Кроссенс "Постмодернізм"

Про матеріал
Кроссенс є стандартне поле з дев'яти квадратиків, в яких вміщені зображення («перетин смислів»). Даний метод можна використовувати на початку уроку, для визначення теми, для узагальнення матеріалу або при підбитті підсумків уроку або бути домашнім завданням Таким чином, кроссенс підвищує ініціативність, креативність і розвиває уяву в учнів. Також даний метод виконує виховну функцію. Він може стати способом організації колективної творчої справи по створенню інтелектуальної гри, стіннівки, рекламного плакату на уроках мистецтва.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Постмодернізм Кроссенсз мистецтва 9 клас

Номер слайду 2

Номер слайду 3

1. Провідний вид художньої творчості є інсталяція, яка активізує смисли і почуття, глядач бачить буденне вже інакше – як оригінальний арт-об’єкт. (Бернар Прас. Інсталяція-алюзія на роботу Едварда Мунка)2. У живописних формах у стилі мінімалізму переважають монохромність, геометризм, освітлення, розміщення атрефактів у просторі. (Анатолій Криволап. Степ)3. Естетика кінетизму спирається на рух форм – основний засіб виразності, доповнений інколи звуковими ефектами. (Ніколя Шоффер. Хронос 15)4. Поп-арт звертався до образів, які заповнювали щоденне життя: гамбургери, комікси, кока-кола, автомобілі, політики, знаменитості. (Рой Ліхтенштейн. Бітлз)5. Присвячення скульптур речам повсякденного вжитку, проте незрівнянно збільшуючи їх.. (Клас Ольденбург. Воланчик)6. Із несправедливістю суспільного життя дадаїсти намагалися боротися уявною нісенітницею, абсурдним змістом своїх творів. Поширеною формою став асамбляж. (Макс Ернст. Асамбляж) 7. На зміну продуманій композиції прийшли «закони випадковостей». Вони дивні, але за показовою несерйозністю крилася глибока проникливість. (Ганс Арп. Заплющені й відкриті очі)8. Майстри поп-арту реабілітували світ краси банальних речей, проте початковий образ предметів масового виробництва художники парадоксально перетлумачували, змінюючи середовище, масштаб, колорит. (Енді Ворхол. Консерви фірми «Кембелз»)9. Постмодернізм – загальний культурний знаменник ІІ половини ХХ ст. Зародився як антитеза модернізму, реакція на кризу його ідей. (Марсель Дюшан. Мона Ліза з ву

pptx
Додано
26 лютого 2021
Переглядів
837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку