Критерії та показники розвитку у дітей сприймання в процесі ознайомлення дітей з площинами геометричних фігур

Про матеріал
Критерії та показники розвитку у дітей сприймання в процесі ознайомлення дітей з площинами геометричних фігур є основою для проведення необхідної діагностики розвитку дітей.
Перегляд файлу

Критерії та показники розвитку у дітей сприймання в процесі ознайомлення дітей з площинами геометричних фігур

Показники та критерії

Високий рівень

Середній рівень

Низький рівень

Усвідомлення поняття форми та вміння виділяти її в предметах та геометричних фігур

Розуміє та знає, що таке форма і вміє її виділяти як ознаку в різних предметах оточення та геометричних формах.

Формально сприймає форму предметів, не може виділити форму серед інших ознак.

Дитині складно виділяти форму предмета з-поміж інших озник, абстрагувати таузагальнювати їх

Дотикове обстеження форми геометричних фігур

Послідовно виконує рухи з обстеження геометричної фігури, вміє визначати сторони та кути, називати їх

За допомогою дорослого обстежує площину фігури, виконує дії та усвідомлює її основні частини

Має складнощі з виконанням завдання, не вміє самостійно визначати основні частини фігури

Зорове сприймання цілої та окремих частин фігури

Вміє цілісно сприймати площину фігури та її складові частини, виділяє та називає їх

За допомогою дорослого формує уявлення про геометричну фігуру, а за допомогою зорового обстеження — про її складові частини

Без допомоги дорослого не може сприймати фігуру і її окремі елементи

Сформованість знань про обʼємні та площинні геометричні фігури

Має достатній обсяг знань про обʼємні та площинні геометричні фігури, використовує свій досвід на практиці, к повсякденному житті

Має відносно стійкі знання з математики відповідно свого віку, знання про фігури та її основні групи

Недостатньо сформоване уявлення про основні групи геометричних фігур, без допомоги дорослого не вміють визначати їх під час ігор та вправ

Знаходження в оточуючому середовищі геометричних форм, вміння аналізувати навколишній простір

Вміють довкола себе бачити геометричні форми, визначати їх в предметах найближчого середовища

Вміють достатньо добре аналізувати простір, проте мають складнощі з визначення основних геометричних форм

Мають труднощі визначення геометричних форм в оточуючому середовищі, а тому не можуть виконати завдання без допомоги дорослого

Наслідування зразка вихователя, виконання інструкції щодо обстеження фігури, розвиток слухового сприймання

Правильно виконують інструкцію дорослого з обстеження геометричних форм, має розвинене слухове сприймання

Відносно правильно виконують дії, іноді можуть помилитися з напрямком просування з обстеження форми, але за настановкою дорослого виправляються

Мають складнощі у роботі з обстеження форми предметів, нерозвинуте слухове сприймання інструкцій та вказівок, часто відволікаються

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
29 травня 2020
Переглядів
669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку