Кросворд до уроку узагальнення та систематизації знань з теми «Основні класи неорганічних сполук. Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук»
Кросворди на своїх уроках складаю і використовую двох видів:
- кросворди, де учням слів вписувати виграшні слова;
- кросворди, де учням потрібно вписувати виграшні формули речовин.
Кросворди, які я пропоную своїм учням включають в себе навчальний матеріал одного уроку, конкретно взятої теми, а можуть включати навчальний матеріал цілого розділу хімічної науки.
Програма «А»
Завдання: якщо ви правильно заповните горизонтальні рядки кросворду, то у виділеній вертикалі прочитаєте назву одного з основних понять хімії. Дайте визначення цьому поняттю.
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||