Інформаційні системи та їх складові. Види сучасних комп'ютерів.

Про матеріал
Конспект уроку для 6 класу на тему "Інформаційні системи та їх складові. Види сучасних комп'ютерів." Розроблено за підручником Інформатика 6 клас, автор Інна Тріщук.
Перегляд файлу

«___»__________ 20___ року

Урок №9. Інформаційні системи у сучасному суспільстві. Апаратна складова сучасних ІС. Види комп’ютерів.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з інформаційними системами у сучасному суспільстві їх значенням та складовими, сформувати поняття інформаційної системи, повторити види сучасних комп’ютері, вияснити чим вони відрізняються, навчити розрізняти пристрої введення та виведення даних.
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань;

Обладнання та наочність: комп’ютери, електронні підручники, презентація.

Програмне забезпечення: мультимедійний комплекс.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Правила поведінки: нагадую, що зараз у нас урок інформатики, прошу звернути увагу на правила спілкування один з одним і правила спілкування з комп’ютером.
  • Давайте зараз налаштуємось на урок – покажіть настрій з яким ви прийшли на урок, дякую, посміхніться одне одному

ІІ. Актуалізація потрібного навчального і життєвого досвіду учня. Повторення раніше вивченого матеріалу.

Поділити учнів на 2 групи.

Інформаційне лото

Складіть речення з двох частин картки.

Інформація — це…

дані про оточення, необхідні для

розв’язання проблеми

Інформацію передають…

за допомогою повідомлень

 

Інформація сприймається людиною…

через органи чуття

 

Текстова інформація…

відображається у вигляді текстів

 

Графічна інформація — це…

картинки, рисунки, графіки, діаграм,

схеми тощо

Звукова інформація — це…

усне мовлення, музичні композиції,

мелодії, шумові ефекти

Умовні жести та сигнали — це…

міміка, сигнали регулювальника на

перехресті

 

Комбінована, або мультимедійна

інформація, що утворюється як комбінація різних видів інформації

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

-         Поясніть, як ви розумієте поняття «інформатика».

Інформатика нерозривно пов’язана з інформаційними процесами, бо вивчає їх. Саме про них ми сьогодні поговоримо, а також вияснимо за допомогою чого ми виконуємо всі інформаційні процеси.

IV. Повідомлення теми та мети уроку: Тема «Інформаційні системи та їх складові». Мета: дізнатися що таке ІС, які процеси в ній відбуваються, які складові ІС, та які види сучасних комп’ютерів Ви знаєте.

V. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів.

VІ. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VII. Робота за комп’ютерами.

         Виконання інтерактивних вправ:

http://LearningApps.org/view2434822

http://LearningApps.org/view2434860

 

VІІ. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда

Визнач, якими комп’ютерними пристроями найчастіше користуються члени твоєї родини. Які інформаційні процеси частіше за все виконує кожен член родини?

Пограйте у гру «Ланцюжок слів». По черзі називайте пристрої, зображені на малюнку (презентація). Один називає пристрій введення, інший – пристрій виведення. Обговоріть, чому один пристрій знаходиться одночасно в обох кругах.

 

VIIІ. Рефлексія  https://www.menti.com/aloq83dcy7q7

ІX. Домашнє завдання

         Опрацювати параграф 5 ст.42-49. 

         Підготувати повідомлення на тему «Операційні системи: що це, коли виникли та які вони бувають?»

 

docx
Додано
1 листопада 2023
Переглядів
222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку