Миколаєнко Андрій Євгенович
Технологія обробки деревини.
Тестові завдання з трудового навчання (технічний вид праці), який відповідає чинній програмі трудового навчання для учнів загальноосвітніх навчальних закладів 7-9 класів.
Тестові запитання складаються із завдань технології обробки деревини, які можна використовувати для систематизації та закріплення знань і вмінь учнів під час проведення тематичного оцінювання.
Наявність відповідей у запитаннях дає учням змогу, працюючи самостійно, проконтролювати свій рівень знань та вмінь.
Миколаєнко А.Є.
Технологія обробки деревини
7-9 клас
а) смола;
б) луб;*
в) ефір.
а) міцність;*
б) твердість;
в) зносостійкість.
а) завилькуватість;*
б) тріщини;
в) сучки.
а) в’язкість;
б) твердість;
в) вологість.*
а) вологість;
б) електропровідність;*
в) твердість.
а) тріщини;*
б) завилькуватість;
в) сучки.
а) обапіл;*
б) торець;
в) ребро.
а) ребро;*
б) обапіл;
в) грань.
а) шпон;*
б) ДВП;
в) ДСП.
а) столярний кутник;*
б) столярна лінійка;
в) рейсмус.
а) брус;
б) дошка;
в) брусок.*
а) брус;
б) дошка;*
в) брусок.
а) шпунтубель;
б) цинубель;*
в) кальовка.
а) на дрібнозернистому бруску;*
б) на електроточилі;
в) на точилі.
а) фальцгобель;*
б) цинубель;
в) кальовка.
а) ребро;
б) пласть;*
в) кромка.
а) антисептиками;*
б) фарбами;
в) лаками.
а) торець;
б) щічка;*
в) вушко.
а) прямим стиком;*
б) косим стиком;
б) простим накладним замком.
а) провушина;
б) гніздо;*
в) шип гнізда.
а) 1 – щічка, 2 – заплічик, 3 – торець;*
б) 1 – заплічик, 2 – торець, 3 – щічка;
в) 1 – торець, 2 – щічка, 3 – заплічик.
а) кутове серединне з одинарним наскрізним шипом;*
б) кутове кінцеве з відкритим наскрізним подвійним шипом;
в) кутове кінцеве із закритим наскрізним одинарним шипом.
а) кутове одинарне з відкритим наскрізним шипом;
б) кутове кінцеве з відкритим наскрізним подвійним шипом;*
в) кутове кінцеве з відкритим наскрізним одинарним шипом.
а) кутове серединне на шип одинарний глухий;*
б) кутове серединне з шипом “ластівковий хвіст”;
в) кутове кінцеве з відкритим наскрізним одинарним шипом.
а) кутове ящикове з прямими відкритими шипами;*
б) кутове кінцеве з відкритими одинарними шипами;
в) кутове кінцеве з відкритими наскрізними шипами.
а) перевіряють кутником прямий кут;
б) по кутнику та мітці проводять лінії на гранях;
в) кутником та олівцем проводять прямий кут.*
а) вільно;
б) з зазором;
в) щільно.*
а) розмітка паралельних ліній рейсмусом;*
б) проведення риски на гранях;.
в) проведення риски на площині.
а) на грані бруска;
б) на торці бруска;
в) на деревині, яка підлягає видаленню.*
а) для шипа;*
б) для провушини;
в) для вушка.
а) запилювання торця шипа;
б) запилювання заплечиків шипа;
в) запилювання елементів шипа.*
а) заплечник шипа;
б) провушину;
в) шип.*
а) вирізання круглих гнізд в деталях;
б) вирізання круглих отворів в деталях;
в) прямокутних отворів в деталях ударно-різальним інструментом.*
а) долото;
б) стамеска;*
в) зензубель.
а) долото;*
б) стамеска;
в) зензубель.
а) стамески;
б) стамески і долото;
в) долото.*
а) шаблон для перевірки кута заточування;*
б) шаблон;
в) деталь з вирізами.
а) для зачищання ребер бруска;
б) для зачищання нерівностей;
в) для довбання отворів.*
а) правка стамески на бруску;*
б) перевірка стержня стамески;
в) перевірка леза стамески.
а) для зачищання нерівностей;
б) для зачищання нерівностей і довбання;*
в) для довбання отворів.
а) долотом;
б) стамескою;*
в) будь-яким із них.
а) коловоротом та дрилем;
б) коловоротом та електродрилем;
в) рейсмусом та коловоротом.
а) довбання;*
б) зачищання;
в) рубання.
а) стамескою і молотом;
б) долотом і молотом;
в) долотом і киянкою.*
а) притискати заготовку до грудей і тримати її на колінах;*
б) направляти стамеску від себе;
в) направляти стамеску на себе і тримати її на колінах.
а) шипове з’єднання затиснуте струбциною;*
б) попереднє збирання шипового з’єднання;
в) шипове з’єднання затиснуте рейсмусом.
а) розмірами шипа;
б) нагелем на клею;*
в) зменшенням кількості клею, який наноситься.
а) довбальні і фугувальні
б) довбальні;*
в) фугувальні;
а) шуруп;
б) шкант;
в) нагель.*
а) синтетичні і тваринного походження;*
б) тваринного, рослинного походження і синтетичні;
в) тваринного, рослинного походження.
а) глютиновий, казеїновий;*
б) глютиновий, синтетичний;
в) казеїновий, синтетичний.
а) у вигляді плиток;
б) у вигляді дробленого матеріалу;
в) в порошкоподібному сипучому вигляді.*
а) синтетичний;*
б) казеїновий;
в) глютиновий.
а) 250Х15Х90;*
б) 250Х10Х90;
в) 220Х15Х90.
а) із сосни;*
б) із берези;
в) із піхти.
а) з вивчення креслення;
б) з вивчення креслення і підбору матеріалу;*
в) з обробки матеріалу.
а) 120Х15Х90;
б) 150Х15Х90;*
в) 150Х10Х90.
а) шість;
б) чотири;
в) один.*
а) дійсним;*
б) точний;
в) вимірювальний.
а) фільонка;
б) штапик;*
в) фаска.
а) фільонка;
б) галтель;*
в) фальц.
а) фільонка;
б) штапик;
в) фаска.*
а) фільонка;
б) фальц;*
в) фаска.
а) робоче місце;*
б) місце верстатника;
в) зона робітника.
а) допуск;
б) відхилення;*
в) посадка.
а) оздоблення;
б) опорядження;*
в) фарбування.
а) інтарсія;
б) інкрустація;
в) маркетрі.*
а) норма часу;*
б) критерії часу;
в) година виконання.
а) грунтовка;*
б) клей ПВА;
в) дерев’яна шпаклівка.
а) зовнішнього діаметра і глибини паза
б) зовнішнього і внутрішнього діаметрів і глибини паза;*
в) внутрішнього діаметра і глибини паза.
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА