Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії. 8 клас Тема 7. Ландшафти України. (9 год)

Про матеріал
Компетентнісна освіта зорієнтована на практичні результати, досвід особистої діяльності, вироблення ставлень, що зумовлює принципові зміни в організації навчання, яке стає спрямованим на розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань і умінь учнів. Упровадження компетентнісного підходу передбачає обов'язкове прогнозування результативної складової змісту, що вимагає адекватних змін у системі оцінювання навчальних досягнень. У контексті цього змінюються і підходи до оцінювання результатів навчальних досягнень школярів як складової навчального процесу. Дані критерії оцінювання укладені на основі очікуваних результатів навчальної діяльності учнів 8 класу з теми 7 «Ландшафти України» (9 год).
Перегляд файлу

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії.

8 клас

Тема 7. Ландшафти України.  (9 год)

 

 

Рівні                 навчальних досягнень

 

Бали

 

Орієнтовні вимоги навчальних досягнень учнів

 I.Початковий      

1

Учень (учениця) називає окремі чинники формування природних ландшафтів та з допомогою вчителя знаходить відмінності між ними

2

Учень (учениця) відтворює окремі факти з теми «Ландшафти України» на елементарному рівні, має нечіткі уявлення про ландшафтні об’єкти, що вивчаються, та з допомогою вчителя намагається знайти їх на карті.  

3

Учень (учениця) відтворює частину начального матеріалу з теми «Ландшафти України», з допомогою вчителя знаходить їх на карті, може самостійно розрізнити окремі чинники формування природних ландшафтів в межах України  

II.Середній

 

4

Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал з теми «Ландшафти України», з допомогою вчителя називає чинники формування природних ландшафтів, природні країни, природні зони; виконує за зразком позначення на контурній карті назв ландшафтів; під час відповіді користується географічною  картою.

5

Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал теми «Ландшафти України», здатний  описувати  ландшафти за типовим планом, припускаючись помилок. Знаходить на карті окремі ландшафти.

6

Учень (учениця) самостійно пояснює на конкретних прикладах особливості взаємодії компонентів природи у ландшафті; відтворює навчальний матеріал з незначним порушенням послідовності характеристик ландшафтів. На середньому рівні володіє тематичною картою

III.Достатній

7

Учень (учениця) в цілому правильно відтворює навчальний матеріал теми «Ландшафти України». Достатньо володіє картографічним матеріалом

8

Учень (учениця) відтворює основні поняття і категорії теми «Ландшафти України».  Застосовує здобуті знання на практиці, використовуючи прийоми аналізу карти ландшафтів, співвідношення природних та антропогенних ландшафтів у своїй місцевості. Знаходить  і показує на картах  різних  масштабів природні зони, гірські країни, Чорне море, Азовське море; острови Зміїний, Джарилгач, півострови Кримський, Керченський, косу Арабатська Стрілка, Каркінітську затоку, Керченську протоку.

9

Учень (учениця) добре  володіє навчальним матеріалом з теми «Ландшафти України», аналізує  і характеризує рівнинні лісові, лісостепові, степові та гірські ландшафти, природні комплекси морів;

Вміло використовує  картографічний матеріал в ході роботи

IV.Високий

10

Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну картину світу в контексті формування ландшафтів  України, усвідомлює і прогнозує наслідки  впливу господарської діяльності людини на природні особливості ландшафтів; висловлює  судження  про  природно-ресурсний  потенціал  природних  комплексів. Дає розгорнуту відповідь,  вільно оперує і дає визначення географічним поняттям та може їх класифікувати; використовує різні картографічні джерела

11

Учень (учениця) має глибокі знання з теми «Ландшафти України», застосовує наукову термінологію, аргументує свої твердження і висновки, вміє працювати з додатковими джерелами географічної інформації; на високому рівні аналізує та використовує картографічний матеріал

12

Учень (учениця) володіє грунтовними географічними знаннями у  межах вимог навчальної програми з теми «Ландшафти України», висловлює та аргументує власне ставлення до різних поглядів на об’єкт вивчення; самостійно аналізує природні та суспільні явища, робить відповідні висновки  і узагальнення; здатний розв’язувати проблемні завдання; вільно володіє картографічною інформацією та творчо її використовує

 

 

 

doc
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
1824
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку