Критерії оцінювання Перукарська справа

Про матеріал
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів професійної освіти за 12 бальною шкалою із професійно – теоретичної підготовки Предмет: Перукарська справа Професія: Перукар (перукар модельєр) Код: 5141 Кваліфікація: перукар, рерукар 2 класу, перукар 1 класу
Перегляд файлу

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів професійної освіти за 12 бальною шкалою із професійно – теоретичної підготовки

Предмет:   Перукарська справа

Професія: Перукар (перукар модельєр)

Код: 5141

Кваліфікація: перукар

бали

Повинен знати

1

Учень (слухач) має незначні загальні знання з технології простих жіночих, чоловічих, дитячих стрижок, а також правила охорони праці в перукарні, правилами обслуговування клієнтів. Знає призна-чення перукарських інструментів та приладів, технологію класичної хімічної завивки, фарбування волосся тон у тон барвниками різних груп. Потребує структурованої підтримки.

Без присвоєння кваліфікації.

2

Учень (слухач) має базові загальні знання з: організації робочого місця, користування інструментом, укладання волосся, технології простих стрижок, фарбування волосся тон у тон. Потребує структурованої підтримки.

Без присвоєння кваліфікації.

3

Учень (слухач) має загальні знання з: організації робочого місця, користування інструментом, укладання волосся феном, технології простих та класичних стрижок, фарбування волосся тон у тон фарбниками різних груп.  Потребує структурованої підтримки.

Без присвоєння кваліфікації. 

4

Учень (слухач) має значно обмежений обсяг знань  і загальні знання за характером компетенції, пов’язані із питаннями  технології простих стрижок, класичної хімічної завивки, фарбування волосся тон у тон барвниками різних груп, будовою та властивостями шкіри та волосся людини, правилами обслугову-вання клієнтів, охороною праці. Розуміє значення перукарської білизни, інструментів та приладів.  Несе часткову відповідальність за своє навчання.

5

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань і  більш широкі компетенції пов’язані з: технологією простих стрижок, укладанням волосся, фарбуванням волосся тон у тон та класичною хімічною завивкою, вимогами санітарії та гігієни.  Несе часткову відповідальність за свої знання. 

6

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань і більш широкі компетенції, які є, в основному, конкретними і загальними за характером, пов’язані з правилами виконання простих та класичних стрижок, класичною технологією укладання феном, хімічної завивки із застосуванням звичайних коклюшок, фарбування волосся тон у тон,

культурою обслуговування клієнтів, охороною праці. Користується окремими видами технічної, технологічної та нормативної документації. Несе часткову відповідальність за своє навчання. 

7

Учень (слухач)  має широкі загальні та конкретні   базові знання і відтворює суть технологічних етапів з перукарської справи. Дає визначення основних технік виконання простих та класичних стрижок, укладання волосся феном, фарбування волосся барвниками різних груп, приготування сумішей для фарбування волосся та хімічної завивки. Аналізує, порівнює, робить висновки. Його відповідь, у цілому, правильна, але містить неточності й недостатньо обґрунтована. Користується довідковою інформацією, технологічною документацією з перукарської справи.  Відповідає за своє власне навчання

8

Учень (слухач) має широкі загальні знання , конкретні базові знання з навчального матеріалу програми. Знає правила виконання перукарських робіт, правила санітарії та гігієни, охорони праці, прийоми користування інструментами. При відповіді дає визначення основних технік простих та класичних стрижок, укладання волосся феном за класичною технологією, фарбування волосся тон у тон. Усвідомлено користується довідковою інформацією та технічною документацією.

9

Учень (слухач) має широкі загальні та конкретні базові знання з перукарської справи в усній, письмовій, графічній формах, застосовує свої знання при виконанні практичних завдань у типових та ускладнених умовах. Дає визначення основних понять з розділів: „проста стрижка волосся”, „фарбування волосся тон у тон”, „знебарвлення”, „класична хімічна завивка”, „укладка волосся”. Вільно володіє правилами санітарії і гігієни, охорони праці, культурою обслуговування клієнтів, надання першої медичної допомоги. Аналізує, порівнює і систематизує знання, робить висновки. Відповідь, у цілому, правильна, логічна і достатньо обґрунтована, користується довідковою інформацією, технічною, технологічною, законодавчою та нормативною документацією.Відповідає за своє власне навчання.

10

Учень (слухач)  має значні конкретні знання, засвоїв інформацію в обсязі, передбаченому програмою;   пов’язану з технологією простих стрижок, укладанням волосся за класичною технологією феном та на бігуді, фарбуванням волосся тон у тон та класичною, хімічною завивкою; знає вимоги санітарії та гігієни, охорони праці. Здатний правильно використовувати парфюмерно-косметичні засоби. Відповідь учня повна, правильна, логічна, містить аналіз і систематизацію. Робить аргументовані висновки. Самостійно користується джерелами інформації. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії, нової техніки і технології.

Здатний до самокерування при навчанні, до застосування знань.

11

Учень (слухач)  має значні конкретні теоретичні знання, пов’язані з технологією простих, класичних стрижок, укладанням волосся, фарбуванням тон у тон. Знає правила санітарії та гігієни, способи приготування і підбору парфюмерно-косметичних засобів. Відповідь учня повна, правильна, логічна, містить аналіз і систематизацію. Робить аргументовані висновки, користується джерелами інформації. Самостійно і правильно застосовує довідкову інформацію та нормативну документацію. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії, нової технології. Здатний до самокерування при навчанні, застосовує спеціальні знання, вирішує проблеми незалежно.

12

Учень (слухач)  має значні конкретні  теоретичні знання навчального матеріалу та ефективно їх застосовує при виконанні практичних завдань, передбачених навчальною програмою. Знає правила виконання простих, класичних стрижок, укладання волосся феном за класичною технологією, фарбування волосся тон у тон, хімічної завивки із застосуванням звичайних коклюшок. Володіє правилами санітарії та гігієни, професійної етики, приготування і підбору парфюмерно-косметичних засобів. Відповідь учня (слухача) повна, правильна, логічна, містить аналіз, систематизацію, узагальнення. Вміє самостійно знаходити і користуватися джерелами інформації, оцінювати отриману інформацію. Встановлює причинно-наслідкові та міжпредметні зв’язки. Робить аргументовані висновки і усвідомлено використовує всі види довідково-технічної та нормативної документації в межах навчальної програми. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії. Здатний застосовувати спеціальні знання та компетенції, вирішувати проблеми незалежно. Здатний до самокерування при навчанні.

 


Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів професійної освіти за 12 бальною шкалою із професійно – теоретичної підготовки

Предмет:   Перукарська справа

Професія: Перукар (перукар модельєр)

Код: 5141

Кваліфікація: перукар 2- го класу

бали

Повинен знати

1

Учень (слухач) має незначні базові знання . Здатний відтворити фрагменти навчального матеріалу. Знає технологію базових модельних зачісок із застосуванням бігуді, часткового фарбування волосся сучасними способами. Потребує структурованої підтримки.

Без присвоєння кваліфікації.

2

Учень (слухач)  має базові загальні знання, відтворює базові модельні стрижки з великими труднощами. Неусвідомлено характеризує окремі елементи виконання базових модельних зачісок, част-кового фарбування волосся. При відповіді допускає помилки з основ санітарії і гігієни, охорони праці. Потребує структурованої підтримки.Без присвоєння кваліфікації.

3

Учень (слухач) має базові загальні знання, відтворює фрагменти навчального матеріалу по базовим модельним стрижкам, зачіскам, частковому фарбуванню волосся. Допускає суттєві помилки з основ санітарії і гігієни, охорони праці. Потребує структурованої підтримки.

Без присвоєння кваліфікації. 

4

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань, пов’язаних із технологією базових модельних стрижок, укладанням волосся феном способом „бомбаж”, „брашинг”, послідовністю виконання зачісок з довгого волосся, нормами та правилами санітарії та гігієни і більш широкі компетенції, які є,  в основному конкретними і загальними за характером.  Несе часткову відповідальність за своє навчання.

Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи  або навчання.

5

Учень (слухач)  має обмежений обсяг знань і більш широкі компетенції, які є, в основному конкретними і загальними за характером, пов’язані з базовими модельними стрижками, укладанням волосся феном способом „бомбаж”, „брашинг”, хімічною завивкою на спіральні коклюшки, сучасними способами фарбування волосся. З помилками дає визначення основних понять зачісок концентрованого типу на довгому волоссі та склад парфюмерно-косметичних засобів. Може частково обґрунтувати і проаналізувати свою відповідь. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи  або навчання.

6

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань і більш широкі компетенції, які є, в основному, конкретними і загальними за характером.  Знає правила виконан-ня базових модельних стрижок, укладання волосся феном способом „бомбаж”, „брашинг”, модельних зачісок, фарбування волосся сучасними способами, з окремими помилками дає визначення технології хімічної завивки із застосуванням спіральних коклюшок. Користується окремими видами технічної, технологічної та нормативної документації. Несе часткову відповідальність за своє навчання.

Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи  або навчання.

7

Учень (слухач) має широкі базові теоретичні знання, дає визначення основних технік, дає визначення основних прийомів виконання базових модельних зачісок, укладання волосся феном методом „бомбаж”, „брашинг”, фарбування сучасними способами, знає про склад та властивість парфюмерно-косметичних засобів для виконання різних видів перукарських робіт. Аналізує, порівнює, робить висновки. Його відповідь, у цілому, вірна, але містить неточності й недостатньо обґрунтована. Користується довідковою інформацією, технологічною документацією з перукарської справи. Відповідає за своє власне навчання.

8

Учень (слухач) має широкі загальні базові теоретичні знання з технології  модельних стрижок, укладання волосся феном способом „бомбаж” та „брашинг”, модельних зачісок та хімічної завивки на спіральні коклюшки. Володіє основними поняттями з часткового фарбування волосся, створення зачісок концентрованого типу з довгого волосся. Дає визначення основних понять з норм та правил санітарії та гігієни, основних теоретичних понять, аналізує, порівнює інформацію. Усвідомлено користується довідковою інформацією та технічною документацією. Відповідає за своє власне навчання.

9

Учень (слухач) має широкі загальні теоретичні знання з перукарської справи, застосовує свої знання при виконанні практичних завдань у типових та ускладнених умовах. Володіє технологією базових модельних стрижок, укладання волосся феном способом „бомбаж”, „брашинг”, створення модельних зачісок та  фарбування волосся сучасними способами. Допускає незначні помилки в технології спіральної хімічної завивки. Усвідомлено користується довідковою інформацією, технічною, технологічною, законодавчою та нормативною документацією. При відповіді допускає несуттєві помилки, які може виправити.

Відповідає за своє власне навчання.

10

Учень (слухач) має значні теоретичні знання, застосовує спеціальні знання та компетенції. Володіє глибокими, міцними знаннями навчального матеріалу, пов’язаного з технологією базових модельних стрижок, укладанням волосся способом „бомбаж”, „брашинг”, хімічної завивки із засто-суванням спіральних коклюшок, фарбуванням волосся сучасними способами, зачісок концентрованого типу. Здатний правильно використовувати парфюмерно-косметичні засоби. Відповідь учня повна, правильна, логічна, містить аналіз і систематизацію. Робить аргументовані висновки з незнач-ною консультацією викладача. Самостійно користу-ється джерелами інформації. Може вирішувати проблеми як у простих, так і виняткових ситуаціях. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії, нової техніки і технології.

11

Учень (слухач) має значні конкретні теоретичні, знання та компетенції, здатний їх ефективно використовувати при виконанні всіх передбачених навчальною програмою  завдань, пов’язаних з техно-логією базових модельних стрижок, укладанням волосся феном методом „бомбаж”, „брашинг”, хімічної завивки із застосуванням спіральних коклюшок. Робить аргументовані висновки з технології сучасного фарбування волосся, технології зачісок концентрованого типу,  користується джерелами інформації. Самостійно і правильно застосовує довідкову інформацію та нормативну документацію. Здатен до самокерування, при навчанні застосовує спеціальні знання. Може вирішувати проблеми незалежно. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії, нових та сучасних технологій.

12

Учень (слухач)  має значні конкретні, теоретичні знання, здатність застосовувати спеціальні знання, передбачені навчальною програмою. Знає правила виконання базових модельних стрижок, укладання волосся феном методом „бомбаж”, „брашинг”, хімічної завивки із застосуванням спіральних коклюшок. Робить аргументовані висновки з технології сучасного фарбування волосся та зачісок концентрованого типу. Знає норми і правила санітарії та гігієни. Відповідь учня (слухача) повна, правильна, логічна, містить аналіз, систематизацію, узагальнення. Вміє самостійно знаходити і користуватися джерелами інформації, оцінювати отриману інформацію. Встановлює причинно-наслідкові та міжпредметні зв’язки. Робить аргументовані висновки і усвідомлено використовує всі види довідково-технічної та нормативної документації в межах навчальної програми. Бездоганно виконує  завдання як з використанням типового алгоритму, так і за самостійно розробленим алгоритмом. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії. Здатним до самокерування при навчанні  незалежно вирішує проблеми як у простих, так і у виняткових ситуаціях.

 


Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів професійної освіти за 12 бальною шкалою із професійно – теоретичної підготовки

Предмет:   Перукарська справа

Професія: Перукар (перукар модельєр)

Код: 5141

Кваліфікація: перукар 1- го класу

бали

Повинен знати

1

Учень (слухач)  має незначні базові загальні знання, здатний відтворювати фрагменти навчального матеріалу з технології сучасних стрижок, укладанню волосся хвилями, хімічної завивки різними способами, колоруванню та моделюванню зачісок різних типів. Потребує структурованої підтримки.

Без присвоєння кваліфікації.

2

 

Учень (слухач)  має слабі базові загальні знання, відтворює  фрагменти сучасних стрижок із застосуванням прогресивних методів та технологічних прийомів. При відповіді припускається суттєвих помилок з технології укладання волосся хвилями, хімічної завивки різними способами, колоруванні, моделюванні зачісок різних типів.

При відповіді допускає помилки з основ санітарії і гігієни, охорони праці.Потребує структурованої підтримки. Без присвоєння кваліфікації.

3

 

Учень (слухач) має слабі базові загальні знання, відтворює фрагменти навчального матеріалу з технології: масажу голови, сучасних стрижок із застосуванням прогресивних методів та техноло-гічних прийомів, укладання волосся хвилями, хімічної завивки різними способами, колорування, моделювання зачісок різних типів. Потребує структурованої підтримки.

Без присвоєння кваліфікації.

4

 

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань і більш широкі компетенції, які є, в основному, конкретними і загальними за характером. Відтворює фрагменти навчального матеріалу та неусвідомлено виконує частину практичних завдань, пов’язаних із прийомами масажу голови, з прогресивними методами та технологічними прийомами в сучасних модельних стрижках, фарбуванні волосся сучасними техніками (колорування), хімічній завивці із застосуванням прогресивних технологій. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання.

5

 

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань  і більш широкі компетенції, які є, в основному, конкретними і загальними за характером.  Без достатнього розу-міння відтворює основні положення навчального матеріалу,  пов’язаного з технологічними

прийомами масажу  голови, прогресивними методами в сучасних модельних стрижках, колорування. З помилками дає визначення основам моделювання та композиції в зачісках різних типів. Недостатньо усвідомлено дає визначення розвитку світової моди в галузі перукарського мистецтва та декоративної косметики. Несе часткову відповідальність за своє навчання.

Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи  або навчання.

6

 

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань  і більш широкі компетенції, які є, в основному, конкретними і загальними за характером.  Відтворює основний навчальний матеріал   пов’язаний, з правилами виконання сучасних модельних стрижок із засто-суванням прогресивних методів, колоруванням, укладання волосся пальцями рук. Недостатньо усвідомлено дає визначення основам моделювання та композиції зачісок різних типів, хімічної завивки із застосуванням прогресивних технологій. Несе часткову відповідальність за своє навчання.

Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи  або навчання.

7

 

Учень (слухач) має широкі теоретичні знання, самостійно, з розумінням, відтворює суть технологічних етапів з перукарської справи.  Дає визначення основних технік виконання сучасних стрижок із застосуванням методів укладання волосся пальцями рук та хвилями. Недостатньо усвідомлено дає визначення основам моделювання та композиції в зачісках різних типів, хімічної завивки із застосуванням прогресивних технологій. Аналізує, порівнює, робить висновки. Користується довідковою інформацією, технологічною документацією з перукарської справи. Відповідає за своє власне навчання.

8

 

Учень (слухач) має широкі загальні теоретичні знання. Знає технологію виконання сучасних стрижок із застосуванням прогресивних методів та правила укладання волосся пальцями рук та хвилями. Знає технологію хімічної завивки волосся різними способами із застосуванням класичних і прогресивних технологій, колорування волосся. Достатньо усвідомлено дає визначення основам моделювання та композиції в зачісках різних типів, хімічної завивки із застосуванням прогресивних технологій. Аналізує, порівнює інформацію, робить висновки, дає визначення основних понять. Усвідомлено користується довідковою інформа-цією та технічною документацією. При відповіді  допускає несуттєві помилки, які частково виправляє.Відповідає за своє власне навчання.

9

 

Учень (слухач)  має широкі загальні теоретичні знання, володіє основним навчальним матеріалом з перукарської справи в усній, письмовій, графічній формах, застосовує свої знання при виконанні практичних завдань у типових та ускладнених умовах, володіє технологією сучасних модельних стрижок прогресивними методами, колорування, укладання волосся пальцями рук. Дає визначення основам моделювання та композиції в зачісках різних типів, хімічної завивки із застосуванням прогресивних технологій. Допускає незначні помилки, які сам виправляє.

Усвідомлено користується довідковою інформацією, технічною, технологічною та нормативною документацією. При відповіді та виконанні практичних завдань допускає несуттєві помилки, які може виправити.

Відповідає за своє власне навчання.

10

 

Учень (слухач) має значні конкретні, теоретичні знання, інформацію в обсязі, передбаченому програмою. Володіє глибокими, міцними знаннями навчального матеріалу, пов’язаного з технологією сучасних стрижок із застосуванням прогресивних методів, укладання волосся пальцями рук та хвилями. Здатний правильно використовувати при виконанні практичних завдань техніки колорування і схеми модельних зачісок різних типів на довгому волоссі. Робить аргументовані висновки з основ моделювання та композиції. Самостійно, правильно застосовує технологію виготовлення пастежерних виробів та доповнень. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до моди в галузі перукарського мистецтва та декоративної косметики, нової техніки і технології. Має здатність застосовувати спеціальні знання та компетенції, вирішувати проблеми незалежно. Здатен до самокерування у навчанні.

11

 

Учень (слухач) має значні конкретні, теоретичні знання та здатний їх ефективно використовувати при виконанні всіх практичних завдань, пов’язаних з технологією сучасних модельних стрижок із застосуванням прогресивних методів, укладання волосся хвилями та пальцями рук, з урахуванням індивідуальних особливостей людини, колорування волосся. Робить аргументовані висновки з основ моделювання та композиції. Самостійно застосовує технологію виготовлення пастежерних виробів та доповнень, користується джерелами інформації. Самостійно і правильно застосовує довідкову інформацію та нормативну документацію. При відповіді та виконанні практичних завдань допускає незначні неточності, які самостійно виявляє та виправляє. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії, нової технології.

 Має здатність застосовувати спеціальні знання та компетенції, вирішувати проблеми незалежно. Здатен до самокерування у навчанні.

12

 

Учень (слухач) має значні конкретні, теоретичні знання, володіє системними знаннями навчального матеріалу та ефективно їх застосовує при виконанні практичних завдань, передбачених навчальною програмою. Знає правила виконання сучасних модельних стрижок із застосуванням прогресивних методів, укладання волосся хвилями та пальцями рук з урахуванням індивідуальних особливостей людини, техніки колорування. Знає напрямки розвитку світової моди в галузі перукарського мистецтва та декоративної косметики, основи моделювання та композиції, технології модельних зачісок різних типів та виготовлення пастижерних виробів та доповнень. Відповідь учня (слухача) повна, правильна, логічна, містить аналіз, систематизацію, узагальнення. Вміє самостійно знаходити і користуватися джерелами інформації, оцінювати отриману інформацію. Встановлює причинно-наслідкові та міжпредметні зв’язки. Робить аргументовані висновки і усвідомлено використовує всі види довідково-технічної та нормативної документації в межах навчальної програми. Бездоганно виконує практичні завдання як з використанням типового алгоритму, так і за самостійно розробленим алгоритмом. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії. Здатен до самокерування у навчанні, має здатність застосовувати спеціальні знання, незалежно вирішувати проблеми у роботі як у простих, так і виняткових ситуаціях.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Євсюкова Оля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Kozlova Olga
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
906
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку