Програмне опрацювання події
Завдання 1.
-
Відкрийте середовище Scratch
-
Додайте відповідні об’єкти та фон до проекту. Змініть розмір об’єкта.
-
Задача: створити гру на двох, в якій один із користувачів буде керувати за допомогою стрілочок героєм, а інший за допомогою клавіш w, a, s, d. Задача аквалангіста спіймати восьминога, а задача восьминога досягти зеленого круга.
-
Обов’язковий скрипт для восьминога:
-
Обов’язковий скрипт для аквалангіста:
-
Результат зберегти у власну папку.
Завдання 2.
-
Відкрийте середовище Scratch.
-
Встановити сцену однотонного кольору (на ваш вибір)
-
Намалювати або додати з мережі Інтернет 5 музичних інструментів та підписати їх.
-
Додати спрайта у вигляді Метелика.
-
Зробити алгоритм для спрайта таким чином, щоб він, переходячи до музичного інструменту, називав його назву.
-
Перевірити правельніть введення алгоритмічних блоків.
Виконані завдання ОБОВ’ЯЗКОВО надіслати
на електронну пошту вчителя за посиланням valentinavareca82@gmail.com