Кроссенс Олександр Олесь"

Про матеріал
Використання методу «Кроссенс» на уроці української літератури у 5 класі як засобу розвитку мотивації, логічного і неординарного творчого мислення учнів. Генератором розвитку мислення є логічна гра, а використання «едьютейнмента» із застосуванням методу кроссенса на уроці української літератури створює умови для ініціативи учнів, підвищує їх мотивацію, спонукає до самостійного пошуку, допомагає знайти віру в себе, що поступово призводить до відчуття успіху.
Перегляд файлу

Ветеринар (Игорь Ильх) / Стихи.ру 

Любительська риболовля у Німеччині або як охороняються водні біоресурси. 

Пам'ятаймо Олеся… 

Купити книгу Олег Ольжич. Вибрані твори (Олег Ольжич) - 978-617 ... 

               "В вигнанні дні течуть,   

                    як сльози..."

 

Фотогравюры Праги середины 20 века | Prague, Photographer, Monochrome  photograph 

 

 

Алгоритм складання кросенса

  1. Визначити тематику, загальну ідею.
  2. Дібрати зображення, що ілюструють елементи.
  3. Виділити 9 елементів зображень, що стосуються ідеї, теми.
  4. Знайти зв’язок між елементами, визначити послідовність.
  5. Сконцентрувати всі зображення в одному елементі (квадраті № 5).
  6. Виділити риси, особливості кожного елемента.

Не варто випускати з уваги й величезний виховний потенціал кросенсів. Їх можна складати на тему виховної години, святкового заходу, ювілейної дати, він може стати способом організації колективної творчої справи. Майте на увазі, що в цьому випадку кросенс учня буде кориснішим, ніж той, який створив викладач, бо він:

  • відображає глибину розуміння учнем запропонованої теми;
  • сприяє розвитку логічного й образного мислення;
  • підвищує мотивацію;
  • розвиває здатність учня до самореалізації.

 

docx
Додано
2 червня 2022
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку