«___»__________ 20___ року
Урок №9. Інформаційні системи у сучасному суспільстві. Апаратна складова сучасних ІС. Види комп’ютерів.
Цілі:
Тип уроку:
Обладнання та наочність: комп’ютери, електронні підручники, презентація.
Програмне забезпечення: мультимедійний комплекс.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація потрібного навчального і життєвого досвіду учня. Повторення раніше вивченого матеріалу.
Поділити учнів на 2 групи.
Інформаційне лото
Складіть речення з двох частин картки.
Інформація — це… |
дані про оточення, необхідні для розв’язання проблеми |
Інформацію передають… |
за допомогою повідомлень
|
Інформація сприймається людиною… |
через органи чуття
|
Текстова інформація… |
відображається у вигляді текстів
|
Графічна інформація — це… |
картинки, рисунки, графіки, діаграм, схеми тощо |
Звукова інформація — це… |
усне мовлення, музичні композиції, мелодії, шумові ефекти |
Умовні жести та сигнали — це… |
міміка, сигнали регулювальника на перехресті
|
Комбінована, або мультимедійна |
інформація, що утворюється як комбінація різних видів інформації |
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
- Поясніть, як ви розумієте поняття «інформатика».
Інформатика нерозривно пов’язана з інформаційними процесами, бо вивчає їх. Саме про них ми сьогодні поговоримо, а також вияснимо за допомогою чого ми виконуємо всі інформаційні процеси.
IV. Повідомлення теми та мети уроку: Тема «Інформаційні системи та їх складові». Мета: дізнатися що таке ІС, які процеси в ній відбуваються, які складові ІС, та які види сучасних комп’ютерів Ви знаєте.
V. Вивчення нового матеріалу
Демонстрація навчальних слайдів.
VІ. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VII. Робота за комп’ютерами.
• Виконання інтерактивних вправ:
http://LearningApps.org/view2434822
http://LearningApps.org/view2434860
VІІ. Підведення підсумків уроку
Визнач, якими комп’ютерними пристроями найчастіше користуються члени твоєї родини. Які інформаційні процеси частіше за все виконує кожен член родини?
Пограйте у гру «Ланцюжок слів». По черзі називайте пристрої, зображені на малюнку (презентація). Один називає пристрій введення, інший – пристрій виведення. Обговоріть, чому один пристрій знаходиться одночасно в обох кругах.
VIIІ. Рефлексія https://www.menti.com/aloq83dcy7q7
ІX. Домашнє завдання
• Опрацювати параграф 5 ст.42-49.
• Підготувати повідомлення на тему «Операційні системи: що це, коли виникли та які вони бувають?»