|
|
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
2 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
3 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
4 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
5 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
7 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Завдання.
1.Ключове слово:
2. З якої країни дана персона?
3. Факти про персоналію.
Робота з картою
1.Позначте державу з якої походить історична особа ключове слово кросворду.
2. Напишіть столицю держави.
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
2 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
44 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Завдання.
1.Ключове слово:
2. З якої країни дана персона?
3. Факти про персоналію.
Робота з картою
1.Позначте державу з якої походить історична особа ключове слово кросворду.
2. Напишіть столицю держави.
1. Територія чи країна, що перебуває в залежності від іншої держави.
2. Столиця Франції.
3. Найбільша німецька область, яка зіграла ключову роль в об’єднанні Німеччини.
4.Резиденція французьких королів.
5. Найбільше промислове Франції.
6. Французький король 1830-1843 рр.
7. Ключова битва російсько-французької війни 1812 р.
8. Австрійський імператор, який провів низку демократичних реформ.
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання.
1.Ключове слово:
2. З якої країни дана персона?
3. Факти про персоналію.
Робота з картою
1.Позначте державу з якої походить історична особа ключове слово кросворду.
2. Напишіть столицю держави.
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
2 |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Завдання.
1.Ключове слово:
2. З якої країни дана персона?
3. Факти про персоналію.
Робота з картою
1.Позначте державу з якої походить історична особа ключове слово кросворду.
2. Напишіть столицю держави.
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання.
1.Ключове слово:
2. З якої країни дана персона?
3. Факти про персоналію.
Робота з картою
1.Позначте державу з якої походить історична особа ключове слово кросворду.
2. Напишіть столицю держави.
1. Яке місто генерал Кутузов наказав спалити в ході відступу російської армії в 1812 р.
2. Вищий представницький законодавчий орган в демократичних державах.
3. Столиця Австрійської імперії.
4. В результаті якої війни Російська імперія втратила свій флот.
5. Основний закон держави.
6. Колонія Франції в Північній Африці.
7. Верхня палата парламенту США.
8. Столиця Іспанії.
9. Учасники робітничого руху в Велико Британії.
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання.
1.Ключове слово:
2. З якої країни дана персона?
3. Факти про персоналію.
Робота з картою
1.Позначте державу з якої походить історична особа ключове слово кросворду.
2. Напишіть столицю держави.
1. Європейська країна,якав 18 ст. отримала незалежність від Франції.
2. Член уряду, очільник міністерства.
3. Федеральний законодавчий орган США.
4. Ім'я королеви Велико Британії в 19 ст.
5. Через яке явище почалася громадянська війна в США.
6. Імя імператора Російської імперії,який розпачав своє правління з придушення декабристів.
7. Назва мирного договору, який завершив кримську війну 1856 р.
8. Які штати США виступили за відміну рабства.