Критерії оцінювання навчальних досягнень для учнів 6-9 класів

Про матеріал
Критерії оцінювання навчальних досягнень для учнів 6 - 9 класів "Фізична культура"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 6 – 9 КЛАСІВ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» {7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}Рівні навчальних досягнень учнів Бали. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів Початковий1 Учні можуть розпізнавати деякі об’єкти вивчення та називають їх (на побутовому рівні)2 Учні описують незначну частину навчального матеріалу; частково розпізнаютьінвентар та обладнання для проведення занять3 Учні мають фрагментарні уявлення з предмета вивчення; з допомогою вчителя виконують елементарні фізичні вправи; використовують за призначенням навчальний інвентар та обладнання Середній4 Учні знають окремі відомості, що стосуються фізичних вправ; виконуютьелементарні технічні елементи вправ за зразком5 Учні відтворюють навчальний матеріал, необхідний для виконання фізичних вправ,з допомогою вчителя; виконують більшість технічних елементів вправ з недоліками6 Учні самостійно відтворюють значну частину навчального матеріалу, необхідногодля виконання фізичних вправ; виконують більшість запропонованих вправ  Достатній7 Учні самостійно і логічно відтворюють фактичний і теоретичний матеріал,необхідний для виконання практичних завдань; частково контролюють власні навчальні дії; вправи виконують з окремими незначними відхиленнями в техніці за показниками кінематичних, динамічних або ритмічних характеристик (недосконала міжмязева координація, недостатня злитність виконання, незначна скутість рухів тощо); в основному виконують навчальні завдання під час уроку8 Учні виявляють розуміння навчального матеріалу, наводять приклади, намагаютьсяаналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв’язки і залежності між фізичними вправами та їх впливом на організм; використовують набуті знання і уміння в стандартних ситуаціях; вправи виконують відповідно до вимог кінематичних, динамічних та ритмічних характеристик техніки (вільно, легко, невимушено) у стандартних сприятливих умовах їх виконання; виконує більшість навчальних завдань під час уроку9 Учні володіють навчальним матеріалом і реалізовують свої знання та вміння в практичній діяльності; можуть аналізувати і систематизувати інформацію щодо впливу фізичних вправ на організм; вправи виконують відповідно до вимог кінематичних, динамічних та ритмічних характеристик техніки (вільно, легко, невимушено) у прогнозовано варіативних умовах; виконують всі навчальні завдання під час уроку    Високий10 Учні володіють глибокими знаннями та уміннями і застосовують їх у нестандартних ситуаціях; беруть активну участь в розробленні та застосуванні комплексів вправ, спрямованих на розвиток фізичних якостей; вправи виконують відповідно до вимог кінематичних, динамічних та ритмічних характеристик техніки (вільно, легко, невимушено) у непрогнозовано варіативних умовах; старанно виконують всі навчальні завдання під час уроку11 Учні володіють гнучкими знаннями і навичками в межах вимог навчальної програми, аргументовано використовують їх у нестандартних ситуаціях; самостійно розробляють комплекси вправ, спрямованих на розвиток фізичних якостей; вправи виконують ефективно на фоні втоми; при виконанні навчальних завдань проявляють позитивні лідерські якості12 Учні мають системні знання та навички з предмета, свідомо використовують їх, у тому числі, у проблемних ситуаціях; самостійно розробляють комплекси вправ, спрямованих на розвиток фізичних якостей та забезпечують їх якісне виконання; вправи виконують ефективно у змагальних умовах; можуть регулювати процес виконання навчальних завдань відповідно до індивідуальних потреб організму

pptx
Додано
7 жовтня 2022
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку