Практичні завдання з теми "Програмне опрацювання подій"

Про матеріал
Практичні завдання з теми "Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події".
Перегляд файлу

Програмне опрацювання події

Завдання 1.

  1. Відкрийте середовище Scratch
  2. Додайте відповідні об’єкти та фон до проекту. Змініть розмір об’єкта.

1

  1. Задача: створити гру на двох, в якій один із користувачів буде керувати за допомогою стрілочок героєм, а інший за допомогою клавіш w, a, s, d. Задача аквалангіста спіймати восьминога, а задача восьминога досягти зеленого круга.
  2. Обов’язковий скрипт для восьминога:

C:\Users\Vasyl Tsupa\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\2.png

  1. Обов’язковий скрипт для аквалангіста:

C:\Users\Vasyl Tsupa\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\3.png

  1. Результат зберегти у власну папку.

 

Завдання 2.

  1. Відкрийте середовище Scratch.
  2. Встановити сцену однотонного кольору (на ваш вибір)
  3. Намалювати або додати з мережі Інтернет 5 музичних інструментів та підписати їх.
  4. Додати спрайта у вигляді Метелика.
  5. Зробити алгоритм для спрайта таким чином, щоб він, переходячи до музичного інструменту, називав його назву.
  6. Перевірити правельніть введення алгоритмічних блоків.

Виконані завдання ОБОВ’ЯЗКОВО надіслати

на електронну пошту вчителя за посиланням valentinavareca82@gmail.com

doc
Додано
22 березня 2020
Переглядів
1369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку