Критерії оцінювання "Пізнаємо природу"

Про матеріал
Критерії оцінювання знань учнів 5 класу НУШ. Підручник "Пізнаємо природу" за авторством Д.Біди
Перегляд файлу

 

                                        РОЗДІЛ 1 «ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ»

Рівні результатів навчання

Бал

характеристика навчальних досягнень

учня / учениці

Початковий

1

 

 

-Пояснює поняття «наука», «природничі

науки», «науковий термін», «науковий факт».

-Розповідає, хто такі природознавці і винахідники

- Називає методи пізнання природи

- Перелічує вимірювальні прилади та інструменти

- Переказує зміст прочитаного

- Виконує інтерактивні онлайн вправи за зразком

2

 

3

Середній

4

 

 

 

-Пояснює поняття спостереження, експеримент, дослідник, моделювання.(за допомогою вчителя)

-Наводить приклади  винаходів та відкриттів.

- Називає шляхи вирішення конфліктів

- Визначає негативні емоції та застосовує способи їх опановування та реакції на них

- Виокремлює факти та судження

- Розрізняє джерела інформації за видами

-Дотримується визначених правил і пропонує в разі потреби зміни до них.

- Складає невеликий опис зміни температури повітря і води

- Пояснює, як людина своєю діяльністю впливає на інновації та дослідження

5

 

 

 

6

Достатній

7

 

 

 

Використовує пошук інформації в інтернеті за запропонованими параметрами

- Планує уявне / реальне інтерв’ю з науковцем (розробляє запитання)

- Заповнює таблицю / схему за допомогою учителя

- створює ментальну карту «Природничі науки»  Послідовно викладає інформацію

- Пояснює значення патентів та відкриттів  в житті людини

- описує модель об’єкта (явища), з’ясовує спільні та відмінні ознаки;

8

 

 

9

Високий

10

 

 

 

 

 

 

-Висловлює аргументовану думку/власне судження (усно або письмово) щодо значення науки в житті людини;

значення винаходів,

творчих доробків, створених українцями для людства

- Самостійно використовує підручник як джерело знань,

коментує його текст під час читання, формулює запитання різного типу до нього, узагальнює інформацію

- Створює прості візуальні медіапродукти.

- порівнює фізичні величини та їх вимірювання

- Аналізує що вдалося та не вдалося досягти

під час виконання роботи

- Надає рекомендації як досягти успіху на прикладах відомих науковців

 -Пояснює причини змін фізичних величин

11

 

 

 

12

 

 

Критерії оцінювання

                                        РОЗДІЛ 2. ПІЗНАЄМО БУДОВУ РЕЧОВИН

Рівні результатів навчання

Бал

характеристика навчальних досягнень

учня / учениці

Початковий

1

 

 

-Пояснює поняття «фізичне тіло»

-Розповідає, які тіла оточують людину

 

- Називає агрегатні стани речовини

- Перелічує механічні властивості твердих тіл

- Переказує зміст прочитаного

- Виконує інтерактивні онлайн вправи за зразком

2

 

3

Середній

4

 

 

 

-Пояснює поняття об’єм, атом, молекула,дифузія, випаровування, розчин.(за допомогою вчителя)

-Наводить приклади  властивостей твердих тіл, одиниці виміру маси

- Називає шляхи вирішення конфліктів

-Визначає негативні емоції та застосовує способи їх опановування та реакції на них

- Виокремлює факти та судження

- Розрізняє джерела інформації за видами

-Дотримується визначених правил і пропонує в разі потреби зміни до них.

- Складає невеликий опис явища дифузії та взаємодії

частинок речовини.

- Пояснює, властивості газів та рідин

5

 

 

 

 

6

Достатній

7

 

 

 

-Використовує пошук інформації в інтернеті за запропонованими параметрами

- Планує поетапне приготування розчину

- Заповнює таблицю «Тіла та речовини» / схему за допомогою учителя

- складає таблицю «Порівняння властивостей твердих тіл, рідині газів»;

-  Послідовно викладає інформацію

- Пояснює властивості розчинів

- Описує модель об’єкта (явища), з’ясовує спільні та відмінні ознаки;

8

 

 

9

Високий

10

 

 

 

 

 

 

-Висловлює аргументовану думку/власне судження (усно або письмово) щодо навкоишніх тіл

- Самостійно використовує підручник як джерело знань,

коментує його текст під час читання, формулює запитання різного типу до нього, узагальнює інформацію

- Створює прості візуальні медіапродукти.

- порівнює властивості рідин, характеристики речовин

- Аналізує що вдалося та не вдалося досягти

під час виконання роботи

- Надає рекомендації як досягти успіху при виконання практичної роботи

 -Пояснює причини змін речовин

11

 

 

 

12

 

 

 

Критерії оцінювання

                                        РОЗДІЛ 3. ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ ЗЕМЛІ

Рівні результатів навчання

Бал

характеристика навчальних досягнень

учня / учениці

Початковий

1

 

 

-Пояснює поняття «гіпотеза», «прогноз погоди»

-Розповідає, про кольорову гаму на картах

 

- Називає будову і склад Землі, будову повітря, небезпечні природні явища, сторони горизонту

- Перелічує материки і частини світу

- Переказує зміст прочитаного

- Виконує інтерактивні онлайн вправи за зразком

2

 

3

Середній

4

 

 

 

 

 

 

-Пояснює як утворюються гірські породи (за допомогою вчителя)

-Наводить приклади  масштабів карти, народних прогнозів, географічних об’єктів, метеорологічних приладів та використання їх для вимірювань (температури повітря, напряму вітру, товщини снігового покриву, висоти Сонця тощо);

-Позначає на контурній карті світу номенклатури, подану в тексті;

- Називає шляхи вирішення конфліктів

-Визначає негативні емоції та застосовує способи їх опановування та реакції на них

- Виокремлює факти та судження

- Розрізняє джерела інформації за видами

-Дотримується визначених правил і пропонує в разі потреби зміни до них.

- Складає невеликий опис  водного об’єкта, тематичної карти

- Пояснює, зміну погоди на життя, здоров’я та господарську діяльність людини

5

 

 

 

 

6

Достатній

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

-Використовує пошук інформації в інтернеті за запропонованими параметрами

- Планує поетапно створення моделі «Джерела прісної води на Землі»;

-описує дослідження «Як ми дізнаємося про минуле нашої планети?»;

 

- Створює лепбук (буклета) «Які рослини та тварини очищають воду?

-Складає список сфер людської діяльності, робота яких залежать від погоди

-  Послідовно викладає інформацію

- Пояснює  за фізичною картою рельєф України та своєї області

- Описує модель об’єкта (явища), з’ясовує спільні та відмінні ознаки;

8

 

 

 

 

9

Високий

10

 

 

 

-Висловлює аргументовану думку/власне судження (усно або письмово) щодо навкоишніх тіл

- Самостійно використовує підручник як джерело знань,

коментує його текст під час читання, формулює запитання різного типу до нього, узагальнює інформацію

- Створює прості візуальні медіапродукти.

- Порівнює особливості материків та океанів

- Аналізує що вдалося та не вдалося досягти

під час виконання роботи

- Надає рекомендації як досягти успіху при виконання практичної роботи

 -Пояснює причини змін речовин

11

 

 

 

12

 

 

Критерії оцінювання

                                        РОЗДІЛ 4. ПІЗНАЄМО РІЗНОМАНІТТЯ ОРГАНІЗМІВ

Рівні результатів навчання

Бал

характеристика навчальних досягнень

учня / учениці

Початковий

1

 

 

-Пояснює поняття «організм»

-Розповідає, які організми оточують людину

 

- Називає групи організмів

- Перелічує властивості живих організмів

 

- Переказує зміст прочитаного

- Виконує інтерактивні онлайн вправи за зразком

2

 

3

Середній

4

 

 

 

-Пояснює поняттяи бактерії , віруси, орган, водорості, мохи, лишайники, одомашнення, тавення, травні ферменти, дихання, дихаьна система, дихальні рухи, кров, серце, кровоносні судини, кола кровообігу, імунітет(за допомогою вчителя).

-Наводить приклади  будови клітин різних організмів

- Називає шляхи вирішення конфліктів

-Визначає негативні емоції та застосовує способи їх опановування та реакції на них

- Виокремлює факти та судження

- Розрізняє джерела інформації за видами

-Дотримується визначених правил і пропонує в разі потреби зміни до них.

- Складає невеликий опис зразком обраної учнями рослини своєї місцевості

- Пояснює, властивості газів та рідин

5

 

 

 

 

6

Достатній

7

 

 

 

-Використовує пошук інформації в інтернеті за запропонованими параметрами

- Планує поетапне виконання проєкту «Кисломолочні продукти»

-створення буклета про отруйні гриби своєї місцевост- складає  пам’ятки про догляд за домашнім улюбленцем,

«Як запобігти порушенням зору і слуху»

-Створює ментальну карту «Взаємозв’язок систем органів в організмі людини»; «Будова квіткової рослини

-  Послідовно викладає інформацію

- Пояснює принцип роботи кожного людського  органу

- Описує спільні і відмінні ознаки різних груп живих організмів

8

 

 

 

 

9

Високий

10

 

 

 

 

 

 

-Висловлює аргументовану думку/власне судження (усно або письмово) щодо жвих організмів

- Самостійно використовує підручник як джерело знань,

коментує його текст під час читання, формулює запитання різного типу до нього, узагальнює інформацію

- Створює прості візуальні медіапродукти.

- порівнює властивості рідин, характеристики речовин

- Аналізує що вдалося та не вдалося досягти

під час виконання роботи

- Надає рекомендації як досягти успіху при виконання практичної роботи

 -Пояснює причини змін у роботі органів людини

11

 

 

 

12

 

 

Критерії оцінювання

                                        РОЗДІЛ 5. ПІЗНАЄМО СЕБЕ І СВІТ

Рівні результатів навчання

Бал

характеристика навчальних досягнень

учня / учениці

Початковий

1

 

 

-Пояснює поняття «здоров’я»

-Розповідає, про власний режим дня

 

- Називає види забруднення середовища

- Перелічує найвідоміші біорізноманіття України.

- Переказує зміст прочитаного

- Виконує інтерактивні онлайн вправи за зразком

2

 

3

Середній

4

 

 

 

-Пояснює поняття постава, плоскостопість, сон, емоційний інтелект, інвазійні види, біорізноманіття (за допомогою вчителя)

-Наводить приклади  різноманіття рослин і тварин своєї місцевості

- Називає шляхи вирішення конфліктів

-Визначає негативні емоції та застосовує способи їх опановування та реакції на них

- Виокремлює факти та судження

- Розрізняє джерела інформації за видами

-Дотримується визначених правил і пропонує в разі потреби зміни до них.

- Складає невеликий опис «Тарілки здорового харчування»

- Пояснює, залежності постави й життєвої ємності легень

5

 

 

 

 

6

Достатній

7

 

 

 

-Використовує пошук інформації в інтернеті за запропонованими параметрами

- Планує поетапне розв’язування ситуаційних завдань «Вжити заходів, щоб запобігти»

- Створює ментальну карту«Правила здорового способу життя»;

- Складає наукові казки природничого змісту

-  Послідовно викладає інформацію

- Пояснює зв’язок людини з природою

- Описує модель об’єкта (явища), з’ясовує спільні та відмінні ознаки;

8

 

 

9

Високий

10

 

 

 

 

 

 

-Висловлює аргументовану думку/власне судження (усно або письмово) щодо навколишнього середовища

- Самостійно використовує підручник як джерело знань,

коментує його текст під час читання, формулює запитання різного типу до нього, узагальнює інформацію

- Створює прості візуальні медіапродукти.

- порівнює властивості рідин, характеристики речовин

- Аналізує що вдалося та не вдалося досягти

під час виконання роботи

- Надає рекомендації як досягти успіху при виконання практичної роботи

 -Пояснює причини змін біорізноманіття

11

 

 

 

12

 

 

СХВАЛЕНО:                                                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО:

Педагогічною радою                                                                                        директор школи

Колодрубівського закладу загальної

середньої освіти І-ІІІ ступенів                                                                        Галина КОРДЮК

31.08.2022 р.                                                                                                      01.09.2022р.

Протокол №1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

5 КЛАС

“Пізнаємо природу”

    

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Володимирівна Ліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гупало Тетяна Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Петрик Людмила Михайлівна
    Дякую Вам дуже-дуже за вашу роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Kosyk Natalia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Юрченко Ярослав Віталійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
13 листопада 2022
Переглядів
10999
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку