Критерії кваліфікаційної атестації випускників за інтегрованою професією "Діловод. Адміністратор. Касир (установи, організації)"

Про матеріал

Для ознайомлення пропонуються розроблені критерії оцінювання кваліфікаційної атестації випускників за інтегрованою професією "Діловод. Адміністратор. Касир (установи, організації)" При оцінюванні досягнень учнів, необхідно враховувати компетенції, за якими опрацьовуватиметься навчальний матеріал. Даною розробкою можна керуватись на виробничому навчанні майстрам професійного навчання.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КРИТЕРІЇ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ АТЕСТАЦІЇ ВИПУСКНИКІВ

до компетенцій програми

 

 

Професія: 4144 ДІЛОВОД

Кваліфікація: діловод

 

 

 

 

 


ДЛВ 1.1. СКЛАДАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

 

Бали

Знає

Бали

Уміє

1

Учень (слухач) має незначні знання правил складання та оформлення  організаційно-розпорядчої документації на персональному комп'ютері:: реквізитів, бланків службових документів, вимог до оформлення змінних реквізитів, вимог до тексту службових документів: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень;  контролю та збереження документів, нормативних документів стосовно діяльності підприємства, ведення діловодства. Знання потребують структурованої підтримки.

1

Учень (слухач) має незначні загальні навички і здатний виконувати деякі прості завдання з оформлення організаційно-розпорядчих документів на ПК: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Кваліфікація не присвоюється.

2

Учень (слухач) має базові загальні знання оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері: вимоги до документів, що виготовляються за допомогою друкувальних пристроїв, вимоги до виготовлення бланків службових документів, правила оформлення реквізитів на ПК, вимоги до оформлення змінних реквізитів, вимоги до тексту службових документів: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; контроль і збереження документів, нормативні документи стосовно діяльності підприємства, ведення діловодства. Знання потребують структурованої підтримки.

2

Учень (слухач) має базові загальні навички і здатний виконувати прості завдання, зокрема: оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень;  виготовлення бланків службових документів, оформлення змінних реквізитів, контроль і збереження документів під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Кваліфікація не присвоюється.

3

Учень (слухач) має загальні базові знання з оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері: вимоги до документів, що виготовляються за допомогою друкувальних пристроїв, вимоги до виготовлення бланків службових документів, правила оформлення реквізитів на ПК, вимоги до оформлення змінних реквізитів, вимоги до тексту службових документів: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; контроль і збереження документів, нормативні документи стосовно діяльності підприємства, ведення діловодства. Знання потребують структурованої підтримки.

3

Учень (слухач) має базові загальні навички і здатний виконувати прості завдання, зокрема: оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; виготовлення бланків службових документів, оформлення змінних реквізитів, контроль і збереження документів під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Кваліфікація не присвоюється.

4

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері: вимоги до документів, що виготовляються за допомогою друкувальних пристроїв, вимоги до виготовлення бланків службових документів, правила оформлення реквізитів на ПК, вимоги до оформлення змінних реквізитів, вимоги до тексту службових документів: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; контроль і збереження документів, нормативні документи стосовно діяльності підприємства, ведення діловодства. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Знання є в основному конкретними і загальними за характером, але потребують подальшого вдосконалення.

4

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок з методів оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; виготовлення бланків службових документів, оформлення змінних реквізитів, контроль і збереження документів в контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи.

5

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері: вимоги до документів, що виготовляються за допомогою друкувальних пристроїв, вимоги до виготовлення бланків службових документів, правила оформлення реквізитів на ПК, вимоги до оформлення змінних реквізитів, вимоги до тексту службових документів: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; контроль і збереження документів, нормативні документи стосовно діяльності підприємства, ведення діловодства. Несе часткову відповідальність за своє знання. Знання є в основному конкретними і загальними за характером, але потребують подальшого вдосконалення.

5

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок з методів оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; виготовлення бланків службових документів, оформлення змінних реквізитів, контроль і збереження документів під керівництвом у контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання.

6

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань та більш широкі компетенції з оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері: вимоги до документів, що виготовляються за допомогою друкувальних пристроїв, вимоги до виготовлення бланків службових документів, правила оформлення реквізитів на ПК, вимоги до оформлення змінних реквізитів, вимоги до тексту службових документів: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; контроль і збереження документів, нормативні документи стосовно діяльності підприємства, ведення діловодства. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Знання є в основному конкретними і загальними за характером, але потребують подальшого вдосконалення через досвід роботи

6

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок з методів оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері: положення, статут, інструкції, правила, постанови, вказівки, ухвали, рішення, накази, витяги з наказів, розпорядження, виготовлення бланків службових документів, оформлення змінних реквізитів, контроль і збереження документів під керівництвом у контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання.

7

Учень (слухач) має широкі загальні знання з оформлення організаційно-розпорядчих документів на ПК і конкретні практичні та базові знання методів оформлення документів на персональному комп'ютері: вимоги до документів, що виготовляються за допомогою друкувальних пристроїв, вимоги до виготовлення бланків службових документів, правила оформлення реквізитів на ПК, вимоги до оформлення змінних реквізитів, вимоги до тексту службових документів: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; контроль і збереження документів, нормативні документи стосовно діяльності підприємства, ведення діловодства. Відповідає за своє навчання і має обмежений досвід практики у конкретному аспекті навчання.

7

Учень (слухач) має широкі загальні і конкретні практичні  та базові навички з методів оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень і здатний виконувати під керівництвом: виготовлення бланків службових документів, оформлення змінних реквізитів, контроль і збереження документів. Кваліфікація присвоюється але потребує подальшого вдосконалення у конкретному аспекті роботи.

8

Учень (слухач) має широкі загальні знання з оформлення організаційно-розпорядчих документів на ПК і конкретні практичні та базові знання методів оформлення документів на персональному комп'ютері: вимоги до документів, що виготовляються за допомогою друкувальних пристроїв, вимоги до виготовлення бланків службових документів, правила оформлення реквізитів на ПК, вимоги до оформлення змінних реквізитів, вимоги до тексту службових документів: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; контроль і збереження документів, нормативні документи стосовно діяльності підприємства, ведення діловодства. Відповідає за своє навчання і має обмежений досвід практики у конкретному аспекті навчання.

8

Учень (слухач) має широкі загальні і конкретні практичні та базові навички з методів оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень і здатний виконувати під керівництвом: виготовлення бланків службових документів, оформлення змінних реквізитів, контроль і збереження документів. Відповідає за своє навчання. і має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи.

9

Учень (слухач) має широкі загальні знання з оформлення організаційно-розпорядчих документів на ПК і конкретні практичні та базові знання методів оформлення документів на персональному комп'ютері: вимоги до документів, що виготовляються за допомогою друкувальних пристроїв, вимоги до виготовлення бланків службових документів, правила оформлення реквізитів на ПК, вимоги до оформлення змінних реквізитів, вимоги до тексту службових документів: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; контроль і збереження документів, нормативні документи стосовно діяльності підприємства, ведення діловодства. Відповідає за своє навчання.

9

Учень (слухач) має широкі загальні і конкретні практичні  та базові навички з методів оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; і здатний виконувати: виготовлення бланків службових документів, оформлення змінних реквізитів, контроль і збереження документів. Має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи.

10

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні та теоретичні знання з оформлення організаційно-розпорядчих документів на ПК, а також здатен застосовувати спеціальні знання методів оформлення документів на персональному комп'ютері: вимоги до документів, що виготовляються за допомогою друкувальних пристроїв, вимоги до виготовлення бланків службових документів, правила оформлення реквізитів на ПК, вимоги до оформлення змінних реквізитів, вимоги до тексту службових документів: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; контроль і збереження документів, нормативні документи стосовно діяльності підприємства, ведення діловодства. Здатний до самокерування при навчанні і має практичний досвід у роботі.

10

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та компетенції з методів оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері і здатний виконувати: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; виготовлення бланків службових документів, оформлення змінних реквізитів, контроль і збереження документів. Здатний до самокерування і має практичний досвід у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях.

11

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні та теоретичні знання оформлення організаційно-розпорядчих документів на ПК, а також здатен застосовувати спеціальні знання методів оформлення документів на персональному комп'ютері: вимоги до документів, що виготовляються за допомогою друкувальних пристроїв, вимоги до виготовлення бланків службових документів, правила оформлення реквізитів на ПК, вимоги до оформлення змінних реквізитів, вимоги до тексту службових документів: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; контроль і збереження документів, нормативні документи стосовно діяльності підприємства, ведення діловодства. Здатний до самокерування при навчанні і має практичний досвід у роботі.

11

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та компетенції з методів оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; і здатний виконувати: виготовлення бланків службових документів, оформлення змінних реквізитів, контроль і збереження документів. Здатний до самокерування і має практичний досвід у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях.

12

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні та теоретичні знання оформлення організаційно-розпорядчих документів на ПК, а також здатен застосовувати спеціальні знання методів оформлення документів на персональному комп'ютері: вимоги до документів, що виготовляються за допомогою друкувальних пристроїв, вимоги до виготовлення бланків службових документів, правила оформлення реквізитів на ПК, вимоги до оформлення змінних реквізитів, вимоги до тексту службових документів: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; контроль і збереження документів, нормативні документи стосовно діяльності підприємства, ведення діловодства. Здатний до самокерування при навчанні і має практичний досвід у роботі.

12

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та компетенції з методів оформлення організаційно-розпорядчих документів на персональному комп'ютері: положень, статуту, інструкцій, правил, постанов, вказівок, ухвал, рішень, наказів, витягів з документів; розпоряджень; і здатний виконувати: виготовлення бланків службових документів, оформлення змінних реквізитів, контроль і збереження документів. Здатний до самокерування і має практичний досвід у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях. Вміє вирішувати проблеми незалежно.

 

ДЛВ 1.2. ОФОРМЛЕННЯ ДОВІДКОВО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ДОКУМЕНТІВ

 

Бали

Знає

Бали

Уміє

1

Учень (слухач) має незначні знання оформлення довідково-інформаційних документів на персональному комп'ютері, а також класифікацію службових документів; складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Знання потребують структурованої підтримки.

1

Учень (слухач) має незначні загальні навички і здатний виконувати деякі прості завдання з оформлення довідково-інформаційних документів: складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Кваліфікація не присвоюється.

2

Учень (слухач) має базові загальні знання з оформлення довідково-інформаційних документів на персональному комп'ютері, а також класифікацію службових документів, складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Знання потребують структурованої підтримки.

2

Учень (слухач) має базові загальні навички і здатний виконувати прості завдання з оформлення довідково-інформаційних документів, складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Кваліфікація не присвоюється.

3

Учень (слухач) має загальні базові знання з оформлення довідково-інформаційних документів на персональному комп'ютері, а також: класифікацію службових документів, складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Знання потребують структурованої підтримки.

3

Учень (слухач) має базові загальні навички і здатний виконувати прості завдання з оформлення довідково-інформаційних документів, складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Кваліфікація не присвоюється.

4

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з оформлення довідково-інформаційних документів на персональному комп'ютері, а також класифікації службових документів, складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Знання є в основному конкретними і загальними за характером, але потребують подальшого вдосконалення.

4

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок з оформлення довідково-інформаційних документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів в контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи.

5

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з оформлення довідково-інформаційних документів на персональному комп'ютері, а також класифікації службових документів, складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Несе часткову відповідальність за своє знання. Знання є в основному конкретними і загальними за характером, але потребують подальшого вдосконалення через досвід роботи

5

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок з оформлення довідково-інформаційних документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів під керівництвом у контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання.

6

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань та більш широкі компетенції з оформлення довідково-інформаційних документів на персональному комп'ютері, а також: класифікації службових документів, складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Знання є в основному конкретними і загальними за характером, але потребують подальшого вдосконалення через досвід роботи

6

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок з оформлення довідково-інформаційних документів на персональному комп'ютері і здатний виконувати складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів під керівництвом у контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання.

7

Учень (слухач) має широкі загальні знання з оформлення довідково-інформаційних документів і конкретні базові знання класифікації службових документів, складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів оформлення витягів з протоколів. Відповідає за своє навчання і має обмежений досвід практики у конкретному аспекті навчання.

7

Учень (слухач) має широкі загальні і конкретні практичні та базові навички з оформлення довідково-інформаційних документів на персональному комп'ютері і здатний виконувати під керівництвом майстра складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого вдосконалення у конкретному аспекті роботи.

8

Учень (слухач) має широкі загальні знання з оформлення довідково-інформаційних документів і конкретні практичні та базові знання, класифікації службових документів, складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Відповідає за своє навчання і має обмежений досвід практики у конкретному аспекті навчання.

8

Учень (слухач) має широкі загальні і конкретні практичні  та базові навички з оформлення довідково-інформаційних документів на персональному комп'ютері і здатний виконувати під керівництвом майстра складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Відповідає за своє навчання. і має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи.

9

Учень (слухач) має широкі загальні знання з оформлення довідково-інформаційних документів і конкретні практичні та базові знання класифікації службових документів; складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Відповідає за своє навчання.

9

Учень (слухач) має широкі загальні і конкретні практичні  та базові навички з оформлення довідково-інформаційних документів на персональному комп'ютері і здатний виконувати складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів під керівництвом. Має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи.

10

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні та теоретичні знання з оформлення довідково-інформаційних документів, а також здатен застосовувати спеціальні знання класифікації службових документів; складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Має здатність застосовувати спеціальні знання.

10

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та компетенції з оформлення довідково-інформаційних документів на персональному комп'ютері і здатний виконувати складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Здатний до самокерування і має практичний досвід у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях.

11

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні та теоретичні знання з оформлення довідково-інформаційних документів, а також здатен застосовувати спеціальні знання класифікації службових документів; складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Має здатність застосовувати спеціальні знання та компетенції.

11

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та компетенції з оформлення довідково-інформаційних документів на персональному комп'ютері і здатний виконувати складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Здатний до самокерування і має практичний досвід у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях.

12

Учень має значні конкретні, практичні та теоретичні знання з оформлення довідково-інформаційних документів, а також здатен застосовувати спеціальні знання класифікації службових документів; складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Здатний до самокерування при навчанні і має практичний досвід у роботі.

12

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та компетенції з оформлення довідково-інформаційних документів на персональному комп'ютері і здатний виконувати складання та оформлення: протоколів; витягів з них, довідок; пояснювальних, доповідних, пояснювальних та службових записок; службових листів; відгуків, планів роботи; звітів, списків, зведень; телеграм, телефонограм, факсів; доповідей; актів. Здатний до самокерування і має практичний досвід у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях. Вміє вирішувати проблеми незалежно.

 

ДЛВ 1.3. СКЛАДАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ КАДРОВИХ ДОКУМЕНТІВ

 

Бали

Знає

Бали

Уміє

1

Учень (слухач) має незначні знання методів оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме. Знання потребують структурованої підтримки.

1

Учень (слухач) має незначні загальні навички і здатний виконувати деякі прості завдання з методів оформлення документів щодо особового складу: cкладати та оформляти заяви, скарги; накази по особовому складу; складати та оформляти особові картки, особові справи, анкети (особовий листок з обліку кадрів); трудові книжки, витяги з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Кваліфікація не присвоюється.

2

Учень (слухач) має базові загальні знання методів оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме. Знання потребують структурованої підтримки.

2

Учень (слухач) має базові загальні навички і здатний виконувати прості завдання з методів оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Кваліфікація не присвоюється.

3

Учень (слухач) має загальні базові знання методів оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме.  Знання потребують структурованої підтримки.

3

Учень (слухач) має базові загальні навички і здатний виконувати прості завдання з методів оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Кваліфікація не присвоюється.

4

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з методів оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме  у контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Знання є в основному конкретними і загальними за характером, але потребують подальшого вдосконалення.

4

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок з методів оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме в контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи.

5

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з методів оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме. у контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє знання. Знання є в основному конкретними і загальними за характером, але потребують подальшого вдосконалення через досвід роботи

5

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок з методів оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме під керівництвом у контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання.

6

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме.  Несе часткову відповідальність за своє навчання. Знання є в основному конкретними і загальними за характером, але потребують подальшого вдосконалення через досвід роботи

6

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок і здатний виконувати оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме.  під керівництвом у контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання.

7

Учень (слухач) має широкі загальні знання з оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме.  Відповідає за своє навчання і має обмежений досвід практики у конкретному аспекті навчання.

7

Учень (слухач) має широкі загальні і конкретні практичні та базові навички з оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме.. Кваліфікація присвоюється але потребує подальшого вдосконалення у конкретному аспекті роботи.

8

Учень (слухач) має широкі загальні знання оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме. Відповідає за своє навчання і має обмежений досвід практики у конкретному аспекті навчання.

8

Учень (слухач) має широкі загальні і конкретні практичні та базові навички з оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме. Відповідає за своє навчання. і має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи.

9

Учень (слухач) має широкі загальні знання з оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме.  Відповідає за своє навчання.

9

Учень (слухач) має широкі загальні і конкретні практичні та базові навички з оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме. Має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи.

10

Учень (слухач) має значні конкретні, теоретичні знання з оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме. Має здатність застосовувати спеціальні знання.

10

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та компетенції з оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме. Здатний до самокерування і має практичний досвід у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях.

11

Учень (слухач) має значні конкретні, теоретичні знання з оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме.  Має здатність застосовувати спеціальні знання та компетенції.

11

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та компетенції з оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме. Здатний до самокерування і має практичний досвід у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях.

12

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні та теоретичні знання з оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме. Здатний до самокерування при навчанні і має практичний досвід у роботі.

12

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та компетенції з оформлення кадрових документів на персональному комп'ютері: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів з особового складу; складання та оформлення особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме. Здатний до самокерування і має практичний досвід у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях. Вміє вирішувати проблеми незалежно.

ДЛВ 1.4. СКЛАДАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ОБЛІКОВО-ФІНАНСОВИХ ДОКУМЕНТІВ

 

Бали

Знає

Бали

Уміє

1

Учень (слухач) має незначні знання з методів оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. Знання потребують структурованої підтримки.

1

Учень (слухач) має незначні загальні навички і здатний виконувати деякі прості завдання з методів оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Кваліфікація не присвоюється.

2

Учень (слухач) має базові загальні знання з методів оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. Знання потребують структурованої підтримки.

2

Учень (слухач) має базові загальні навички і здатний виконувати прості завдання з методів оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Кваліфікація не присвоюється.

3

Учень (слухач) має загальні базові знання методів оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. Знання потребують структурованої підтримки.

3

Учень (слухач) має базові загальні навички і здатний виконувати прості завдання з методів оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Кваліфікація не присвоюється.

4

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з методів оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. у контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Знання є в основному конкретними і загальними за характером, але потребують подальшого вдосконалення.

4

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок з методів оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. в контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи.

5

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з методів оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. Несе часткову відповідальність за своє знання. Знання є в основному конкретними і загальними за характером, але потребують подальшого вдосконалення.

5

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок з методів оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. під керівництвом у контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання.

6

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка у контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Знання є в основному конкретними і загальними за характером, але потребують подальшого вдосконалення.

6

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок і здатний виконувати оформлення документів господарсько-договірної діяльності на персональному комп'ютері: складати та оформляти договори; трудові угоди та контракти під керівництвом у контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання.

7

Учень (слухач) має широкі загальні знання з оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка.  Відповідає за своє навчання і має обмежений досвід практики у конкретному аспекті навчання.

7

Учень (слухач) має широкі загальні і конкретні практичні  та базові навички і здатний виконувати під керівництвом майстра оформляти обліково-фінансові документи на персональному комп'ютері: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. Кваліфікація присвоюється але потребує подальшого вдосконалення у конкретному аспекті роботи.

8

Учень (слухач) має широкі загальні знання з оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка.  Відповідає за своє навчання і має обмежений досвід практики у конкретному аспекті навчання.

8

Учень (слухач) має широкі загальні і конкретні практичні  та базові навички і здатний виконувати під керівництвом майстра оформляти обліково-фінансові документи на персональному комп'ютері: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. Відповідає за своє навчання. і має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи.

9

Учень (слухач) має широкі загальні знання з оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. Відповідає за своє навчання.

9

Учень (слухач) має широкі загальні і конкретні практичні  та базові навички і здатний виконувати під керівництвом майстра оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. Має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи.

10

Учень (слухач) має значні конкретні, теоретичні знання методів оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка.  Має здатність застосовувати спеціальні знання.

10

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та компетенції і здатний виконувати під керівництвом майстра оформляти обліково-фінансові документи на персональному комп'ютері: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. Здатний до самокерування і має практичний досвід у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях.

11

Учень (слухач) має значні конкретні, теоретичні знання методів оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка.  Має здатність застосовувати спеціальні знання та компетенції.

11

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та компетенції і здатний виконувати під керівництвом майстра оформляти обліково-фінансові документи на персональному комп'ютері: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. Здатний до самокерування і має практичний досвід у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях.

12

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні та теоретичні знання методів оформлення обліково-фінансових документів на персональному комп'ютері, а також складання та оформлення: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. Здатний до самокерування при навчанні і має практичний досвід у роботі.

12

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та компетенції і здатний виконувати під керівництвом майстра оформляти обліково-фінансові документи на персональному комп'ютері: заяви-зобов’язання, заяви на відкриття рахунку, заявка, доручення, накладна, відмова від акцепту, гарантійний лист, посвідчення про відрядження, відомість, квитанція, розписка. Здатний до самокерування і має практичний досвід у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях. Вміє вирішувати проблеми незалежно.

 

ПЕРЕВІРНА РОБОТА ЗА І СЕМЕСТР

 

Бали

Знає

Бали

Уміє

1

Учень (слухач) має незначні знання методів оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника. Знання потребують структурованої підтримки.

1

Учень (слухач) має незначні загальні навички і здатний виконувати деякі прості завдання з оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Кваліфікація не присвоюється.

2

Учень (слухач) має базові загальні знання з методів оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника. Знання потребують структурованої підтримки.

2

Учень (слухач) має базові загальні навички і здатний виконувати прості завдання з оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки під прямим керівництвом майстра у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Кваліфікація не присвоюється.

3

Учень (слухач) має загальні базові знання методів оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника. Знання потребують структурованої підтримки.

3

Учень (слухач) має базові загальні навички і здатний виконувати прості завдання з оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки під прямим керівництвом майстра у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Кваліфікація не присвоюється.

4

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Знання є в основному конкретними і загальними за характером, але потребують подальшого вдосконалення.

4

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок з методів оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи.

5

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника; Несе часткову відповідальність за своє знання. Знання є в основному конкретними і загальними за характером, але потребують подальшого вдосконалення через досвід роботи

5

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок з методів оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання.

6

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Знання є в основному конкретними і загальними за характером, але потребують подальшого вдосконалення через досвід роботи

6

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок і здатний виконувати оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання.

7

Учень (слухач) має широкі загальні знання з оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника. Відповідає за своє навчання і має обмежений досвід практики у конкретному аспекті навчання.

7

Учень (слухач) має широкі загальні і конкретні практичні та базові навички і здатний виконувати під керівництвом майстра оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки. Кваліфікація присвоюється але потребує подальшого вдосконалення у конкретному аспекті роботи.

8

Учень (слухач) має широкі загальні знання з оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника Відповідає за своє навчання і має обмежений досвід практики у конкретному аспекті навчання

8

Учень (слухач) має широкі загальні і конкретні практичні та базові навички і здатний виконувати під керівництвом майстра оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника. Відповідає за своє навчання і має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи

9

Учень (слухач) має широкі загальні знання з оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника. Відповідає за своє навчання.

9

Учень (слухач) має широкі загальні і конкретні практичні та базові навички і здатний виконувати оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника. Має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи.

10

Учень (слухач) має значні конкретні, теоретичні знання з оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника. Має здатність застосовувати спеціальні знання.

10

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та компетенції і здатний виконувати оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника. Здатний до самокерування і має практичний досвід у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях.

11

Учень (слухач) має значні конкретні, теоретичні знання з оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника. Має здатність застосовувати спеціальні знання та компетенції.

11

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та компетенції і здатний виконувати оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника. Здатний до самокерування і має практичний досвід у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях.

12

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні та теоретичні знання з оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника. Здатний до самокерування при навчанні  і має практичний досвід у роботі

12

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та компетенції і здатний виконувати оформлення організаційно-розпорядчих документів: складання та оформлення наказів з основної діяльності; витягів з наказів; постанов; розпоряджень; вказівок, рішень; складання та оформлення положень, інструкцій, правил та статутів; кадрових документів: cкладання та оформлення заяв, скарг; наказів по особовому складу; особових карток, особових справ, анкет (особовий листок з обліку кадрів); трудових книжок, витягів з трудових книжок; характеристики, автобіографії, резюме; посвідчень про відрядження; доручення, розписки; пропозицій; обліково-фінансових документів: заяв на відкриття рахунку, гарантійних листів, посвідчень про відрядження, відомості, квитанції, розписки, інших документів за дорученням керівника.. Здатний до самокерування і має практичний досвід у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях. Вміє вирішувати проблеми незалежно.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Безверхая Надежда
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 листопада 2019
Переглядів
629
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку