У посібнику подано ідеї для розвитку дитячої творчості на уроках трудового навчання.
Зібраний банк ідей допоможе розвивати в дітей здатність працювати творчо, самостійно, реалізовувати заплановані ідеї на практиці.
2017 рік
Відділ освіти Городищенської райдержадміністрації
Районний методичний кабінет
В’язівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Городищенської районної ради
Черкаської області
Методичний посібник
для вчителів трудового навчання.
Креативні ідейки
для
дитячої творчості
Хамко Тетяна Володимирівна
У посібнику подано ідеї для розвитку дитячої творчості на уроках трудового навчання.
Зібраний банк ідей допоможе розвивати в дітей здатність працювати творчо, самостійно, реалізовувати заплановані ідеї на практиці.
Дуже добре, коли діти творять самі, можуть показати свої роботи іншим. Кожна робота дитини повинна нести в собі певну цінність – бути корисною для родини, друзів, школи, громади.Тоді вони більш впевнені у собі, і знають, що їхня робота не марна і комусь потрібна.
Досить часто вдома є речі, які нам не подобаються і ми їх викидаємо на сміття. А якщо дати цим речам нове життя? Іноді варто озирнутися довкола, щоб побачити щось нове. На уроках трудового навчання у дітей є можливість навчитися робити з непотрібної речі корисну. А ще до старих речей ми звикаємо і часом не хочемо їх викидати. От і є нагода продовжити їм життя.
Трохи фантазії і непотрібні речі стають такими потрібними і незамінними.
Якщо дорослі бачитимуть творчі роботи дітей - дитячий талант ніколи не загубиться!
Творча робота розвиває уяву і залишає незабутні спогади.
Дитяча творчість – це неповторна дитяча мова.
Дитина вчиться розуміти і пізнавати світ за допомогою самовираження.
Діти розуміють красу і здатні творити.
Передумовою творчості дітей є креативність.
Діти створюють цікавий, часом оригінальний, творчий виріб.
Діяльності дитини притаманне прагнення шукати й багато разів випробовувати різні рішення та отримувати від цього особливе задоволення.
Творчість дитини проявляється у здатності відмовлятися від звичних способів мислення під час роботи.
Творча дитина, творча особистість — результат спілкування та
спільної діяльності з дорослими, результат його власної активності.
Творчі здібності дитини розвиваються на уроках трудового навчання, коли вона набуває та використовує власний досвід творчої роботи, залучається до реальних творчих справ.
Майстер-клас.
Панно «Асоль»
Технологія виготовлення: кінусайга.
«Печворк без голки» - так іноді називають техніку кінусайга. За основу даної техніки взято таку знайому нам аплікацію. Як основу для виробів використовують пінопласт. Клаптики тканини розкладають на основі, заправляючи її кінці в попередньо зроблені розрізи. Такою цікавою, і в той же час нескладною технікою можна оздоблювати різні вироби: шкатулки, іграшки, пасхальні композиції, використовувати для декору інтер'єру.
Інструменти та матеріали
Етапи виготовлення панно «Асоль»
Мистецтво кінусайга родом із Японії. Досить довгий час воно було всіма забуде і відродилося лише в вісімдесяті роки минулого століття. Печворк без голки знову став популярним.
Виготовляючи вироби з використанням техніки кінусайга в учнів розвиваються вміння створювати оригінальні поробки, вміння добирати кольори, працювати творчо, самостійно, акуратно; виховує естетичний смак.
Приклади використання мистецтва кінусайга.
Органайзери
Використані джерела