайду 8

колір. Відтінки сірого від 0 до 255

Номер слайду 9

Відтінки сірих кольорів

Номер слайду 10

Кольори фігур і ліній

Номер слайду 11

Переходимо до малювання кольрових фігур. Щоб не зациклюватись тільки на сірих кольрах використаємо три параметри для опису червоного, зеленого і синього компонента кольрів. Це пов’язано із кольровою палітрою RGB, як і відтінки сірого знаходяться в межах від 0 до 255 Кольоровий світ веселіший

Номер слайду 12

Вибираємо колір з палітри кольорів y Processing. Встановлюємо прозорість добавляючи четвертий параметр до функцій fill() і stroke(). Ци параметром можна регулювати проозорість. Цей параметр також відомий як alpha, використовує діпазон від 0 до 255 . величина 0 задає повністю прозорий об’єкт( ми його не будемо бачити. Параметр 255 непрозорий. За допомогою проміжних значень змішуємо кольори на екрані.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Фігури довільної форми. Якщо є бажання можна намалювати фігуру на свій смак. Малюємо стрілку. Виконання роботи починаємо із функції begin. Shape(). Функцію vertex() використовуємо для визначення х,у координат фігури. Функція end. Shape() ставиться в кінці опису і сигналізує про завершення роботи по малюванню фігури.

Номер слайду 15

Вдосконалюємо програму. Коли ми подивимось на попередній малюнок то побачимо незаповнену лінію. Для того щоб точки були з’єднані необхідно добавити слово CLOSE, як парметр функції end. Shape(), таким чином size(480, 120);begin. Shape(); vertex(180, 82); vertex(207, 36); vertex(214, 63); vertex(407, 11); vertex(412, 30); vertex(219, 82); vertex(226, 109); end. Shape(CLOSE

Номер слайду 16

Дякую що були чемні. Завдання:- попрацювати із кожним прикладом коду видозмінюючи його.-використовуючи набуті знання написати код що виводить такий результат

Номер слайду 17

Використані матеріалиhttp://grafika.me/node/90https://processing.org/Для роботи з гаджетамиhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.calsignlabs.apde&hl=uk. А також Play Market

Номер слайду 18

Використані матеріалиhttp://grafika.me/node/90https://processing.org/Для роботи з гаджетамиhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.calsignlabs.apde&hl=uk. А також Play Market гаджета. Помилки, виправлення, зауваження прошу надсилати на пошту Kutenskyy@gmail.com. Буду радий за використання даного матеріалу.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Семенюк Валерій Миколайович
    Дуже майстерно, доступно і з гарним педагогічним хистом. *********** Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
19 березня 2020
Переглядів
1979
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку