Критерії оцінювання по групах результатів природнича галузь

Про матеріал
Критерії оцінювання по групах результатів з природничої галузі (пізнаємо природу, біологія) для нової української школи
Перегляд файлу

       ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ  ГАЛУЗЬ  (НУШ)

Бал

 

ГАЛУЗЕВІ  КРИТЕРІЇ

Критерії оцінювання

Група результатів 1

Проводить дослјдження природи

Група результатів 2

Здійснює  пошук та опрацьовує інформацію

Група результів 3

 Усвідомлює закономірності природи

1

Учень /учениця:

виконує частину простих завдань / дослідницьких дій за наданим зразком з допомогою вчителя

Учень /учениця:

сприймає i розпізнає інформацію отриману від  учителя / інших осіб

Учень /учениця:

намагається відповідати на прості запитання

2

Учень /ученщя:

виконує прості  завдання / дослідницькі дії за наданим зраком з допомогою вчителя

Учень /учениця:

відтворює незначну частину інформації, отриманої від  учителя / інших  ociб або із запропонованих джерел

Учень /учениця:

намагається знаходити у почутому / прочитаному часткові відповіді  на прості запитання; намагається виконувати прості  завдання / навчальні дії  за наданим  зразком з допомогою вчителя; слухає інших,  комунікує за потреби

з

Учень /учениця:

виконує завдання / дослідницькі дії  за наданим зразком з допомогою вчителя; долучається  до роботи в групі під час виконання дослідницьких дій

Учень /учениця:

відтворює частину інформації, отриманої від  учителя / інших  ociб або із  запропонованих джерел

Учень /учениця:

знаходить у почутому / прочитаному часткові відповіді на запитання; виконує окремі завдання / павчальні дії  за наданим зразком  з допомогою вчителя; долучається до роботи в групі намагається висловлювати свої думки

4

Учень /учениця:

виконує завдання / дослідницькі дії  за зразком з допомогою вчителя; частково виконує обов'язки, розподілені в групі під  час виконання  дослідницьких дій / завдань; пояснює окремі дослідницькі  дії

Учень /учениця:

відтворює за зразком основну iнформацію, отриману  iз запропонованих джерел; висловлює свої думки, використовуючи отртиману інформацію

Учень /учениця:

pозуміє окремі  поняття / терміни / навчальні діії; виконує завдання / навчальні дії  за зразком з допомогою вчителя; частково виконує  обов'язки, pозподілені в групі

5

Учень /учениця:

 виконує дослідницькі  дії за запропонованим алгоритмом, за потреби звертаючись по допомогу; розпізнає  з допомогою  вчителя проблеми, які  можна розв'язати дослідницьким способом; виконує завдання в групі  відповідно  до визначених обов’язків під час виконання дослідницьких дій/ завдань

Учень /учениця:

застосовєе частково інформацію, отриману від учителя / інших  ocб або із запропонованих джерел, для виконання навчальних  завданъ; знаходить у почутому / прочитаному відповіді на прості  запитання

Учень /учениця:

 намагається пояснити основні  поняття / явища /навчальні дії,  виконує завдання / навчальні дії за запропонованим алгоритмом з допомогою вчителя; виконує свою частку груповї роботи

6

Учень /учениця:

розуміє  i пояснює виконує репродуктивні  види діяльності за запропонованим алгоритмом cамостійно, розпізнає  з допомогою вчителя проблеми, як можна розв'язати дослідницьким способом i висловлює припущення щодо їх розв'язання; виконує дослідницькі діїї / спільне завдання в групі відповідно  до визначених обов 'язків

Учень /учениця:

здійснює пошук iнформації  в запропонованих джерелах; застосовує iнформацію, отриману від  учителя / ociб або iз запропонованих джерел для виконання навчаљних завдань

Учень /учениця:

pозуміє i пояснює основні: поняття / явища / навчальні дії  з допомогою вчителя, наводить прості  приклади, виконує завдання / навчальні дії  за запропонованим алгоритмом самостійно, виконує спіљне завдання в групі відповідно до визначених обов’язків

7

Учень /учениця:

виконує репродуктивні й частково-пошукові  види дослідницької діяльності  за запропонованим алгоритмом або в співпраці; розпізнає  проблемні ситуації з допомогою вчителя, розв'язує їх відомим  способом; співпрацює в групі, виконуючи дослідницькі  завдання

Учень /учениця:

знаходить у запропонованих джерелах потрібну інформацію  для виконання  навчальних завдань i розв 'язання проблемних ситуацій; відповідає на окремі  запитання за опрацьованою інформацією, поданою в piзний  спосіб; перетворює один вид інформації  в інший  за зразком

Учень /учениця:

відповідає на окремі  запитання, наводить типові приклади  й аргументи на 1підтвердження  висловленої  думки; виконує репродуктивні й частково-пошукові види навчальної діяльності за запропонованим алгоритмом самостійно  або в групі, pозпізнає  проблемні  ситуації  з допомогою вчителя, висловлює припущення щодо їx розв'язання; налагоджує комунікацію, співпрацює в групі  за погодженим планом, виконуючи навчальні  завдання

8

Учень /учениця:

виконує oкремі пошукові, дослідницькі та/ або

творчі дії; розв'язує проблемні ситуації  відомими способами під керівництвом вчителя; активно співпрацює  з іншими, визначає свої завдання в  груповій дослідницькій діяльності

Учень /учениця:

 аналізує інформацію, отриману з обраних джерел, зіставляє, порівнює її за  заданою ознакою; відповідає  на запитання за опрацьованою інформацією, поданою в pізний спосіб; перетворює інформацію одного виду в інший

Учень /учениця:

розрізняє проблемні ситуації, розв 'язує їх  відомим способом з допомогою вчителя; відповідає  на запитання, доповнює думку / відповіді однокласників; вконує oкремі навчальні дії; активно співпрацює  з iншими, виконуючи  навчальні завдання, визпачає  свої завдання в групі; залучає інших до cпівпраці  в межах запропонованої  теми

9

Учень /учениця:

виконує пошукові, дослідницькі та творчі завдання; розв'язує проблемні  ситуації відомими способами; пропонує  способи розв 'язання проблемних ситуацій під керівництвом учителя; активно співпрацює та допомагає  іншим, виконуючи дослідницькі  завдання

Учень /учениця:

аналізує інформацію, отриману з piзних джерел; добирає спосіб унаочнення інформації

Учень /учениця:

Розпізнає проблемні ситуації  запропонованих, розв'язує їx відомими способами керівництвом учителя; добирає  доречні  приклади та аргументи щодо висловлення  думки; виконує  пошукові  завдання; активно співпрацює з іншими, генерує ідеї під час виконання завдання

10

Учень /учениця:

ставить запитання, установлює логічні  зв'язки  між досліджуваними об'єктами, явищами,

процесами; застосовує здобуті  знання й практичні вміння  в piзних  дослідницьких проблемних ситуаціях; пропонує кілька способів розв’язання  проблемної ситуації  самостійно або в групі

Учень /учениця:

виокремлює істотну  й потрібну інформацію, отриману з piзних  джерел; оцінює інформацію  за наданими критеріями під керівництвом  учителя

Учень /учениця:

розпізнає  проблемні  ситуації; ставить запитання, установлює логічні  зв'язки  між об'єктами, фактами, явищами; застосовує здобуті  знання й практичні  вміння  в типових навчальних ситуаціях; здійснює piзнi види діяльності, пропонує кіљка способів розв'язання проблемної ситуації самостійно або в групі, долучається до розроблення критеріїв оцінювання власної діяльності, діяльності групи

 

11

Учень /учениця:

 застосовує здобуті  знання й практичні вміння в нестандартних ситуаціях; аналізує власні навчальні дії самостійно або в групі; конструктивно взаємодіє в групі під час дослідницької діяльності; висловлює власну позицію, аргументує її,  робить висновки

Учень /учениця:

знаходить й аналізує її; узагальнює отриману з різних джерел; оцінює інформацію за наданими критеріями

Учень /учениця:

висловлює щодо проблемної ситуації власну позицію, аргументує її;  оцінює різні аспекти проблеми; використовує  наукові  факти для формулювання власних суджень; застосовує здобуті знання й практичні вміння  в нетипових ситуаціях; конструктивно взаємодіє в групі  для розв'язання спільних  навчальних завдань; здійснює piзнi види діяльності, аналізує власні навчальні дії і дії груп

12

Учень /учениця:

застосовує здобуті  знання й практичні  вміння, усвідомлює ризики i прогнозує наслідки; аналізує й оцінює власні дослідницькі дії; iніціює, планує та організовує  cпівпрацю в групі для виконання дослідницьких / творчих завдань

Учень /учениця:

порівнює, зіставляє та оцінює інформацію, отриману з різних самостійно вибраних джерел; оцінює надійність  джерел інформації

Учень /учениця:

висловлює щодо проблемної ситуації власну позицію, аргументує її, робить висновки; установлює закономірності, підтверджує їх  прикладами; застосовує здобуті знання й практичні вміння для розв'язання проблемних ситуацій, усвідомлює ризики прогнозує наслідки, аналізує власні  навчальні дії, планує свій  подальший навчальний поступ; організовує співпрацю в групі для досягнення навчальних цілей; толерує piзнi точки зору, опосередковує спілкування в групі.

 

 

doc
Додано
5 лютого
Переглядів
267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку