Критерії оцінювання результатів навчання для учнів 5-х класів

Про матеріал
Критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-х класів, які здобувають освіту відповідно до нового державного стандарту
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ 5 – Х КЛАСІВ , ЯКІ ЗДОБУВАЮТЬ ОСВІТУ ВІДПОВІДНО ДО НОВОГО ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ {00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Рівні навчальних досягнень учнів Бали. Критерії оцінювання результатів навчання учнів Початковий1 Учень(учениця) розрізняє об’єкти вивчення2 Учень(учениця) відтворює незначну частину навчального матеріалу, має не чіткі уявлення про предмет вивчення 3 Учень(учениця) відтворює частину навчального матеріалу, з допомогою вчителя виконує елементарні завдання  Середній4 Учень(учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, повторює за зразком певну операцію, дію5 Учень(учениця) відтворює основний навчальний матеріал, з помилками й неточностями дає визначення понять6 Учень(учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу, відповідає правильно, але недостатньо осмислено для виконання фізичних вправ, виконує більшість запропонованих вправ   Достатній7 Учень(учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, наводить окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії8 Учень(учениця) має достатні знання, застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв’язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність; відповіді логічні, хоч і мають неточності9 Учень(учениця) добре володіє навчальним матеріалом і реалізовують свої знання та вміння в практичній діяльності; аналізує і систематизує інформацію щодо впливу фізичних вправ на організм   Високий10 Учень(учениця) має повні глибокі знання та уміння, використовує їх у практичній діяльності, робить висновки, узагальнення 11 Учень(учениця) має гнучкі знання в межах вимог навчальної програми, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, знаходить інформацію та аналізує її, ставить і розв’язує проблеми12 Учень(учениця) має системні , міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх, у тому числі, у стандартних та нестандартних ситуаціях; самостійно аналізує, оцінює, узагальнює опанований матеріал, самостійно користуються джерелами інформації, приймає обгрунтовані рішеннявправи виконує фективно у змагальних умовах; може регулювати процес виконання навчальних завдань відповідно до індивідуальних потреб організму

pptx
Додано
7 жовтня 2022
Переглядів
172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку